♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb nu (eindelijk) 2 weken vakantie. Het weer ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan afgelopen weken. Afgelopen week was man al vrij, hij is met E nog naar de film Elemental geweest. Volgens E was die super gaaf. We hadden ons ook voorgenomen om deze vakantie E te leren los fietsen, dit vind zij namelijk doodeng wantja misschien val je wel. We hebben een stickerkaart gemaakt en bij 10 stickers mocht ze een cadeautje uitzoeken. Hiervoor was ze wel te porre. Dag 1 ze stapt met hulp op en fiets zo zachtjes op de stoep, dag 2 weer met hulp op starten en ze fiets over de straat, dag 3 ze stapt zelf op en ze scheurt door het hele dorp :eek: en ze blijft maar zeuren over wanneer we weer gaan fietsen. We hebben vanmiddag maar een cadeautje uitgezocht met der bij de intertoys en wij maar denken dat dit een vullende vakantie probleem zou gaan worden :roflmao:.

Zojuist voor as donderdag kaartjes besteld voor de apenheul en verder kijken nog even welk uitje we volgende week gaan doen. We blijven het toch vanwege het weer maar kort van te voren plannen. Vertrouw de app nog niet helemaal gezien het nog telkens zo veranderd.

Boordevol, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Was even vergeten te reageren nog, dus bij deze; Capfun is vooral een kindercamping, heel veel bijzondere glijbanen, en andere speel toestellen, moet je anders eens op de Website kijken, maar ze hebben bv ook bij vele campings Nederlandse animatie voor kinderen, wat ook erg handig is, vorig jaar waren we in nl capfun ook, beviel erg goed, nu t weer hier ons nogal tegen valt, gaan we dus Frankrijk proberen, het zijn trouwens sta caravans, wel met 3 slaapkamers, wat erg belangrijk is voor ons. Verder ziet t er prima uit.

Boordevol vindt dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb vandaag stiekem wel even moeten lachen. Ik was voor het avondeten aan het zoeken bij lekker en simpel op de site. Kwam gerecht tegen. Staat er bij tip serveer er broccoli of sperziebonen bij. Dit hoorde L en E en die hebben een hele discussie gehad wat er bij moest komen ik liever geen van beide maar na deze discussie kon ik het niet meer over mijn hart verkrijgen, beide staan morgen op tafel ;).

Vandaag beetje gerommeld in en rond het huis. De tuin is weer iets minder groen. Voortuin is nu weer onkruid vrij. We hebben vandaag het zwembad ook leeg laten lopen, maar men dat duurt lang. Morgen maar goed schoonmaken en dan na het drogen opbergen. Mannis vanmiddag nog even een poos met de kinderen op stap geweest en ik hen toen even relax in de tuin kunnen zitten. Kreeg zelfs alweer een rode gloed :eek: dus maar snel naar binnen gegaan, maar die zon was wel weer even heel lekker zo. Stiekem toch wel heel erg gemist ;)

Boordevol en Mya vinden dit leuk.
  4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
  5. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Magnolia29 hoe is het in Portugal met de bosbranden? Ook mee te maken?

6. Sansaatje

Hoi! Ik leef ook nog. Laatste dagje ‘werken’ en dan dikke drie weken vakantie. :roflmao:

Boordevol, Magnolia29, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.314
    113
    Fijne vakantie!

Boordevol en Sansaatje vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Fijne vakantie, geniet er van! :D

Boordevol en Sansaatje vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Joe, even een teken van leven hier!
    Laatste dag in de Algarve, het wordt hier vandaag 40 graden :eek:
    Dus we liggen nu in het zwembad, vanmiddag tussen 13 en 15 blijven we binnen en daarna weer zwemmen. Vanavond uit eten en inpakken. Morgen richting Porto om stiefdochter thuis af te zetten, nog even langs m'n schoonouders schoonouders daarna rijden we door tot ergens in Spanje. Hebben daar een hotel geboekt, op zondag weer verder richting NL.
    We hebben een heerlijke vakantie gehad en stiekem nog geen zin om terug te gaan :o:

Boordevol, Mya, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Sansaatje

Mag ik een pb met het verblijf van jullie in Algarve? :)

Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Doe ik! Kan even duren maar komt er aan hoor haha

12. Sansaatje

Heeft geen haast, gaan er dit jaar sowieso niet heen. :p

Hopelijk hebben jullie een fijne laatste dag en vast een goede reis!

Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Goede terugreis @Magnolia29
    Hier net klaar met inpakken! Morgen richting Frankrijk…

Magnolia29, Sansaatje en Boordevol vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Joe, teken van leven hier. Ik ben er nog hoor. Maar er speelt nogal wat privé dus ik ben op de achtergrond aanwezig. Ik meld me later weer.

Magnolia29, Sansaatje, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Sterkte. Hier nog
    Op vakantie. Dus ook even minder online.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hier zijn we vandaag aangekomen op de camping. Het is hier echt een mega kinder paradijs! We zijn paar uurtjes naar t zwembad geweest, we kwamen veel later aan als gepland… na onze tussen stop begon het motorlampje rood te branden… kan zoveel betekenen, vriend wou t liefst meteen naar een garage, maar die zijn allemaal gesloten op zondag hier dus, wel stuk of 15 gebeld, allemaal alleen maar bandje, dus besloten na een uur stil gestaan te hebben en wat simpele dingen te hebben uitgezocht, toch maar door te rijden, vonden we wel wat spannend, maar gelukkig zijn we toch zonder problemen aangekomen, en morgen of dinsdag maar verder kijken naar een garage hier, en dan maar hopen dat t niet iets heel duurs is, auto is 8 jaar, en helemaal nieuw gekocht toen, en altijd bij originele dealer onder behandeling geweest, dus hopelijk valt t mee.

Sansaatje vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dankjewel. Het is echt even heftig en ik kan niet overal tegelijk zijn ;).
    Geniet nog even van je vakantie!

18. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Zul je net zien als je op vakantie bent. Klinkt wel heel goed dus superfijn dat jullie goed zijn aangekomen.

Mya vindt dit leuk.
  19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Dat klinkt heftig. Neem je tijd. Hopelijk snel weer rustig vaarwater.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Als klap op de vuurpijl is man op dit moment ook nog eens ziek en hangt ie kotsend boven de pot. Voor mij (emetofobie) is dat echt zó erg. Ik voel enorme hartkloppingen en ben doodsbang. Toch ben ik ergens ook rustig en zit ik gewoon op de bank. Ja, ik heb er een wijntje ingeschonken en ik heb de fles naast me staan :o: ik ben als de dood om naar de koelkast te lopen en nog meer geluiden te horen en ik moet echt even íets doen om mezelf te kalmeren. Stom he. Maar een jaar geleden had ik hier heel anders op gereageerd dus dat vind ik dan ergens ook wel weer goed van mezelf. Haha.

Deel Deze Pagina