♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Precies dat. Alles is zo vol. Ook in m’n hoofd. En dan wil ik zo graag ZP nog bijhouden en dan lukt dat niet. En als ik dan wel kom, dan praat ik weer enkel over mezelf. Maargoed ik kan inmiddels accepteren dat ik geen robot ben en dat iets gewoon zo is. Ook qua werk doet een soortgelijke situatie zich voor. Zo vermoeiend ook.

Maar hee; in alle vermoeidheid en idd het zit allemaal even vol; ik ben zoooooo happy. Haha. Alles wordt mega mooi. De kids doen het zó goed momenteel (zo trots op hen) en Tsja, het is voor ons gewoon even doorbijten. Dat lukt hoor; maar makkelijk? Oh nee.

En de jongens groeien idd zo enorm hard opeens. Maar echt opeens. Hoe dan? Ik ben wel echt trots op hen. Want ze ontwikkelen hun eigen karaktertjes en dat is zo grappig. En dan de kleinste vriendin (L is gewoon m’n meissie haha). Wie verzint die 4 tandjes :roflmao:. Ze was afgelopen dagen Mega vrolijk. Zucht. Nog zoiets. Ze groeit veels te hard haha.

Ik zal proberen ZP wat meer bij te houden en te posten. Maar jullie reacties zijn lief! :D

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ❤️❤️

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zal later volgende week betere foto’s plaatsen hoor van t huis. Het wordt mega mooi. En O gaat alweer bijna naar groep 3.. pff.

Mya, Magnolia29 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou zeg. Kom ik hier kijken, is er niets meer gepost ;).

Hier vandaag alweer vroeg eruit. Lastig want ik slaap momenteel heel slecht (ik val pas tegen 3u in slaap en dan gaat de wekker om 6). Komt deels door de warmte maar deels ook door de drukte. Ik kan daar overigens prima tegen en heb er overdag gelukkig geen last van, alleen tegen de tijd dat de wekker gaat lig ik dan vaak nèt lekker ingedommeld haha. Waarschijnlijk val ik over een maand een keer om ofzo en slaap ik 2 dagen bij en dan is het weer goed :p.

O naar school gebracht en even check bij het huis. Prachtig mooi. Morgen zijn ze al klaar :o: Dan ga ik ook even een mooie foto nemen. Van de vloer ivm de muren. En dan moeten we maar eens starten met schoonmaken. Zo geen zin in. Dat moet dan in de avonduren. Heel ongezellig gaan we elkaar afwisselen want er moet iemand thuis blijven. Maar voor het goede doel: binnenkort kunnen we er dan écht gaan wonen.

Moet altijd wel lachen. Telkens als ik (of man, of een van ons met een kind) daarheen gaan, dan is het zo kalm en hoe noem je dat.. peaceful. Ik krijg direct een vakantiegevoel omdat we natuurlijk aan het water zitten. Ik kijk er zó naar uit. Nog even door wat hobbels heen kijken. Maar de vloeren en de muren maken een wereld van verschil. Zelfs m’n schoonvader (die altijd kalm en beheerst is) liet uitbundig z’n enthousiasme merken haha. Verder vroeg de vloerenzaak of ze straks als we alles hebben ingericht, foto’s mogen schieten van het geheel als promotiemateriaal voor hij website (dat heeft de keukenleverancier destijds ook gedaan bij onze huidige keuken). Prima natuurlijk, dus dat is wel een leuk feitje. Voor hun mooie reclame, voor mij een complimentje.

O is nu zwemmen. En ik? Ik zit even heerlijk in m’n uppie op het terras. Er staat een briesje en dit is precies wat ik even nodig heb. Naar voorbij flanerende mensen loeren en even genieten van een momentje rust.

Hoe gaat het met jullie? Nog spannende dingen?

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Gaat al lekker opschieten als ik het zo hoor @Nina Sanders. Hebben jullie al een datum voor de verhuizing?

Hier lekker bezig geweest vandaag. Vanmorgen boodschappen gehaald. Ook even naar de action geweest. E heeft volgende week juffenfeest in het thema disco & glitter. Wat glitter make up en glitter haarlak gekocht. L wilde de haarlak wel even proberen, liep meneer met een glitterkop op het schoolplein :roflmao::roflmao:. Ook nog een jurkje besteld bij de h&m, hopelijk komt hij op tijd binnen levertijd van 5-7 dagen :cry:.

Vanmiddag hebben ze hier heerlijk in het zwembad gespeeld. Nu liggen beide op bed. L slaapt al en E is al een aantal keer beneden geweest met een smoesje :rolleyes:. Morgen met L naar de kapper en verder staat er weinig op de planning

Nina Sanders, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 een streefdatum, namelijk 3/4 juli. Het is niet erg als het dan niet lukt. Wij zijn de eerste 2 weken van juli vrij dus kunnen gewoon in die periode over. Maar het zou fantastisch zijn als we komende week alles schoon hebben en dan ook daadwerkelijk over kunnen. Het klinkt gemakkelijk. Maar eerlijk; met 4 kids (en vrijwel zonder hulp, behalve wat sjouwwerk) is dat best een gepuzzel. Ik zal blij zijn als we medio juli gewoon over kunnen. Het hoeft niet gelijk perfect. Niet alles hoeft direct uitgepakt en klaar te zijn. Als we in de beginperiode maar gewoon in een schoon huis zitten en goed kunnen slapen. Een lampje ophangen of een kastje in elkaar zetten kan ook als we er al zitten :thumup:

Magnolia29, Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, update: de schilders zijn klaar:

Living, roze keuken..

behang is geweldig mooi en de slaapkamers groen!

FD1317F3-31D0-4DF1-B742-8C796559D2BA.jpeg EFA9736A-85D1-4317-88AF-825EE1DDBAB2.jpeg 6D6222F1-FFAF-4419-9CE7-3C3D9D559FA1.jpeg B99F6E90-CE06-4301-BE3F-7CFD1D620B29.jpeg

wolkje1994, Kirzy, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.315
    113
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Kan me voorstellen dat je er blij mee bent @Nina Sanders! Heerlijk dat alles zo lekker nieuw en af is straks. Hopelijk snel verhuizen en lekker wat rustiger aan doen :thumup:

Hier weinig nieuws, drukke laatste weken merk ik. Ik ben moe, ben alle verplichtingen een beetje zat. Die van vanavond gaat mooi niet door, dat scheelt al weer.
    Morgen komt de klas van de oudste hier eten, hele berg pubers en ouders in de tuin. Supergezellig hoor, maar er moet wel weer van alles Voor geregeld worden.
    Zaterdag feestje aan de andere kant van Nederland Voor zoon, en dan gaan dochter en ik schoolspullen kopen voor volgend jaar. De fiets hebben we al binnen (ze past echt nog niet op 28 inch, haar 26 inch rammelt aan alle kanten dus nu via mp maar weer een mooie 26 inch, kan die mooi weer op mp zodra ze wel gegroeid is). Nu nog een tas, schriften etc. Voor oudste zoon was het nogal simpel elk jaar: alles zwart graag :roflmao:
    Dochter is veel kritischer, ben benieuwd waarmee we thuiskomen.

L kijkt uit naar haar start op de basisschool. Het is bekend welke juffen ze krijgt en dat ze bij haar vriendje en vriendinnetje in de klas komt :thumup: ze wordt ook steeds eigenwijzer, af en toe echt peuterpuber buien. Ik lach er maar om :D

Fijne avond!

Fanne, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh wow @riean wat dapper dat je dat wilt organiseren bij jullie in de tuin! ;) Komt vast goed als het eenmaal zover is, maar al die verplichte dingen zo aan het einde van een schooljaar vind ik ook vreselijk. En dan is 't ook nog m'n werk :o::roflmao:

Weet je al bij welke winkels je gaat shoppen voor schoolspullen? N is ook heel kritisch en moet een nieuwe rugzak, broodtrommel en beker voor volgend jaar. Want in groep 4 kan je echt geen LOL meer mee hoor, dat is te kinderachtig :rolleyes:;)

Fanne, Miekje86, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Woooow de hele klas @riean? Respect hoor!

Mya vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier verder alles goed. Buiten het feit om dat mini O ziek is en vandaag al 5 keer gespuugd heeft :o: gelukkig kon m’n schoonmoeder hem ophalen want wij waren beiden op dat moment niet het snelste op de opvang. Nu wilde man hem vanavond ophalen maar telkens als ze wilden vertrekken, spuugde hij weer :eek::o:. Ik denk dat ie zo direct naar bed gaat want hij is moe. Arm ding. Ik hoop dat dit gewoon 1 dag was. En dat ie niemand aan heeft gestoken.

Morgen moet ik weer voor m’n nagels. Wat zal ik eens doen @Magnolia29?

Fanne, riean en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoi!

Hier gaat het zo zo, als ik het heb over mezelf. Ik zit niet lekker in m'n vel (letterlijk en figuurlijk) en ben niet m'n vrolijke, optimistische zelf. En eerlijk, ik heb ook niet de energie om net te doen alsof :rolleyes: Dus het valt mensen op in m'n omgeving, maar ik ben er nu maar gewoon eerlijk over; ik ben gewoon even niet zo happy. En niet om 1 ding specifiek, maar alles bij elkaar. En dat is ok, gaat ook wel weer over, maar zo is het even nu.

Dus ik verdeel alles op in kleine taakjes die ik kan afstrepen, haalbare doelen stellen en lief zijn voor mezelf. Het is even niet anders. Komt wel weer goed ;)

Fanne, Miekje86, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahhh wat zielig, beterschap voor hem! Hoe voel jij je erbij?

Oehhhh nagels. Ja, in de zomer hou ik van felle kleuren. Dus iets van hot pink of een mooie oranje/peach achtige kleur.

Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Geen flauw idee, ik ging vroeger naar V en D en kocht daar allee van 1 soort, weet iemand waar je tegenwoordig leuke schoolspullen koopt? :D
    Haha ja, groep 4 is ook heel wat, daar hoort uets nieuws bij ja :roflmao:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Beterschap voor mini O, zo sneu
    @Magnolia, knuffel! Soms mag het even toch, dat soort dagen, extra lief zijn voor jezelf!

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Knuffel @Magnolia29!

hoe ik me erbij voel, bij mini O. Gemengd. Toch wel wat meer paniek. Komt ook omdat ik zelf momenteel een beetje geleefd wordt. En dus slecht slaap, gejaagd ben etc. En tsja dan zit ik niet zo te wachten op een jochie dat 5x spuugt :o:. Maar: hij vroeg nog even om een kus en een knuffel toen hij naar bed ging. Hij wilde al opstaan maar heb hem wel gezegd dat ie maar lekker moest blijven zitten. Ik heb hem wel even geknuffeld, maar een kus op de mond ging me te ver hoor :rolleyes:. Wel hebben we nog eventjes gekletst en hij was goed gezind. Ondanks dat elk slokje water er vandaag uit kwam. Een beetje ongerust ben ik wel eerlijk gezegd. Maargoed. So far so good. Ik had eerder met een boog om hem heen gelopen, dat doe ik nu niet meer. Maar ben wel continu alert (als in: gejaagd en onrustig). Ik haat dat. ;)

Magnolia29, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Veel beterschap voor mini O! En oh wat herken ik dat gejaagde gevoel en onrustige gevoel, je wilt t niet maar toch is t zo, hier heb ik dat ook heel erg, wel heb ik de laatste keer handschoenen van die weg werp dingen gekocht, en de mondkapjes erbij, dan voel ik me veiliger, echt erg ook hoor, als een kind van mij alleen al zegt dat die buikpijn heeft of iets, dan ben ik echt bang dat t misgaat. Wou zo dat ik me eroverheen kon zetten, maar ja hoort bij mij helaas.

Deel Deze Pagina