♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 hoe is het met V gegaan deze week op school?

@Mya fijne vakantie, waar gaan jullie naar toe?

@Fanne hoe gaat het met de zieke boeg? Hopelijk weer opgeknapt.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Maandag gaan we naar Landal t vennenbos. Hier zijn we tijdens corona ook geweest, toen mochten we alleen maar een uur zwemmen, en alle leuke dingen waren dicht, weet nog dat we t mooie zwembad, ze hebben daar veel leuks voor kids, wel zagen maar niet mochten betreden, was echt vreselijk balen, corona kwam toen net weer terug in de herfstvakantie was dat ook, daarom gaan we dit nu opnieuw doen. We gaan van maandag tot maandag, dus wel relaxed.

Z is hier sinds vrijdag dat hij uit school kwam, zwaar verkouden en aan t hoesten, wel vrolijk gewoon, maar ook wel erg moe is hij, kijkt vooral veel tv steeds, terwijl hij normaal amper tv wilt kijken, hij is enorm actief qua spelen altijd, maar nu dus veel knuffelend tv kijken, ook wel lekker hoor dat knuffelen, vaak heeft hij daar alleen maar tijd voor als hij naar bed moet….

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Die staat ook nog op ons wensenlijstje. Ik mij van vroeger herinneren toen ik nog een lief klein meisje was dat dat een geweldig park was. Heel veel plezier. Hopelijk is Z weer snel opgeknapt

Mya vindt dit leuk.
  4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier kijkt hij ook veel tv sinds hij begonnen is op school. Na school wil hij alleen maar liggen/hangen en is hij heel chagerijnig van de vermoeidheid dus ik laat het vaak maar even.

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Wat een heerlijke foto's! Fijn dat jullie weer zijn opgeladen na zo'n week. Hoe is het nu met E, is ze nog ziek?

@Mya Heerlijk, fijne vakantie! Hoop dat er niemand ziek wordt ;)

@Boordevol Herkenbaar hoor, V is zo moe na school dat hij juist enorm aan het stuiteren is en te veel energie heeft :o: Heel vermoeiend haha!

Eerste week van V ging hartstikke goed, ook op de bso. Juffen waren tevreden, hij luistert goed (thuis stuk minder :eek::roflmao:) en doet leuk mee met alle opdrachten. Deze week vakantie, ze gaan nog wel 2 dagen naar de opvang zodat ik met m'n studie aan de slag kan. En verder logeren, dagje weg enz.

@Nina Sanders Ik maak me een beetje zorgen, je bent al zo lang niet online geweest :eek: Gaat alles goed? Of gewoon druk met gezin en nieuwe baan?

@Kirzy, @jvsd92, @Sansaatje, @Siepie85 hoe gaat het met jullie?

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ja ik moest vooral aan @Nina Sanders denken, die zat nog met iets. Dus hoop niet dat dat nog speelt. En @jvsd92 , was even ziek en sindsdien niets meer gehoord volgens mij.

@Mieke86 fijn dat de vakantie achter de rug is en geslaagd is.

@Magnolia29 nog druk met de studie. Wanneer zou je nou ook alweer overgaan naar je nieuwe baan?

Magnolia29, Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 fijn dat het goed is gegaan met V op school en bso. Met E gaat hetbgelukkig weer goed, vanmorgen koortsvrij wakker geworden en ze heeft weer praatjes. Ze is alleen nog moe.

@Boordevol ja ene kant blij dat het weer voorbij is, andere kant ook wel weer jammer. Maar mijn eigen bed is wel weer erg lekker slapen en de katten weer om mij heen is ook weer fijn.

Even een foto van de 2 katten. Bij de opvang zaten ze samen op een groep (met 2 andere katten). Ze zijn nooit echt close samen maar nu na 13 jaar :eek::eek:

20231021_114432.jpg 20231021_121103.jpg
    (Liefde is....de staart van je maatje gebruiken als kussen)

Boordevol, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Per 1 december officieel, 4 december wordt m'n eerste werkdag. En studie is nog tot eind mei ongeveer, dus nog even doorbikkelen haha.

Boordevol en Mya vinden dit leuk.
  9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oh dat is nog een krappe 1,5 maand. Spannend..

Je studie is ook het werk dat je nu doet als IB toch? Geef je nog les of dat helemaal niet meer?

@Fanne jij bleef op je plek toch? Na je sollicitatie? Was jouw zoontje degene die nog veel sliep en ook heel moe was na school?

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Hee, leuk om weet wat van jullie te horen! Ben ook benieuwd hoe het met degenen is die al een tijdje afwezig zijn!
    @Mya fijne vakantie! Heb even gekeken en het Vennenbos ziet er leuk uit! Geniet ervan! Hopelijk blijft dit keer geen zieken!
    @Mieke86 schattige foto zeg! Fijn zo'n geslaagde vakantie!
    @Boordevol lastig dat hij zo moe is. Ben benieuwd hoe J het doet straks. Die slaapt nog zo'n 4x per week.

Klopt, A is de eerste periode echt ziek geweest van de moeheid. Nog steeds slaapt hij samen met J 4x per week. Wel trekt hij het nu stukken beter dan eerst. We hebben nu met de arts besloten dat we hem gewoon laten slapen naar behoefte. Zijn nachtrust lijdt er namelijk niet onder. Nu zo tegen de herfstvakantie slaapt hij 's middags echt 1,5 a 2 uur. Maar J moet ik echt wakker maken na 2 uur.

Hier is sinds vandaag L eindelijk opgeknapt. Gelukkig maar, want ik dacht echt dat het nooit meer over zou gaan...
    We hebben nu vakantie. Man werkt maandag en dinsdag nog en hij is daarna ook vrij. Ik hoop dat we weer een beetje tot rust komen. Ben er echt aan toe. Vond deze eerste periode van het schooljaar echt pittig. Zelf al ziek geweest (neusslijmvlies ontstoken) door m'n rug gegaan, zieke kinderen. Pfoe! Hoop dat de volgende periode beter gaat.

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Even een klein dingetje aan stippen, jullie taggen telkens de verkeerde persoon. Ik ben miekJe86 en geen mieke86 of jullie bedoelen mij niet :p

Mya vindt dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Nouuuuuu dat is me nog nooooooit opgevallen dat er een J in je naam zit. Goed dat je het zegt hahahaha, arme mieke86

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    @Fanne heeft het een medische oorzaak? Het klinkt wel lekker moet ik eerlijk zeggen maar dat is het natuurlijk niet als een kind echt zo moe is dat het iet zonder kan.

Ik vond de start van dit schooljaar ook zwaar hoor. We hebben al gehad in huis: oorontsteking, amandelontsteking, zware verkoudheid incl koorts en dit zonder grap al zeker 2 of 3 keer bij mezelf en ook verdeeld over de kinderen een paar keer.
    @Mya sorry over je vakantie heen gelezen. Veel plezier alvast.

Mya vindt dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Die gene heeft heel veel meldingen gekregen gok ik zo :roflmao::roflmao::roflmao:.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Oh! En hij zit er bij mij dus gewoon al in m'n autocorrectie op die manier!

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  16. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Pfoe, klinkt ook heftig bij jullie. Het idee dat de winter nog moet beginnen en nu al zo start vind ik geen fijn idee...

Vwb de vermoeidheid. Waarschijnlijk heeft het te maken met overprikkeld zijn. We zijn nu met verdere onderzoeken bezig.
    Tja, het is eerlijk gezegd best lekker dat ze alle drie 's middags nog slapen, maar ik gun A zelf wel meer energie.

Mya vindt dit leuk.
  17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    @Miekje86, wat fijn dat jullie genoten hebben!
    @Mya, hele fijne vakantie, lekker hoor, even weg
    @Magnolia29, je ventje ook al naar school, wat een kereltje al! En je nieuwe baan schiet op, leuk!
    @Fanne, wat vervelend dat ziek zijn steeds, hopelijk nu alle virussen het huis uit

Hier gaat alles best. Al heeft oudste dochter een week of 6 met krentenbaard gelopen,van zalf naar kuur naar kuur, en nu lijkt het eind eindelijk in zicht. Ondertussen heb ik het ook gekregen en denk dat ik nog wel ff zoet er mee ben. Huisarts weigert een kuur, maar de zalf werkt amper. Deze week maar weer bellen en smeken om een kuurtje ;)

Deze week is een drukke week voor L. Afscheid kdv, afscheid psz en 2 wenochtenden. Ze is er wel helemaal klaar voor en hoopt op een muts met Puk er op op het kdv:D ze heeft helemaal zin in school gelukkig. Al durf ik nog niet zeker te zeggen dat het de start zonder slag of stoot zal zijn, omdat ze toch wel flink verlegen is bij onbekenden. We zullen zien.

Verder dus geen bijzonderheden eigenlijk :)

Fanne, Miekje86, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @riean Drukke week inderdaad voor L, maar ook erg leuk! Ze zit vast zo in het ritme. Kent ze al kinderen uit haar klas straks vanuit de psz of uit de buurt? Sterkte met jullie krentenbaard trouwens, wordt dat al iets beter? Kan echt zo hardnekkig zijn! :eek:

Mya en riean vinden dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    @riean oh bah krentenbaard! Dat is echt m'n angst dat we dat nog een keer krijgen. Wat een rotvirus is dat zeg! Die zalf werkt echt alleen bij hele kleine plekjes, anders is het maar aanmodderen met zo'n zalfje.
    Wanneer is L precies jarig? Fijn dat ze zo'n zin heeft. Kent ze al kindjes?

Mya en riean vinden dit leuk.
  20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.063
    4.318
    113
    Ik schreef zondag dat L de oude was, nou niet dus. Hij blijft flink hoesten en gisteren heeft hij dus 2x compleet zijn voeding eruit gegooid door enorme hoestbuien. Vandaag was het net aan. Maar het gaat gelukkig wel al stukken beter. Hij gaat ook steeds meer eten en drinken, dus dat is echt fijn! Hopelijk gaat hij dat ook weer een keer doorslapen.

Verder is een herfstvakantie best leuk, al denk ik dat ik over een jaar of 2 er weer meer van geniet. L slaapt natuurlijk nog best veel, dus ik kan niet makkelijk weg met de oudste twee, die daardoor op een gegeven moment echt druk worden, zeker met dit weer. Al mag ik ook weer niet klagen: ze hebben vanmiddag heerlijk gespeeld aan tafel, A tekenen en J met de LEGO, L lag in bed en ik heb zowaar dus een dutje op de bank gedaan. Om 4u heb ik L wakker gemaakt zodat we nog even naar buiten konden. Maar toen we om half 6 thuis waren, zaten hun oren in hun broekzak ofzo. Vast iets met moe en spitsuur.
    Morgen gaan we nog een nachtje weg. Dat zal hen vast goed doen.

Mya, Miekje86, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina