1 t/m 15 juli 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Frummels, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Fijn dat het einde voor dit jaar in zicht is! Is altijd zo'n voldaan gevoel!
     
    Fijnedag vindt dit leuk.
  2. Meiske22

    Meiske22 Bekend lid

    4 apr 2019
    671
    651
    93
    Vrouw
    Sorry, misschien dat het al genoemd is, maar weten jullie het geslacht al of houden jullie dit bewust geheim ? :oops:

    @Liselou
    @Rots
    @Erikaasje
    @PAnniek
    @Ebrum
    @Mleenvs

    Hoe gaat het verder met de buikjes ?
    Hier begin je nu een buikje te zien, maar ik wacht op het magische moment dat ik onze kleine vent kan gaan voelen :D.
     
    Liselou vindt dit leuk.
  3. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Hahaha ik heb het al wel een paar keer gezegd, maar kan goed zijn dat je er over heen heb gekozen hoor.
    En nee ik houd het niet bewust geheim, ik weet het ook niet stiekem al zonder het te melden ;)
    Wij weten serieus echt niet wat het geslacht is en dat blijft zo tot na de geboorte :D onze gender reveal doen we doormiddel van een geboortekaartje :roflmao:hihi!
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  4. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Ik heb 13 februari mijn 20 weken echo. Daar wacht ik op. Mijn gyn kon het helaas niet zien! Ik ben ook zo benieuwd!
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  5. Melon

    Melon Actief lid

    6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Mijn buik begint nu wel te groeien! Kan ook niet wachten om haar te voelen. Soms heb ik het idee van wel maar dan twijfel ik of het niet mijn darmen zijn. De vk zei dat het dan wel vaak de baby is haha. Mijn zoontje voelde ik rond de 17 weken dus ben benieuwd! Ookal is het niet super lang geleden je vergeet toch snel hoe en wat.
     
    Meiske22 vindt dit leuk.
  6. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb de eerste vraag of het een tweeling is alweer binnen haha, dus mn buik groeit aardig denk ik :rolleyes:
    Ik denk dat ik haar af en toe voel, maar het is steeds maar 1 subtiel schopje en dan weer niks dus dan twijfel ik haha.

    Jammer dat het geslacht niet te zien was Ebrum! Nog even geduld dan maar :o:
     
    Ebrum en Meiske22 vinden dit leuk.
  7. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Morgen hebben wij de geslachtsbepaling! En dat ga ik zeker met jullie delen. Als gender reveal heb ik een online speurtocht bedacht, waarbij mensen aan de hand van aanwijzingen en puzzels uiteindelijk op een website komen waar we het onthullen. Omdat ik misschien toch een beetje herkenbaar ben hier en het spelplezier niet wil verklappen, hou ik het denk ik hier nog een weekje voor me.

    Heb er onwijs veel zin in!
    @Frummels Mijn gevoel zegt meisje maar ik heb nu al wekenlang gedroomd dat het daarom juist een jongen is. Dus nu ben ik in de war. :oops:

    @Ebrum Ohh, en ik vond dat ik langs moest wachten! Nog even volhouden dan voor jou :)

    @Melon Als je naar plaatjes kijkt van zwangere vrouwen van onze termijn, dan zie je dat de darmen al een stuk naar boven zijn opgeschoven. Dus vandaar dat het op die plek waar ze normaal zouden zitten, nu toch waarschijnlijk de baby is!

    Ik krijg nu ook opmerkingen over mijn buik. Is die nu dus groot genoeg dat mensen niet meer twijfelen of ik gewoon een dikke buik heb of echt zwanger ben:p.
     
    Frummels, Melon, Ebrum en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    16-weeks-pregnant_square.png

    Dit plaatje bedoel ik !
     
    Rots, Stephanie1991 en Melon vinden dit leuk.
  9. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Ik ben nu al 2 dagen zo vreselijk aan het hoesten, lijkt wel blaffen af en toe.. Dat ik er over zit te denken om even een bezoekje aan de huisarts te doen, zul je zien straks heb ik gewoon al kinkhoest.. Scheelt eventueel toch een vaccinatie. :$
     
  10. Stephanie1991

    Stephanie1991 Actief lid

    7 sep 2019
    326
    407
    63
    Hier gaat alles ook goed op een paar dingen na, van de week zown last van mijn blaas op de Hap geweest, die zagen wel verhoogde leukocyten maar geen nitriet dus hebben ze alvast een ab kuur gegeven wat ik liever niet wilde, urine op kweek gezet en daar kwam dus niets uit.
    Na 4 dagen toch maar gestopt met de ab.
    Gister weer een bezoekje aan de dokter ze zag wat rood van onder, dus dacht ze klein schimmeltje daar weer zown eitje voor gehad. :( wat ik liever ook niet wilde, want ja ik wil het liefst Zo weinig mogelijk rommel in me lijf.. Maar had Zo erg branden tijdens het plassen dus het was wel nodig.
    Gelukkig gaat het na gister die ei te hebben ingebracht weer wat beter.
    Maarja dan maak je je weer druk of die medicatie geen effect heeft, de dokter garandeerde van niet, maar ik heb toch een eigen echo ingepland morgen gewoon voor me eigen, zodat ik weer wat rust heb.
    Ben ik nu gek of wat vinden jullie dames. :$:$
     
  11. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ben je nog naar de huisarts geweest?
    Hoop het niet voor je dat het echt kinkhoest is, dat lijkt me erg naar! En duurt ook erg lang volgens mij...
     
  12. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Tja lastig, als je een blaasontsteking of schimmel niet zou behandelen, zou dat volgens mij ook uiteindelijk een risico voor de baby kunnen zijn. Ze kiezen natuurlijk wel voor middelen tijdens de zwangerschap waarvan bewezen is dat ze echt geen kwaad kunnen voor de baby.
    Maar kan je met jouw geschiedenis voorstellen dat je makkelijk ongerust kan worden, als een echo dan helpt, lekker doen toch!
     
    Stephanie1991 vindt dit leuk.
  13. Stephanie1991

    Stephanie1991 Actief lid

    7 sep 2019
    326
    407
    63
    Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in, je wilt natuurlijk het beste voor de kleine en dan was deze optie idd de beste keuze.
    Bedankt voor je berichtje doet me toch wel goed.. :)
     
    1Hanneke vindt dit leuk.
  14. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Nog niet, moest vroeg werken. Morgen een late dienst, dus dan hoop ik even daarvoor te kunnen komen.
    Pff ben dat hoesten echt zoooo zat. Ik stil iedere keer zowat.
     
  15. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Knap dat je er wel mee kan werken... Slaap je wel dan?
    Hoop dat het gauw over is! Of dat de huisarts toch iets kan geven wat verlicht!



     
  16. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Ja dat gaat nog. Het is wel enorm lastig, maar ja moet toch werken, anders wordt rekeningen betalen toch een stuk lastiger.
    Snachts ging tot nu toe nog wel, vannacht al wel wat meer last van gehad. Gelukkig hoef ik morgen niet extreem vroeg op.
     
  17. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Mleenvs vindt dit leuk.
  18. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
  19. Stephanie1991

    Stephanie1991 Actief lid

    7 sep 2019
    326
    407
    63
    Voel me nadat ik dat eitje heb gehad voor een schimmeltje stukken beter, heb net mijn kleine meisje gezien die heerlijk vruchtwater aan het drinken was.
    Ik ben dus weer gerustgesteld.
    Nu houdt ik het wel vol tot de 17e de 20wken echo :$
    Bedankt voor het vragen dat waardeer ik erg. ❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    liefwolkje, Melon, Mleenvs en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Cranberryjuice

    Cranberryjuice Actief lid

    29 okt 2019
    123
    143
    43
    Vrouw
    Wij hadden vandaag echo ging super. We kregen ook nog een 4d echo ! Niet verwacht echt leuk van de dokter <3
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Meiske22, liefwolkje, Melon en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina