♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussion in 'De mama's' started by Nina Sanders, May 8, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    @riean Gefeliciteerd met jullie grote meid! Hoe vond ze haar feestje vandaag? Helemaal klaar voor school morgen?

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ik ben vandaag met de kinderen naar Plopsaland geweest, K3 kwam er optreden. Zo ontzettend leuk, ze hebben beide enorm genoten. Man bleef thuis, hij heeft vrijdag een kies laten trekken en nog erg veel napijn. Hij heeft de was gedaan en hele huis gestofzuigd en gedweild, dus dat was fijn thuiskomen ;)

Ze slapen beide en ik kijk Harry Potter. Ga zelf niet te laat naar bed, ben moe haha.

Mya likes this.
  3. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Gelukkig ging hij vanmiddag nog wel ruim uur slapen, wel met de nodige moeite, en t eten ging wel prima, net wel weer drama met dino pyjama aandoen, die is ineens ook niet mooi meer, heeft hij al tig keer aangehad, maar nu vind hij m echt niet goed meer, gezegd dan ga je maar in je onderbroek slapen, maar dan had ie t koud, kwam dus toch pyjama aandoen, maar er wel bij zeggend dat ie m niet mooi vind… grote zus ging hem vertellen dat ze haar pyjama ook niet heel mooi vond, maar dat t haar niet uitmaakte, omdat ze er wel lekker mee kon slapen, ze deed der best, en ze ging hem een sticker laten uitkiezen, van haar speciale 3D bewegende stickers, omdat hij nú pyjama aan had, en morgen als hij zonder drama aankleedt dan mag hij weer zo speciale sticker van der. Wie weet helpt t, hij is sowieso de laatste dagen meer van haar knuffelen en mee spelen dan ooit.

Magnolia29 likes this.
  4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,061
    4,317
    113
    Pfoe wat heftig zeg van Z. Is hij oververmoeid van school oid? Heeft het vooral te maken met de prints en kleuren of ook met de labeltjes in kleding die kriebelen?
    Zou het helpen om samen kleding klaar te leggen 's avonds of verplaats je het drama dan? Klinkt in ieder geval heel vermoeiend.

Mya likes this.
  5. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

Sep 13, 2012
    2,080
    3,136
    113
    Female
    ICT
    Noord-Holland
    @Magnolia29 Lief dat je het vraagt. Ik lees zo nu en dan nog steeds mee met jullie hoor maar ben niet meer zo actief hier. Hier gaat het zn gangetje. J gaat alweer naar school. Die 4 jaar zijn niet normaal snel gegaan
    Met B gaat het ook eindelijk de goede kant op. Heeft de eerste 2 jaar bijna niks gehoord, veel ellende gehad met zijn oortjes en t plaatsen van buisjes. Maar gaat nu eindelijk goed. Zijn spraak loopt behoorlijk achter maar gaat met sprongen vooruit gelukkig. Verder thuis met m'n vriend zwoegen we ons thuis door de tropen jaren maar dit zullen vele van jullie vast herkennen:roflmao: View attachment 759336 View attachment 759337
    Even een fotootje van J en B

Mammie79, Mya, Miekje86 and 2 others like this.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Ahhh wat leuk om wat van je te horen! Wat een heerlijke foto's van de jongens ❤️ Wat sneu dat B zo'n problemen heeft gehad met zijn gehoor, fijn dat dat nu de goede kant op gaat!

Kirzy likes this.
  7. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Wat leuk om wat van je te horen! En 4 jaar zijn voorbij gevlogen, hier ook hoor! Helaas heb ik de foto’s gemist…

8. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Heb al veel geprobeerd, ‘s avonds klaar leggen gilt ie dan al alles bij elkaar, labeltjes had ie al veel last van dat hij 2 was of zo, krabde dan alles open, dus alles is al labeltjes vrij van zijn kleding. Gister avond weer thuis gekomen, was hij blij met een pyjama met ruimte dingen, die vond hij nog wel mooi… maar kleding vanmorgen was ook wel weer drama, grote zus heeft nu een stickervel gemaakt in zijn kamer, als hij aankleed zonder drama mag hij een sticker van haar, dat werkt redelijk, maar wel heel lief van haar dat ze zo mee denkt, en haar stickers weg geeft.

Magnolia29 and Fanne like this.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Hier brengt vriend de kids nu naar opa en oma, die wouden ze graag hebben, wij zijn nog vrij, kids nog studiedag. Maar opa en oma hadden al op ze gerekend, dus die belde waar ze bleven, mis communicatie, maar ze mogen ze best hebben. Dus die zijn daar nu. Wij ff winkelen!

Magnolia29 likes this.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Wat een stilte hier weer, alles goed met iedereen?

Hier beetje druk. Veel zieke collega's en een nieuwe collega inwerken. Dat in combi met veel zieke dieren= een beetje heel erg druk. Helaas hebben niet alle klanten hiervoor begrip (vooral de gene met niet spoedeisende afspraken :$).

Vorig weekend heb ik de babyshower van mijn zusje gehad. Was erg gezellig en ze had hem niet verwacht.

Dit weekend ook weer druk, vandaag naar de bieb geweest en boodschappen gehaald. Ook even met elkaar gezellig geluncht bij de Hema. Morgen viert mijn vader zijn verjaardag. We blijven daar ook gezellig eten.

Verder ben ik druk aan het voorbereiden voor over 2 weken. Ik heb dan een weekendje (2 dagen en 1 nachtje) weg met het werk naar Disney. Voor het eerst dat ik man zolang alleen laat met de kinderen. Merk dat ik dit stiekem toch wel spannend vind. Ik heb alle vertrouwen in mijn man dat hij dit gewoon kan, maar het idee dat ik niet 1 2 3 terug kan als er wat is.

Van de week de schoolfoto's ontvangen, vind het altijd leuk om te zien hoe ze veranderen in een jaar.
    View attachment 759623

Mya, Fanne and Magnolia29 like this.
  11. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,168
    4,321
    113

Het is me denk ik even ontgaan dat je tante wordt. Wat leuk! Hier mag ik binnenkort ook tante spelen. Ben zo benieuwd hoe dat gaat zijn. Een kleintje dichtbij maar toch niet van jezelf hahaha.

Dat ver weg zijn als er iets gebeurt vind ik zo moeilijk dat ik het dus niet doe :o::confused:. Maar zou er wel heerlijk van genieten hahahaha.

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,061
    4,317
    113
    @Miekje86 wat een leuke foto's en wat gaat de tijd toch snel hè?
    En leuk dat de babyshower een verrassing was voor je zusje.
    Een tweedaagse van je werk is heel leuk, als je eenmaal weg bent. Ik vind het altijd moeilijk om alles los te laten, maar geniet er wel van als ik weg ben.

Miekje86 likes this.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,061
    4,317
    113
    Ik heb besloten dat het roer toch wel om moet hier. Al meerdere keren besloten, maar het echt definitief veranderen is moeilijk.
    Ik ben deze babytijd mezelf toch wel weer een beetje kwijtgeraakt. Denk overigens dat veel mensen dat hebben. Maar het is nu ook tijd dat ik mezelf weer terugvind.
    Dat de nachten wel beter, maar nog niet fantastisch zijn, speelt natuurlijk ook een rol. Ik hardloop nu 1x per week met een vriendin, maar daarnaast wil ik weer met pt gaan starten. Hopelijk is dat de stok achter de deur. Uiteindelijk wil ik weer net als na J na 1,5 m'n oude figuur weer terug hebben en hopelijk tegen die tijd ook weer mn oude energielevel.

Mya and Miekje86 like this.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    @Boordevol ja einde van het jaar word ik tante. Ik vind het helemaal leuk. Nu ook leuk om het eens van de andere kant mee te maken.

@Fanne tijd gaat veelste snel, al kan ik stiekem niet wachten tot dat L naar school gaat. Binnenkort mag hij gaan wennen (datum moet nog vast gezet worden, maar gesprekken al gehad met school). Ja ik heb ook veel zin in het weekend van mijn werk, maar dat los laten is wel een dingetje. Reden dat ik het nog nooit heb gedaan. Ik ben nu al een beetje aan het plannen wat ze kunnen doen. Allemaal Sint dingen ;). Denk dat ik man zijn Schoen ook maar ga laten zetten omdat sinterklaas medelijden met hem heb ofzo :D.

Mya likes this.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,061
    4,317
    113
    @Nina Sanders ik lees net at O vandaag jarig is. Gefeliciteerd!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Dankjewel! Vandaag idd zijn geboortedag. Maar we hebben het vorige week / afgelopen weekend gevierd ivm het zindelijk worden. Mn kleine jongen.. is niet meer zo klein! Haha!

Mya likes this.
  17. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Gefeliciteerd! Is hij al naar school geweest? En is hij nu zindelijk geworden?

18. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Magnolia29 hoe is het vandaag gegaan? Zag je bericht in het het slapeloosheid topic. ❤️

Magnolia29 likes this.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Lief dat je er naar vraagt ❤️ Kan er inhoudelijk natuurlijk niks over zeggen, maar door omstandigheden kon het gesprek niet doorgaan. Nu gepland voor later deze week. Had het liever vandaag afgerond, maar goed...

20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Zie net dat er al bijna een week niks meer is gepost hier :eek: Zelf ook schuldig aan hoor... Zullen we dan toch uitgepraat zijn na 4 jaar? ;)

Ik merk wel, als ik het over mezelf heb, dat op deze leeftijd alles wel makkelijker wordt. Tuurlijk loop je wel eens tegen dingen aan, maar nu V ook op school zit vliegen de weken echt voorbij en gaat alles z'n gangetje. Dus heb ik ook automatisch minder te melden :oops:

Fanne, Mya and Sansaatje like this.

Share This Page