Hier had ik vandaag een drukke planning. Kleding was weg werken, boven alle kamers schoonmaken, boodschappen halen en spullen in slaan voor de vakantie. De 2de was staat net aan, boodschappen zijn gehaald en deel voor de vakantie ook in geslagen. Zee luiers zijn hier in het dorp uitverkocht dus moet zo nog even naar het dorp hier naast in de hoop dat ze ze daar wel hebben. Ik dacht vanmiddag aan de kamers boven te beginnen maar L is een beetje moe en wil graag met zijn kroelen bij mij liggen. Ik zit nu dus heerlijk te genieten op de bank van een half slapend jongetje (wat normaal alleen maar wilt rennen). Morgen weer een dag als de kamers niet lukken vandaag
Zojuist hadden wij een oepsie moment. Ik heb vanmiddag sinterklaasstickers gekocht voor op de cadeautjes. Deze lagen nog op de trap toen E thuis kwam. Deze heeft ze gevonden, met open mond heeft ze er in zitten bladeren. Ze is er op het moment zwaar van overtuigd dat luisterpiet vannacht langs is geweest en het boekje verloren is. Ze wil dit morgen toch wel even vertellen in de klas,ik probeer haar er nu van te overtuigen dat we dit stil moeten houden dat het ons geheimpje is. Anders komt Sinterklaas er misschien achter
Hi hoe gaat het hier? Pfoe. Vandaag gaat alles goed hoor maar wat ben ik blij met die bakfiets. Als iedereen thuis is ben je vooral aan het ‘zorgen voor’. Toch intens hoor. O werd zelfs thuis gebracht, die was bij een vriendje spelen. Zo lief. Kwam ons echt beter uit . Iedereen ligt er nu in. Mini O wilde niet eten vanavond en zei om 16u dat hij echt graag naar bed wilde omdat hij moe was. Ik hem hem maar een uurtje gedaan maar hij voelde wel wat warm aan. Ook toen ik hem net naar bed bracht gloeide hij enorm . Maar even met een zetpil naar bed gedaan. L heeft net de fles op en alles gaat goed met ons. Maar pff. Mag ik oprecht zeggen dat ik 4 jonge kinderen intens en heftig vind? Én tegelijkertijd zo enorm leuk. Echt hoor. Ze hebben best elkaars ritme en zijn trots op elkaar. En dat maakt het ook wel te doen. Maar de ochtend en avondspits blijf ik wel echt heftig vinden. Het voelt alsof ik dat niet mag zeggen want ja, het is ons gezin en heb er zelf voor gekozen. En zou het echt niet anders willen hoor. Ze zijn echt zoet samen en ik ben gewoon ook echt f*ck*ng trots als ik kijk naar de jongens en L. Hebben we toch maar gewoon gedaan. Even niet denkend aan alle lastige momenten en alle zwanen acts van mini O. Hee. Heeft ie niet van een vreemde hè. Zou het niet anders willen.
Mag ik in een hoekje gaan huilen . Man teste vanmorgen positief. Hij loopt flink te hoesten en heeft koorts. En maandag gaan we op vakantie. Wij zijn allemaal negatief tot nu toe. Hij zit nu in isolatie in de hoop dat het ons over slaat. Nu maar goed het huis luchten
Oh nee! Hopelijk blijft het jullie bespaard en kunnen jullie nog op vakantie! Beterschap voor je man.
Goedemorgen trouwens! Hier weinig nieuws. Jommens naar de opvang en school en man heeft de auto net door de wasstraat gehaald, uitgezogen en volgetankt. Ik kan daar dus heel blij van worden.. een schone auto! Verder weinig plannen vandaag. Ik start ergens volgende week met een sapdag. Doe ik vaak na de bevallingen. Wekelijks een sapdag met veel groente en fruit, geen koffie en geen alcohol. Een paar dagen achter elkaar vind ik niet chill in deze • hectische • periode, vooral ook omdat ik de energie goed kan gebruiken . Maar 1 dag in de week is erg goed te doen en zo kom ik in elk geval aan mijn groente inname Hopelijk zitten mijn outfits dan ook gauw weer lekker
@Miekje86 wat ontzettend akelig dat je man uitgerekend nu positief test. Heeft hij er veel last van of valt dat mee. Hopelijk ontkomen jullie er nu nog aan. @Katin87 hoe gast het bij jullie? En hoe doet kleine J het? @RoseMurphy hoe gaan de nachten inmiddels? @Nina Sanders drink je nu dan alleen sapjes? Geen avondeten enzo? Ik heb het vorig jaar een keer gedaan, samen met man, maar ik vond het echt niet te doen en kreeg er knallende hoofdpijn van, hadden het vreselijk koud en we werden ook vreselijk chagrijnig. We deden een kuur van 3 dagen. Ze zeggen dat het went in de loop van de dagen, maar dat was in ons geval niet zo. Hier twee hectische dagen achter de rug. Gisteravond kwam ik pas om 23.15 uit mijn werk en met een vreselijk vol hoofd. Gelukkig was de dag we goed verlopen. Vandaag ook van de ene naar de andere afspraak gerend. Ik moest ook vanmiddag met A naar de KNO-arts. Hij twijfelde erg of hij A zijn amandelen moest verwijderen. Uiteindelijk afgesproken dat hij naar de kinderarts verwijst voor een slaaponderzoek. Mocht die aanleiding ertoe geven, wil hij zijn amandelen verwijderen. Ik ben erg benieuwd wat en of er uit dat onderzoek komt. En vooral hoop ik dat er iets aan zijn vermoeidheid te doen is. Gelukkig hebben we tot nu toe elke keer hele begripvolle artsen die met ons meedenken.
@Fanne het lijkt mee te vallen, vannacht vooral last gehad van hoesten en vandaag koorts erbij. Vanmiddag heeft hij veel geslapen. Volgens mij vind hij het wel prima zo op zolder, beetje slapen, beetje gamen, eten word bezorgt tot de deur en vooral geen zeurende kinderen om hem heen. Tot nu toe hebben wij geen klachten, ik heb af en toe last van een hoesje maar die heb ik al weken
Hopelijk beseft hij wel dat wanneer hij beter is jij een paar dagen op zolder mag vertoeven en hij de tent mag draaien. Je zou er bijna COVID voor faken. (Snel maak een foto van zijn test )
ik heb al gezegd dat als hij zich beter voelt maar toch nog boven moet zitten hij mooi de zolder mag opruimen en schoonmaken . Ach en vorig weekend lag ik plat met buikgriep toen heeft hij het grootste gedeelte gedaan in ieder geval
@Magnolia29 hoe hebben jullie het? Wij hebben voor volgende week dinsdag op woensdag een nachtje slapen in een molen geboekt. A en J zijn dol op molen, dus dit gaan ze echt geweldig vinden. We willen dit combineren met een bezoek aan de kinderdijk en de Avonturenboerderij Molenwaard.
@Fanne Nou! Na een stijgende lijn hebben beide jongens afgelopen nacht DOORGESLAPEN! Van ongeveer 19.00-6.30. Hoe blij kan een mens ermee zijn echt. Vandaag drukke werkdag gehad en sport dus kon t ook wel gebruiken haha. Nu afwachten, maar van mij mogen ze t blijven doen.
@Nina Sanders wow heftig een sapdag. Ben op zich wel benieuwd hoe dat bevalt enzo. @Magnolia29 Nog gefeliciteerd met V en heel veel plezier bij Disney. Echt iets op ons lijstje als de kids ietsje ouder zijn. @Fanne Wow wat een lange werkdag had je! Hoe voel je je verder?
@Fanne overdag wel idd, avondeten doe ik dan gewoon mee met de rest! @Magnolia29 ben mega benieuwd hoe jullie het hebben. Foto’s spammen mag!