1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    Yes! De eerste 20 weken echo's! Het gaat allemaal zo snel he? :eek:

    Ik heb de 20 weken echo pas over 2.5 week! met 21.6 weken :| Uiteraard hoop ik dat alles goed zal zijn met de baby, maar ook hoop ik dat we eindelijk het geslacht kunnen zien, haha

    Zijn jullie al begonnen met kleertjes en spulletjes verzamelen? Ik heb vorige week het eerste vestje gekocht (grijs teddy-spul, super schattig) omdat dat moest van mijzelf. Omdat ik er verder niet zoveel mee bezig ben.. voel me soms best schuldig daarom. Met mijn zoontje was ik 24-7 bezig met de zwangerschap. Nu vergeet ik het gewoon.. ik heb niet eens een beetje normale en goede buikfoto gemaakt en ik ben al bijna halverwege. o_O

    Hopelijk als ik straks het geslacht weet dat het dan allemaal wat echter wordt. Dan kunnen we ook gericht zoeken naar een naam.
     
  2. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Een buik foto... Oeps... Nog geen één gemaakt :eek:
     
  3. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    @KleineLai Ik ben ook nog niet zoveel met de baby bezig. Ik heb vorige week twee setjes gekocht, dat was wel erg leuk om te doen! Verder hier nog met de nieuwe kamer van mijn zoontje bezig. Ik denk dat het ook wel echter wordt als je het geslacht weet! Heb je geen pretecho bureau kunnen vinden?
     
  4. Amer

    Amer Actief lid

    4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Ik weet nog tijdens mn zwangerfit van de oudste dat er een moeder was die zwanger waa van nr 3, die zei bewust wel weer een cursus te doen zodat ze ook met deze zwangerschap bewust bezig kon want dat is toch lastiger als je er al een of meer hebt
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  5. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Ook ik ben er inderdaad veel minder mee bezig. Heel zelden denk ik eens over een naam maar bij mijn dochter hadden we die allang :|

    Qua kleertjes hebben we hier wel al van verschillende mensen wat gekregen en toevallig iets super schattigs besteld op ali express :roflmao: verder nog totaal niet mee bezig. Schaam ik me wel eens voor hahaha. Bij dochter idd 24/7 ermee bezig.

    Gisteren een hele lange 20 weken echo gehad :D onze kleine man is niet bepaald rustig te noemen :rolleyes: net als zijn grote zus in de buik was haha.
    Ze kon dus lastig alles opmeten. De dingen die hij moest laten zien deed hij niet :roflmao: Moest tussendoor al een keer even op mijn zij gaan liggen maar dat hielp niet. Laten nog even gaan wandelen en water drinken hahha.

    Maar hij is helemaal goedgekeurd, pak van mijn hart :):):)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Hadassa, KleineLai, Maan92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Ik moet trouwens wel een echo met de 30 weken omdat mijn placenta bij de baarmoedermond ligt.
     
  7. melliejzzz

    melliejzzz Actief lid

    10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    20 weken dansje!!!

    Gisteren 10 jaar samen met mijn vriend. Lekker gevierd in dagje Eindhoven. Even heerlijk genoten met zijn 2 tjes.

    Vandaag alle verf voor de babykamer gekocht. Geen zin meer om te verven maar dat komt binnenkort wel. Wij mogen zaterdag naar de 20 weken echo. Zo benieuwd!
     
    Hadassa, Maan92 en Orangeapple vinden dit leuk.
  8. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Gefeliciteerd en veel succes morgen!
     
  9. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Gefeliciteerd samen! Leuk om dat te vieren zo samen

    Spannend, aftellen naar de echo dus :):)
     
  10. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Dochter vandaag haar C zwemdiploma gehaald. Oh wat ben je dan een trotse moeder zeg :D:D

    Daarna kwam de hele familie mee naar ons en hebben we hier met zijn alle gegeten. Heel gezellig maar wel echt gesloopt nu. Dus nog even aan het netflixen en ga zo lekker mijn bed in
     
  11. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Wat goed van je dochter! Ook gefeliciteerd! Niet zo gek dat je na zo'n dag gesloopt bent. Hoe voel je je verder?
     
  12. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Dank je wel :)

    Mwah kan beter:$ Extreme vermoeidheid is nog sterk aanwezig ondanks de extra vitamine B12 tabletten. Ook is er inmiddels zwangerschapsdiabetes vastgesteld en heb ik weer last van bekkeninstabiliteit dus zit volop in de afspraken hahaha

    Hoe gaat het met jou?
     
  13. ZIFELS

    ZIFELS Niet meer actief

    Wat goed, gefeliciteerd! Gezellig ook maar ik snap dat je gesloopt bent na zo'n dag.
    En dan de diabetes erbij en de vermoeidheid enzo, dat is nogal wat.
    Kan je genoeg rust pakken?

    Hier vandaag de 20weken echo gehad, alles is helemaal goed met de baby en.....
    na 3 jongens krijgen we nu een meisje!
    Het is nog erg onwerkelijk maar we zijn allemaal zó blij!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wens84, niki86 en Banghartje vinden dit leuk.
  14. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Hè bah, dat klinkt niet fijn. Hier kan het ook beter. Ik voelde me weer enigszins oke en daardoor weer gaan werken en sporten. Maar word meteen weer terug gefloten door mijn lichaam. Weer misselijk, pijn in buik, bekken klachten die weer erger worden. Ik vind het lastig toegeven dat ik misschien niet alles meer kan, ik ben tenslotte zwanger en niet ziek. Maar toch vandaag thuis moeten blijven van werk en voel me na een dag op bed nog steeds niet oke. Weet even niet hoe ik vanaf nu verder moet gaan.
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  15. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Dank je wel! Ja rust pakken op momenten dat het kan :)

    Oh wow wat leuk zeg na 3 jongens een meid erbij! Gefeliciteerd, en super fijn dat alles goed is met de kleine meid. Hoe reageerden je jongens erop?
     
  16. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Ja dat is het lastige he, dat je toe moet geven dat je niet alles meer kan ook al voel je je niet zo. Vervelend dat je het even niet meer weet, is het een idee om dit te bespreken met de bedrijfsarts?

    Nadat ik bij de bedrijfsarts ben geweest voel ik me er een stuk beter onder om mijn rust te pakken. Zij heft ook aangegeven dat ik de woensdag als mijn rustdag moet pakken. Andere dagen werk ik nu vanaf 9 uur tot wanneer ik het volhoud. Gisteren was ik om half 12 helemaal op naar huis gegaan, mijn bed ingedoken en werd pas om 16.15 uur wakker :eek:

    Vandaag staat de fysio op de agenda om 10 uur en vanmiddag controle bij de gyneacoloog. Dus werk tussendoor wat vanuit huis. Gelukkig is die mogelijkheid er.
     
  17. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.030
    25.506
    113
    20 weken dansje!! We zijn gewoon alweer halverwege joh! :eek::D
     
    Orangeapple, Banghartje en Wens84 vinden dit leuk.
  18. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Overmorgen doe ik met je mee :roflmao:

    Ja gaat snel toch! Vermoed dat 2e helft minder snel gaat maar dan ervaar je het veel meer door het voelen van je kindje :):)
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  19. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Ja is inderdaad een goed idee. Ik ga het donderdag eerst even met mijn manager overleggen.

    Fijn dat je het zo met je werk hebt kunnen regelen. Klinkt als een goede oplossing.
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  20. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Probeer later wat meer inhoudelijk te reageren.
    Nu kom ik alleen ff juichen over onze vlekkeloze 20 wk echo! Zo dankbaar.
     
    Wens84, Orangeapple en KleineLai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina