Hier een gestreste ochtend achter de rug, dit komt door E. We hebben hier zodadelijk de intocht van sinterklaas en daar is ze super nerveus voor want ze weet niet wat er gaat gebeuren. Er is ook een feest daarna, dit naar voor het eerst zonder ouders ivm de beperkte ruimte. Tot nu toe vind E ze op de tv super leuk maar in het echt vind ze ze doodeng. We wachten af wat ze er dit jaar van vind. Vind ze het eng dan gaat ze niet naar het feest. Ik hoorde net wel dat der vriendinnetje ook gaat, hopelijk neemt zij haar opsleep touw en vind ze het daardoor niet meer eng.
Ik heb net heel snel even wat foto’s van Q gemaakt voor de uitnodiging van zijn verjaardag die ik via de app verstuur. Wat een grote jongen wordt het toch. Het verschil ook met vorig jaar. Bekijk bijlage 739735 Bekijk bijlage 739736 Bekijk bijlage 739737
En nu ga ik snel door met poetsen. Hij is overigens omgekocht met een chocolade Sinterklaas munt om deze foto’s te kunnen maken.
Zit ik hier even een potje te smelten zeg, wat een knapperd en wat lijkt het mij een relaxed, lief kereltje!
Zo wij zijn net terug van de intocht van Sinterklaas. E is nu bij het feestje. Die gaan we zo weer ophalen. Sinterklaas kwam dit jaar bij ons met de bus. En de grootste verrassing voor ons was dat opa (mijn vader) de bus reed. Hadden ze ons niet verteld, ik had dus 2 stuiterende kinderen want opa hielp sinterklaas. E was vandaag echt stoer, vorige jaar rende ze huilend weg en wilde ze niks van ze weten en nu staat ze met de Sint op de foto en elke Piet kreeg een high five. L heeft iedereen ook een high five gegeven incl de sint. Nu even lekker opwarmen en kruidnootjes snoepen en dan zo E weer ophalen.
Ja dat denk ik ook wel, L kijkt nu lekker even Bing met kruidnootjes. Hij was eerst in shock een bus en daar kwam Klaas (zo noemt hij sinterklaas) en pieten uit en opeens zag hij opa achter het stuur. Uiteraard zat L dus ook even achter het stuur
@jvsd92 wat een lieve foto's van Q! Echt een stoer jongetje. Het baby-achtige is er nu helemaal af hè. @Miekje86 klinkt als een geslaagde dag en wat een belevenis dat opa zomaar Sinterklaas mag helpen! En super knap van E dat ze nog naar het feest is gegaan!
@riean Oh heerlijk, fijn dat jullie zo goed hebben geslapen haha! Succes met de turnmiddag en hoop dat je zoon en man op tijd terug zijn! Was het druk op de luchthaven of viel het mee? @Nina Sanders Hoe was jullie nacht? Inmiddels weer thuis neem ik aan? @Fanne Hoe is het bij jullie, nog steeds het idee dat ze ziek worden? @Miekje86 Wat een spanning geeft zo'n periode dan he Fijn dat het dit jaar beter ging dan vorig jaar haha! En super leuk dat je vader er als verrassing ook bij was om te helpen!
Die peuterpuberteit is afschuwelijk. Die van mij net ook in een volle winkelstraat. Stort zich als een zwaan op de grond, precies op mijn voet waardoor ik keihard viel. Mijn knie helemaal dik en een flinke wond. Schaamde me kapot.
Wij zijn net thuis, even opwarmen. Man wat is 't koud! Vanochtend boodschappen gedaan en gerommeld in huis. Na het middageten pepernoten gebakken met de kinderen en daarna naar Intratuin hier in de buurt. Daar hebben ze beide een mini kerstboompje uitgezocht met lampjes en kerstballetjes voor op hun kamer. Vervolgens naar de haven hier gereden en daar een wandeling op de dijk gemaakt. Prachtig weer maar zo koud! Brrr... Nu kijken we even tv, ik ga zo de kinderen in bad doen en daarna koken. Vanavond mogen ze nog schoen zetten en morgen gaan we naar de theatershow van de Club van Sinterklaas in Utrecht. We maken er maar meteen een dagje uit van, kan ik mooi winkelen
Omg wat erg. Q kan er ook wat van hoor en dan niet meer willen lopen. Net op het moment dat je je handen al vol hebt ofzo.
Wat leuk een eigen kerstboompje! Ga ik met Q denk ik ook doen, dan voor in zijn eigen hoekje met tafeltje enz. Nooit genoeg kerstversiering in huis. En Utrecht is voor mij om de hoek! Grappig idee dat je dan zo ‘dichtbij’ bent haha.
@Magnolia29 ik kijk altijd uit naar de Sint periode, maar als die beste man in het land is tel ik de dagen af tot dat hij weer het land uit is . Gelukkig heeft E niet extreem last van stress van die sint maar wel op belangrijke moment zoals de intocht op de tv, in het dorp en pakjesavond. Ze heeft net tijdens het feest wel even aan alle pieten verteld dat haar opa de buschauffeur was . Echt dat ze zo los zou komen met de sint en pieten had ik niet verwacht @Fanne het was zeker een geslaagde dag, op de stress van vanmorgen na . @jvsd92 wat een leuke foto's van Q. Ja hier zijn ze gesloopt. De een hangt voor de tv en de ander hangt op de bank tegen mij aan. Ze gaan vandaag weer lekker op tijd naar bed
Wij zijn alweer even thuis. Wat hebben we het heerlijk gehad zeg. Het voelt echt als een kadootje. We hebben het samen zó fijn gehad. En mini O had het ook mega leuk met opa en oma. We waren rond de middag thuis. Toen heb ik even onze spullen opgeruimd en zijn O en ik nog even hier de stad in gegaan. Hij moest een nieuwe winterjas en nieuwe schoenen. Heb donkerrode New Balance sneakertjes in de sale gescoord en online bij de Mango een donkergroene jas. We kwamen rond 17u thuis net toen mini O ook thuis kwam. Echt die twee, die kunnen weer extreem slecht samen momenteel. Hoe doen jullie dat met jongens? Of hebben wij gewoon 2 jongens die echt niet met elkaar overweg kunnen? Alles was perfect vandaag. Ze waren beiden zo lief. Maar dan zijn ze nu weer samen en alleen maar strijd. Alles is een wedstrijd; alleen maar weer gegil en kijken naar wat de ander wel heeft etc. Soms twijfel ik aan mezelf. Heb ik dan gewoon onwijs verwende kinderen opgevoed! Wat doe ik in godsnaam verkeerd? Ja natuurlijk zet ik ze soms te lang voor de tv. Ik heb ook nog een dreumes en een baby. Ja natuurlijk kies ik wel eens voor de makkelijke weg als ik alleen ben met 4 kinderen. Maar ik heb wel het idee dat ik ze probeer bij te brengen dat familie belangrijk is en dat ze dankbaar moeten zijn voor elkaar ook. Dat we met zijn allen (samen dus) er wat van moeten maken in dit gezin. Dat het oké is als het soms even anders loopt of je iets anders wil, zolang je maar eerlijk bent. En nu zit ik hier boven bijna te huilen omdat ze elkaar de haren bijna uit hun hoofd trekken. Bah. Ik vind dit zó erg! Dus ik ben even met een heel groot glas wijn naar boven gegaan. Vraag me serieus af waarom. Tolereer elkaar gewoon. Waarom kunnen andere broertjes wel gewoon lief samen zijn?
Oh en een eigen kerstboompje. Heel leuk, dat doen wij hier ook altijd met de jongens. O doet doet al 2 jaar en mini O toonde nog weinig interesse. Maar als hij het wil mag dat gewoon. Overbodig om te zeggen dat ik van kerst houd!