Hele lap tekst haha. Fijn om van iedereen weer wat te lezen Wij zijn na een helse rit van 32u achter elkaar (wel met stops natuurlijk, zo'n 25 u echt in de auto gezeten/stil staan in de file) zaterdag om 17u bij ons appartement aangekomen Het was vreselijk druk op de weg en bij tankstations, kinderen hebben gelukkig wel goed geslapen in de auto maar wij amper. Was ook de laatste keer, terugreis boeken we halverwege een hotel. Dan doen we er maar langer over. Veel files gehad en als klap op de vuurpijl spuugde V de auto onder Hebben alles goed schoon kunnen maken gelukkig, vond het zo sneu voor hem. Bij aankomst heb ik boodschappen en eten besteld en rond 20u lagen we allemaal in bed haha. Gisteren zijn we met de hele schoonfamilie naar een dierentuin geweest, heel leuk om iedereen weer te zien en samen wat te ondernemen. Het is hier een uur vroeger, dus V was gewoon om 6.15u wakker Vandaag maar zien wat we gaan doen.
Wij nemen altijd een overnachting met zo een lange reis, verschrikkelijk. Op de terugweg zeker doen hoor! Welk land zitten jullie? En voor hoelang? Fijne vakantie, geniet ervan!
Nog vergeten te reageren; Z wordt dus donderdag 4! En helaas moet ik dan nog werken, vrij is geen optie, hebben al personeel te kort helaas. Hij is al echt sinds hij 1 is verliefd op panda’s, en echt hij wil alles van panda’s, dus heb bij alie expres al maanden terug panda slingers en ballonnen gekocht, en een panda poppetje voor op de taart, hij wilt uiteraard een panda taart, dus wordt een foto taart van de bakker, moeten nog even mooie foto van een panda hebben, en dan woensdag bestellen, zaterdag vieren we het. Hij krijgt van ons uitbreiding van Brio treinen spul, en nog iets, maar gaan we nog naar kijken want hij weet t verder niet en wij ook niet…. Hij heeft al zoveel…
Wij zijn in Portugal! Nu een week in Porto in de buurt van schoonfamilie, daarna een week naar de Algarve. We rijden maandag 14 augustus weer naar huis. Wat super leuk trouwens een panda feestje! N is er ook gek op, heeft wel 3 panda knuffels waar ze iedere nacht mee slaapt Jammer trouwens dat je geen vrij kon kringen, jullie hebben echt een enorm personeelstekort he. Heftig hoor!
@Magnolia29 ja ik moet ook echt lachen om haar enthousiasme over juf Roos, maar ze moet er wel even bij vermelden dat ze voor L mee ging hoor . Ja we proberen leuke dingen te doen 1x in de week. Als het lekker weer was geweest had ik ze lekker het zwembad in gegooid hier maar ik gok dat als ze 21 augustus weer naar school gaan er weer een hitte golf komt. Morgen gaar E alweer naar de film, maar nu gaat ze naar elemental. Ze is nu al heel nerveus. Er staan nog 2 grote uitjes op de planning als het weer het toelaat. We willen nog naar de apenheul en naar het open luchtmuseum. Verder beetje rommelen rond het huis. Achterstallig schoonmaak en opruim weg werken. Hopelijk werkt het weer mee dat we even de tuin goed aan kunnen pakken en binnen ben ik nu beetje voor beetje alles weer netjes maken. Grove werk voor het zicht is schoon maar nu achter de deurtjes en boven op orde brengen. Onze slaapkamer is nu bijvoorbeeld een dumpplek voor alles
Wat leuk dat N ook gek is op panda’s! Z heeft ook vele panda knuffels, en ook een panda beddengoed setje, die moet altijd erop van hem, mama even snel wassen hè zegt hij altijd… we hebben wel minder tekort als vorig jaar denk ik, maar er zijn nu ook veel collega’s op vakantie. Maar werken ook nog wel vaak met zzpers, die zijn hartstikke duur natuurlijk, en soms functioneren die totaal niet, voordeel is wel dat wij kunnen aangeven wie we wel en niet terug willen zien… Heerlijk zo een vakantie! Geniet er maar extra van, want jullie hebben de goede tijd gekozen, om op vakantie te zijn, hopelijk wordt het in NL ook nog eens beter weer!
Leuk om te lezen, hier is onze slaapkamer ook een dump plek voor echt alles, wij hebben de zolder, super ruim ook, dus het stapelt zich hier steeds meer op, wij gaan het ook opruimen deze vakantie, is t doel…
Hoihoi! @Mya van harte gefeliciteerd met Z! De eerste van dut groepje die 4 geworden is! Jammer dat je moet werken, maar hij krijgt zo te lezen zaterdag een mooi feest! @jvsd92 pfoe wat een heftige maanden heb jij achter de rug! Hopelijk straks inderdaad een fijne vakantie. Waar gaan jullie heen? @Magnolia29 hoe is het nu bij jullie? Wat een lange rit zeg! Fijn dat het tussen jou en man weer goed is! @RoseMurphy Leuk van je te horen! Knap van A en fijn dat T doorslaapt. Hoewel ik 5.45 nog wel echt heel vroeg vind. @Nina Sanders je bent stil. Hoe gaat het bij jullie? @riean klinkt als een heerlijke vakantie. Fijn dat het zo goed ging. Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Heb wel alles gelezen. Maar onthouden is een dingetje.
Wij zijn zaterdag teruggekomen van vakantie. Wat gaan twee weken toch snel en met dit weer hier zou ik zo weer willen vertrekken. Man is maar aan het werk gegaan. Volgende week neemt hij wel weer vrij. Heel eerlijk vind ik het nu best pittig thuis. Door het weer kun je niet veel en dan voel ik me best opgesloten en J kan het bloed van onder m'n nagels vandaan halen en samen met A kan hij er al helemaal wat van. A is het grootste deel van de tijd gelukkig wel lief. En met L ben ik toch wat meer gebonden. Maar goed, ik doe m'n best er iets leuks van te maken. Dinsdag heb ik voor allebei een Paw Patrol priksetje gehaald en verder kijken ze op dit moment ook wat meer Paw Patrol. Oh en voor de andere fans: Bij Scapino was een sportsetje van Paw Patrol afgeprijsd. Was nu €9,-. J is er dolgelukkig mee.
Jaaaaaaa ik leef nog en alles goed hoor. Gewoon zo mega druk geweest de afgelopen periode. Niet normaal. Afgelopen dinsdag was de overdracht van ons oude huis. Zooooo gek. Nu is het echt niet meer van ons. Het idee moet nog een beetje landen. Hier lees ik al lekker over vakanties. Heerlijk. Mijn broer is nu ook in Porto @Magnolia29!
@Fanne, dankjewel! Ik denk idd dat Z de eerste is die 4 is geworden van dit groepje. Vanmorgen wel even zijn kadootje uitgepakt, en we hadden gister avond de slingers en ballonnen opgehangen, hij was erg blij met de panda slingers! En ook de chase ballon, een groot hoofd van chase vond hij fantastisch (misschien een tip voor de paw patrol fans, 1 euro bij action) en zijn kadootje brio trein vond hij ook leuk, nog leuker was dat bij opa en oma ook slingers hingen, met 4 jaar en ballonnen ook met 4 jaar. Ze zijn naar de kinderboerderij geweest, en naar t strand, zo lief dat ze dat allemaal doen. Wat gaat zo vakantie ook snel voorbij hè, en dan terugkomen in de regen is ook niet fijn. Hopelijk wordt t volgende week echt beter, zoals ze nu denken. Ga zo ff kijken voor een vakantie, wordt toch maar richting Frankrijk denk ik nu.
Vandaag een heerlijk relax dagje gehad. Beetje gerommeld in huis. Vanmorgen samen met L boodschappen gehaald, hij was flink aan het donderjagen tor grote lol van alle omaatjes die er ook liepen . Helaas stond ik net in de rij bij de kassa toen de pinstoring begon. Gelukkig kon man (die niet mee was) geld ergens anders nog pinnen en kwam dat brengen. Maar best bizar hoe boos mensen dan worden in die rij . Vanavond heb ik samen met E gekookt, was de eerste keer voor der. We bakken soms wel eens wat maar vaak is ze dan al vrij snel weg omdat ze het saai vind of te veel herrie . Maar nu helemaal samen lasagne gemaakt en trots dat ze was en ja het hele zakje kaas is er in gegaan Bekijk bijlage 754371
Wat een mijlpaal zeg; echt officieel verhuisd nu dus Moesten jullie nog veel schoonmaken enz in het oude huis? Wat leuk dat je broer hier ook is! Prachtige stad
@Mya Gefeliciteerd met Z! Zo te lezen hebben jullie een fijne dag gehad @Miekje86 Oh wat leuk om te zien, E kijkt ook mega geconcentreerd haha! Bij ons gaat zo'n zakje er ook helemaal overheen hoor, houden allemaal enorm van kaas
Vind het bijna bezwaarlijk om te zeggen, maar het weer is hier heerlijk Vandaag naar een waterpark geweest, we zijn allemaal flink verkleurd. Zijn er tot 17u gebleven, niemand wilde naar huis Gegeten, allemaal in bad geweest en V ligt in bed. Man is met dochters nog even naar de supermarkt. Morgen gaan we een dag naar een collega van man en zijn gezin, daar spreken we ieder jaar mee af. Klikt heel leuk tussen ons en de kinderen, zo leuk om te zien!
Hier ook standaard en volgens de honig verpakking met bechamelsaus moet er geen kaas over heen. Heb E toegefluisterd dat dit mijn geheime ingrediënt is , ze is helemaal blij dat ze dit 'geheimpje' weet en de rest niet. En ja ze was super geconcentreerd wantja de kaas moet wel netjes verdeelt zijn . Wij zijn ook kaas monsters hier, behalve L die vind kaas ieeeeew behalve op de lasagne en de macaroni dan is het jammie
Hoe is t met iedereen? Hier gaat alles goed hoor, gister Z zijn verjaardag gevierd, helaas regende het enorm hier, dus weer binnen moeten zitten. Was verder wel gezellig, veel kleiner clubje als normaal wegens de vakanties van iedereen. Ook hebben we eindelijk een vakantie geboekt! We gaan zaterdag rijden naar Frankrijk, overnachten in een hotel en komen daar dan zondag middag aan is de planning, we hebben gekozen voor een capfun camping, vorig jaar gedaan in Nederland en nu Frankrijk dus proberen. We blijven daar dan 2 weken! Zin in! Nu eerst nog een weekje werken….
@Mya heerlijk vooruitzicht. Zeker met dit weer! Ik ken capfun niet. Wat zijn dat voor soort campings? Zitten jullie in een huisje of kamperen jullie? Wij boeken de laatste jaren altijd bij Roan. Goed, maar ook best prijzig. Wat een weer hè. Lijkt echt herfst. Eind van de middag na de buien even naar buiten gegaan met de jongens. Verschillende bolsters van de kastanjebomen gevallen, dus zij denken dat het nu al herfst is. Zit nu alweer voor vakanties voor volgend jaar te kijken. Maar ik hoop dat er toch nog een warme week komt voor het schooljaar weer begint. Oh en nog iets. Ik zag een vacature voorbijkomen voor een docent Pedagogisch Werk. Ik heb nu een belafspraak gepland. Lijkt me wel leuk. Ik ben hiervoor bevoegd, dus ik zou er geen opleiding voor hoeven volgen. Maar voordat ik solliciteer wil ik duidelijk hebben of ik de voordelen die ik bij mijn huidige baan heb, daar ook zal hebben. Waar ik nu werk, kan ik aangeven dat ik iets later wil beginnen of wat eerder wil stoppen. Op maandag ben ik bijvoorbeeld het eerste uur vrij om A naar school te brengen en op dinsdag stop ik eerder om hem op te kunnen halen. Dat wil ik daar ook hebben. En ik wil er financieel op vooruitgaan. Wanneer dat allebei het geval is, solliciteer ik en anders doe ik het niet.