♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dank allemaal. Hier is verder gelukkig iedereen fit. O wat verkouden maar geen koorts meer. Heb hem wel een dagje thuis gehouden vandaag. :)

Miekje86, jvsd92, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoe gaat het verder hier met iedereen? :)

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Och wat heftig zeg @Nina Sanders, snap dat je daar echt wel even door van slag bent! Fijn ook dat je man zo begripvol is! Goed om te lezen dat 't met de jongens beter gaat. Niemand hoefde te spugen ga ik maar vanuit?

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ben net thuis van werk en 't voelt toch allemaal een beetje naar vanwege 1 collega.

Ik heb dus aangegeven dat ik na de kerstvakantie die ene dag niet meer voor de groep kan, als ik m'n andere taken nog wil doen. Directrice mee eens. En heel toevallig komt in die periode collega terug van zwangerschapsverlof, waardoor collega X maar liefst 3 (!!) dagen vrij in te roosteren is. Ze heeft dan geen groep meer.
    Ik had samen met directrice zitten sparren dat collega X mijn dag lesgeven over zou kunnen nemen. En vandaag had directrice met die collega een gesprek. Daarna was het vreselijk ongemakkelijk, sprak ze niet tegen me en zei ze geen gedag toen ze weg ging :rolleyes:
    En ik weet dat ik me dat dan niet aan moet trekken, want dingen zijn zoals ze zijn en ik maak de uiteindelijke beslissing niet, maar toch voelt het naar. Alsof ik de schuld krijg, zeg maar. Nou ja, heel verhaal :roflmao: Maar hier kan ik dus niet zo goed tegen.

Mya vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja dat is zeker fijn. Ergens voelt dat heel ‘gek’. Ik bedoel, ik ben van slag door nieuws omtrent een andere man o_O. Ik kan het niet helpen maar dat voelt toch een beetje als ‘cheaten’ als ik niet beter zou weten. Maar de vreselijke context spreekt natuurlijk voor zich. Mijn man vindt het ook erg sneu. Hij kende hem (uiteraard) niet persoonlijk, maar heeft ook nooit negatief gesproken. Ja soms een grapje toen we net weer samen waren ;).
    Pff, ik heb natuurlijk toch herinneringen :(.

En niemand meer gespuugd gelukkig. Wel voelde man zich vanmiddag even niet lekker maar dat was gelukkig na een uur alweer over.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    He bah. Ik snap je. Irritant hè. Hopelijk waait het over!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nah wat een gekke reactie zeg. Beetje kinderachtig. :o: Zeg dan gewoon wat er scheelt tegenover jou. Dan kan je uitleggen hoe en wat. Hopelijk trekt ze bij.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou echt precies dit! Dan denk ik echt; kom op zeg, ik ben geen 12 meer :rolleyes: Maar goed, ben benieuwd hoe ze morgen doet haha.

Nina Sanders, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh my G. Zeg gewoon als jullie mijn geklaag zat zijn hoor. Ik ben mezelf zo zat. Maar het is weer avond en ik heb de hele dag gehad om na te denken.. en dan nu komt alles zo binnen. Bah! Man is echt begripvol en gewoon hij doet normaal. Maar ik voel me echt vreselijk. Hoe kan ik dit nou uiten en met hem bespreken? Dat is toch zoooo raar. ‘Ja sorry schat, we waren toen uit elkaar. Hij heeft me eigenlijk geholpen om over je heen te komen. Wat hem verdomd goed lukte. Kan het niet mooier maken. Tot ik besefte dat ik toch echt voor jou wilde gaan. Maar nu is hij dood. Een vreselijk ongeluk. En dat valt me zwaar en ik voel me klote. Maar hee, Houd jij even in de gaten hoe M zich morgen voelt?’

Dit klopt toch gewoon niet? De hele situatie. De hele dag heb ik me zo groot gehouden en gewoon normaal gezorgd voor m’n gezin. En dan nu zit ik even alleen en het grijpt me zo aan. Why! Why why why?

Zoooo enorm sorry voor m’n geklaag maar ik wil echt graag ff m’n hart luchten. En zeuren. Haha. Morgen sta ik weer aan. En dit weekend ook m’n nachtje alleen weg. Heerlijk

Mya vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben zo ongelofelijk verdrietig :(. Come on. Jullie moeten wat leuks vertellen! @jvsd92 jii bent vast iets met je interieur aan het doen. @riean jij bent vast aan het klussen. @Magnolia29 nagels update? Verhalen over N en V? @Fanne omg jij bent ondertussen hoogzwanger. Gooi het eruit. Hoe gaat het met je?

pff.. ik heb afleiding nodig denk ik..

Miekje86, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Is toch gewoon logisch @Nina Sanders? En ik snap heel goed dat je zoiets niet helemaal volledig met man deelt omdat je hem niet wilt kwetsen enz. Ik zou dat andersom ook niet doen! Dus dan ventileer je het maar gewoon hier. We hebben inmiddels zoveel lief en leed met elkaar gedeeld, dit kan er ook gewoon bij ❤️

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik had vanavond ook even heerlijk afleiding na dat gedoe met collega; mijn moeder en zusje kwamen hier kerst-knutselen haha! Ieder jaar maken we wel iets war we dan hebben gezien via Pinterest ofzo. Dit is het geworden! Heel blij mee :D En sowieso gezellig om even zo te kletsen zonder mannen en kinderen om ons heen.

Bijgevoegde bestanden:

Miekje86, Sansaatje, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Te lief. Dankjewel. ❤️ dat is zo hè

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Och Nien, je gevoel mag er gewoon zijn. Ik snap dat je het lastig vind om te delen met je man ivm kwetsen oid. Hier mag je altijd alles eruit gooien en delen. Niets is gek of teveel.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    #2937 jvsd92, 7 dec 2022
    Laatst bewerkt: 7 dec 2022
    Ik ben (toevallig :rolleyes:) heel even bezig geweest met interieur. Eindelijk een leuk lampje kunnen scoren voor Q zijn nieuwe kamer. Waar ik inmiddels druk bezig ben met het hout een mooie kleur te geven. De kozijnen zijn bijna allemaal klaar. Dan zijn daarna de muren aan de beurt. Als laatste het behang, ik kan niet wachten. Het wordt ZO perfect. :D Ik wil nog een leuke schommel oid scoren voor hem, dat kan perfect aan de houten balken ik het plafond.
    Bekijk bijlage 741162 Bekijk bijlage 741163

Sansaatje, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh, en verder zijn wij even Utrecht in geweest. Niet heel veel leuke dingen gekocht. Vooral veel dingen die nodig waren. Zoals van die warme fluffy sokken voor iedereen. Een paar warme onesies voor Q, die houd van die dingen. (Mag alleen thuis gedragen worden) :o:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    En ik vind de woonkamer altijd zo gezellig met een kerstboom. Het mag van mij echt twee maanden kerst zijn. Ik vind ons hele huis in deze tijd van het jaar gewoon het allerleukst. (Behalve de kou en de rekening op dit moment) :rolleyes:

Bekijk bijlage 741164

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zo, even vol gespamd. :cool:

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina