♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussion in 'De mama's' started by Nina Sanders, May 8, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Pb van waar jullie zitten alstublieft? :roflmao:
    Veel plezier!

Magnolia29 likes this.
  2. Sansaatje

Whoop whoop Whoop whooooooop! Ik denk dat dat mijn avondprogramma wordt vandaag. :roflmao:

Nina Sanders likes this.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ik vind dat programma dus echt mega geweldig haha!

Sansaatje likes this.
  4. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113

Weten jullie tot hoelaat hij geslapen heeft, we hebben een nieuw record: 10.30! En hij is hartstikke vrolijk en hoest een stukje minder als gister lijkt t!

jvsd92 and Magnolia29 like this.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Vandaag een lekker rommel dagje. Vanmorgen boodschappen wezen doen en vanmiddag even naar de winkels en de bieb geweest. Beide weer voorzien van nieuwe boeken. Voor L nu een leuk zoekboek gevonden (die hij ook leuk vind tot nu toe). Worden ook allemaal vragen ingesteld die hij moet beantwoorden, alleen maar weer goed voor zijn spraak denk ik dan maar.

Waren ook even in de Hema, zag een super leuk setje voor E hangen. Maar mee genomen. E vind hem ook geweldig. In dit setje is het wel waar is mijn kleine meisje gebleven :eek:. Ze wil ze ook niet meer uittrekken:roflmao:.

Vanavond lekker niks doen. When calls the heart afkijken. Voor morgen nog geen plannen.
    View attachment 750386

Sansaatje, Magnolia29 and Mya like this.
  6. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,366
    113
    Staat haar leuk @Miekje86 !

Hier weer terug van 2 nachtjes kamperen. Genoten! Apart vind ik het altijd wat een was er toch weer meekomt, maargoed, de eerste hangt, de tweede zit er in en ik laat de slaapzakken wel een nachtje aan de lijn buiten gangen. Normaal was ik ze altijd na gebruik, zelfs na 1 nachtje al :oops: maar ik vind het nu wel ff best.

Nu lekker even niks, de jongste 3 liggen er al in, die waren zo moe. Ze sliepen steeds laat en echt uitslapen lukt ook niet zo op een camping.
    Morgen niks gepland, nouja,naar de kerk gaan, en als het zulk mooi weer is als beloofd wil ik nog wel een stuk wandelen. Verder zien we wel.
    En dan een 'gewone' week (wel met avondvierdaagse, niet te doen eigenlijk, 4 avonden om 6 uur al 13 km verderop zijn bij de start) en dan al weer een kortere week :thumup: zo houden we het prima vol :D

Geniet allemaal nog van de avond!

Fanne, Sansaatje, Magnolia29 and 2 others like this.
  7. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,168
    4,321
    113
    Wat goed! En die tip van het hoesten ga ik zeker onthouden. Man wil nog wel eens enorm last hebben van hoesten. Hoeveel bakjes water heb je neergezet? En gewoon willekeurig in de kamer of wel in de buurt van het bed?

8. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,727
    2,228
    113
    Z heeft de kleinste kamer, dus alles zit relatief dicht bij zijn bed. Ik had 3 natte washandjes, net niet druipend meer op de verwarming gehangen, en het raam op ventilatie stand, vannacht geen kuch meer gehoord, en geslapen van 19.30 tot 8.45, dik tevreden dus! Nu hoest ie wel, dus voor de nacht helpt t iig.

Magnolia29 and Miekje86 like this.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Een berichtje vanaf m'n eigen bank! ;)
    Hebben nog een heerlijke laatste dag gehad, vanmiddag hebben de kinderen zelfs nog in het meertje gezwommen. Na het eten vertrokken, V viel natuurlijk om 18.45 in de auto in slaap en was met geen mogelijkheid wakker te krijgen :rolleyes: Hij ligt er sinds 20u in maar is nog aan het zingen en vragen stellen. Ik heb ondertussen alles uitgepakt, tassen klaar gemaakt voor morgen en de eerste was staat klaar voor morgenvroeg haha. Koelkast is echt bijna leeg, dus morgen na het werk maar meteen boodschappen doen :o:

Sansaatje, jvsd92, Fanne and 2 others like this.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,060
    4,313
    113
    Alles meegelezen, maar het is soms wat druk hier. Weer gestart met werken, sporten weer opgepakt zoals voor de zwangerschap. Dus 1x in de week thuis sporten, 2x naar de crossfitbox en 2x hardlopen. Daarnaast de was die nooit meer stopt en naast een peuter en een kleuter ook nog een baby die toch ook wat tijd vraagt. Maar het is allemaal wel te doen hoor!

L drinkt de laatste twee dagen weer ontzettend weinig. Hij is verkouden en had vannacht ook koorts. Geen idee wat de oorzaak is, maar ik hoop dat het snel weer verbetert. Waarschijnlijk is hij gewoon net als J, die had ook een hekel aan drinken. Als hij eenmaal 1 is, zijn we van die flessen af. Ik geniet echt van m'n baby, maar dat drinken...

M'n moeder zei vandaag nog: Ah L is zo'n lief en makkelijk, daar zo je er nog wel 4 van kunnen hebben. Is zo, als hij maar niet zo moeilijk deed bij het drinken. Na 60 of 80 cc krijst hij op dit moment alles bij elkaar, omdat hij gewoon echt niet wil. En dan wil hij na een paar uur pas echt weer wat.

Sorry voor m'n geklaag. Ik probeer het echt los te laten, maar het lukt gewoon niet zo goed. Hij heeft gewoon de hele dag met zijn luier gedaan (maat 2) en vanavond was hij nog niet vol. Daar krijg ik dan toch stress van, want dat lijkt me niet goed.

Edit: ik heb trouwens écht alles al geprobeerd: kinderarts, osteopaat, homeopaat, grotere flesspeen, kleinere flesspeen, verschillende houdingen, wiegen, lopen tijdens het drinken, lepeltjes voeding geven...

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    @Fanne Geen vind ik leuk omdat 't een leuk verhaal is, maar wel als hart onder de riem. Ik kan me voorstellen dat het niet (genoeg) drinken van L veel stress geeft. En zo te lezen heb je alles al geprobeerd om het te verbeteren, wat een eigenwijsje is het ook ;) Dikke knuffel!

Fanne and Mya like this.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,168
    4,321
    113
    Ik hoop dat er meer rust komt als hij ook mag eten en op die manier ook nog iets binnenkrijgt.

Fanne likes this.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Aangezien we hier toch al alles delen; goed en slecht...

Het gaat al een paar maanden niet zo goed tussen man en mij. En op dit moment is het zo heftig, dat ik oprecht even niet meer weet wat ik moet. Of ik nog wel verder wil met hem. Wat wijsheid is. En dan kijk ik naar onze kinderen en kan ik niet stoppen met huilen... :cry: Ik zou voor hun bij hem blijven, maar is dat wat ik ze mee wil geven in het leven?
    God, wat een k*tsituatie...

14. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,366
    113
    Pff, alleen even een hele dikke knuffel, sterkte joh!

Magnolia29 likes this.
  15. Sansaatje

Hele dikke knuffel. (Lees nog mee maar niet altijd zin om te reageren maar hier is een knuffel op zijn plaats).

Magnolia29 likes this.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,168
    4,321
    113
    Pff, geeft de ruimte als man weg is even lucht en tijd voor reflectie? Ik wil je veel sterkte wensen met de situatie.

Magnolia29 likes this.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,060
    4,313
    113
    Oh pfoe! Wat ontzettend akelig om mee te maken! Kijk maar wat je erover kwijt wil. Merken de kinderen er wat van? En is je man nu wat langer van huis? Ik hoop oprecht dat jullie elkaar weer terugvinden! Dikke knuffel en ik denk aan je! ❤️

Magnolia29 likes this.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Poeh heftig meid, een hele dikke knuffel. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Je mag altijd als je wilt je hier of in pb je hart luchten

Magnolia29 likes this.
  19. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

Aug 12, 2013
    4,143
    5,993
    113

Oh jeetje meid, heftig zeg! Ook ik wilde niet voorbij scrollen aan dit bericht. Hele dikke knuffel! Weet natuurlijk niet wát er niet lekker loopt, maar hoop dat jullie eruit komen. Aan waar de moeder het gelukkigst

Magnolia29 likes this.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

Aug 12, 2013
    4,143
    5,993
    113
    Dat ging mis..

wilde dus zeggen. Wat een moeder/vader het gelukkigst maakt. Dat maakt uiteindelijk ook de kids het gelukkigst, dat weet ik wel zeker ! Dikke knuffel

Magnolia29 likes this.

Share This Page