♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 ik zet als de zon onder is, rond 21 uur ook even de ramen bij de kinderen helemaal open. Als ik dan naar bed ga doe ik ze wel verder dicht. Maar deze hitte vind ik ook vreselijk. En dan die dikke buik erbij, bleghh!

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gelukkig. En een keer een ritje naar het zwembad skippen is ook geen ramp ;)

Ohhh groot gelijk. Klinkt een beetje zoals mijn man had bij M. Alleen hadden we toen wel een aantal opties en daaruit kon hij geen keuze maken. Toen heb ik dat gedaan en daar zijn we allebei blij mee gelukkig!

Wanneer is ook alweer je uitgerekende datum? Ik hoor vaker mensen over het stuitje. Ik weet dus nooit waar dat precies zit. :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  3. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Onderin je rug/ bovenin je kont :roflmao:

Ik ben 10 september uitgerekend, maar ga er stiekem vanuit dat deze jongen ook eerder komt. Z kwam met precies 37 weken en L met 39.2 weken. Beide met gebroken vliezen. Ben nu dan ook erg alert op mogelijk vruchtwaterverlies. Zullen je zien dat hij pas na de 40 weken komt, haha.

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou super dat het leuk staat! Wel of niet geverfd nu?

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    10 september is al bijna joh :eek::eek::eek:

Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik kan er echt niet over uit hoe snel jullie zwangerschappen verlopen :eek:
    Voor m'n gevoel heeft net iedereen een positieve test gehad ofzo :roflmao:
    En als je er midden in zit, voelt het voor jezelf natuurlijk als een eeuwigheid :p Maar echt, de weken vliegen voorbij!

jvsd92, Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nope. Kan altijd nog maar ik wilde echt even een frisse boost geven!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou hier vliegt het ook voorbij hoor. Ben er ook helemaal niet zo mee bezig, al sta ik er nu meer bij stil omdat ik in bed niet meer zo lekker lig en ik ook sneller last heb van mijn rug bijv.

@Katin87 oh dan zou kunnen dat ik dat ook heb. Maar ik schaar het altijd onder bekkenklachten. Omdat ik er meestal last van heb als ik bijv lang stil zit.

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    V heeft sinds gisteren z'n peuterbed. Och, waar is m'n baby toch gebleven :cry: Vandaag ook de hele dag zonder luier gelopen. Gewoon met blote billen gaat het prima, met onderbroek aan is nog lastig. Dus we gaan eerst even verder met de blote billen parade hier in huis :roflmao: Hij slaapt inmiddels, N gaat er om 20u in.

Ik stond vanochtend op de weegschaal, 2 kg aangekomen deze vakantie :rolleyes: En had het sowieso al wat laten varen, dus vanaf vandaag echt weer terug naar basic goede voeding. Man is ook wat aangekomen, dus we hebben beide hetzelfde doel. Dat scheelt enorm ;)
    Wil ook weer gaan sporten, ben nog aan het bedenken wat ik wil gaan doen. Dinsdag is straks mijn 'vrije' dag (kinderen school/opvang, ik tijd voor huishouden/boodschappen en studie) en wil dan dus ook wat qua sport plannen. Gewoon naar de sportschool vind ik echt afschuwelijk :o: Dus dat wordt het sowieso niet :roflmao: Dus ergens een groepsles of heel simpel baantjes trekken in het zwembad.

Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier ook vervelende 3 jarige vandaag…. Komt vast van t warme weer! En ook vervelende 7 jarige zoon, dochter was vandaag een keer lief en gezellig, geen gedoe, maar dan heb je er nog 2 dus die wel klierend de dag doorkwamen….. al ging Z wel van 13.00 tot 16.30 slapen, moest m nog uit diepe slaap halen ook! Maar vanmorgen klieren en tieren en uit bed ook, sinds 20.00 ligt hij in bed en om 20.15 sliep hij alweer, blijkbaar toch nog moe, hier blijft t middag slaapje nog tot hij naar school gaat denk ik….

Wij hebben sinds vandaag een nieuwe loungebank buiten, en hij zit zo goed, zo blij mee, lijkt bijna net zo goed te zitten als onze bank binnen.

11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Maar echt!!

Fanne, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier trouwens geen middagslaapje meer sinds een kleine maand nu. En over nog een maand wordt hij 3, dus met 2 jaar en 9 maanden gestopt. Vind dat best wel aan de vroege kant. @Nina Sanders fijn dat het geworden is zoals je voor ogen had en natuurlijk hoef je geen foto te delen.

Mya, Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Welkom bij de club haha! Q deed dat al voor zijn tweede verjaardag niet meer. :o:

Mya, Boordevol, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Omg. Ik ben kapot. Er ging hier van 5 tot 5.15 non stop een toeter af maar echt extreem hard. Was dat een nieuwe boerenprotest actie ofzo? Of hadden wij de pech dat er iets vast liep bij iemand. o_O

Mya vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    :o:

jvsd92 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier doen we sinds een tijdje ook geen middagslaap meer en dat houdt ie goed vol. Als hij echt moe is dan doen we hem gewoon s avonds eerder naar bed. Meneer kwam zó moody uit die middagslaap dat het gewoon de minuten weg kijken was..

Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik hoop voor je dat laatste. Wat een stommiteit zeg.

Hier ben ik me nu aan het klaar maken (ohh ik ben zo van van mijn nieuwe mascara - Hypnôse drama van Lancôme)). Normaal draag ik het nooit als als je twee keer op een dag hoort dat je er moe uit ziet dan moet je wel. :| En deze vliegt er in de avond ook af. Daarna droppen we de kinderen bij de opvang en rijden man en ik even door naar de Action. Gisteren niet meer gedaan. Eenmaal thuis wil ik boven even zuigen en voor de rest lekker rustig aan. Om 11u check vk. En vandaag 30 (d e r t i g) weken zwanger. :eek: Ik kan er maar niet over uit. Voor mijn gevoel ben ik pas 20 weken ofzo en duurt het nog een eeuwigheid. Maar over een week of 8 kan er maar zo een baby zijn. Fysiek al wel aan het aftellen hoor. Het is beduidend wel vermoeiender.

Wat gaan jullie vandaag doen? @jvsd92 leuke dag gehad gisteren?

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Wij gaan vanmorgen naar het zwembad en vanmiddag als de jongste slaapt (hoera hier slaapt hij nog.) gaan we relaxen. Vakantie! :roflmao:

Mya, Fanne, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.066
    4.318
    113
    Goedemorgen! Wij worden net wakker en A ook. J slaapt nog. Vandaag is man jarig. Het plan was om vanmorgen samen te sporten, maar ik heb al 2 dagen last van mijn onderrug, dus ik sla maar een dagje over. En toevallig appte mijn nichtje dat ze 2 dagen eerder terug was van vakantie, dus die wilde morgen wel komen schoonmaken en dan wil ze vast ook even oppassen, zodat ik kan sporten.
    Vanmiddag lunchen we dan op het strand en ik vermoed dat we vanavond daar ook eten.
    Nu maar snel eruit. Wil nog even taart halen, zodat man op het strand kan trakteren en salade halen voor bij de pizza vanavond.

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Gefeliciteeeerd! Heb een leuke dag samen!

Deel Deze Pagina