♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja auto rijden kunnen ze niet echt best hier in deze omgeving. Man man man.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Ik zit sinds 7 op kantoor, laatste dag voor de vakantie! Ik heb niet veel werk liggen gelukkig dus we doen rustig aan. :roflmao:

Fanne, Mya, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh heerlijk! Geniet ervan. Het is zeker rustig?

Hier heb ik de ramen beneden heerlijk gedaan (behalve de 2 grote in de keuken/living, die doe ik altijd met man samen als ik de gordijnen was). Niet alweer al het houtwerk, maar de ramen zijn weer mooi schoon. Ik denk dat ik zo gelijk boven even mee pak. Nu is het nog goed te doen. Verder wil ik vanochtend ook even naar de action want er zijn echt een aantal dingen bijna op. Denk aan schoonmaakmiddelen et cetera.

En om 12 lekker naar de kapper. Daar kijk ik ook wel echt naar uit. Hoofdhuid massage, iemand die mijn haar eerst wast en dan die bob! :D:thumup:

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morgen voelt trouwens als een mijlpaal! 30 weken zwanger alweer. Heb dan tevens controle bij de vk. Vorige keer lag de baby een beetje overdwars. Met het hoofd links in mijn buik en met de billen rechts. Dat dacht ik toen al want ik vond mijn buik aan de rechter kant wat meer opbellen :p Benieuwd of ze nu met haar hoofdje omlaag ligt. Ik heb nog nooit een baby in stuit gehad (ook niet tijdens de controles) dus ben benieuwd.
    23 aug, over 2 weken en tevens op O zijn bday heb ik weer een groeiecho.
    En: vandaag over een week is M alweer jarig. :eek:

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @RoseMurphy jij had laatst toch die roze spoeling? Hoe staat het daarmee?
    Ik zat ook heel erg te twijfelen of ik iets van highlights of balayage wilde maar heel eerlijk: áltijd kom ik uiteindelijk toch weer terug op mijn eigen kleur. Klinkt wat zelfingenomen maar dat staat me echt het beste. Als ik het nu ga ontkleuren wordt het alleen maar heel droog.

Mya vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh nog 1 ding en dan stop ik met spammen hoor haha maar dit is wat ik ga laten doen. Ik vind het wel spannend zó kort. Mijn haar is ook echt exact die kleur. :o: (van foto 1, dat bruine maar ik heb ook flink wat donkere haren van foto 2 ertussen)

20220810_085606.jpg 20220810_085624.jpg

Sansaatje, Mya, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Sorry ik kom even klagen, ik heb hier een chagerijnig jongetje rond lopen. Hij heeft tot 7uur geslapen en was heerlijk vrolijk. Tot dat hij dingen ging doen die niet mochten van mee (zoals de ventilator slopen) meneer dulde geen nee dat mag niet. Hij is als een stervende zwaan ter aarde gestort en toen hij door had dat dat geen effect had op mij is hij boos opgestaan en mokkend naar zijn kamer gegaan en gooide de deur dicht o_O en nu als hij maar vind dat je op een verkeerde toon iets zegt of niet zijn zin geeft dan begint hij alweer te krijsen:rolleyes:. Dit gaat een lange dag worden ben ik bang

Fanne, Sansaatje, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hij gaat ten minste uit zichzelf naar z'n kamer :roflmao:

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja dat ziet hij zijn zus doen als ze boos is :roflmao:

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Leuk hoor!! Post je even een foto als 't klaar is? Mag het afgeplakt gezicht hoor :roflmao:

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gezellig, hier precies net zo'n dag :o: Vreselijk hè als ze zichzelf dan zo in de weg zitten. Kost zoveel energie! Niks aan, sterkte er mee :eek:

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  12. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Het is al enorm vervaagd, wat ook mijn bedoeling was, steeds een andere tint roze tot t weer blond is haha. Alleen ik krijg uitgroei :eek: de kapster moest bovenop meer kleur doen omdat t anders niet pakte (want die haren zijn donkerder), maar dat blijft nu dus te goed zitten dus krijg ik uitgroei want m’n blond komt er weer door :’) dat vind ik zo stom staan. Dus ik was m’n haar nu expres vaker haha.
    Edit: ik heb dus t voordeel dat ik zo blond ben dat ontkleuren niet per se hoeft :)

Fanne, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ben benieuwd naar je kapsel straks @Nina Sanders!
    Wij hebben gisteravond weer een ritje naar de huisartsenpost gemaakt met Z. Vlak voor bedtijd viel ze met haar kin op de rand van de schouw :( Voor de zekerheid maar even naar later kijken. Het hoefde niet gelijmd te worden, maar ze heeft wel hechtpleisters gekregen en haar hele kin is afgeplakt. We zouden vandaag gaan zwemmen, maar dat mag helaas niet. Nu zijn de dames aan het kleien.

Bijgevoegde bestanden:

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhh beterschap!!! :(

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 ik zal even kijken of ik dat ga doen, maar misschien ivm anonimiteit ook niet. Tenzij het heeeeeeel mooi uit pakt maar het wordt bij mij toch nooit zoals op de plaatjes :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hahaha vind het wel grappig te lezen ivm anonimiteit. Ik plaats sowieso niks prive's dus trek je niks aan van wat ik zeg maar vond t wel even grappig hihi.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Jij ook sterkte vandaag. Het is verschrikkelijk als ze zichzelf zo in de weg zitten voor hun niet leuk en voor ons ook niet en dan vooral met die warmte

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Of privé met gezicht, kun je de hele look zien. :roflmao:
    Ik laat mijn haar ook ieder jaar zo kort knippen al is het er dit jaar nog niet van gekomen maar dit kapsel is erg gaaf!

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ach nee! Wat naar!! Mag ze nu de hele week niet zwemmen? :eek:

20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Heel tof! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Mijn zusje heeft dit pas ook gedaan en het staat zo gaaf. Zelfde kleur haar ook. Die heeft er wel wat highlights in laten zetten. Maar dat ‘moest’ wel want ze had al balayage in haar haar en toe het dus geknipt werd zag dat er wat gekkig uit.

@Miekje86 Poeh succes! Zo’n dag had ik hier gisteren. :o:

Magnolia29, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina