♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussion in 'De mama's' started by Nina Sanders, May 8, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Tsssss ik moet nog 1 dag :cry: en ik ben stront verkouden dus voorlopig mag ik ook nog niet eens naar mijn neefje :cry::cry::cry:.

Magnolia29 likes this.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oh boeh! Toch onhandig soms baby’s in de winter. Al die verkouden mensen eromheen. Beterschap!

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Winterbaby's zouden verboden moeten worden :roflmao:.

Hier nu ook heerlijk vakantie. Zit nu uitgeblust op de bank. Slaap al 3 nachten slecht door mijn hoestje. Hopelijk vannacht weer een betere nacht. Morgen huis schoonmaken. Zondag komen mijn ouders gezellig even borrelen. 1ste Kerstdag hebben we kerstviering van de zondagsschool en verder zien we wel wat we gaan doen. Misschien met z'n alle naar de film. We zien het wel. Niks moet, alles (nouja bijna alles :roflmao:) kan

Fanne likes this.
  4. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,366
    113
    Joehoe, hier ook vakantie! L is de enige die er van baalt. Normaal gesproken is ze al boos als ze op donderdagmiddag hoort dat ze 3 dagen vrij is. Nu 2 hele weken, dat kan écht niet :roflmao:
    Woensdag kwam er voor het eerst een vriendinnetje van school spelen. Oh, ze waren zó schattig. Ik had me voorbereid op een paar uur 2 kleuters begeleiden maar ze hebben twee uur lang non stop geweldig gespeeld samen. Heerlijk om te zien.

En nu dus bijna kerst. Fijne tijd vind ik dat, 1e kerstdag komt mijn familie bij ons, 2e kerstdag gaan we naar schoonfamilie en met oud en nieuw zit het huis vol vrienden. Ik geniet er zo van.
    Boodschappen voor kerst zijn net gekomen, maar ik ben nog het een en ander vergeten dus morgen helaas toch de drukte in. Dat vind ik het stomme aan kerst :roflmao:

Verder alles goed met jullie?

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Hey dames, hoe waren de kerstdagen voor jullie? En nu op naar Nieuwjaar, gaan jullie nog iets speciaals doen?

Ik heb altijd een beetje moeite met deze dagen tussen kerst en nieuwjaar; geen idee welke dag/datum het is :eek:

Hier gaat alles goed! Hebben de dag na kerst meteen alle kerstspullen opgeruimd (doe ik normaal pas op 2 januari ofzo), maar was er ineens zo klaar mee! Geeft me zoveel rust haha.

Verder weinig te melden, man is ook 2 weken vrij en hebben bijna iedere dag wel iets op de planning staan. Uitjes, dingen met familie enz. Ik hou er van :D

6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,060
    4,313
    113
    Hoihoi! Hier gaat het goed! De afgelopen maanden waren heel intensief en hectisch. We hebben de onderzoeken gehad voor A (half januari de uitslag), heel druk op werk, verjaardag van J en L was weer eens ziek.
    Nu heerlijk vakantie en we komen allemaal tot rust en slapen iedere dag uit. Eigenlijk hebben we op de feestdagen na nog niet veel bijzonders gedaan, maar dat is juist héérlijk. Wat hadden we dit nodig!
    J was wel wat van slag, ik heb het idee dat hij wat tegen school aanhikt, hij snapt volgens mij niet precies wanneer hij nu weer mag, dus vanmorgen een kalender voor hem gemaakt. Hopelijk scheelt dat wat boze buien.
    En oh wat is L opeens weer lief en makkelijk! Daar genieten we enorm van. Over 2 weken wordt mijn baby alweer 1!
    Hij zegt al papa en mama en wat andere woordjes. Super trots op hem!

Magnolia29, Mya and Miekje86 like this.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Hier gaat het redelijk. We zitten allemaal half in de ziekenboeg :(. 2de kerstdag ben ik in gestort en daarna ging het wel. L is donderdag ziek wakker geworden. Man en E tot nu toe niks. Hopelijk blijft dat zo. L is vandaag koorstvrij wakker geworden en zojuist weer met 39Gr naar bed gegaan :eek:. Dat laatste zag ik even niet aan komen met hoe hij zich gedroeg.

Gisteren zouden we weer naar mijn zusje en de baby gaan, maar dat is niet door gegaan. Hopelijk kan het morgen wel door gaan. L mag evt morgen gezellig bij mijn ouders spelen. Man is gisteren daarom met E naar de film Wish geweest. Was superduper leuk volgens E.

Met oudjaar zitten wij lekker thuis. Volgende week moeten we weer werken. Dan heeft L ook zijn laatste week op de opvang. Volgende week zondag word hij 4 en daarna mag hij direct maandag vol aan de bak op school. Hij kijkt er helemaal naar uit. Hij zegt nu ook als we over school hebben mama dan wel boterhammetjes meenemen hé?

Vandaag deel van L zijn traktatie gehaald bij de ikea. Hij gaat beertjes trakteren met rozijntjes. Hij (en de rest van de groep) is gek van het boek berenjacht. Twijfel een beetje over de tekst op het kaartje erbij.

• Ik vond het beregezellig met je. Liefs L
    Of

• Ik vond het beregezellig met je, maar nu ga ik op jacht naar de basisschool. Liefs L
    Gelukkig heb ik nog even voor mijn keuze :roflmao:. Voor de juffen heb ik ook een beertje maar daar wil ik een klein potje met vergeetmeniet zaadjes bij doen.

Magnolia29 and Mya like this.
  8. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Voor iedereen een heel gelukkig, gezond en mooi 2024!

Magnolia29, Miekje86 and wolkje1994 like this.
  9. Sansaatje

Moeten we niet oppassen dat draad gesloten wordt bij inactiviteit? Ik heb niets bijzonders te melden verder. Alles gaat zijn gangetje en dat is ook wel lekker. :D

Miekje86 and Mya like this.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Hier gaat ook alles zijn gangetje. L is afgelopen zondag 4 geworden en maandag mocht hij meteen vol aan de bak op school. Ik kom nu gewoon alweer aan dingen toe, waar ik met L erbij gewoon een week taak aan had zo ongeveer :eek:.

Ik wilde deze week rustig aan doen, maar dat viel een beetje in het water (of ijs deze week :p). Maandag kinderen naar school gebracht en daarna starte de auto niet en gaf hij een motor storing aan. Maar naar de garage geweest, bleek gelukkig alleen de accu te zijn. Gisteren is bij ons de ijsbaan open gegaan dus na schooltijd met beide paar uur op het ijs geweest. Ik heb ook maar meteen de vriezer en de koelkast grondig schoon gemaakt. Vandaag was ik lekker vrij van het werk en heb heerlijk niks gedaan en mijn serie gekeken.

Magnolia29, riean, Sansaatje and 2 others like this.
  11. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

Dec 15, 2018
    2,344
    4,879
    113
    Female
    Ik heb echt al lang niks geplaatst, haha. Zou niet willen dat ie dicht gaat!

Ik ben 2 januari bij m’n nieuwe baan begonnen. Wat een boel informatie, pff. Hoewel het erg leuk is en nog leuker wordt, en de collega’s hartstikke leuk zijn, heb ik nog wel wat heimwee naar m’n oude werk. Eigenlijk was alles daar nog leuk en ben ik vooral ander werk gaan doen om mezelf uit te dagen en zodat ik verder stappen kan maken. Dus ik mis m’n oude collega’s ook wel echt.. Werkte daar ook vanaf direct na m’n studie en terwijl ik daar werkte ben ik getrouwd en hebben we beide jongens gekregen.. Kortom ik ben gewoon een sentimentele trut haha.

A is 4 geworden en is na de kerstvakantie op de basisschool begonnen. Hij vindt het geweldig; afscheid is nog wat moeilijk maar het gaat steeds beter gelukkig. Zo sneu om weg te gaan als hij zo verdrietig is. Maar al een paar dagen geen/amper tranen gelukkig :)

Man is in huis aan het verven. Heerlijk licht roze met donkere kozijnen etc. Klinkt intens, is het ook, maar wel mega gaaf en wordt er helemaal blij van.

Kinderwens: niveau rammelende eierstokken. Pff. Dacht dat wel minder zou worden door m’n nieuwe werk, maar nee haha. Rationeel zie ik ook wel dat we in een wat minder intense fase komen. En T heeft nog wel gedoe in de nachten… Kan van alles bedenken qua ‘tegens’ maar het maakt niks uit. Man en ik kunnen er vrij goed over praten gelukkig, ook al staan we er niet (helemaal) hetzelfde in. Deur is nog niet helemaal dicht.. voor nu vind ik dat fijn. Als we er definitief niet meer voor gaan, even zien hoe ik er dan mee kan dealen. Niks veranderd dus nog.. :’)

Fanne, Magnolia29, Mya and 2 others like this.
  12. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Op verzoek hebben we (ivm privacy) een bericht met bijbehorende reacties verwijderd.

13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

Dec 15, 2018
    2,344
    4,879
    113
    Female
    Ik heb iets gemist geloof ik…
    Hopelijk gaat het goed met iedereen!

14. Sansaatje

Dat was mijn bericht. Ik heb het laten verwijderen. Dan verwijderen ze ook alle reacties.

@Miekje86 bedankt voor je reactie!

Fanne, RoseMurphy and Miekje86 like this.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Dat is wel netjes dat ze alles daarover dan verwijderen. Als je wil spuien, je mag mij altijd een pb sturen

16. Sansaatje

Dat vind ik lief van je! Ga ik zeker doen.

Miekje86 likes this.
  17. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,168
    4,321
    113
    Ik hoop dat het snel weer goed komt. Pb mag inderdaad altijd.

18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Even een kort klaag bericht, L heeft de waterpokken :cry::cry:. Afgelopen week was hij al 2 dagen thuis met koorts (en boos dat hij was dat hij niet naar school mocht) en gisteren dus die stomme waterpokken ontdekt. Dus komende dagen zit hij weer thuis, hij voelt zich goed. Weinig last van jeuk in ieder geval. Hij ligt nu wel lekker even op bed te slapen, merk wel dat het stiekem wat van hem vergt.

19. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Balen zeg! Heerste t al in de klas? Bij mij op t werk mogen de kinderen gewoon komen als ze zich goed voelen, en geen koorts hebben, ook op school hier hadden ze t paar weken terug, Z had t al dat hij 2 en paar maanden was, maar zijn halve klas had het en iedereen ging gewoon naar school. Dus misschien mag L ook gewoon naar school als hij verder geen last heeft. Beterschap!

Miekje86 likes this.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Ik heb vanuit school nog niks gehoord over de waterpokken. Wel via via gehoord dat rond de kerst in groep 5 een uitbraak was. Toen E in groep 2 zat heerste er ook waterpokken op school en toen mochten de kinderen niet naar school zolang de blaasje niet droog waren. Ik kan er op de site van school niks over vinden. Naar de bso mag hij niet in ieder geval staat op hun site. Vanmiddag is het wel een stuk erger geworden, veel jeuk aanvallen in ieder geval. Met spoed maar even spul gehaald (winkels hier op het eiland zijn op zondag gesloten en de tunnel was weer eens dicht dus via een omweg bij de winkels gekomen) daar knapte hij flink van op in ieder geval. Gisteren en vandaag heeft hij in ieder geval tussen de middag geslapen (wat hij sinds zijn 2 jaar en een paar maanden niet meer doet). Ook wel een teken dat het niet lekker zit.

Ik hoop in ieder geval dat zijn blaasje snel droog zijn (sommige zag ik al indrogen), zodat hij weer lekker snel zijn energie kwijt kan op school

Share This Page