♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Het lijkt iets minder te worden, gisteren heeft ze nog een flinke bui gehad. Maar toen was ze de hele dag op de bso geweest. Vermoeidheid speelde gisteren in ieder geval een grote rol. L heeft er niet zoveel last van. Hij is niet zo pittig als E op het moment. Al kan hij wel vervelend zijn naar E. Hij daagt haar ook echt uit en ze hapt dan ook weer zo lekker :rolleyes:. Vandaag werkte ze weer mee en was ze vrolijk. Ik hoop voor man dat ze morgen weer zo is aangezien ik het hele weekend moet werken

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Fijn dat het afscheid zo leuk was. Geweldig wat ze geregeld hadden.

Hier weinig weekend. Ik heb beide dagen de spoeddienst van 9 tot 18. Vandaag was het tot 14uur extreem rustig. Tot het enge aan. Daarna ging het los. Benieuwd hoe het morgen gaat. Nog 2 weken werken en dan heb ik 2 weken vakantie. Even lekker niks, behalve 2 kinderen uit elkaar halen :rolleyes:

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.314
    113
    Hoihoi! Klinkt als een super afscheid @Magnolia29!
    Ik krijg steeds geen meldingen, daarom komt het niet van reageren.
    We genieten hier enorm! We doen het rustig aan. M'n broer zit hier 1,5 uur rijden hier vandaan, dus we hebben nog met hem en zijn gezin afgesproken van de week. Eerst gewandeld, daarna naar het strand gegaan en daar gebarbecued tot zonsondergang. Verder ook leuke uitjes gedaan, maar ook veel relaxen. De jongens doen het super. Nu nog een week te gaan. Gaat veel te snel!
    Eens kijken of we volgend jaar 2,5 week kunnen. 2 weken is toch best kort...

4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik leef ook nog! Ik krijg geen meldingen. :( Zo maar een alles lezen. @Magnolia klinkt als een geweldig afscheid en wat fijn dat je vakantie hebt!
    Ik moet net als @Miekje86 nog twee weken werken, oké, 2.5 zelfs :eek: en dan heb ik de rest van de zomervakantie van regio Noord vrij. Kijk er zo naar uit. :roflmao:

Ik was gisteravond en vannacht op een feest van goede vrienden en heb tot één uur of 4 staan dansen. 5 uur in bed en 09:30 wakker van die ellendige kerk hier in de buurt. Zo kinderen ophalen. Even een paar minuten stilte nog. Man laat ik liggen nog. Die sliep nog later. Gaan bijna nooit op stap of iets maar als we het dan eens doen dan ook goed. :rolleyes:

riean, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

En natuurlijk is mijn oudste verschrikkelijk gevallen op haar kin. Bloeden en pijn. Word zo teruggebeld door de doktersdienst en man is hartstikke beroerd. :eek: Komt goed, komt goed. Komt goed. :oops:

6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Oei dat is minder. Moesten jullie nog langs bij de huisartsenpost?

7. Sansaatje

Ja. Het is gehecht. Ze hield zich goed ondanks alle spanning. Na 10 dagen mogen de hechtingen er uit.

Miekje86 en riean vinden dit leuk.
  8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Ojee sterkte! Hoe was ze gevallen dan?

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh nee joh wat een gedoe :eek: En ook nog net nu de vakantie is begonnen :eek: Hoe is de nacht gegaan?

10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Oei dan was het een flinke jaap. Hopelijk zijn jullie de nacht wel goed door gekomen

11. Sansaatje

Met haar step. Er lag een tegel met een opstaande rand en daardoor werd ze gelanceerd en landde op haar kin.

Miekje86 vindt dit leuk.
  12. Sansaatje

Ze heeft heerlijk geslapen, even laten liggen vanmorgen en ze naar de bso. Rest van de week hoeft ze nergens heen dus kan ze bijkomen.

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Pffff ik ben nu al versleten. E is gez3llig naar de bso en aan de foto's te zien heeft ze het helemaal naar der zin.

Ik heb afgelopen nacht slecht geslapen, doe ik eigenlijk nadat ik dienst heb gehad. Zijn toch altijd heftigere gevallen. Sliep ik eindelijk lekker was L al om 5uur klaar wakker :eek: en die gozer staat aan als hij wakker is. We zijn wel bezig geweest om hem weer in zijn bed te krijgen en hij mocht zelfs bij ons slapen maar niks hielp. En tot nu toe blijft zijn mond geen 2sec stil en stelt hij allemaal vage vragen :(.

Net zaten we in de auto, rijden we onze straat in. Ligt onze kat daar midden op de straat te chillen (doet die gek altijd, volgens mij heeft hij zelfmoord neigingen). L gilt in totale paniek 10 keer in mijn oor MAMAMAAAA KIJK UIT MACHO DAAR LIGGEN NIE PLAT RIJDEN. Heb hem nu maar even voor een filmpje gezet in de hoop dat hij dan even stil is maar hij is een kind van zijn vader. Hij heeft nu telkens commentaar op iets :rolleyes::roflmao: . Ik wens ze straks succes op de opvang:D

riean, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Ja, dat komt hard aan dan! Fijn dat ze gewoon naar Bso kon gaan. Beterschap voor haar!

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat is fijn! Hopelijk heelt het snel! Gaan jullie ook nog op vakantie wanneer je vrij hebt?

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Sowieso super belangrijk om altijd even te melden dat je Macho niet plat moet rijden, stel je toch eens voor! :rolleyes::roflmao: Fantastisch!!

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Eerste vakantiedag goed besteed! Ons oudste nichtje was vorige week jarig (werd 7) en wilde ipv een cadeau graag naar de film. Vanochtend met haar en N naar Elementals geweest, V bleef spelen bij m'n zusje met de andere 2 nichtjes.

In de tussentijd hadden V en middelste nichtje (4 jaar) besloten dat ze vandaag best bij ons kon komen logeren want;
    -Het is toch vakantie
    -Er is wel plek op V z'n kamer voor een extra matras
    -Het is gezellig
    -Waarom niet?

Zoals jullie begrijpen; 4 hele goede redenen, dus hebben ze de hele middag hier leuk gespeeld, macaroni gegeten, slaapkamer klaargemaakt en nu kijken we in pyjama op de bank tv ;):D

riean en Mya vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja en kom niet aan Macho want dan kom je aan L en andersom ook. Maar die paniek bij hem, alsof ik mijn eigen kat (überhaupt een dier) zou plat rijden. Al mag Macho dan wel wat platter worden, maar meneer moet gewoon op dieet :roflmao:
    Bekijk bijlage 753811

Mya, riean en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Ja! Wij gaan de laatste week van de vakantie weg. Huisje in eigen land. Goede vakantie jullie, bijna zover. :)

Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh wat heerlijk, hoop voor jullie dat het weer dan beter is dan nu :rolleyes:

Deel Deze Pagina