1 t/m 15 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frummels, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Zou het niet kunnen dat hij ook verborgen reflux heeft. Maeve heeft dit overdag ook heel lang gehad. En in de draagdoek zitten ze meer overeind en hebben ze er minder last van. Wat ook kan helpen is op zijn buik leggen in bedje . ( sorry misschien heb je al héél veel tips gehad.
     
    Mleenvs vindt dit leuk.
  2. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Tips zijn altijd welkom! Zou natuurlijk best kunnen dat hij daar laat van heeft maar ik zie eigenlijk weinig van die symptomen. En op zijn buikje liggen vindt hij voorlopig nog niet zo tof.

    Kunnen het straks wel even overleggen op het CB :)
     
  3. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Hoe gaat t met iedereen ?
     
  4. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Hier is het een beetje spannend. Ik zei tijdens de kraamweek al dat ik geen fontanel voelde bij Maeve. Maar kraamzorg wuifde het weg. Het was een heel kleintje zei ze. Nu ga ik dit vrijdag aan bij de osteopaat omdat niks werkt. ( blijft onrustig overdag) en die voelde geen fontanel. Vandaag afspraak bij de dokter voor verwijzing naar kinderarts. Als we pech hebben moet er een stukje uit haar schedel worden gehaald en wordt ze dus geopereerd. Ik hoop dat niet nodig is.
     
  5. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Oh dat klinkt best ernstig. Heeft dat nog consequenties voor de ontwikkeling?
     
  6. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Hier gaat alles goed. Hij groeit super goed. Rustig de borstvoeding aan het afbouwen voordat ik weer moet werken.
    Deze week lekker nog een weekje er tussenuit met z'n viertjes.
    Onze kleine man vertoont alleen een voorkeurshouding, dus daarvoor lopen we nu wel bij de fysiotherapeut.
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  7. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Oh jeetje spannend zeg..
    Hoop dat alles goed komt !
     
  8. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Oei dat klinkt niet fijn, een operatie. Hopelijk is het niet nodig. Wanneer hoor je meer?

    Onze kleine man groeit ook goed! Vorige week bij het CB 58,5 cm gemeten en hij weegt alweer 6,1 kg! De borstvoeding loopt ook lekker blijkt maar ;).
    Langzaam komt er meer een ritme in te zitten. Deze week is mijn laatste week zwangerschapsverlof en dan plak ik er nog 4 weken vakantie achteraan. Ben er echt nog niet aan toe om te gaan werken! Hoe zit dat bij jullie?
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  9. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Ik heb vanaf vandaag nog 3 weken vrij en dan moet ik weer werken. Ik denk dat ik dan wel weer zin heb om te beginnen, maar nu nog niet echt.
     
    Mleenvs en Meiske22 vinden dit leuk.
  10. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Ik heb tot 19 oktober vrij..

    Mijn verlof loopt af op 19september..
    Heb er ook 4 weken aanvast geplakt maar ondertussen wel al begonnen aan een opleiding.

    Ik ben er wel weer aan toe om te gaan werken want ik zit al vanaf 18 maart thuis vanwege corona... Al die tijd vanuit huis gewerkt en zo me verlof in gegaan..

    Dus aan de ene kant wil ik wel weer gaan werken om gezellig weer de kinderen en collega's te zien en aan de andere kant vind ik het zo ook wel prima hihi!
     
    Mleenvs vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina