♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussion in 'De mama's' started by Nina Sanders, May 8, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Dochter doet weer normaal, oorontsteking is weer over, en buikpijn ook, al is er geen doorbraak van de oren geweest, zoon heeft dat ook vaker gehad, dus zal wel goed zijn. Ze eet ook weer prima, in Frankrijk heb je niet echt lekker normaal brood, en stokbrood wouden ze ook eigenlijk allemaal niet meer, ze zijn blij met de gewone bruine volkoren broodjes, oja en de hagelslag en vlokken! Dat was ook niet te koop daar.

Fanne and Magnolia29 like this.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ohhh @Magnolia29 jij ook nog gefeliciteerd! Haha en 37 is toch nog gewoon hartstikke jong!

O was idd vorige week jarig en M de week ervoor. Ze worden zo groot! L is de volgende. Het gaat mega goed met haar. Het is echt een wild meisje haha! Ze heeft al 6 tanden en staat in de box :o: Waar is mijn baby?

Maar eerlijk gezegd ben ik de babyfase ook wel een beetje ‘zat’. Ik heb er zo lang in gezeten hahaha!

Mya and Magnolia29 like this.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Nou dat snap ik, jij zit al jaren in de babyfase :roflmao: Maar wat leuk dat het echt al een dametje is, heerlijk! Bijna 1 alweer, wat gaat het toch snel :eek:

Nina Sanders likes this.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ik ben trouwens echt zo klaar met de vakantie :rolleyes::o: Pffff... Ruim 5 weken dag in dag uit samen met de kinderen, ik ben er gewoon niet voor gemaakt. En dan voel ik me meteen schuldig, want zo kan ik toch niet denken als moeder? :eek: Maar ik ben serieus zó blij dat ik morgen mag werken :oops: En dat vanaf maandag het gewone ritme weer gaat beginnen en iedereen z'n eigen schema weer heeft! Zo aan toe :roflmao:

5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Hier ging nog net niet de vlag uit toen school weer begon :oops:. Al moet ik nu nog steeds aan het ritme school wennen. Vond gewoon relax wakker worden en nog even blijven liggen wel lekker en nu verplicht op tijd uit bed en zoals vanmorgen door de regen naar buiten, iets wat minder :cry:.

Mya likes this.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ik hou ervan. De scholen die begonnen zijn. En vanaf okt en nov gaan O en O ook naar de bso. Heerlijk. Dan heb ik weer wat meer tijd voor mezelf.

Nieuwe mijlpaal hier: O zijn eerste tand is eruit! Die zat al erg los en met tandenpoetsen vanavond voelde ik al dat ik ‘m er zo uit kon trekken. Dus ik vraag aan O of hij wil dat ik dat doe (anders had ik dat expres per ongeluk gedaan hahaha) en hij antwoordde heel stoer dat dat mocht.

Dus nu heeft meneer een gat bij zijn linker voortand onder.
    Gaat hard opeens. Z’n eerste vier volwassen kiezen (zeg maar de derde in de rij overal) zijn ook al allevier door!

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Oh en mijn hemel. Ik ben me toch een partij ongesteld zo heftig :rolleyes: nauwelijks meegemaakt. Redelijk korte cyclus deze maand. Meestal zit ik rond (niet exact maar rond) de 30 dagen en nu maar 26. Maar jemig ik heb me een partij rugpijn. En de tampons zijn niet aan te slepen. Lang geleden dat ik het zo erg had opeens. Ben er moe van haha.

En ik heb vandaag ook voor de 2e keer bultje op m’n oog weg laten halen. Eerste keer in maart en hij was niet helemaal verdwenen. Wel minder maar niet helemaal weg. Of hij kwam deels terug dat kan. Maar nu hopelijk wel. niet verder lezen als je niet wil hoe dit in z’n werk gaat.

ze klappen je ooglid om en verdoven je oog en je ooglid. En dan maken ze een sneetje en halen ze het bultje weg. Dan een paar dagen oogzalf mee naar huis en een uur een drukverband. Het wordt niet gehecht.

Dus vanmiddag was ik even mama piraat. Nu dus even een paar dagen m’n bril op.

Ik voel me al met al dus best zielig :roflmao::roflmao:

8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,063
    4,318
    113
    Hier ook blij dat de scholen weer zijn begonnen. Alleen een beetje jammer dat dat betekent dat ik ook weer aan het werk moet. :rolleyes:
    Tot vorige week donderdag vond ik het helemaal prima, maar toen het weer omsloeg en we niet meer naar het strand konden, gingen ze hier klieren en elkaar de hersens inslaan (bijna letterlijk).
    Maar nu is het ook taai. Ik kom moe thuis, zij ook, man weer laat. En ze kunnen weinig van elkaar hebben, dus het is alsnog ruzie. En L komt ook moe thuis, dus het is weer een race tegen de klok.

Oh en @Nina Sanders ik heb altijd het idee dat wanneer je erg ongesteld bent, dat je daarna vruchtbaarder bent ofzo. Vast een fabeltje, maar dat idee heb ik altijd gehad.
    Toen ik stopte met de pil was ik eerst nauwelijks ongesteld en na die keer dat ik goed ongesteld was, had ik het idee dat m'n cyclus weer goed liep.
    Oh en mocht je een fotootje willen plaatsen van jullie dametje, ik zou dat super leuk vinden!

Oh en @Magnolia29 ja, de school waarop ik solliciteer hoort bij dezelfde scholen. Is alleen mogelijk ipv vo.

@Mya fijn dat je dochter weer beter is!

Verder zal ik vast heel veel vergeten, maar ik vind het gewoon even best druk weer. Ik loop mega achter met de was enzo en mijn hoofd is een zeef. Maar ik probeer regelmatig bij te lezen!

Nina Sanders, Magnolia29 and Mya like this.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Nou @Fanne, goed om te weten :roflmao::roflmao:

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hierbij een fotootje van onze L!

Attached Files:

Miekje86, riean, Sansaatje and 2 others like this.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,063
    4,318
    113
    Haha! Denk, ik waarschuw je maar even. :p

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,063
    4,318
    113
    Ah, dankje! Wat een schatje!

Nina Sanders likes this.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,063
    4,318
    113
    Oh en dan heel eventjes een fotootje van onze L

Miekje86, Mya, riean and 1 other person like this.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ahhh nee gemist! :eek::cry:

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Wat een popje! Leuk om haar nu zo te zien, echt een heel dametje al! ❤️

Nina Sanders likes this.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Morning!

Heb alweer heerlijk gewerkt afgelopen dagen ;) Donderdag startvergadering en gisteren naar Schiermonnikoog geweest met mijn 'oude' team. Daar nu echt helemaal afscheid genomen, was een heerlijke dag met prachtig mooi weer! Ik zit alweer een tijdje beneden met V, N slaapt nog. Die moet wel enorm wennen straks als ze niet meer kan uitslapen :o:

Man is aan het werk tot 16u, ik ga zo met de kinderen naar Plopsaland. Laatste uitje van de vakantie :thumup: Hebben jullie nog plannen voor dit weekend? Fijne dag!

Fanne, Mya and Nina Sanders like this.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hahaha!

ik heb de foto van jullie L gemist!

18. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hi! Wij weer thuis van vakantie. Man en ik helaas ziek: Corona. Man nog niet eerder gehad en die voelde zich anders ziek dan normaal dus thuis getest. Positief. Ik voel me inmiddels ook beroerd, mijn hoofd, nek en alles eigenlijk doet verschrikkelijk zeer. Morgen de kinderen ook maar testen. Die beginnen ook klachten te krijgen. Hoop dat het ze bespaard blijft. Ons laats weekend van de vakantie is dus hartstikke rustig. :roflmao:

Miekje86 and Magnolia29 like this.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,063
    4,318
    113
    Magnolia29 likes this.
  20. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Wat ellendig voor jullie zeg! Verder wel fijne vakantie gehad? Of zijn jullie eerder naar huis gegaan? En natuurlijk veel beterschap!

Share This Page