Ik was 18 en hoewel ik wel eerder wat vriendjes had, is hij echt mijn eerste grote liefde. Bij jullie? Het klinkt zo lang, maar voor mijn gevoel is het ook nog maar zo kort geleden.
Nou wat fijn! Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werkplek. Ik zit nu net 10 minuten op de bank, ga zo naar bed En hoop dat iedereen gewoon doorslaapt tot 7u
@Magnolia29 wij gaan naar Zeeland op een roompot park gezellig samen met mijn ouders, zusje en zwager. @Fanne gefeliciteerd.
Oh echt mensen Vanaf 2.30u al wakker. Eerst door N, die was al helemaal hyper. Viel uiteindelijk gelukkig wel weer in slaap in haar eigen bed rond 4u. En om half 5 werd V wakker; Mamaaaaaaaa, gaan we nu eindelijk naar Disney?!?! Heb nog geprobeerd om hem bij ons in bed te leggen, maar was echt geen doen. Dus ik zit met hem beneden. Nou ja, ik ga zo alvast beginnen met ontbijt klaar zetten enz. Ik zal de komende dagen een aantal foto's spammen Fijne dag allemaal!
@Magnolia29 vreselijk zo'n nacht. Maar wel hele fijne dagen gewenst! En inderdaad lekker foto's spammen! Maar wat hangt er in de lucht? Ik heb ook weer slecht geslapen. Eerst kon ik niet in slaap komen en daarna ieder uur wakker. Ik viel wel weer in slaap, maar om 5 uur was ik klaarwakker. Uiteindelijk ben ik rond 6 uur nog even in slaap gevallen. Vandaag komt de schoolfotograaf. Die kan mooi mijn wallen vastleggen.
Kreeg geen meldingen meer Heeeeeel veel plezier @Magnolia29 Hier overigens begin volgend jaar 10 jaar getrouwd, we zijn dan 18 jr samen. Ik was net 15 en hij 18 toen we wat kregen. Met ons jubileum ben ik bijna 33 en hij 36.
Goodmorning Goeie reis @Magnolia29 Wij zijn 15 jaar getrouwd, 17,5 jaar samen. Pff, dat klinkt echt zo lang. Pas kwam ik een echtpaar tegen dat ruim 65 jaar getrouwd was, dus we hebben nog ff te gaan Hier gaat alles goed. Ik heb juist heerlijk geslapen. Om 22.00 sliep ik al en om 06.30kwam L naar me toe en hebben we lekker geknuffeld in bed tot 7 uur. Op de fiets naar school geweest, we waren gewoon flink nat toen we thuis kwamen, van de mist. Nu komt de zon gelukkig door Was 3 zit in de machine, het huis is helemaal schoon en netjes. Nu kijkt L even een filmpje. Man is tot vanavond laat weg, en ik moet deze keer mee naar de ortho (vanavond) met de oudste omdat ik wil weten wat hun plan verder is met die beugel. Maar dan moeten de jongste 2 dus mee. Ik stop ze wel in bad daarvoor, kunnen ze daarna direct hun bed in Fijne dag!
Oh hier dus een heerlijke dag. De middelsten (ja, middelsteN haha) naar de opvang. O naar school en mijn moeder past op dus man en ik hebben de hele dag lekker met L. Vanochtend heb ik een kleine poetsronde door het huis gedaan (toiletten, slaapkamers sopje..) en lekker gedoucht. Daarna L in bad gedaan en toen zijn man en ik even op de bank geploft met de Verhulstjes. Daarna hop naar de stad met L. Man heeft schoenen gekocht en 2 vesten. Nu zijn we aan het wijnen en daarna naar huis. O wordt zelfs thuis gebracht. Een TOP dag dus. Het is echt enorm mooi weer. Eerste keer met L naar buiten in de wagen en mooier weer hadden we echt niet kunnen treffen.
Ohhhh ik ben een soort van hyper. Áls mijn aanmelding wordt goedgekeurd en er voldoende animo voor is, dan ga ik vanaf half november weer het theater in! Er start hier een cursus theatermaken en van origine heb ik hier een achtergrond in dus af en toe toneelmaken als hobby vind ik enig. Ik heb het mezelf alleen de afgelopen jaren niet gegund. Maar nu heb ik mezelf op de lijst gezet!
Ja ik heb zo getwijfeld. Het komt nooit uit. Na een werkdag. Druk. Kinderen. Avondspits. Man zei vanmiddag (zijn letterlijke woorden): ja boeien. Op maandag werk ik thuis. Zorg je gewoon dat je rond 18 thuis bent. Ik doe het avondritueel met 4 kinderen en wacht om 22.30 op je met een wijntje!
Wat leuk! Wat wil je gaan doen? (Mee)schrijven? Heel goed dat dat je dat doet. Lekker iets voor jezelf! En super lief van je man. De mijne is ook zo en dat vind ik zo fijn!
Hoe is het met iedereen? Hier een drukke en productieve dag. Ik kreeg na werktijd opeens super veel inspiratie om een nieuwe leerlijn op te zetten voor mijn leerlingen, dus ik ben keihard aan de slag gegaan. Tussendoor even de kinderen opgehaald en met hen gegeten en J vroeg naar bed gedaan, want die zei dat hij moe was. Vervolgens A een beetje vergeten, want die was lekker aan het spelen en man was weg. Om half 9 was ik klaar en helemaal leeg geschreven en man kwam thuis en toen bedacht ik opeens dat A nog naar bed moest. Ach ja, die hoeft morgen toch niet naar school, want de school is deze week dicht vanwege covid. Hij vond het in ieder geval geweldig dat hij zo lang op mocht blijven. En ik vind het heerlijk dat ik zoveel werk verzet heb. Als ik zo'n inspiratiemoment heb, kan ik vaak op het werk dat ik dan verzet echt weken vooruit.
Ja is ook zo. Nou, dat is wel meer waar ik voor ben opgeleid en niks mee doe en.. ook niet wat ik zou doen nee, dan ga ik dus echt zelf het toneel op. Doodeng ergens want het wordt ook afgesloten met een stuk (waarvoor ik dus niemand ga uitnodigen haha). Ik heb heel wat keren als hobby gewoon naast school en studie gewoon iets met theatermaken gedaan ter ontspanning. Gewoon echt puur voor mezelf. En dus de laatste jaren (laatste keer is zeker 10 jaar geleden) niet meer. En nu zag ik het weer en vond ik weer allerlei excuses. En man probeert dat dan te stimuleren want hij weet ook dat ik een leuker mens ben als ik af en toe iets voor mezelf kan doen ter ontspanning. Maar ik vind het ergens doodeng hoor.
@Nina Sanders Super tof! Goed dat je die stap hebt genomen. Ik ben ook altijd een leuker mens als ik wat voor mezelf heb, en dan alleen echt voor mij alleen, wat ik leuk vind om te doen.
Wij zitten al vroeg aan het ontbijt. Gisteravond spontaan besloten dat we vandaag naar Plopsaland rijden. Het is een stukje rijden, 2,5 uur, maaaar wij vinden het leuk en Q is nu al niet te houden. Die is gek op ‘hoge treinen’ = achtbaan. Nou mag hij vaak maar in 1 zo’n ding, maar goed dan gaan we er gewoon een paar keer in.
Zooooo hier even huis aan kant. Ik heb O vanochtend naar school gebracht en het is afsluiting van een thema dus we mochten mee de klas in. Rond 8.45 was ik weer thuis. Daarna een monsterlijke was weggevouwen, ik ben nu boven even aan het stofzuigen en dweilen. De 2e was zit inmiddels in de droger en de glazenwasser kan elk moment komen. Daarna wil ik ook even een gedeelte van de ramen beneden doen. De andere helft kan denk ik einde middag, beetje afhankelijk van hoe de zon draait. Verder gaat O vanmiddag bij een vriendje spelen en hebben we niet veel bijzondere plannen. Wat brengt de dag jullie? We willen in elk geval wel even lekker naar buiten. Ik denk dat man O weer met de bakfiets gaat ophalen. Kan mini O mee. Die vindt dat ook zo enig, echt lief om te zien!