♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussion in 'De mama's' started by Nina Sanders, May 8, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik heb het gisteren uitgekeken! Bring! in Selling Suset, dat vind ik net iets leuker. :)Ik ben ook al bezig met Virgin River en keek Who is Erin Carter, ook wel leuk.

Nina Sanders and Magnolia29 like this.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ben ook begonnen met Who is Erin Carter, verrassend leuk inderdaad!

Sansaatje likes this.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Morning! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    We hebben zo N haar kinderfeestje, dus straks gezellig 6 meiden over de vloer :roflmao:

We gaan naar een grote speeltuin in de buurt en daarna nog hier zwemmen in 't zwembad. Die ruimen we volgend weekend op, dus dat kan nu nog mooi :thumup:

Mya, Fanne and Sansaatje like this.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Oeh ik nu bij aflevering 2. Vind het wel echt heel leuk, maar idd SS is leuker.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ook wij hebben het kinderfeestje van O nu. In Monkeytown :cry: (4 uur lang afzien hahaha). Maargoed. Hebben we dat ook weer gehad straks :p

Magnolia29, Mya and Fanne like this.
  6. Sansaatje

Ja hè?! Keek heerlijk weg. :)

Magnolia29 likes this.
  7. Sansaatje

Magnolia29 likes this.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Jeetje mina. Ik vond het ergens sneu. O kreeg op een gegeven moment koorts en voelde zich niet lekker (gisteren ook al).
    Toen ben ik even naar huis gereden, neurofen opgehaald en hem heel even een half uurtje zo gelaten. Klinkt stom dit, alsof ik m’n eigen kind niet serieus neem. Maar ik had dit soort dingen vroeger ook. Beetje spanning. En vermoeidheid. En dan kun je daar idd behoorlijk niet lekker van zijn. Ik weet echt hoe dit overkomt maar ehhh, die jongen heeft dan gewoon even een oppepper nodig. Dus ik heb hem wat gegeven tegen de koorts (want die had hij wel), ik heb hem een hele dikke knuffel gegeven, gezegd dat ik ongelofelijk trots op hem ben, dat dit z’n eerste kinderfeestje is en dat hij dat soms best een beetje spannend mag vinden en dat ik heel veel van hem hou. Na een half uurtje voelde meneer zich weer oké genoeg om te spelen :o:

Dot heeft hij vaak voor spannende dingen. Carnaval, eerste keren, in het middelpunt staan, optredens met school. God hij kan zich zo opzien tegen dingen dat hij zich ziek voelt. En dat herken ik echt als geen ander. Gelukkig ging het goed en heeft hij een fijne dag gehad. Hij is ook zo moe.

merk wel dat hij momenteel ontzettend last heeft van z’n ogen. Ik twijfel oprecht waar dat door komt. Is ontstaan eigenlijk vlak na start zwemles. Maarja, dat is ook een verkoudheidsseizoen. Maar knippert veel, klaagt over jeuk en irritatie, heeft wallen van hier tot tokyo, kringen… ik weet het niet..:

Sansaatje, Magnolia29 and Mya like this.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Oh jongens en die gekke mini O dan. Die speelde zo leuk mee met ‘de groten’.

Ik zei gisteren al dat mini O stiekem altijd m’n kleine jongen blijft. Ik mag het misschien niet zeggen want ik houd oprecht even veel van elk van m’n kinderen. Maar elk kind heeft wel wat speciaals voor me. O heeft me moeder gemaakt. Mini O is gewoon altijd m’n kleine snaarkerd (m’n kleine jongen dus), M is m’n kleine indianenjong (das gewoon een beest in alles haha, temperament van hier tot de maan, een kleine indiaan is het). En het meisje. God het meisje. Das gewoon m’n favoriete meisje haha.

Maar mini O vandaag. Pfoe daar ging m’n kleine jongen dus. Haha. Bijna naar school. :cry:

Magnolia29, Fanne and Mya like this.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ben ik de enige die dit zo voelt? :o:

Magnolia29 and Mya like this.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,065
    4,318
    113
    Nee, zeker niet! Ik herken wat je schrijft!
    A is m'n oudste, maar doordat hij altijd net wat harder moet werken dan een ander (mbt zijn achterstand) doet het soms ook gewoon een beetje pijn. Oh, ik hou zoveel van hem.
    J is m'n grapjas, hij is degene met de hoge pieken en diepe dalen. Heel extreem in zn uitingen. Maar zo'n leukerd. Bij hem gaat alles van een leien dakje.
    L is m'n baby. Diegene die mij een fijne babytijd heeft gegeven. En wat verlang ik terug naar m'n verlof en het eindeloze geknuffel op de bank. Echt m'n kleintje. En hij is zooo vrolijk!

Nina Sanders, Mya and Magnolia29 like this.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,065
    4,318
    113
    Oh en @Nina Sanders A heeft met intensieve dingen soms ook dat het even niet gaat. Paar weken geleden gingen we met de trein naar de dierentuin. Hij had daar zóveel zin in. Maar rond de middag was het gewoon helemaal op. Hij wilde naar huis en naar zijn bed. Het was gewoon te leuk en te intensief. Toen hij even in de speeltuin daar kon spelen was het over. Lekker alleen zijn eigen ding doen. Eerder had hij dat ook toen we naar de kinderdijk waren geweest, 's nachts hadden overnacht in de molen en de volgende dag naar de Molenwaard gingen. Hij is al helemaal gefascineerd door molens, dus het was te leuk. Hij was echt helemaal op.
    De spanning moet er dan gewoon uit.

Nina Sanders, Mya and Magnolia29 like this.
  13. Sansaatje

Zo leuk dat die van jou ook zo gek is op molens. Die van mij ook. Tekent niets anders dan allerlei soorten molens en tekent voor een driejarige erg goed. Afgelopen weekend ook weer een aantal molens bezocht, je gaat er in mee.:roflmao:

14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    @Sansaatje Feestje overleefd hoor! ;) Ze is enorm verwend en hebben een hele leuke middag gehad.

Ben net thuis van het werk, was gewoon 30 graden is ons kantoortje en geen airco.. Dan kan ik op den duur niet meer nadenken hoor :confused:

Heb met dit weer ook totaaaaal geen inspiratie om te koken. Liefst sla ik warm eten dan over :rolleyes:

15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,065
    4,318
    113
    Ja leuk hè, hier maken ze iedere dag een molen van LEGO en Duplo.
    Dat uitje van ons van vorig jaar zou voor jullie dan misschien ook wat zijn. De Molen van Jan van Arkel was het. Heeft ook echt mooie, sfeervolle kamers.

Sansaatje and Mya like this.
  16. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,728
    2,229
    113
    Hier ook weer eens een update! Z gaat nu naar school, helaas gaat t nog niet altijd goed…. Thuis is hij super zindelijk, ook al langere tijd snachts zelfs… maar op school niet, dinsdag gestart met school, 1x in broek gepoept, en 1x broek geplast… woensdag met hem samen de wc op school bekeken, ze hebben daar geen wc bril, dus dat was wel gek vond hij, daarom wou hij niet gaan, en bang dat de wc automatisch zou zijn, dat vind hij ook echt verschrikkelijk, woensdag zelf naar wc gegaan, en donderdag ging t ook goed. Vrijdag weer in broek gepoept… en vandaag ook weer… Probeer met m te praten waarom t dan misgaat en hij zegt ik kan wel volhouden, wil niet naar wc op school… uitgelegd dat hij dat niet kan volhouden, en dat hij gewoon naar wc moet gaan… juf was er nu wel klaar mee, en dat begrijp ik ook, klas van 25 kleuters of zo, en hij moest vandaag dus opgehaald worden. Opa en oma zijn op vakantie dus vriend moet alles zelf regelen, ik kreeg geen vrij omdat er al teveel collega’s op vakantie zijn deze periode… en we al niet eens t rooster rond krijgen…. Dus vriend staat er ma,di en do alleen voor, dan moeten de andere 2 kids ook nog dagelijks wel iemand sporten, Z. Moet dan ook mee, maar die is zo oververmoeid dat hij echt niet gezellig meer is, en hij slaat steeds, gilt om niks, echt geen gezellige fase… hij slaapt ook echt niet meer overdag, ook niet op de bank, of in bed, van alles geprobeerd en savonds ligt hij nog half uur in bed te klieren voor hij gaat slapen, maakt niet uit hoelaat we hem in bed stoppen, vroeger dan 19.30 lukt nooit, ivm werk en sport kinderen dus, en dan nog eten en douchen, dus als hij 19.30 in bed is valt hij pas na 20.00 in slaap, echt zo frustrerend en vaak is hij voor 7.00 zelf wakker. Tot zover mijn klaag post… hoop zo dat t snel beter mag gaan…

Nina Sanders likes this.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ohjee @Mya dat lijkt me heel erg pittig en die angst heb ik dus ook een beetje met mini O. Hebben jullie al een oplossing of een idee waarom het mis gaat / blijft gaan?

Mya likes this.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Vandaag Selling the OC uitgebinged. Wat houd ik toch van die series. Aangezien the O-Group uitbreidt in Cabo: zou er ook een Selling Cabo komen?
    Als dat zo is zit ik weer klaar hoor haha.

Mya likes this.
  19. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,728
    2,229
    113
    Nou vandaag heeft hij op school op de wc gepoept, en dus is t vandaag wel goed gegaan, maar vorige week had hij dat ook wel paar keer gedaan, dus durf nog niet te juichen… hij heeft van zijn juf een sticker gekregen omdat hij zelf naar de wc ging en was erg trots, toen ik vanavond thuis kwam, liet hij gelijk de sticker zien en zei dat hij zelf naar de wc was geweest, ik hem uiteraard gezegd dat dat heel goed is en dat mama trots op hem is. Hopelijk zet hij nu goed door. Het rare is dus dat hij thuis nooit iets in broek doet, al heel lang niet en zelfs snachts ook gewoon droog is, slaapt ook zonder luier. Heeft mini O ondertussen al intresse in de wc of t potje?

Nina Sanders and Sansaatje like this.
  20. Sansaatje

Dat zou ik zo kijken. :roflmao:

Oeh! Het laatste seizoen van Oogappels staat op NPO +. :roflmao:

Share This Page