♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goed van je, proost alvast! En hopelijk blijven ze allemaal lekker slapen zonder gedoe vannacht!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh wat ben ik trots op mezelf. En gewoon op ons. Want man doet het gewoon allemaal. Die doet sowieso alles voor de kinderen. Omg. We got this! :D Dit zal ons weer een stap dichterbij brengen (ja, mijn gebrek). Maar pff. Hele avond stress gehad.

Mya, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Iewlllllll :eek:
    N trok net zelf haar losse tand er uit na 't tandenpoetsen :eek::eek:
    Ik vind het zo stoer van haar he :roflmao: Maar zelf zo ontzettend vies! Bah! :roflmao:

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Whoaaaa wat goed van haar.

zeg… wanneer begint dat allemaal? O heeft echt nog geen losse tanden..

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Haha wow respect N. Dat deed ik vroeger echt never ever. Weet nog dat ze altijd mega los in mijn mond bungelden. :roflmao: Hell no dat ik daar aan ging zitten.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Gave lamp! Ik vind alle kleuren eigenlijk wel mooi. + Je mag trots op jezelf zijn! Hopelijk is de wijn heerlijk en geniet je er goed van. :D

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb ook echt achterlijk veel besteld de laatste twee dagen. Dingen voor Q zijn verjaardag. Plus heeeel veel kerstcadeaus. Ik heb nu voor iedereen wat besteld dus kan ik dat ook mooi afvinken. Behalve voor Q, ik wacht even zijn verjaardag af. Kijken wat hij allemaal krijgt.

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    jvsd92 vindt dit leuk.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders Beterschap voor je mannetjes! En fijn dat de therapie je echt geholpen heeft.

Hier was vorige week Z aan t overgeven, kort virusje of gewoon teveel gegeten… maar dan ben ik dus ook de hele week bang dat er weer iemand ziek wordt…. Kan ik ook niet uitzetten, en slaap dus al een week slecht omdat ik waaks slaap.

vanmorgen werd dochter ziek wakker, echt heel erge keelpijn, verkouden en hoesten, en hoge koorts. Wij moesten werken, dus ze ging naar oma en opa gewoon, weinig gegeten en voelt zich duidelijk ziek. Ze ging om 20.00 naar bed, met paracetamol, neusspray en hoestdrank, maar nu zit ze weer op de bank hier, ze kan de slaap niet vatten, en ze is bang dat ze moet spugen….. zij heeft ook al een soort angst daarvoor, zo van ziek is meteen spugen, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar nu ben ik ook weer bang dat t misgaat straks…. Wordt vast een korte nacht, dus maar proberen op tijd te slapen…

10. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Oh bah, ik kan daar ook niet tegen, zoon deed dat jaar terug ook, kan er ook niet tegen dat die dingen los zitten, en dat weten ze al te goed, dus gaan ze altijd ff extra wiebelen….

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Meestal tussen de 6-8 jaar begint het. Maar de een is vroeger, de ander later. N begon een jaar geleden en vanavond dus de 4e tand er uit :thumup:

Mya vindt dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Echt knap @Nina Sanders !! Respect dat je eraan gewerkt hebt en dit bereikt hebt!
    Enne, ik geef nooit kussen op de mond, dat vind ik zo vies :oops: dus misschien ben ik wel verder heen dan jij :roflmao:
    @Magnolia29 wat een heerlijk kind die V!
    @Fanne , bijna verlof, wat fijn!

Vanmorgen heb ik lekker een poos bij de Hema gezeten met L, zo gezellig. Ze kletst dan constant. Verder haar nieuwe speelgoed bekeken samen, memorie geprobeerd. Ze begrijpt de bedoeling, maar onthoudt nog niet waar welk kaartje ligt, maar het begin is er :thumup:
    Gek eigenlijk, heel lang zei ik: wat fijn als zij ook naar school gaat, dan heb ik mijn handen echt vrij. Maar stiekem heb ik er nog totaal geen zin in, het is zo leuk met haar :)
    Nog een jaartje genieten :thumup:

Verder weinig bijzonders. Ik zit te wachten tot man thuis komt, die is weer eens lang werken. Hij was om 6 uur al weg vanmorgen. Hmm, dag van 16 uur, die uren draai ik toch echt in 2 dagen :roflmao: als het nog veel later wordt kruip ik mooi in bed. De houtkachel is uit gegaan en ik heb geen zin om hem weer aan te doen m. Maar dan wordt het langzaamaan toch wel fris beneden.
    Slaap lekker allemaal!

Magnolia29, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.068
    4.318
    113
    @Nina Sanders je mag trots zijn op jezelf hoor. Je hebt al zulke grote stappen gezet. Heel goed. En echt super gaaf die lampen. Ik vind degene die jij op het oog hebt ook het mooist.
    @Magnolia29 wat stoer van N. Ik weet dat ik daar zelf als kind ook zo tegenaan zat te hikken.
    @jvsd92 Wat ga je Q voor zijn verjaardag geven? J is iets eerder jarig, maar meer dan een 'hele grote dure trekker en een trekkertaart' (zijn woorden hè) weet hij niet te bedenken. A weet wel een heel lijstje, maar dat mag hij mooi zelf vragen.
    @Mya beterschap voor je dochter
    @riean klinkt alsof je echt geniet van L. En inderdaad, het is ook nog maar een jaartje. Her gaat echt zo ontzettend snel. In mijn beleving was J een jaar geleden nog een baby.

Ik geniet ook zo van J zijn uitspraken. Gisteren was hij ook weer lekker op dreef. Hij kreeg twee stukken komkommer van me. Zegt hij: eerst eet ik de 'kom' en dan eet ik de 'kommer' op.
    En toen hij moest gaan opruimen. Nee, ik kan niet opruimen, mijn handjes zijn kapot.

riean, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oef dames. Ik ga even offline. Ik ben kapot.
    Zojuist vernomen dat een bekende (een vroegere bekende) is overleden. We waren een tijd close (te close :rolleyes:) toen man en ik even uit elkaar waren. Ik was toen 18. Nu 32. Lang geleden dus. Man is mega begripvol, maar ik ga kapot. Hij heeft me verdomme geholpen om even over man heen te komen. Naar wie ik later weer terug ging. Niks aan de hand. Het moest zo zijn. Iedereen gelukkig. No hard feelings. Maar gvd wat ben ik verdrietig. Nu weten jullie zo onderhand bijna alles van me maar ik ben even offline. Ik ben echt kapot van dit nieuws.

riean vindt dit leuk.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.068
    4.318
    113
    Voor het geval je dit nog leest...
    Pfoe, wat heftig zeg! Logisch dat je daar kapot van bent. Echt ontzettend verdrietig. Neem je tijd en heel veel sterkte!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja lees het hoor. M werd even wakker. Speen kwijt. :). Maar thanks. Heel gek. Alles gaat natuurlijk gewoon door maar ik vind het ergens gewoon echt heel.. onrealistisch. Maargoed. Jij was ook vroeg wakker zeg!

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

Wat een naar en heftig bericht! Veel sterkte Meis!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Oh wat ontzettend naar. Doe rustig aan, sterkte!!

19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Fanne Ja hier ook niet bar veel spannends hoor. Q vraagt al bijna een jaar om een step. Dus hij krijgt een step van Scoot and Ride 3. Ik weet dat hij zo extreem veel gaat krijgen van familie en vrienden. Dat is elk jaar zo. :o:

20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Veel sterkte en neem je tijd. Begrijpelijk dat je van slag ben van dit nieuws

Deel Deze Pagina