♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Wat grappig, je zou dan bijna weer gokken dat ze bruin zijn haha! ;)
    Hier hebben ze beide bruine ogen, N net iets lichter dan V. Overduidelijk de Portugese genen van man :rolleyes:
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.881
    4.154
    113
    Stiekem hoop ik op weer een baby met bruine ogen. Ik vond het bij J zo leuk om weer zo'n bekend gezichtje te zien. Maar blauw zou natuurlijk ook juist weer leuk zijn.
    Leuk toch die Portugese genen! Hier denken mensen vaak ook als ze onze kinderen zien dat een van ons buitenlandse roots hebben. Maar wij zijn echt 100% Nederlands.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Morning! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

    Om half 8 werd iedereen wakker en heb ze meteen onder de douche gezet. Ze hadden ook wat in hun schoen, dus het ging lekker snel want ze wilden naar beneden ;)
    We gaan rond 11u richting Plopsaland. Daar komt K3 langs (zonder Hanne, dus eigenlijk K2 :roflmao:) en Sinterklaas is er ook met wat Pieten. Ze hebben er zin in dus stuiteren al lekker rond haha!
     
    riean, Mya, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat leuk! Veel plezier vandaag. Iedereen weer fit?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier een drukke planning vandaag. Man gaat in de ochtend met Q naar een verjaardag van het dochtertje van een werknemer vd zaak. Ik heb niet zoveel zin om mee te gaan. :rolleyes: Ken ze ook eigenlijk niet, dus ik blijft lekker thuis. Onder het mom dat Mex niet zolang alleen kan blijven. :o:

    Ga ik mooi nog even in de nieuwe kamer van Q aan de gang. Inmiddels is het huis natuurlijk gaan ‘werken’ dus zijn er wat scheurtjes langs de balken in het stucwerk gekomen. Dus dat kit ik nu allemaal af aangezien er hierna toch geverfd gaat worden. Is alles direct weer strak. :thumup:

    In de middag moeten er wat pakketjes opgehaald en weggebracht worden. Ook gaan we de buren helpen met het leeghalen van het dakterras daar. Tijdens onze verbouwing hebben we daar wat zooi geparkeerd van ons. We moeten het nu echt een keer opruimen. Bij ons is alles netjes en daar een zooi. :| Het pand is van man zijn ouders, dus het zijn huurders. Maar toch, het is onze bende. Niet dat ze ooit geklaagd hebben oid. Maar het moet een keer weg, plus ik heb nog wat planten buiten die weg moeten dus dan kan alles in 1 keer. :D
     
    Fanne, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Veel plezier @Magnolia29 iedereen weer fit?

    Hier zitten we nog in pyjama. Ga zo douchen en verder weinig plannen. Vlier boven even zuigen en dweilen en wassen. Ik wil nog een x naar de ikea voor die vakkenkast. Kallax? Met manden erin voor speelgoed. Kan mooi in de bijkeuken. Maar niet zo'n zin vandaag.. :o: ik voel een hang dagje aankomen.

    Net kerst op de maretak gekeken. Vre-se-lijk. :o:
     
    Magnolia29, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Hah! Dat hebben wij overwogen want we zitten er vlakbij maar toch maat op park gebleven en lekker geplonsd en nu in speelparadijs.
     
    Magnolia29, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  8. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.881
    4.154
    113
    @Magnolia29 veel plezier. Jullie doen volgens mij gestuurd vaak leuke uitjes. Echt heel leuk!
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  9. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.881
    4.154
    113
    J had net weer wat hoor.
    We brachten hem en A net naar bed en dan wil hij altijd een hele lading knuffels meenemen. Zegt man: moet de hond ook mee?
    Zegt J: Nee, want ik ben bang dat de hond corona heeft. :eek:
    (Ik had hem vanmorgen getest, omdat hij weer zo'n blafhoest heeft)

    En hij verzint dit dus echt zelf. Want wij zeggen dit dus echt nooit. We zijn er zelf namelijk nogal nuchter in. Met mijn beroep is de kans dat ik het een keer in de zoveel tijd oploop, gewoon heel groot.
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Nou, hadden jullie best kunnen doen! Viel qua drukte echt reuze mee :thumup:
     
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Yes, iedereen was gelukkig weer fit! Was echt super leuk, meerdere keren in alle attracties geweest en K3 was natuurlijk het hoogtepunt ;) Daarna had N geluk, want ze gingen met een aantal fans in een paar attracties en toen werd N uitgekozen om naast Julia (haar favoriet ook nog!) in de zweefmolen te gaan! :D Och wat was ze verlegen en blij haha. Zo schattig om te zien! Dus die is helemaal in de zevende hemel :roflmao:.

    Waren om 17u thuis, gegeten (lees; besteld :rolleyes:) en nu nog even tv kijken. Man brengt V naar bed, dus ik blijf lekker zitten :thumup:
     
    Mya, Miekje86, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @jvsd92 Is t allemaal gelukt vanmiddag met de planning? Het heeft hier de hele dag geregend, hoop dat jullie er geen last van hebben gehad :eek:

    @Fanne Wat bijzonder he dat Corona toch wel indruk heeft gemaakt! Ik herken het bij beide hoor, terwijl wij er ook heel luchtig en niet te paniekerig mee om zijn gegaan.
     
    Nina Sanders, Mya, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat ontzettend leuk zeg! Heerlijk genoten dus.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Het werd gelukkig op het juiste moment droog. Dus yes; alles gelukt! Q ligt net op bed. Wij gaan zo lekker ook eten bestellen.
     
    Nina Sanders, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Ooooh! Hadden het echt heel druk verwacht. Jammer, weer een kans om elkaar eens tegen het lijf te lopen gemist. o_O
     
    Mya, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Joe! Hoe is het hier, hoe was jullie dag?

    Ik heb online studie en het is echt zo vreselijk saai... :o: Kan me totaal niet concentreren. Dus even tijd om hier iets plaatsen :roflmao:
     
    riean, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier een rustig dagje met L. Vanochtend kwam mijn moeder, hebben we lunch besteld en ze heeft L in bad gedaan. Ik moest even naar de tandarts. Whoeeee nog steeds geen gaatjes (nog nooit gehad). Daarna ging mijn moeder O van school halen en ze nam. Hem mee naar huis.

    Verder vanochtend even de badkamer een kleine beurt gegeven, toiletten gedaan, boodschappen besteld en net gezogen. En nu heb ik even een momentje rust. Ik heb een stoommaaltijd in de micro gedaan (kip met rozemarijn, krieltjes met kruidenboter en sperziebonen)..
     
    riean, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Wanneer vieren jullie trouwens Pakjesavond?
    Wij donderdag al, aangezien man die avond nog vertrekt voor werk en daarna 1 week Portugal. Ga morgen alle cadeaus inpakken (dat zijn er vreselijk veel :eek:) en boodschappen halen. We hebben dan een hapjesavond, dus ga allerlei lekkere dingen inslaan. Mag duidelijk zijn dat ik dan een cheatdag heb :roflmao:
     
    Mya vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Leuk! Wij zaterdag! Komen er pietjes bij schoonouders. Prima. Blijft alle zooi en troep daar :roflmao:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  20. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    Zo, ook weer present :D
    Wij vieren het zondag. Kunnen ze mooi zaterdag nog een keer hun schoenen zetten (mag hier elke zaterdagavond tussen aankomst en 5 december).

    Hier is alles klaar. Huis schoon en we zijn samen even de stad in geweest. Ik moest een pakketje halen,stapel ondergoed voor L kopen (die billen van haar :eek: ze past van kleding nog prima maat 98, maar onderbroeken maat 98 zijn echt te krap, haha)
    En ik was al een tijd op zoek naar zwarte laarsjes, nergens ecgt leuke, betaalbare of lekker zittende te vinden. Tot ik dus hier de winkel in loop, eersre die ik zie zijn exact war ik zocht en zitten ook nog eens lekker :thumup:

    Nu zit L achter een filmpje en zit ik bij de houtkachel :thumup:
    Straks de kinderen ophalen en rond etenstijd taxi spelen, zoon moet naar muziekles en de ortho, afspraken te dicht op elkaar om zelf te fietsen dus ik rij maar weer. Gelukkig werkt man thuis en kunnen we vroeg eten.
     
    Magnolia29, Sansaatje, Fanne en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina