Hier ook z’n gangetje. Vanochtend had L wat moeite met in slaap komen, maar na 137 keer de trap af (ze lag beneden) hield ze de speen in. Ik heb toen mooi de bovenverdieping even een sopje kunnen geven en de toiletten kunnen doen. Voor de rest weinig plannen. Ik heb net gestofzuigd en de was vouw ik ergens vandaag nog weg. De droger is over 20 min klaar. Nu ga ik L zo verschonen en een fles geven en dan hoop ik dat ze even in haar eigen bedje wil slapen. Verder zet ik uiteraard wel Ned - Qatar aan om 16.00. Helaas redt man het niet om eerder thuis te komen van werk dus ik vrees dat ik alleen met L kijk . Maargoed. Verder weinig nieuws eigenlijk. Morgen gaat man met O en O naar Sinterklaas viering op het werk. Gaan ze met de trein naartoe. M en L blijven bij mij thuis.
Hahahaha @riean ik moet lachen om je bericht. O heeft 92, al zitten de broeken soms nog lodderig bij z’n billen. Het is echt een klein ventje. Maat 86 past hij vaak ook nog wel van broeken. Al zit dat wat strakker en is wel te kort. M heeft maat 80. Just saying…
Haha, ik heb ook nog nooit zo'n kind gehad hoor de oudste moet nog steeds het elastiek van de spijkerbroeken strak aantrekken, ben blij dat hij nu in een herenmaat past, maat 27/32 ofzo. Dochter was altijd veel te mager, dus paste in geen enkele onderbroek en de derde was eerder wel iets steviger, maar moet nu ook altijd het elastiek strak aantrekken. En dan hebben we dus L. Haha, zo heerlijk om mee te knuffelen
Geweldig! O was en is altijd al tenger geweest. Mini O was als dreumes stevig maar daarna niet meer. Nog steeds ondergewicht maar was een tijd heel erg. Als er een -3 lijn was geweest dan had hij die. M is nu heerlijk stevig maar zit gewoon op zijn eigen -1 lijn. L doet het ook prima. Ook zij volgt haar eigen lijntje; maar ze is wel wat smal. Haar beentjes worden nu wel iets molliger
Hoihoi! Hier heel druk en ik ben ook behoorlijk moe. Ik ga nu steeds slechter slapen. Maar ik probeer maar te accepteren dat het erbij hoort. Ieder uurtje is meegenomen. Verder nu het werk aan het afronden. Nog 5 dagen te gaan en dan kan ik met verlof! Echt een gek idee! Zo dadelijk komt de oppas en aan man en ik nog sporten. Ik ben benieuwd hoe lang ik dit nog vol ga houden. Dat het nog steeds gaat, had ik echt nooit verwacht! @riean heerlijk van die dikke billetjes! Bij A zakken al zijn broeken af, ook al zit het elastiek op zn strakst, maar J heeft echt van die lekkere kadetjes. Zo schattig!
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Goede nachten gehad? Hier is O nu naar school en ga ik zo douchen. De middelsten gaan ook vast. Zijn die in elk geval al schoon. Ik zit met verbazing nu te kijken wat mini O wegkrijgt als ontbijt . 3 (!) boterhammen met pindakaas, incl korst. Sinds kort moet hij van mij de korsten opeten, anders geen nieuw broodje. O en O hebben in elk geval zin in de Sinterklaas viering op man zijn werk vanmiddag. Ben blij dat mijn moeder en haar man ook even langskomen. @Fanne alweer bijna verlof. Heerlijk vooruitzicht!
Moet even ego ventileren hoor Ik heb net een baan aangeboden gekregen als intern begeleider (waar ik ook de opleiding voor volg). Andere school, wel binnen onze vereniging. En voor 3 dagen, wat ik nu ook werk dus dat zou perfect zijn! En per (bijna) direct Heb morgenmiddag een gesprek met de directeur daar. Heb er gewoon hoofdpijn van haha
Goedemiddag! Ik heb vannacht voor de verandering gewoon goed geslapen! Gewoon van 23:15 tot 7.15. Ik wist niet wat ik meemaakte toen ik op de wekker keek. Nu was ik ook wel vreselijk moe na al die korte nachten. A en J sliepen gisterenavond vroeg en die hoorden we ook niet voor 8u. Wel echt heerlijk, want toevallig heb ik vandaag een vrije dag! Vanmorgen hebben de jongens lekker lang met de klei gespeeld, daarna uitgebreid geluncht en vanmiddag gaan we nog even met z'n vieren naar de Intratuin. Zaterdag vieren wij pakjesavond met mijn zus, zwager en hun jongens. We doen het niet heel uitgebreid denk ik.
Oh wauw! Heel spannend. Waarom zou je evt de overstap willen maken? Toevallig ben ik me aan het oriënteren of ik in de toekomst de stap weer naar het PO wil maken als IB'er, dus mij lijkt het een mooie kans!
Wat leuk zeg! Moet je doen! Ik wil de overstap wel maken omdat ik op m'n huidige school die kans (voorlopig) niet ga krijgen. De ib'er heeft het naar haar zin en wil voorlopig nog niet weg. Nu geef ik ook nog 1 dag les (naast 2 dagen andere taken) en ik merk dat ik daar geen plezier meer in heb. Ik wil door, verder. En dan klinkt dit als een hele mooie kans!
Oooh wat leuk!!!!! Lijkt me zo'n leuk beroep he. Ik ben al langer aan het kijken of ik die overstap kan maken, maar volgens mij heb je dan een pabo achtergrond nodig. En die heb ik, op 1,5 jaar na dan, niet. Om nou alsnog de pabo af te ronden om Ib'er te worden (a 8000 euro per jaar omdat ik al een HBO opleiding heb ) daar heb ik geen zin in eigenlijk. Maargoed, ik ga juist naar een dagje minder werken tot L op school zit, en voorlopig heb ik het prima naar mijn zin verder dus mijn tijd komt nog wel
Oh ja, in dat geval is het al helemaal een mooie kans voor je. En al helemaal omdat het je aangeboden wordt. Echt super! Laat je morgen weten hoe het gegaan is?
Hier ook weer een teken van leven. Afgelopen dagen erg moe, toch stiekem weer te veel gedaan. Afgelopen weekend moest ik toch even bijkomen van de vrijdag avond ondanks dat het niet intensief was. Van het weekend waren E en L ook niet te genieten en luisterde voor geen meter. Was blij dat ik ze maandag naar school en de opvang kon brengen. Maandagavond gewerkt en gisteren de hele dag. Dat ging gelukkig wel goed, maar gewoon moe er na. Vandaag de boodschappen gehaald en L werkte zowaar aardig mee, maar de rest van de dag niet zo. Net de laatste sint cadeautjes ingepakt. Morgen ga ik die vast naar mijn ouders brengen. E kan op het moment niet slapen, ze zegt van de buikpijn maar wij gokken van de spanningen. Ik ben blij als 5 december voorbij is. Bekijk bijlage 740718
Hier is Z net ineens gaan overgeven, naja alweer bijna uur geleden, hij ging rond 23.00 huilen, ging naar hem toe en hij lag in zijn eigen spuug, zo zielig, en ik ben nu ook niet fit meer… hele maag rommelt, ik kan der zo slecht tegen, hij is nog 5x gegaan tijdens het schoonmaken van alles… laatste keren alleen maar gal… hoop zo dat t nu over is, hij wou vrijwillig een zetpil, das normaal drama, dus hij voelt zich echt beroerd, zo naar. Hij slaapt nu weer, maar ben bang dat t niet over is nog.
Wat sneu @Mya hopelijk is hij na een goede nachtrust weer een stuk fitter vandaag. @Magnolia29 succes vandaag met je gesprek!