♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke dag vandaag, veel plezier met z'n allen!

Fanne vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Yes, die mascara heb ik ook al een aantal jaren! Enorm fan van :D:thumup: Veel succes/plezier bij de vk, vond ik toch altijd weer een fijn moment even een check. Wanneer heb je de eerste groei echo, met 32 weken?

@Sansaatje Oh heerlijk, fijne vakantie!! Niet naar een plas in de buurt dus? :p

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oh wauw, zoiets meen ik me indd te herinneren maar dat is toch wel extreem vroeg. Ik vond dit al wel aan de vroege kant om er mee te stoppen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Merci! Eerste groeiecho had ik met 28 weken. Alles gemiddeld. Tweede echo met 32 weken.

@Fanne klinkt heel relaxed. Veel plezier vandaag en van harte met je man!

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja i know. Ik wilde ook nog wel haha, Q alleen niet. :|

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    We zijn net wakker, man vertrok om 6u richting zijn werk. Verwacht hem morgenavond pas terug. Ik ga straks naar de camping, dagje op visite bij m'n zusje. Volgende week zitten wij er zelf ook (in een chalet hoor, ik ga echt niet kamperen! :eek:), hebben we allemaal veel zin in :D

N is volgende week dinsdag jarig, dan wordt ze alweer 6 :eek: Wat vliegt de tijd! Gisteren een cadeau voor haar uitgezocht, komt vandaag binnen. We vieren het dan dus in het klein op de camping, ook omdat man er dan bij kan zijn. Woensdag gaat hij weer offshore voor minimaal een week. Later die week een groter feest voor de rest vd familie/vrienden, vieren we ook mijn verjaardag (eind augustus jarig). Ben ik er mooi in 1x vanaf ;):thumup:

Hoop dat ze bij jullie gezelliger wakker zijn geworden, hier ligt er alweer een krentenbol en broodje pindakaas op de grond en 'schelden' ze elkaar uit voor 'kleine spruit, zure augurk, gekke asperge' :rolleyes::rolleyes:

Mya, Sansaatje en Miekje86 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 wat beschaafd haha! Hier maken O en O elkaar vaak uit voor snij-onderbroek (??) o_O of ze pesten elkaar met ‘nee, jij hebt een bloedneus!’ (O heeft dat regelmatig en vindt dat vreselijk).

Groot gelijk qua verjaardagen. Ohja! Een dag voor M en precies een week voor O haha. 6 jaar alweer. Pfoe. Wat klinkt dat oud zeg. Heb je uiteindelijk inspiratie kunnen halen uit het kado topic?

8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Yes! Nog even met man overlegd, maar we gaan dan voor een nachtje hotel met etentje in een bijzonder restaurant. Hebben we in februari ook gedaan voor man zijn verjaardag en was echt heel erg fijn! :thumup: Wordt dan ergens in oktober/november ofzo, maar dat is ook helemaal prima.

Mya, jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier was L om half 7 klaar wakker en stond helemaal aan :rolleyes:. Toen man om 7uur naar beneden ging bleef hij boven aan de trap gillen dat hij ook wilde. Hij mocht van mij maar van L moest man perse hem ophalen en daardoor heeft hij helaas E wakker gemaakt.

Gelukkig beide goed gemutst vandaag. E is vanmorgen naar zwemles geweest. Op het moment zitten ze beide lekker in het zwembad.

Mya vindt dit leuk.
  10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Nee geen plas, volgens mij veel negatief zwemadvies wegens blauwalg en zwembad is stiekem leuker met de kleintjes. :)

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfoe wat een dag! Productief maar ben blij dat ik nu even zit (man is sporten).

Vanochtend relaxed opgestart en boven de vloer even gedaan (man dweilen). Daarna naar de vk. Alles netjes op schema, wel een wat lage ijzerwaarde (nog steeds) en dit dacht ik zelf ook al. Want ik zie vaak sterretjes ;). Ze adviseerde me wel tabletjes te slikken aanvullend en die ga ik maar even halen. Verder gelijk de controles ingepland voor over 3 en 5 weken. :thumup:

Daarna door naar de Action. Ik heb inmiddels alle kadootjes voor de jongens compleet (we vieren het volgende week za buiten de deur en op vrijdag met het gezin v beide jongens, maar ik vind het te sneu voor mini O als hij er dan zo tussen zit en niks krijgt dus die krijgt ook gewoon een aantal kleine dingetjes). Ook versierspul voor thuis gehaald. Moeten nog wel ballonnen kopen om de locatie te versieren.

Daarna even met man in de stad geluncht en verder niets bijzonders, rond 15u waren we weer thuis. Heb alle kadootjes staan inpakken alvast (ik voelde me net Sinterklaas hahaha) en in een grote doos gedaan, hebben we dat vast gehad. Daarna de traktatie voor M vast afgemaakt. Och, m’n jongste wordt alweer 1 :(. Dit keer lui geweest, maar ik heb kadotasjes met kleine dino’s erop gekocht en die gevuld met knijpfruit en een roltong waar een maskertje aan zit (je weet wel, zo’n vreselijk fluit ding haha). Prima zo. Dat staat ook al helemaal klaar voor dinsdag, want dan viert ie zijn feestje op de opvang.

Nu moet ik ook nog wat verzinnen voor O om te trakteren, geloof dat er 26 kinderen in de klas zitten. Iemand nog een idee? Iets simpels maar wel iets leuks. Hij is nogal van de superhelden momenteel. Dus alles met Spiderman, de Hulk, Batman, Thor et cetera is goed.

Oh én ik moet ook nog een geboorte traktatie verzinnen straks voor 26 kinderen in de klas en 2 x 16 kindjes op de opvang :eek: Are you kidding me? Ik wil het absoluut van te voren al maken en heb geen zin om daar een fortuin aan uit te geven. Pak hem beet 60 traktaties.. dan ga je geen traktatie van 3€ per stuk doen. Jeetje, help..!

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Nijntje koekje/doosje rozijnen/knijpfruit, roze ballon, roze confetti en een sluitsticker 'hoera een zusje' :thumup:
    Bellenblaas kan ook nog ipv eten.

Mya vindt dit leuk.
  13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Bij de Hema heb je van die kleine bellenblaasjes, 10 in een pakje geloof ik.

Nina Sanders, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat kan eigenlijk ook wel he. Gewoon een zakje vullen met een koekje etc..
    OEHHH JA CONFETTI. Zullen de ouders leuk vinden :p
    Maar leuk idee! Voor O doe ik dan denk ik wat anders maar voor 32 opvang kindjes vind ik dit een leuk idee!

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Niet te moeilijk en te duur :o: Ja sorry, soms moet je 't jezelf even makkelijk maken :roflmao:
    N heeft toen van die poederlolly's getrakteerd in het blauw met een ballon en confetti. Prima hoor :thumup:;)

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    We hangen nog even op de bank, breng zo V naar bed. Hele gezellige dag gehad op de camping, ze hebben heerlijk gespeeld en in de middag nog gezwommen. Fijn hoor, een dag zonder ruzie en strijd :roflmao:
    V viel natuurlijk in slaap op de terugreis om 17u, heb hem 10 minuten laten slapen :o: Benieuwd of hij zo naar bed wil ;)

Ik ga nog even lekker douchen en dan met de benen omhoog. Bedenken wat ik na 3 weken weer eens ga kijken op tv :thumup:

Mya, Fanne en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik doe nu hetzelfde en om 20 30 start het nieuwe seizoen van Beste Zangers.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne gefeliciteerd met je man. Hopelijk hebben jullie een gezellige dag gehad.

@Nina Sanders een lange vinger gedoopt in witte chocolade (of chocolade pasta) en daarover heen roze muisjes.

@Magnolia29 ik kijk vanavond de laatste aflevering van een huis vol terug en daarna staan virgin river en manifest op het lijstje (welke eerst nog geen idee)

@Boordevol welkom bij de club. L slaapt sinds 3 maanden niet meer overdag. Van mij had hij nog wel even door mogen gaan tot zijn 3de ofzo. Maar aan de andere kant wel relax geen rekening meer te hoeven houden met een slaapje.

Mya, Nina Sanders, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Kreeg van de week een foto van mijn van ouders van E. Keek er net nog een keer naar en dacht waar is mijn kleuter gebleven :eek::cry:. Nog een weekje en dan begint ze in groep 3. E zei vanmorgen dat ze het wel spannend vind groep 3 en deze mama vind het stiekem ook wel een beetje spannend, een nieuw tijdperk

Bekijk bijlage 732106

Mya, riean, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Echt een schoolmeisje he, niks kleuterigs meer aan! :eek:
    Zo herkenbaar, die spanning voor groep 3. N kan er soms niet van slapen.
    'Dan moet ik leren lezen en rekenen en dat kan ik niet, dan heb ik andere juffen en niet meer m'n echte juf en wat zijn dan de regels in de groep, naast wie ga ik zitten en met wie spelen we dan buiten?' Zo sneu al die spanning!

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina