Goed. Wel heel hyper. Maar zo leuk. Echt heel enthousiast allemaal. @Boordevol nee nog niet. Ik kan me ook niet herinneren dat ik met O een gesprek heb gehad. Mini O begint na de herfstvakantie.
Ja wij gaan 19 juli langs en dan mag hij geloof ik ook al vlak voor de zomervakantie nog even wennen omdat hij de tweede week erna al start. Zal bij jullie ook zo zijn gezien ze van dezelfde dag zijn.
Kleine update van ons. Hier heeft A haar eerste kleuterklasje afgewerkt. Heeft een schooljaar geweest met enorm veel plezier, hard werken en veel bijleren. Uitstappen gedaan naar het park, boerderij, avonturentuin, naar de bibliotheek gaan. Langskomen van de Sint, carnaval vieren, frietjes en vaak ijsjes krijgen. Dansen met de clowns en in de fluo kamer. Allemaal top. Leren tellen, veel nieuwe woordjes leren, veel kleuren en verven en naar de superspannende verhalen luisteren. Maar het fijnste van al. Leren knippen met de schaar en kappertje spelen in haar eigen haar. Lange update maar na zo lang mochten we een teken van leven geven.
Ahhh wat leuk om van je te horen en wat is A al een grote meid zeg! Hoe gaat het met jou, hoe voel je je lichamelijk?
Momenteel alles goed. Hopen dat zo te houden. Momenteel bezig aan poging 1500 om zwanger te worden. Ooit zal het lukken of niet en daar hebben we ook vrede mee. Hebben zoveel plezier met A dat we blij mogen zijn met wat we reeds hebben.
Wat fijn on te lezen. En wat een lange weg moeten jullie bewandelen voor een kans op een tweede kindje.. Zo oneerlijk. Het is jullie zo gegund! ❤️
Wij hebben het gesprek al gehad. Hier hebben we gekozen voor de eerste week wennen na de schoolvakantie, daarna evt halve dagen of volledig meedraaien. Even kijken hoe het gaat. Was een heel fijn gesprek. Alles kunne bespreken, verwachtingen etc. @Magnolia29 hij wordt vier in de tweede week van het nieuwe schooljaar.
Oh lord. Ik jank me mijn ogen uit m’n hoofd. Ik heb dus een hele emo aflevering gekeken van Outlander net nu L niet hier is (ze logeert vannacht bij m’n moeder). Ik zou haar nu zo graag ophalen en knuffelen. Sowieso vind ik het rot want ze slaapt vanaf nu niet meer bij ons op de kamer. Dat kan toch niet! M’n favoriete meisje.. die moet gewoon tot haar 18e bij mij in bed liggen haha!
Kreeg trouwens een appje van m’n moeder: ‘zeg, die dochter van jou roept continu om haar moeder als iets haar niet zint.’ ‘Hoezo?’ ‘Meisje, ik herken hier 100% jou in. Jij was ook zo. Enorm fel, enorm gesteld op je moeder als klein meisje, heel erg lieve lachjes en ook heel puur qua emotie als ik over papa praat.’ Ik: ‘that’s my girl!’
Hier is hij de opvang al gewend dus zal meteen hele dagen zijn. Met z’n zus ook gedaan en die had daar ook totaal geen probleem mee. Hij maalt er alleen totaal niet om, kan hem echt helemaal niks schelen naar school gaan of niet.
@Treezebees fijn om weer wat van je te horen. Hopelijk is jullie toch nog een 2de kindje gegund. @Nina Sander jullie huis (en tuin) ziet er super uit. En wat nou troep, je moet ons huis en tuin op het moment niet zien . Laat ik het zo zeggen wij hebben een groene tuin en niet van de plantjes die ik wil.
Hier ook weer een teken van leven . Afgelopen waren vrij druk. Op het werk was het gekkenhuis en volgens mij kwamen er alleen maar moeilijke klanten langs die ons de schuld gaven dat hun dier niet met 5min beter was of dat hun de rekening niet konden betalen . Dat soort mensen vreet altijd energie van mij. Vandaag lekker een dagje thuis. Het was de bedoeling om boodschappen te halen, maar L was moe. Hij kroop met zijn kroel op mijn schoot en heeft 1.5uur naar de tv liggen staren. Vanmiddag kwam E stront chagerijnig uit school, ze maakte zelfs ruzie met der beste vriendin . Vanmiddag dus ook weinig gedaan. Morgen laatste schooldag voor E. Is ze ook wel heel erg aan toe.
Jaaa ik merk ook heel erg dat O hier toe is aan vakantie. Hij is momenteel moe (ook van alle indrukken van het nieuwe huis natuurlijk) maar vooral ook heel erg dwars. Maargoed. Ik probeer het een beetje te laten. Ik heb natuurlijk grenzen maar een nieuw huis is niet niks op die leeftijd. Verder heb ik nog een miljoen dingen schoon te maken en op te ruimen maar ach. Wij genieten zo veel van ons nieuwe huis. Even een fotootje. Selfie van mini O en kleine L op weg naar huis.
Heb zo weinig foto’s zie ik nu haha. Hier nog een lieve van mini O en van M vanmiddag. Hahahaha die chocopasta mond.
Wat een heerlijke foto's van de kinderen @Nina Sanders! En wat veranderen ze ook snel zeg, in mijn beleving is M nog net zo klein als L En echt broers en zusje, zie in alle 4 wat bekends haha. Hoe gaat het in het nieuwe huis, iedere dag een stapje verder?
Morning! Sommigen hebben al vakantie toch? Lekker hoor, hier moeten we nog even 2 weken doorbikkelen Gisteren een fijne dag gehad, bbq aan en mijn zusje met gezin en m'n ouders kwamen eten. Rond 20u gingen ze naar huis en man en ik hebben tot 23u heerlijk buiten gezeten. Ik hou er zo van, zulke avonden! Vandaag is er een vliegerfestival in de buurt waar we nog even heen willen. En verder weer in 't zwembad vanmiddag. Heel vervelend Wat zijn jullie plannen? Fijne dag!
Hier is de schoolvakantie al begonnen en ik heb vanmorgen al de legendarische woorden uit gesproken wanneer ze weer naar school mag . Ze liggen de afgelopen dagen constant met elkaar overhoop, beide erg moe maar slapen ho maar. In de avond spoken en dan weer vroeg wakker. Ben vanmorgen ook even ontploft tegen ze, trok het niet meer. Nu zijn ze poeslief aan het spelen samen. Ik ben nu beneden het speelgoed aan het uitzoeken. Conclusie we hebben te veel duplo . Ik zet ze zo denk ik maar aan duplo schoonmaken . Ik moet nog 4 weken werken en dan ben ik 2 weken vrij. We blijven lekker thuis, gaan wel dagjes weg. De apenheul en het open lucht museum staat op de planning. Verder zien we wel. Als het te warm word komen de uitjes te vervallen en gaan we naar het zwembad of strand. Aankomende week hoef ik maar 1 dag te werken, de rest lekker vrij. Dinsdag ga ik shoppen met E en vrijdag gaan beide naar de opvang en dan ga ik nog verzinnen wat ik ga doen.