♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier ben ik zo blij. Ze heeft de magie van Sinterklaas ontdekt op school. Merk dat het haar enorm bezighoudt. Ze zingt voluit sinterklaas kapoentje mee en dan is ze echt niet veeleisend. Ze vraagt mij maar 2dingen. Een pop it voor mama en ballonnen voor Aaliyah. Als ik haar zeg dat we het aan de Sint gaan vragen snapt ze wel nog niet dat ze nog effe moet wachten.
    Ben zo trots op dat scharminkeltje ze bloeit zo open sinds een paar weken. Liedjes zingen, over school praten. Echt super om te zien.

Sansaatje, Magnolia29, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een achterlijke reactie zeg van die arts!! Bah, hoe ongevoelig ook!! :eek:
    Zou dit nog wel even terugkoppelen als je daar de puf nog voor hebt een deze dagen. En anders lekker laten zitten. Wat een domme mensen heb je ook in de wereld :o:

Mya vindt dit leuk.
  3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Fanne wat een domme arts! Zou daar wel even melding over maken, bizar. Maar cb altijd met flinke korrel zout nemen hoor!

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Fanne oh dit moet je echt terug koppelen al is het maar om even je hart te luchten. Sowieso ben ik geen fan van het bureau. Zij hebben me al vaak genoeg beledigd als ouder. De laatste keer hebben ze me bijna aangepraat dat M zijn afplatting door onszelf kwam. Moesten we maar stimuleren. Ik was echt uit m’n doen. Hij was toen pas 5 wk maar lag al wel vanaf 32 wk helemaal ingedaald. Tuurlijk had ie een voorkeurshouding. Hebben we therapie voor gehad en nu eindelijk is het zo goed als over. Wat kunnen ze je dan te kakken zetten he. Bah! Let it go. Ik heb mede om die reden besloten met L enkel nog voor de vaccinaties te gaan, verder niet meer. :)

1 ding wil ik nog tegen je zeggen wat ik vind het erg om te lezen dat je schrijft dat A niet ‘normaal’ is. Laat jezelf nooit denken dat hij niet normaal is hoor! :o: Laat het bureau even lekker in de **** zakken. Elk kind heeft uitdagingen en soms misschien iets waar je meer aandacht aan moet geven. Dikke prima toch. Dan is het mini O die hier van de pot gerukt is :roflmao: Ik zeg dat al jaren. Das echt een aparte hoor. Maar in positieve zin.. hij is ‘anders’ (extreem aanhankelijk, heel erg veel ziek geweest, maar kon ook lange tijd slecht praten waardoor zijn ondergewicht (1 jaar = 10,5 kg en 2 jaar = 10,8 kg) gewoon niet altijd goed te peilen was. Want ja, waarom ging het altijd zo. Waarom at ie extreem slecht. Waarom zo vaak ziek. Waarom zo dramatisch. Dat was uitdagend maar maakte hem toch ook gewoon uniek. Sinds hij beter praat is hij op alle vlakken een stuk zelfverzekerder. Gek hè. Maar we zijn er nog niet. Ik hoop dat je inziet dat dit ook verre van de norm is maar joeeeee laat ze een dikke vinger krijgen (ja, ben in een opstandige bui haha)!

Mya, Magnolia29, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 @Miekje86
    Maar enkel de Samsung (werktel), iPhone doet doet niet. Check woordenboek dus. Onderaan

20221124_154824.jpg 20221124_154837.jpg

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Fanne Jeetje zeg. Wat een mafklapper. Ik snap dat je daar écht ontzettend geïrriteerd en gefrustreerd van wordt van zo’n cb gekkie. Gelukkig neemt de kinderarts jullie wél serieus. Het zou helemaal rot zijn als deze situatie omgedraaid was. Verder niets met zijn oogjes?

Fanne vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ach wat naar voor jullie beide zeg... Ik zou het wel met je schoonmoeder bespreken. Denk dat je heel goed aanvoelt welke kant het op gaat, terwijl je man misschien nog wat in de ontkenningsfase zit!

Katin87 vindt dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 :roflmao::roflmao::roflmao: Geweldig!!! Voel me gewoon vereerd haha :D

Miekje86 vindt dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Prima werkdag gehad, expres wat eerder naar huis gegaan zodat ik de lasagne alvast kon maken. Man haalt de kinderen van de opvang, ik ben me aan t omkleden om te gaan sporten na het eten! Daarna doe ik lekker niks meer :p

Nina Sanders, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E is met zwemles naar badje 4 (het laatste badje) :D. Vanaf volgende week met kleren aan zwemmen. Doel is nu 1 februari afzwemmen, oke 14 december hebben ze ook weer afzwemmen maar ik denk dat dat iets te snel voor der is ;). E is helemaal blij en stuitert rond, ze mag eindelijk met kleren aan zwemmen.

Sansaatje, Nina Sanders, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.093
    4.352
    113
    Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels kan ik het wat meer relativeren en dan denk ik ook: waarom ben ik mezelf gaan verdedigen? Behalve hij, ziet iedereen in dat er iets moet gebeuren.

@Nina Sanders ja, ik snap wat je bedoelt. Niet normaal klinkt natuurlijk negatief. Maar laten we dan zeggen dat hij in officiële termen zich afwijkend ontwikkeld. ;) In sommige dingen is hij namelijk echt heel goed, maar in andere dingen: sociaal-emotioneel en taal/spraak loopt hij echt wel een jaar achter. Maar serieus, ik hou zo enorm veel van hem en juist omdat hij zo kwetsbaar is, gaat dat gevoel zo ontzettend diep en raakt het me zo erg als ik het idee heb dat iemand hem benadeeld. Van J hou ik natuurlijk ook echt ontzettend veel, maar die redt zichzelf veel beter, omdat alles bij hem gewoon veel meer vanzelf gaat.
    @jvsd92 nou hij heeft de test niet afgemaakt, omdat A afhaakte (wat dus precies een van zijn problemen is), maar toen vroeg hij wat dingen en A ziet vliegtuigen vliegen in de lucht en hij kan al in paniek raken van een fruitvlieg, dus voor nu lijkt hij wel te kunnen zien.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  12. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Fanne Oeh, ja niet om je nu direct druk te laten maken hoor. Dat wil ik écht niet. Maar; Q ziet dit ook allemaal zonder bril. Maar heeft echt een behoorlijk afwijking in zijn ogen. Had het een reden dat ze zijn ogen gingen testen?

13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat goed zeg! En dan te bedenken hoe stom ze het eerst vond, is ze nu zo enthousiast. Super!

14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja daar moet ik soms ook wel om lachen. Zij beweerd hoog en laag dat ze het altijd leuk vond. Ik denk zelf gewoon dat ze even door moest krijgen dit kan ik en hoe gaaf is het om alles zelf te kunnen. Haar favoriet nu is duiken door het gat, in het begin durfde ze haar hoofd niet eens onder water te doen.

Magnolia29, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vanmiddag tijdens het rijden naar het zwembad hadden E en ik een luchtig (ahun) gesprek. De kat van een klasgenootje werd vanmiddag ingeslapen. E vroeg zich dus af wat wij zouden doen als dit gebeurde met 1 van onze katten. Uitgelegd dat mama's baas dan thuis komt (echt niet dat ik dit op mijn werk laat doen). Toen ging het over opa (vader van man) dat hij een sterretje is en ze vroeg zich af of hij oud was geworden. Uitgelegd dat opa niet oud is geworden, hij mocht maar 67jaar worden. Maar ik dacht slim te zijn want 67 is natuurlijk al oud in haar ogen. Verteld dat mijn oma 87jaar is geworden toen ze overleed. Was het even stil op de achterbank zegt ze daarna ja maar mama jouw oma was echt oud dus dat is normaal mijn opa was niet zo oud en ik mocht hem niet eens kennen. Uitgelegd dat opa ziek was en dat zij 2jaar was toen hij overleed. Een week ervoor heeft ze hem voorgelezen in het ziekenhuis. Ben blij dat ik daar nu de foto's van heb ondanks dat mijn schoonvader dit niet wilde. Na deze uitleg zei ze oke en huppelde vrolijk naar binnen en ik zat met een klote gevoel bij zwemles omdat ik terug dacht aan het moment dat mijn man het telefoontje kreeg en ik hem toen zag instorten :cry:

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Ach wat moeilijk he soms, zulke gesprekken... En wat fijn dat je bewust toen foto's hebt gemaakt, die zijn ontzettend dierbaar nu ❤️

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Wat zijn jullie plannen vandaag?
    Hier eindelijk weer een goede nacht!

Heb een drukke dag voor de boeg. Zo naar de huisarts voor een uitstrijkje. Half jaar geleden is er HPV gevonden maar was het geen pap uitslag, dus nu checken of de HPV weg is of misschien toch erger is geworden. Vind het toch weer spannend ofzo. Daarna naar de tandarts (controle). Vanmiddag heeft N laatste zwemles, daarna breng ik haar naar een kinderfeestje. En om half 4 komt m'n zusje me ophalen en gaan we samen eten en winkelen/boodschappen doen in Duitsland. Het is koopavond dus kunnen tot 21u door ;) Daar heb ik dan wel weer zin in haha!

Mya, Nina Sanders, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.381
    113
    @Fanne , pff wat bijzonder zeg. Natuurlijk heeft het ene kind meer slaap nodig dan de ander, maar je wilt toch dat hij zich kan ontwikkelen en goed in zijn vel zit. Ik snap goed dat je het uit wilt laten zoeken hoor!
    @Miekje86 wat goed met kleren zwemmen!
    @Nina Sanders is M al weer opgeknapt?
    @Magnolia29 sterkte bij de HA en tandarts!

Goeiemorgen!
    L heeft vanmorgen een uur in bad gezeten. Gisteravond was er niet echt tijd meer voor. Op zo'n vrije ochtend vind ik dat zo lekker voor haar,ze geniet er enorm van.
    We gaan straks lunchen met oma en haar nichtjes. En daarna naar een kerstshow bij een tuincentrum in de buurt.
    Morgen mag ze naar een kinderfeestje van haar vriendje. Ben benieuwd :)

Mya, Miekje86, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja die zijn zeker moeilijk, vooral om op haar niveau uit te leggen. Maar wel mooi om te zien dat zij voor haar de vragen beantwoord zijn en dan weer door gaat met de normale gang van zaken.

Ja ben ook blij met de foto's. Bewust gemaakt, op dat moment wisten we dat de chemotherapie levens verlengd was maar we wisten niet dat we die week te horen zijn krijgen dat ze gingen stoppen met behandelen omdat hij zo slecht was en dat hij nog geen week later kwam te overlijden. Ik was zelf ook 2 toen mijn opa overleed en ik heb 2 duidelijke foto's met hem samen en meer niet. En dat vind ik jammer ik moet het al doen van de verhalen. Ik was van horen zeggen wel gek op mijn opa en hij op mij. Ik was blijkbaar ook boos dat opa de deur niet open deed toen hij net was overleden. Hij deed namelijk altijd deur open.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hopelijk ging het goed bij de tandarts en huisarts. Snap dat het spannend is na de laatste uitslag. Ik ga duimen voor een goeie uitslag. Veel plezier vanavond

Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina