♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Iemand hier trouwens ervaring met EMDR? We zijn met onderzoeken bezig voor A en nu stelden ze voor om eerst EMDR te doen voordat ze alle andere onderzoeken gaan doen.
    Dus ik heb een verhaal voor A moeren schrijven, met daarin veel zintuiglijke dingen verwerkt. EMDR is waarschijnlijk over 2,5 week. Ben heel benieuwd of het helpt. Geen verwachtingen erbij, wel kleine hoop, misschien meer een wens.

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Heel leuk gedaan! En de cup A soup voor zijn leidsters? En heeft hij t boek gekregen of jij gegeven ook? En wat een leuke foto, knappe jongen is het!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Klopt, ik geef altijd een cup a soup pakket en paar dozen soepstengels. N trakteert dat ook voor de juffen/meesters haha! Er ligt altijd zoveel koek en chocola als kinderen trakteren, ik doe het graag een beetje anders ;)
    Het boek heb ik gegeven aan zijn groep met een bedankje erin geschreven. Hij heeft 2 jaar met veel plezier op de groep gezeten, dus even iets extra's.

Mya vindt dit leuk.
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    @Magnolia29 Hoera! V is nu écht 4 jaar! Van harte gefeliciteerd!

6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Heel leuk idee, ga ik stiekem onthouden ook! Fijn dat hij t zo leuk heeft gehad daar, en natuurlijk nog Gefeliciteerd met je mannetje!

7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden! We hebben een heel gezellig weekend achter de rug. Vandaag kwam alle visite, V had Super Mario als thema bedacht haha. Enorm verwend met allerlei cadeaus. Marvel lego, klei, spelletjes, uitkijktoren van Paw Patrol en een paar Bruder wagens. Topdag dus. Ik zit met m'n benen omhoog te wachten tot de vloet droog is van het dweilen ;) Ik moet na zo'n verjaardag altijd meteen alles weer schoon hebben. Wc, keuken, doekje over alle deurklinken, stofzuigen en dweilen en alles weer aan kant. Anders voelt het niet goed haha. Morgen dus officieel V z'n eerste schooldag! En meteen een lange dag incl vso en bso tot 18.30u want ik heb na nn werkdag weer studie tot 18.00u :o: Nou ja, gelukkig is hij samen met N dus dat komt vast goed. Hoe was jullie weekend?

Sansaatje, Miekje86, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Klinkt als een heerlijk weekend! Hoe gaat het met je studie?

10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Ik zit er eerlijk gezegd een beetje doorheen. L is al weken aan het tobben: groeisprong, ziek, tanden, weer ziek en nu dus wéér ziek. Hoort natuurlijk wel een beetje bij zo'n eerste jaar kdv, maar ik ben er alweer klaar bij en de winter moet praktisch nog beginnen.
    En we hebben dus nu na de zomervakantie regelmatig écht slechte nachten.
    Nu zat J na het avondeten ook te klagen dat hij het koud had en dat hij zijn badjas aan wilde en dat die goed dicht moest. Die heeft nu ook 39.4. Nu A nog...

Sorry, voor dit klaagverhaal ...

Miekje86 vindt dit leuk.
  11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

Bah wat een ellende Meis, mag je best even van balen en over klagen hoor! Hopelijk zijn ze snel weer beter! En wie heeft er momenteel slechte nachten steeds?

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    L, de rest slaapt gewoon goed, zoals altijd. Aan de andere kant is het ook gewoon luxe dat hij maanden heeft doorgeslapen. Maar de laatste weken is hij óf 's morgens vroeg wakker (waar het eerder nooit voor half 8 was) óf is hij 's nachts wakker. En dan niet gewoon flesje drinken en verder slapen, maar gewoon echt uren in de weer. Vannacht dus van kwart over 3 tot kwart over 5. Nacht daarvoor van half 1 tot half 3.

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Nou ik denk dus echt dat er heel wat virussen rondgaan. Iedereen om ons heen is ziek en wij zijn ook al aan de beurt geweest. Echt meer dan ooit heb ik het gevoel. Sterkte en hopelijk snel weer goede nachten!
    @Magnolia, zooo dat is een lange eerste dag. Hopelijk is die dag zo om!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Heb je al geprobeerd hem iets warmer aan te kleden ‘s nachts? Nachten worden al steeds kouder. En zeker de baby’s worden daar wakker van, al menig ouder meegeholpen op me werk, zodra ze t koud hebben kunnen ze rustig uren wakker blijven. Of proberen iets meer eten te geven op een dag, wil ook nog echt wel helpen, misschien het proberen waard? Vreselijk dat hij zolang wakker is dan ook, maar gezellig of ook huilen?

15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Klinkt als een heerlijk weekend. En zeer herkenbaar het schoonmaken na een verjaardag, op zulke dagen word ons huis 2x schoongemaakt. In de ochtend voor de visite en in de middag na de visite :roflmao::roflmao:. Ik denk dat ik maar vaker mensen moet uit nodigen, dan blijft het huis op orde :roflmao:. Hier stond het weekend in teken van het huis schoonmaken en koffers inpakken. Morgen nog een paar laatste boodschappen halen en dan heerlijk op vakantie al voel ik mij wel een beetje schuldig naar de katten die naar het pension moeten, thuis laten is geen optie want dan word ons huis onder gepist :cry:.

Sansaatje, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Heel begrijpelijk dat je er door heen zit. En klagen mag hier zeker. Lucht je hart hier er even lekker over uit (doe ik ook zo vaak hier :oops:) . Hopelijk zijn jullie snel door de virussen heen, ik hoor hier ook wel weer veel zieken om mij heen. Beterschap voor alle zieken

Fanne vindt dit leuk.
  17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

Een fijne vakantie! Geniet er lekker van! Over een week gaan wij ook een week weg! Gisteren avond geboekt, nu al zin in, maar deze week nog even werken.

Miekje86 vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Met warm en koud speel ik ook. Maar als het kou is, werden ze bij mij altijd rond 5u wakker. Maar nu idd een extra shirtje aan. Al vind ik dat ook weer eng, want ja, hij is loeiheet door de koorts.
    Gisteravond was hij uiteindelijk lekker bij man aan het spelen, maar meestal probeert hij te slapen, maar lukt het niet en gaat hij om het kwartier huilen.

Maar bedankt voor het meedenken! Ga er nog eens extra op letten!

Mya vindt dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Fijne vakantie!

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben even op vakantie en het valt helemaal stil hier :p. Iedereen ook lekker aan het genieten van zijn vakantie?

Wij hebben heerlijk genoten (wel een paar opmerkingen voor het park). Het park was leuk, zwembad was super. Niet te groot en leuk speelgedeelte voor de kleintjes. Het was ook helemaal niet druk in het zwembad (op 1 dag na). We zijn ook nog even naar Brugge geweest en het chocolademuseum, was erg leuk. L is trouwens voor de duvel niet bang, hij heeft ontdekt dat je ook gewoon op de buik van de hoge glijbanen kan gaan :eek:. Echt mijn hart is weer goed getest.

Wij zijn in ieder geval weer helemaal opgeladen. Helaas is E vannacht wel ziek geworden en L loopt verkouden rond.
    Bekijk bijlage 758811 Bekijk bijlage 758812

Magnolia29, Boordevol en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina