nee hier ook niet wijzer, al zei E net wel tegen mij weet je waarom jij zo slim bent mama, omdat jij hele dikke billen hebt . Ik weet nu niet of dit beledigend of als complimentje is bedoeld
Hier nog 1 en dan had ik niet zo hoeven knokken voor mijn vbo (ja ik stam nog uit die tijd, was wel de laatste klas hiervan).
Gefeliciteerd met N! En alvast met jou verjaardag ook! Hahaha dat dacht ik vroeger ook, ik ben al 42….
Hier alles prima hoor, zitten heerlijk in Frankrijk, het weer is hier echt prima, tot nu toe dan, want het is nu steeds 32 graden Max, dat vind ik wel warm genoeg, echter loopt t elke dag nu op, tot 39 graden, dat hoeft van mij niet echt… en de zwembaden zijn zo fijn, er zijn er meerdere echt verwarmd, kun je t gewoon niet koud van krijgen, maar heerlijk zwemmen dus. Andere zijn minder verwarmd, of niet maar voelen ook niet ijskoud aan, maar gewoon iets kouder, en de kids krijgen er ook geen genoeg van, zitten hele dagen aan t zwembad dus. Ze waren vanmorgen met ze drieën naar de kids club geweest, voor Z was dit de eerste keer ooit, maar hij vond t fantastisch, vandaag hadden ze schminken en Z kwam terug als Spider-Man, trots dat hij was, oudste 2 wouden niet gesminkt, die hebben dat nooit leuk gevonden, Z daarentegen die wil nu elke dag wel gesminkt worden zegt hij, hij vermaakt zich dus ook prima, alleen hij is elke dag nog voor 7.00 wakker, das thuis ook bijna altijd zo, maar hier slaapt hij vaak niet voor 22.00 dus hij krijgt slaap tekort zo, hij zal binnenkort wel instorten verwacht ik.
Bedankt allemaal voor de felicitaties ❤️ Ik heb last van een emo bui Waar is m'n baby gebleven mensen, ze kan toch niet ineens al 7 jaar zijn? En tegelijkertijd zo trots op wie ze is. Zo een eigen karakter, weet precies wat ze wil in het leven en laat 't kaas écht niet van haar brood eten. M'n mini me. Niet qua uiterlijk haha, maar qua innerlijk is ze echt een kopie van mij. Hui-len
Gefeliciteerd met M! Hoop dat hij een leuk feestje heeft op de opvang vandaag. Wat krijgt hij van jullie als cadeau?
Wij zijn heerlijk een staycation aan het vieren. Weer is heerlijk geworden. Vorige week zijn wij aapies wezen kijken in de apenheul. Is erg leuk daar. Kinderen krijgen een zoektocht naar de apen en kunnen stickers verdienen met naaap. Zijn er een hele dag zoet geweest. Ook zijn we nog naar het openlucht zwembad geweest, heerlijk dagje gezwommen. Verder zijn we lekker aan het rommelen in en rond het huis. Ik ben nog met E en haar bestie naar een buiten speeltuin geweest. Heerlijk dagje vermaakt. Gisteren hebben we de bbq aangestoken en zelf pizza's (van wraps) gemaakt. Vanavond gaan we bbqen bij mijn ouders. Voor morgen nog geen plannen en zaterdag gaan we naar een verjaardag van ons achterneefje. En maandag is onze vakantie alweer voorbij en E moet dan ook weer naar school. Gisteren alle info alweer ontvangen voor komend jaar. In groep 4 hebben ze bij ons schoolzwemmen. Tenminste de gemeente is het aan het afbouwen en komend schooljaar is het laatste jaar. Het was nog spannend of onze school dit jaar mocht en we mogen gewoon nog een jaar zwemmen. Stiekem hoop ik dat E dan der c diploma haalt en zo niet dan heeft ze wel flinke meters gemaakt zodat het zwemmen goed in der systeem zit. Dus ik ben stiekem wel heel blij dat E nog een jaar schoolzwemmen heeft. Zit ik verder te kijken in de agenda van school, staat er ergens in juni schoolreisje voor de kleuters. Slik moet er stiekem nog niet aan denken dat L op schoolreisje gaat . Verder ben ik de kleding ookal aan hrt uitzoeken. L zit al in maat 110 en E in (durf het bijna niet te zeggen) 146. Beide hebben helaas een hele nieuwe garderobe nodig. Ben nu al vast lekker veel op vinted aan het zetten. Ruimt lekker op hier View attachment 755210
Van harte @Ninasanders! @Miekje86, lange dochter zeg. Mijne van 12 zit nog in maat 134/140 L zit net in 104. Ik dacht dat 110 wel kon voor de winter, maar ze kreeg een shirt met een tasje er aan vast (jaja, zelf uitgezocht, ze is echt een tuttebel die zelf graag kleding kiest in de winkel ) van mijn moeder cadeau, maar gelukkig even gepast in de winkel, want 104 was zelfs nog wat ruim. Maar zij is denk ik ook niet zo lang. Volgende week CB, ben benieuwd.
Ja E is altijd al lang geweest, ze was bij de geboorte al 54cm. Haar lengte zit wel vooral in der benen. Kwa shirts past ze nog wel 140, maar ik koop der truien wel lekker in 146, die mogen ook wel lekker ruim vallen. Ik was (en ben) ook altijd erg lang voor mijn leeftijd. Precies zoals E nu is. Ik stak altijd overal een kop bovenuit. Vond ik echt niet leuk vroeger. E is helemaal trots dat ze de langste van der groep is. Voor nu zijn de berekeningen (op basis wat ze gemiddeld Nu zou moeten groeien) dat ze op mijn lengte (1.78/1.79) uit zou komen. Gaat ze opeens flink groeien of heeft ze tekenen van een vroege puberteit dan moeten we aan de bel trekken. L is voor ons doen klein, maar als hij man achterna gaat dat vrees ik voor een flinke groeispurt in de puberteit, man was toen in 1 jaar tijd 17cm gegroeid en daar heeft hij helaas zwakke knieën aan over gehouden. Wij mogen in november ergens weer naar het cb. Benieuwd hoelang L dan is, begin dit jaar was hij 1.05m *edit* Groot nadeel van 2 lange kinderen is dat ze nogal worden overschat. En ik mensen kijken (tenminste dat vul ik in als ik ze zie kijken) van die kinderen sporen niet
@Mya Wat heerlijk dat Z zich zo goed vermaakt en het schminken zo leuk vindt! N vindt zichzelf daar nu te groot en te stoer voor En V wil het de ene keer wel, andere keer niet. Hoe lang blijven jullie nog?
@Miekje86 Jeetje wat is E al groot zeg! Kan me voorstellen dat ze beide vaak overschat worden vanwege hun lengte, heel vervelend lijkt me dat. Waar koop je leuke kleding voor haar, bepaalde merken of winkels?
Voornamelijk h&m, Hema, next, zeeman en ter stal. Alleen nu met maat 146 ga je bij de h&m in ieder geval naar echt tiener kleding en die vind ik niet zo leuk. Bij de rest moet ik nog even naar kijken hoe dat nu is. Next zag ik net al in de snelheid wel leuke dingen in ieder geval. Heb der winterjas al wel binnen via ter stal. En ook voor beide ookal de Hema regenjassen. Leuke is wel (nouja niet altijd ) dat E een eigen smaak kwa kleding aan het ontwikkelen is. Ze wil niet meer meisje meisje kleding. Beide jassen zijn nu (mint) groen ipv roze. Maar als ze nog iets vind met een unicorn of ariel er op dan wil ze die wel heel graag hebben . Soms wel vervelend dat overschatten. Nu ook met leren fietsen. E heeft voor der lengte een grote (geen idee even meer welke inch) fiets nodig maar heeft daarvoor eigenlijk de kracht nog niet in der benen, maar der kleine fiets is te klein en daarop kan ze der benen niet kwijt. Ik moet wel zeggen dat E echt in een lieve klas zit, iedereen word geaccepteerd zoals ze zijn. Ja E is lang maar zo is E zeggen en ze is gewoon lief. En daar ben ik zo blij mee, dit is namelijk voor haar ook heel fijn zij leert hier door dat mensen haar accepteren hoe ze is en dat ze er gewoon mag zijn.
Kinderen uit logeren en man en ik lekker wezen eten in de stad en daarna gewandeld over een festival hier in de stad met een biertje. Nu thuis en gaan beginnen aan een serie. Hopelijk morgen lekker uitslapen en relaxed de ochtend samen spenderen. Af en toe is dit wel nodig om op te laden. We hebben gelukkig nog 2.5 week vakantie hier.
wat grappig, nu al te groot voor! Hier liepen zelfs 12 jarigen gesminkt rond, maar moet ook zeggen, ze kunnen dat wel heel netjes hier, heb t nog nooit zo professioneel gezien. Wij blijven nog tot 27 augustus hier.