@Fanne pfoe dat is leuk! Molenwaard. Hoe voel je je verder? Jij maakt ook lange dagen zeg ! Lukt het je om tussendoor wel te rusten? Hier duik ik er nu in! L heeft de fles gehad en man doet de nachtvoeding! Ze heeft wel een goede poep-timing. Met de nachtvoeding heeft ze haar luier vaak bomvol . Ze luistert nu al naar d’r moeder haha! welterusten!
Oh ik ga stuk. Ik ging de jongens net nog even over hun bol aaien (doe ik altijd nog even voordat ik er zelf induik) en op de kamer van mini O en M kraakt de vloer op 1 plek. Ik ging daar dus per ongeluk op staan dus mini O werd even wakker en ging rechtop zitten. Geef ik hem een kus en zeg ik ‘ga maar lekker verder slapen [zegt naam].’ Hij: ‘nee mama, ik ben Batman de machinist!’
Oh dames, het is echt fantastisch ❤️ Van 's ochtends 8 tot 's avonds 22 in de weer, meer dan 20.000 stappen per dag en het is het allemaal meer dan waard! Vandaag onze laatste dag, we gaan straks nog ontbijten met de Disney figuren, souvenirs kopen en een laatste rondje leukste attracties. Maar echt, iedereen zou eens een keer hier naar toe moeten gaan. Wat een belevenis!!!
@RoseMurphy wat fijn om eindelijk weer een keer een nacht door te slapen! Hopelijk hebben jullie nu die hele onrustige fase achter de rug. En sowieso fijn dat er een stijgende lijn in zit! @Nina Sanders ah wel gewoon avondeten, dat scheelt! @Magnolia29 wat geweldig dat jullie zo genieten! Maak er een mooie, laatste dag van! Mijn werkdagen zijn maar incidenteel zo lang hoor. Maar ik had nu eerst les gegeven, daarna hadden we een lange vergadering en na het avondeten nog een ouderavond, waarbij er altijd nog ouders blijven plakken, omdat ze nog dingen willen bespreken, vragen of zeggen. Opzich prima natuurlijk, want daar is zo'n avond ook voor bedoeld. Ik moest nog een presentatie geven en dat vond ik wel erg spannend. Verder voel ik me nog steeds best goed. Wel snel last van lage rugpijn, dus ik probeer het bukken zoveel mogelijk te vermijden, maar stiekem doe je dat toch best veel. Door elke 1,5 week mijn rug te laten masseren bij de fysio probeer ik het wel soepel te houden en voor nu helpt dat ook nog steeds. J was vanmorgen niet te genieten en wat kan hij dan moeilijk dien zeg! Ik denk dat hij gewoon moe was. Nu ligt hij heerlijk op bed en ik hoop dat hij eens lekker een paar uurtjes slaapt en het daarna beter gaat. Ik ga rond kwart voor 6 naar de sportschool en dan mag man met hen eten. Helemaal prima, want dan is het gezeur voor hem, want de laatste twee weken doet J vreselijk moeilijk met het avondeten.
Hier ook weer eens een berichtje! Wij zitten in centerparcs, nu is Z. Ineens weer ziek…. Hij heeft echt hoge koorts, hij gloeit van top tot teen. Hij hoest ook een beetje, en hij zegt dat hij keelpijn heeft. Hij ligt nu heerlijk te slapen na een zetpil, hopelijk gaat t snel weer beter. We zijn hier nog tot maandag. De andere 2 zijn zelf maar op pad gegaan, die worden steeds zelfstandiger. Hij is wel zielig hoor want hij wou zo graag blijven in t zwembad, maar hij kon niks meer, wou ook niks eten, gelukkig wel wat appelsap gedronken.
ja, dat heb je goed onthouden! in de zomervakantie kreeg hij waterpokken tijdens de vakantie. Ja dankjewel, hoop t ook, hij had zich zo verheugd op de vakantie, en hij houdt zo van zwemmen.
Echt heel sneu voor hem. Hoeveel dagen gaan jullie? Zijn jullie er al een paar dagen of waren jullie er nog maar net? Beterschap hoor!
Heerlijke gesport vanavond. Op donderdag en vrijdag is er een coach die nog net iets meer rekening met de zwangerschap houdt dan de anderen. Ze zorgt ervoor dat ik net zo effectief en goed train als de rest, maar op zo'n manier dat ik mijn rug niet teveel belast en mijn buik niet in de weg zit. Heel fijn, want op zo'n manier kan ik met de groep meetrainen en het sporten zo lang mogelijk volhouden.
We zijn woensdag aangekomen, en maandag gaan we weer naar huis, kids hebben maandag studiedag aan de herfstvakantie geplakt dus. Woensdag hadden we nog gezwommen, gisteren niet, ze wouden in t park spelen en in de indoor speeltuin en we moesten nog boodschappen halen, t zwembad is tegenwoordig maar tot 18.00 open, en om 17.30 moet je er dus al uit, dat viel ons wel tegen. Alleen vrijdag en zaterdag zijn ze tot 21.00 open. Z begon gisteren einde middag hangerig te worden, maar nog zeker geen koorts, vanmorgen beetje koortsig, en hadden hem zetpil gegeven, want hij wou zo graag zwemmen, maar na 2 uurtjes was hij echt op en zo hoge koorts, hij gloeide echt, was gewoon niet verantwoord meer om te blijven. Maar hij sliep van 15.00 tot 18.00, toen wakker gemaakt, en nog hoge koorts, en nu weer met zetpil naar bed, tussendoor is hij wel ok, alleen moe en hoge koorts dus.
@Mya He bah wat sneu voor Z zeg! En voor jullie, zo kun je niet lekker genieten van je vakantie. Hoop dat hij snel weer opknapt!
Morning! We zijn gisteren tot 18.30u in het park gebleven. Daarna gaan rijden, waren om half 2 thuis. Kinderen naar bed gebracht, die sliepen gelukkig meteen weer verder. V werd net om 8u wakker. Straks de auto uitpakken en beginnen met de eerste was Helaas, de was gaat nooit op vakantie
@Mya hopelijk gaat het vandaag wat beter. Dat je toch nog wat van de laatste dagen vakantie kan genieten. @Magnolia29 je ziet dat ze de tijd van hun leven hebben. Zo een lachebekjes
Wij hebben weer enorme gebroken nachten. Volgens mij doet ze vaak slechte dromen. Het ziek zijn gaat wat beter. Heeft antibiotica gekregen en een hoestsiroop voor het slapen. Nu is het mijn beurt van ziek te worden. Neus is lekker vol en hoest enorm veel. Vooral dat hoesten met een zwakke bekkenbodem is afschuwelijk. Inlegkruisjes zijn dan niet voldoende. (Leve de pampers) @Miekje86 hoe gaat het bij jullie? Nog steeds enkel je man dat ziek is
Hier werd Z. vannacht rond 2.00 wakker, en hij had gepoept, dat heeft ie voor t laatst gedaan dat hij 1 jaar was snachts. Hij had weer hoge koorts, dus weer een zetpil gegeven, had vorige keer bij huisarts begrepen dat hij als hij t echt nodig heb, een extra zetpil gegeven mag worden. Uiteraard krijgt hij ook hoestdrank en neusspray steeds. Gister thee en honing gekocht voor zijn keel, dat lijkt m echt te helpen. Hij heeft nu wel nog koorts, maar wel veel lager, hij vraagt steeds of we gaan zwemmen, keelpijn heeft hij nog steeds, maar dat heb ik en vriend dus nu ook, maar heel licht. Nog even aankijken hoe hij verder doet, hij eet nu wel een broodje, vind t lastig om te bepalen of hij nu weer kan zwemmen wat hij graag zelf wilt dus, nog even aankijken maar.
Ik ben sinds vannacht meer gaan hoesten . E en L hoesten ook af en toe. Verder hebben wij geen koorts. Hopelijk blijft het hierbij. Balen dat het nu jou beurt is om ziek te worden. Hopelijk knap je weer snel op
@Magnolia29 oeh, Avengers campus! Zouden ze hier geweldig vinden. Wat een leuke foto’s. En wat heeft V een nette rij tanden. M heeft dat hier ook, maar O en O hebben dat niet. Bij O is het nu redelijk recht getrokken nadat hij geen speen meer had. Alleen nog een spleetje tussen zijn tanden. Mini O heeft geen rechte tanden maar heeft ‘s nachts nog de speen. Al trek ik hem er wel vaak weer uit dus effectief valt het mee