♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Heftig gesprek zeg. Aan de andere kant ook heel goed dat dat zo spontaan kan. En inderdaad ook mooi om daar foto's van te hebben!
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Net E en L uit de opvang gehaald, daarna als verrassing naar het dorp hier naast geweest daar hadden ze lichtjesfestijn. Was super leuk en beide keken hun ogen uit. Er was ook een lichtshow. Bekijk bijlage 740274 20221125_190927.jpg
     
    Mya, Magnolia29, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Wij hebben een 3D echo gehad. Het wordt dan allemaal toch een stuk concreter. Bij de 20 weken echo dachten we dat de baby op A leek, maar nu zagen we toch echt de neus, mond en kin van J terug. En deze baby zal natuurlijk ook weer wat dingen van zichzelf hebben.

    Verder vandaag veel geregeld voor de baby:
    mijn zus heeft heel veel babyspullen afgegeven, ik heb een huurwiegje besteld, de tripp trapp voor de baby met newbornstoeltje is binnen gekomen (was met Black friday gratis bij aankoop van een tripp trapp), ik heb een kinderwagen gekocht, ook nog bij Ukje een hoes en een voetenzak voor de baby, dus opeens hebben we een lading babyspullen in huis. Nu nog de babykamer op orde brengen. Maar dat willen we ergens in de komende weken gaan doen. Eerst moet de trap nog af.
    O ja en ik heb nog nieuwe plisségordijnen en overgordijnen besteld.
    Bekijk bijlage 740278 Bekijk bijlage 740279
     
    riean, Mya, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Echt mensen wat is dit?! :eek:
    V heeft net alles er onder gespuugd na een hoestbui!! Vreselijk!! Eerst N al 3x deze week en nu hij... Pffff zo sneu! Gelukkig kregen we hem snel rustig en ligt hij weer in een schoon bedje. Met extra vuilniszak onder z'n kussen en een stapel handdoeken :o:
     
  5. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.600
    2.171
    113
    Wat zielig! Ook voor jullie! Hopelijk blijft t hierbij! Sterkte Meis
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh nooo wat vervelend zeg! Zo naar.. een hoest waar je letterlijk in blijft hangen. Hopelijk blijft het hierbij! :o:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh no! Hoe is de nacht gegaan?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Morning! Hoest hier? Wij nu ontbijten, daarna 1 kind douchen en ikzelf en even de kinderbedden verschonen. Vanmiddag heeft O een kinderfeestje. Daar moet ik nog een kadootje v kopen, oeps..
    @Magnolia29 hoe ging de nacht?
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ja verder goed gelukkig! Ze werden beide wakker om half 8, dus voor m'n gevoel hebben we uitgeslapen ;)
    Moet zo nog taart halen voor vanmiddag, heb ik N beloofd en rond 1330 vertrekken we naar het zwembad, 1400 moet ze afzwemmen.
    En eigenlijk wil ik vandaag beginnen met alle kerstdeco neer te zetten in huis :o: Dus man mag vanmiddag naar zolder en dozen sjouwen :roflmao: Fijne dag allemaal!
     
    jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Wat een leuke foto's!! Vind het zo gezellig ook, al die lichtjes enz. De kinderen vinden dat hier ook geweldig :D

    @Fanne Wat bijzonder toch die 3D foto's, geweldig om te hebben! En wat leuk dat hij nu 'ineens' meer op J lijkt haha!
     
    Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  11. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    @Fanne leuk zo'n 3d echo!
    @Magnolia29 gelukkig viel het verder mee. Maar spugen door hoesten, ik dacht dat vaak alleen was met kinkhoest? Al komt dat natuurlijk niet zo veel meer voor. Echt sneu!

    Zoals ik al dacht is L niet lekker. Gisteravond laat werd ze al wakker, toen voelde ze al erg warm. Maar wel goed geslapen tot 08.00. Wel hoofd vol snot en hoesten. En warm. Dus uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik haar temperatuur op mocht meten (onder de tong, in haar billen wil ze absoluut niet meer, het kostte wat overredingskracht dat onder de tong echt geen pijn doet :rolleyes: straks snel een oorthermometer kopen), en ze bleek 37.8 te hebben. Niks ergs, maar de kans is groot dat ze straks koorts krijgt en dat vind ik niet netjes op een kinderfeestje. Dus die heb ik maar afgezegd
    Ze was zo verdrietig er om.
    Vandaag maar lekker een dagje hangen.
    Ik ga zo met de twee middelsten naar de stad, zoon verslijt bijna wekelijks schoenen. Ik ben er klaar mee, dus we gaan goede degelijke leren schoenen halen :roflmao: hij mag dan wel mee uitkiezen, omdat hij het eigenlijk niks vindt, maar hij begreep ook wel dat ik niet elke 2 a 3 weken nieuwe sneakers ga kopen voor hem.
    En dochter moet nog van alles hebben voor haar surprise, en zelf wil ik ook nog laarsjes en wat bovenkleding. Er komen vandaag bestelde broeken binnen, maar ze hadden daar niks leuks voor er op. Dus maar even in de stad kijken.

    Fijn dag allemaal!
     
    Mya, Fanne, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Succes voor N vanmiddag!
    Ik wil ook Kerstdecoratie maar daar wacht ik even mee tot een rustig moment. Dan kan ik het op mijn gemakje doen. Wil ook even wat nieuw spul bij bestellen. Ik denk dat ik dat vandaag ga doen. Dan heb ik het begin volgende week binnen.

    Ennnnnn: vanaf do kan de adventskalender staan! Whoeeee
     
    Mya, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ahhhh beterschap voor L @riean!

    je voeg het gisteren maar M is helemaal beter hoor. Afgelopen dinsdag koorts en toen hebben we hem met een zetpil op bed gelegd maar later gewoon goed gezind en at ook prima. Woensdag was hij wel weer even warm maar gewoon vrolijk en gezellig. Donderdag dus gewoon naar de opvang gegaan en ook dat ging goed! De koorts kwam dus echt van de vaccinatie. Die was niet afgelopen maar vorige week maandag. Dus nu 12 dagen geleden. Ik verwacht nu niet heel veel meer bijwerkingen van de prik!
     
    riean, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohja: wat is nou echt een leuke kerstfilm om met O te kijken? Geen animatie.. gewoon een ‘normale’..?

    Gister the Noel Diary gekeken. Bitterzoet :p Die ene man doet erin mee (ex van Chrishell van Selling Sunset) en die vrouw uit Station 19. Vic?

    Nu moet ik echt douchen, anders heb ik niks meer aan de dag! Tot later! ;)
     
    Mya en Fanne vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    The Grinch en dan de tekenfilm! Die vindt zelfs V fantastisch :D
     
    Mya vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohja?

    Ik zag ook familie Claus voorbij komen. Is dat wat? Met Bracha van Doesburgh.
     
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @riean Ahh wat sneu, beterschap voor L! Zielig dat ze dan ook net nu het feestje moet missen!
    We hebben het hier dus best vaak dat ze spugen door het hoesten, maar meer omdat er dan zoveel slijm omhoog komt ofzo.
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Heb ik vorig jaar met N gekeken maar vond ik voor haar wat moeilijk te volgen qua verhaallijn. The Christmas Chronicles is ook erg leuk trouwens. En zie net een nieuwe op Netflix staan; Kerstmis op de maretakboerderij. Ziet er ook goed uit!
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik hou ook van die lichtjes. Beide kinderen ook. Komende week wil ik ook de kerstspullen achter het schot vandaan gaan halen. Eens kijken wat ik nog heb en wat ik nog mag kopen :o:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Nou schiet mij maar lek hoor :o:
    Ik was net aan het stofzuigen en dweilen na het ontbijt en N bleef maar klagen over buikpijn. Ineens roept ze dat ze moet spugen en rent naar de wc :o::o: Ze ligt nu als een zielig hoopje op de bank. Pfffff maar even kijken of ze vanmiddag wel kan afzwemmen :eek:
     
    riean vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina