Wat een ellende, ik kan dat ook niet handelen hoor, hoop dat hij snel beter is, en dat t de rest van jullie overslaat! En hoop dat alles snel beter mag gaan voor je. Is je jongste nu bijna 1 al? Of al 1, was ergens augustus toch?
Lijkt idd enkel het eten te zijn geweest. Wij zijn verder tot nu toe allemaal oké. Mijn jongste wordt begin oktober 1! Het gaat zó snel! In augustus zijn nr 1 en nr 3 jarig . M wordt volgende week 2. O wordt een paar dagen later 6!
@Nina Sanders goed om van je te horen. Wat er ook speelt: veel sterkte. Hopelijk is het iets wat op te lossen is. Beterschap voor je man.
vanmorgen naar een garage geweest, kon geen woord Engels, dus was t nog al lastig, uiteindelijk zijn lampjes overal t zelfde, dus heeft hij aantal dingetjes nagekeken, en hij zei dat hij niks raars kon vinden, hij heeft dus het lampje uitgezet, echter na een minuut of 5 rijden begon t lampje weer te branden… het rare is ook dat t lampje geen piep erbij afgeeft, of ook maar 1x piept, alleen oranje branden, en een keer dat hij mini terugloop in banden had, bleef lampje branden en ook piepen… vriend gaat een deze dagen zijn eigen garage bellen en hun om advies vragen. Dankjewel. Het is hier verder echt top!
@Nina Sanders Sterkte voor jullie, hoop dat verder alles ok is met de kindjes en met jou en man. Behalve dat hij gisteren ziek was Is hij inmiddels weer ok? @Mya Fijne vakantie, hopelijk is het vwb de auto snel opgelost!
Wij zijn gistermiddag na 2800km in 3 dagen weer thuis gekomen Het ging allemaal goed hoor, hebben een overnachting in Spanje en vlak boven Parijs gehad. Veel files en vertraging onderweg helaas. Maar we hebben het allemaal super gedaan gelukkig! We kijken terug op een fijne vakantie. Morgen is N jarig, we vieren het zaterdag. Hebben vanmiddag een fiets met haar gekocht, dus ze is helemaal blij. Man is net vetrokken, die komt vrijdag weer. Morgen gaan we naar de camping waar m'n zusje staat, nemen we taart mee en vieren we daar een beetje N haar verjaardag. Ze wordt alweer 7, echt niet normaal Vind het zo snel gaan allemaal! Hoe is het verder met jullie? Nog bijzonderheden op de planning?
Lief, dankje. Met ons gaat het goed.. Man is weer beter gelukkig. Heeft echt de hele nacht ook nog lopen spugen (echt z’n hele ingewanden uit z’n lichaam gekotst naar eigen zeggen, het was echt vreselijk). Voor hem ook wel heel vervelend eigenlijk. Ik had hem graag een emmer gebracht of even door z’n haar gestreken ofzo. Maar mij niet gezien. Helaas voelde hij zich wel een beetje een indringer in z’n eigen huis (ik voelde dat dus ook). Maargoed. Het komt gelukkig heel weinig voor en het was 1 nacht. Heb wel 2 nachten zelf op de bank gelegen en gisteren gelukkig bed verschoond zodat ik afgelopen nacht weer in m’n eigen bed kon liggen .
Ahhhh gefeliciteerd met N! Dat wist ik! Want ze is een dag voor mijn M jarig! Wat vliegt de tijd voorbij hè!
@Magnolia29 gefeliciteerd met N. Tijd vliegt hé, heb ik ook met E (& L) . Af en toe denk ik waar is mijn kleine meisje gebleven vooral met al die herinneringen die Facebook nu door geeft, ik krijg allemaal kleine E's op de foto ❤
@Nina Sanders sterkte met alles, fijn dat het met jullie zelf wel goed gaat en dat man weer is op geknapt. Hij snapt denk ik wel waarom je hem nu niet kon ondersteunen.
@Magnolia29 van harte met N! Wat worden ze snel groot. Hier einde jaar een die vier wordt en maand erna eentje die zeven wordt. Hallo tijd, waar blijf je?! (En waarom word ik zelf ook ouder, Why?! )
@magnolia86, gefeliciteerd met N! @ninasanders, sterkte! Gelukkig dat je man weer opgeknapt is Mijn meisje wordt echt te groot, vanmiddag oorbellen laten schieten ze heeft het er al een tijdje over, en nu wilde ze echt. De juwelier in onze stad bleek het pas met 4 te doen, dus ik wilde het al uitstellen, maar ik fietste met de meiden naar een stad verderop vanmiddag en tja, daar was een juwelier die het wel deed. Maar pff, ik vind het heel wat hoor, ze lijkt zo groot nu ze was superstoer, bleef keurig zitten. Daarna wel even huilen van de schrik maar nu is ze er zo trots op. Hier alweer de laatste vakantieweek. Die 6 weken vliegen toch altijd weer om. Alle schoolspullen zijn binnen voor de oudsten, tas voor de derde en voor L komt dat later in het jaar wel, die kan nog wel met haar oude rugtas doen voor de psz. Verder weinig bijzonders hier eigenlijk
Nou dit dus hè We vieren zaterdag N en mijn verjaardag tegelijk (ik ben de 27e jarig) en ik word dan gewoon al 37 Vroeger dacht ik echt dat je bij 37 al bijna bejaard was
@riean Ahh wat super leuk zeg oorbellen! Zo leuk als ze dat zelf willen en zo goed kunnen aangeven. Knap dat ze er zo rustig onder bleef!