1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    @melliejzzz goed dat je nog hebt gebeld en dat ze langsgeweest is. Hopelijk vandaag wat eustiger en blijftde kleine nog even binnen.

    @Yelly dank je. Doet geen zeer gelukkig maar meer vervelend omdat je er continu om moet denken.
    Hier schieten de voorbereidingen ook echt niet op :eek: en af en toe krijg ik daar best een benauwd gevoel van :roflmao: goed dat je begint over de geboortekaartjes. Daar mort ik ook echt nog mee aan de slag.
    Man gaat deze week beginnen met schilderen van onze slaapkamer (is schilder dus gaat als het goed is wel vlot) en dan kan ik eindelijk een bedje en kast/commode gaan plaatsen en kleertjes enz gaan wassen en alles opruimen. Nog even bedenken wat er nog mist en laatste dingen shoppen.
    Ppff hefrig hoor zovaak naar het ziekenhuis en alle stress die daarbij komt. Sterkte x

    @Zoranya vervelend hoor zo'n slechte nacht. Hopelijk kan je rustig aan doen vandaag

    @betties vind ze inderdaad ook erg voorbarig ja. Met 32 weken lag deze kleine met hoofd naar beneden tijdens echo. Vorige week met precies 34 weken bij gyneacoloog lag hij mrt hoofd weer omhoog en gyneacoloog maakte hier zich nog totaal niet druk om. Heb ook pas met 36 weken weer een afspraak
     
  2. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Het was dus de gyn die begon over het doemscenario. Precies waarom ik dus niet in een ziekenhuis wil bevallen. Heb het idee dat er constant gezocht wordt naar iets medisch. Hopelijk ligt ie morgen gewoon goeden anders ga ik het wel aankaarten dat ik er nog niet veel voor voel om een draaipoging te doen.
     
  3. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Ze wilde je misschien wel voorbereiden op hetgeen wat ze gaan doen als de kleine niet draaid uit zichzelf
     
  4. melliejzzz

    melliejzzz Actief lid

    10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Nou het feest is nog niet over hier. Ivm krampen van gisteren urine weg gebracht om toch te testen op uwi geen bacteriën gevonden wel eiwit. Toen terug voor bloeddruk controle en die is te hoog. Ook pols is te hoog. Word nu door gestuurd naar gyn in ziekenhuis voor controle
     
  5. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    hè bah, hoop niet dat het pre-eclampsie is. Succes!
     
  6. Maan92

    Maan92 Actief lid

    8 dec 2016
    192
    95
    28
  7. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    He bah wat schrikken! Hoop dat alles meevalt. Rustig aan en een dikke knuffel

    Hou je ons op de hoogte?
     
  8. melliejzzz

    melliejzzz Actief lid

    10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Het valt gelukkig mee. Bloeddruk was weer omlaag gegaan. Wel eiwitten in urine maar bloedonderzoek was helemaal goed. Voor de zekerheid ctg gemaakt. Nu lekker thuis. Donderdag opnieuw controle en verder kijken.
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  9. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nu dan weer gerustgesteld, maar wel spannend hoor! Goed dat je onder controle bent.
     
  10. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    fijn dat het bloedonderzoek goed was en je bloeddruk weer naar beneden! Wat was je bloeddruk nu?

    hoop voor je dat je bloeddruk laag genoeg blijft. Heb bij mijn eerste de laatste 10 dagen zoveel ziekenhuis gezien en uiteindelijk ingeleid met 38.1 doordat de bloeddruk flink was gestegen. Had uiteindelijk een onderdruk van 110 op de dag van inleiding. Maar nooit pre-eclampsie gehad gelukkig.
     
  11. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    @melliejzzz dat is even schrikken zeg. Wel goed dat ze het in de gaten houden! Hopelijk valt het mee.
     
  12. melliejzzz

    melliejzzz Actief lid

    10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    was bij de huisarts 147/99 met pols van 106. In het ziekenhuis gewoon 126/88 met pols van 98. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Gekke dagen zo. Was hele zwangerschap heel nuchter van we zien wel. Maar nu gisteren ineens gekke dingen gebeurden merkte ik wel van oh help wat nu..... Zeker omdat het gewoon te vroeg is. Gelukkig niks doorgezet
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  13. Anouk1989

    Anouk1989 Actief lid

    18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    @melliejzzz wat schrikken zeg! Hopelijk blijft je bloeddruk stabiel en blijft de beeb nog mooi een paar weekjes zitten. Dit termijn is nog wel wat te vroeg, maar gelukkig geen al te grote ‘ramp’ meer, dat vind ik persoonlijk toch wel geruststellend..
     
  14. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    @melliejzzz
    Wat een schrik. Hopelijk vandaag een rustige dag!
     
  15. betties

    betties Fanatiek lid

    24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    @melliejzzz rustig aan zo dan maar...

    Hier alles top!! Bib blijkt toch koppie naar beneden te liggen en al flink laag. In theorie kan ie nog draaien maar heeft dan ook genoeg ruimte om nog terug te draaien. En ze zei al: als ie echt in stuit draait dan voel je dat wel. Heb nu wekelijks controle, vooral ter geruststelling voor mij. Groen licht voor een thuisbevalling dus! Dat ook besproken, wel een waarschuwing dat het zomaar heel snel zou kunnen verlopen. Nou, lijkt me prima!
     
  16. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Nou snap ik, ineens zou het dan al zover zijn terwijl get voir je gevoel nog niet zover is. Hopelijk blijft het goed gaan nu

    @betties wat fijn dat de kleine toch gedraaid is! Hoop dat je dan inderdaad gewoon thuis kan bevallen.

    Hier lijk ik te voelen dat de kleine nog steeds in stuit ligt. Ben heel benieuwd volgende week bij de echo :roflmao:

    Vanmorgen nog even een keertje koffie gedronken op mijm werk. Even mijn gezicht laten zien en bijkletsen. Nu echt verlof dus :D

    Heb last van een soort nesteldrang maar er komt maar weinig uit mijn handen :rolleyes: herkenbaar?
     
  17. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Wat fijn @betties! Op naar een mooie thuisbevalling dan maar!
     
  18. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Haha @Wens84 jaaa herkenbaar! Hier is de nesteldrang ook goed aanwezig, maar zooo moe.. zometeen heb ik een kennismaking met hhh. Hopelijk klikt het en kan ik mijn bekken wat meer rust geven na de bevalling! Maar heerlijk dat je nu verlof hebt!!
     
  19. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Hahaha blij dat het herkenbaar is. Heb gewoon veen puf en wil eigenlijk zoveel doen. Krijg het soms spontaan op mijn zenuwen omdat ik dan denk aan alles wat ik gedaan wil hebben voor de bevalling :eek: gaat in dit tempo in elk geval niet lukken hahahha.
    Wat fijn een hhh. Hoop voor je dat die klik er is en je dat wat rust zal geven.

    Nu echt verlof dan ;) loop sinds november in de ziektewet(bekken en extreme vermoeidheid) ben in december op het werk geweest en nu weer omdat ik het wel fijn vond om contact te houden.
     
  20. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    @betties super dat de baby gedraaid is, zie je wel, zorgen om niks nog. Nu hopen dat ie zo blijft liggen.

    @melliejzzz bloeddruk is idd randje, hopen dat donderdag controle goed is en het niet verder ontwikkeld.

    @Orangeapple hoop dat je een klik hebt idd met de hhh. Ik kan echt niet zonder meer, daarbij heb ik een hekel aan poetsen ed :rolleyes:

    @Wens84 die nestel drang herken ik en ook dat er niks uit mijn handen komt. Heb gewoon geen energie door de dag en teveel pijn als ik wat doe. Hoe is het nu met de diabetes bij jou?

    Hier heb ik een ontsteking aan mijn nagel bed nog erbij gekregen. Duim werd gisteren steeds dikker en vannacht werd ik om 1 uur wakker van de pijn en was het echt een heel dikke grote witte blaar. Kon niet meer slapen van de pijn, dus maar beneden op de bank gaan liggen, om 5 uur is de blaar opengegaan en toen heb ik nog 2 uurtjes kunnen slapen een beetje. Net bij de dokter geweest en heb een antibiotica zalfje gekregen.
     

Deel Deze Pagina