♡ 1000+ days • Pt. 6 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Na jaaaaaa jeetje. Wat ongelofelijk tof nieuws! Whoeeee. Gefeliciteerd hoor.
    Ben nu al jaloers op het bevallen (ja, dat zou ik zo graag nog 10x willen doen). Zo tof. Whoaaaa

Miekje86 vindt dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hahaah dat zei ik ookal tegen mijn zusje. Ze wil geen horror verhalen horen. Mijn reactie geef mij nog maar 10 keer een bevalling dan een zwangerschap. Volgens mij denkt zij nu dat bevallen appeltje eitje is (wat ik eigenlijk ook wel vind met mijn ervaringen :oops:)

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    I loooooove bevallen. Nee maar echt. Ik mis het dus serieus. Noem me maar gek en ik houd ontzettend van ons gezin (nee; er is echt geen ruimte meer voor een vijfde en we zijn ongelofelijk dankbaar en gelukkig met nummer 4 die ons oprecht compleet maakt) maar ohhh bevallen. Tjonge jonge ik weet niet of ik dit ooit kwijt raak. Dat gevoel enzo. Misschien ben ik gewoon ongelofelijk verwend. Maar wauw. Please nog 10x graag. Zwanger zijn niet hoor. Oef nee. Maar bevallen! Yes please. Meest bijzondere wat ik ooit heb gedaan en meest krachtige wat ik ooit zal doen!

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En ja, ik weet dat ik behoorlijk uniek ben in m’n reactie hahaha! :):)

5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik sta er dus helemaal het zelfde in, alleen vinden wij 2 kinderen meer dan genoeg ;). Kom maar door met een bevalling. Stond met de inleiding van L echt van yessss ik mag weer kom maar door dit fixen wij wel even.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja nee maar écht toch :p

Miekje86 vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zucht.. hoest hier!
    Ik lig in bed maar kan niet slapen. Morgen vroeg op want kantoor. Pfoe. Enige dag deze week dus die overleef ik wel. Maar zo geen zin in. Wel in kantoor. Niet in de hectiek eromheen.

8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    @Magnolia wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Nu hopelijk een stijgende lijn voor jullie *knuffel*
    @Miekje86 gefeliciteerd! Ik vind het echt anders kinderen van mijn zussen of kinderen van schoonzussen. Die van mijn zussen voelen veel meer als 'van mij', heerlijk gevoel!

Vandaag hebben de middelsten studiedag. We zijn de stad even inn geweest want de kinderfeestjes stapelen zich op de komende weken dus meteen maar cadeautjes gehaald.
    Nu zet ik ze allemaal achter een film en kan ik het huis soppen. Vanmiddag stuur ik ze de tuin in, dan kan ik daar verder met onkruid wieden.
    Fijne dag!

Mya, Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hier een berichtje vanuit centerparcs! We hebben een mooi huisje, en ook t zwembad is super fijn. Kids liggen eigenlijk net pas in bed. Z was in slaap gevallen in de auto, toen we die weg gingen zetten dus vanavond toen we nog moesten eten, hij had half uurtje geslapen, en daarna kon hij dus weer door. Was een leuke dag. Hadden ook van 13.00 tot 17.30 gezwommen.

Ik had dus ook heel lang mijn telefoon niet bij me, en er kwam een heel naar bericht, die ik dus pas uren later las, mijn collega was bijna uitgerekend, en ze had dus in de werk app gestuurd dat haar baby overleden is in haar buik nog, en inmiddels dus ook geboren is, zo ontzettend verdrietig, moet er zelf gewoon van huilen. Verder weet ik niets, en weet ook niet wat ik wil/kan doen voor haar. Ze had al een hele heftige zwangerschap gehad, ontstaan door icsi, en maanden misselijk geweest, met overgeven en echt doodziek te zijn, had zo met haar te doen, en nu aan de eindstreep staan ze met lege handen, echt onbegrijpbaar dat dit hun moest overkomen ook nog.

Miekje86 en riean vinden dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Mya wat een heftig nieuws van je collega. Wel fijn dat jullie het naar jullie zin hebben in center parcs. Veel plezier nog van de week

Mya vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een lekker rommel dagje. Van boodschappen gehaald samen met L en hij heeft weer alle omaatjes om zijn vinger gewonden :roflmao:. Vanmorgen is ook mijn nieuwe elektrische fiets binnen gekomen. Straks maar eens uit proberen of ik hem echt wel zo lekker vind fietsen. Het plan is om straks op de fiets naar mijn werk te gaan (14km fietsen). Vanavond hebben we projectavond bij E op school, dus daar gaan we nog even gezellig naar toe.

Gisteren mocht (lees moest) 1 van de katten mee naar mijn werk (dierenkliniek). Meneer likt zich kaal en heeft een flinke wond in zijn lies gelikt. Ze vinden het allemaal maar raar een vaag bij hem. Nu heeft hij waarschijnlijk een blaasontsteking door een bacterie. Dit is zeldzaam bij katten dus urine staat op kweek. Vanavond krijg ik de bevestiging of het echt een bacterie is. Ondertussen toch wel prednison opgestart om zijn huid rustig te krijgen.

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat een rust hier.

hier ook weinig te melden. Vandaag m’n uitstrijkje weer gehad (na m’n lis-excisie in nov 2020 heb ik jaarlijks nog een controle uitstrijkje in het ziekenhuis bij m’n gynaecoloog - dit is zo’n relaxte man!). Als deze goed is, mag ik volgende keer weer gewoon mee met het reguliere bevolkingsonderzoek.

Aan de ene kant wil ik dat helemaal niet. Nu word ik jaarlijks gecheckt en anders om de 5 jaar. Ik vertrouw erop dat eventuele afwijkingen dus ook snel geconstateerd worden. Voor de latere meelezers: er is eind 2020 een voorstadium van baarmoederhalskanker geconstateerd, had pap3b (cin3) en dit moest wel behandeld worden. Had op dat moment geen kinderwens dus er is veel(!) weefsel weggehaald. En met succes: na de zwangerschap van nr 3 had ik pap1 en was het hpv virus weg! :D Ondertussen ook nog nr 4 gekregen dus het was echt tijd voor weer een check. Maar toch altijd even weer spannend straks. Over 3 weken de uitslag.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Och jeetje @Mya wat vreselijk. Ik zou daar ook tranen van in m’n ogen krijgen. Afschuwelijk. Dat grijpt je als moeder toch aan hè. :( Ik krijg zelf ook bijna tranen. Ik weet ook niet goed wat je kunt en wil doen. Pfoe. Veel plezier verder nog op Centerparcs

Mya vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Mya Oh nee wat afschuwelijk zeg voor je collega :eek: Vreselijke nachtmerrie... Ik hoop dat jullie ondanks dat nieuws toch nog van jullie center parcs vakantie kunnen genieten.

@Miekje86 Leuk hoor een elektrische fiets, ben benieuwd of het je bevalt! En veel plezier met de projectavond van E, over welk onderwerp hebben ze gewerkt?

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ah bah wat spannend blijft dat toch he. Hopelijk is alles weer ok straks! Jullie hebben morgen de sleuteloverdracht toch als ik me niet vergis? Gaan jullie dan meteen weer even kijken? ;)

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja het gaat goed hoor! Hij is natuurlijk maandagavond weer vertrokken. Maar over de telefoon is het ok, bespreken in elk geval ook weer wat meer qua gevoelens ipv alleen een update hoe het met de kinderen gaat. Dit weekend moet ik voor m'n studie aan de slag, dus man gaat een dag met de kinderen op pad. Heb dus echt geen ruimte voor ruis in m'n hoofd nu ;)

Mya vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja spannend maar ik heb vertrouwen. Ook als het niet helemaal naar verwachting uitpakt; ik heb vertrouwen in m’n gynaecoloog (hij is eerlijk maar toch ook ‘zacht’ qua aanpak, ik kan het lastig uitleggen). We gaan dit hoe dan ook goed doorlopen. Hopelijk met direct een goede uitslag. Zo niet? Ook dan gaan we knallen. Ik heb te veel op het spel staan om gekke uitslagen te handelen (flauw gezegd, maar je snapt me denk ik).

JAAAAAAAAAA MORGEN DE SLEUTEL. Man en ik hebben vrij en gaan na de notaris ook nog even langs bij de vloeren zaak. Plinten uitkiezen. Dan samen lunchen. Dan komen mijn moeder en haar man kijken en ‘s middags zwemles met O (inhaalles). En dan ‘s avonds komt m’n schoonvader thuis (die werkt net over de grens) en mijn schoonouders willen het ook heel graag zien morgenavond.

Ik ben helemaal hyper. Zo blij. Maar ook dankbaar dat het allemaal kan. Whoaaaa. Heb mezelf zojuist een wijntje ingeschonken voor de voorpret (erg ja, het is woensdag) maar ik kan niet wachten :D:D:D

Mya, Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Snap ik. Maar hee meid, plan ook even even wat tijd samen. Maar echt samen. Als het lastig is om dat thuis te doen; dan even samen weg. Ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar ohhh wat kan tijd buitenshuis samen soms ‘helend’ werken. Het dwingt je om gewoon echt met elkaar bezig te zijn!

20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Net een rondje gereden en bevalt tot nu toe. Benieuwd hoe ik er over denkt na 14km fietsen naar mijn werk (of na een drukke dag terug moeten fietsen). Thema van het project was de ruimte. Alle planeten hingen aan het plafon in het lokaal en er stond een ruimteraket klaar, L was er niet uit te slaan :roflmao:. Vorige week is E ook met de klas naar de sterrenwacht geweest.

Deel Deze Pagina