Ehm hallo. Je weet dat ik de boom altijd heb staan van dec tot feb ofzo? Haha. Tof hoor. Ik zet hem deze week. M gooide roet in het eten met z’n ziek zijn..
@Nina Sanders lekker spuien hier als jou dat helpt. Hier hoef je geen rekening te houden met de gevoelens van je man. En daar is het hier toch ook voor bedoeld: even lekker anoniem je verhaal doen? En ik snap wel dat het je aangrijpt hoor! Mijn man is mijn eerste, echte grote liefde, maar daarvoor heb ik wel een schoolvriendje gehad waarmee het wisselend aan/uit was. En als hem iets zou overkomen, zou ik ook compleet van de leg zijn. Tel daarbij nog op.dat je pas bevallen bent en je dit weekend zelf ook aangaf dat je batterij leeg is. Nou, dan is dit echt datgene wat je er juist niet bij kon hebben. Dus een hele dikke knuffel voor jou en huil lekker uit. Ik hoop dat je man dat ook gewoon begrijpt.
Ik vind jullie reacties echt ongelofelijk lief trouwens. Ik vraag me oprecht af waarom (ik ben zo egoïstisch met reageren en heb het altijd over mezelf) maar kan echt zeggen dat het me goed doet. Ik wil niet te veel klagen maar zal dit wellicht soms toch doen. Name it, serieus. Gewoon zeggen. En tsjonge wat leggen jullie soms de vinger op de zere pols. Zucht.. @Fanne dankjewel voor je lieve post Ik weet het gewoon even niet meer. Dat gevoel haat ik. Ik heb altijd alles onder controle. Ik heb dat nu niet. En hee, dat is oké. Maar dit zijn wel andere gevoelens. Natuurlijk kan ik man alles uitleggen en hem mee sleuren naar de slaapkamer (ik ben nu gewoon echt even eerlijk hè) maar dit lost niks op. Hij begrijpt de situatie. Dat is fijn. Maar ik ben geen situatie. Ook dat begrijpt hij. Maar dan nog. Een sterfgeval.. Mijn verdriet zegt niks over hoe ik nu in het leven sta. Ik ben zo blij met 4 kindjes. En met man, dingen zijn soms zo uitdagend. God wat is het soms lastig. Maar altijd komt alles goed. En nu komt daar op een cruciaal moment in ons leven mijn verdriet bij. Wat heb ik daar toch ongelofelijk goede en mooie herinneringen aan. En daar blijft het bij. Want hij is dood! En mijn hart breekt..
@Magnolia29 echt heel kinderachtig van je collega. Zoiets kan ze toch gewoon bespreken, lijkt me? Ik neem aan dat zij ook haar wensen aan mag geven? Hopelijk is ze morgen weer bijgedraaid. @jvsd92 je woonkamer ziet er echt heel mooi en gezellig uit. En wat een leuke spulletjes voor Q zijn kamer. Oh en een schommel aan de balken... klinkt echt fantastisch! Hier een prima dag gehad. Omdat man weg was, moest ik beide jongens weer wegbrengen. Ze werkten echt heel goed mee, dus dat was geweldig. Verder een drukke werkdag, maar nu nog maar 1 te gaan! Verder voel ik me nog heel goed, op de moeheid na. Morgen maar weer mijn hb laten prikken. Vorige keer was hij 2,5 punt gezakt, sinds ik met 14 weken had geprikt. Dus niet gek dat ik soms moe en duizelig ben.
Hee, nee volgende week dinsdag. Vandaag en morgen ben ik vrij. Maandag heb ik ook een dagje compensatieverlof opgenomen, omdat ik dan nog bij de pop-poli moet zijn om het een en ander rond de bevalling te bespreken en ik had geen zin om daarvoor en daarna nog les te geven. Dus dinsdag mijn laatste dag. Ik ga die dag niet meer zoveel bijzonders doen, hoor. Afscheid van mijn mentorklas, een leuke les voor al mijn klassen, tussen de middag nog een gezellig momentje met ons team en 's avonds is het nog contactavond.
Lieve @Nina Sanders ventileer en klaag zoveel als je wilt. Want dit gevoel opkroppen is ook echt niet goed. Het is toch een hoofstuk van je leven die nu definitief sluit. @Magnolia29 raar van je collega of jij er iets aan kan doen. Hopelijk kan ze vandaag wel weer normaal tegen je doen. @jvsd92 ziet er leuk uit voor Q zijn kamer. En een schommel in zijn kamer, in wat voor balzaal slaapt hij @Fanne heerlijk bijna met verlof. Dat is het enige wat ik mis van het zwanger zijn
Ik twijfel nog. Al vind ik veel leuk van koningshuizen ik kon ook genieten van blauw bloed maar ik ben zo bang dat deze documentaire 1 grote wij zijn zielig en wisten nergens van. Maarja aan de andere kant kan het zo wel weer echt gebeurd zijn. We zullen nooit de waarheid weten. Hoe leuk ik het koningshuis ook vind, ik ben blij dat mijn wieg er niet stond
Oh wat leuk voor Q's kamer @jvsd92 ! En een schommel, nostalgie. Vroeger hadden wij thuis een enorme zolder, en heel hoog (later is er zelfs een vliering in gemaakt met stahoogte, zo hoog dus ), en aan de middelste balk hing een schommel. Die kon echt heel hoog, en dan kon je door het kleine dakraampje naar buiten kijken. Zo leuk Tot mijn zusje (4e kind) in aantocht was, toen moesten er kamers bij boven, en verdween de schommel helaas. Tis dat de kinderkamers bij ons niet zo groot zijn, de balken zitten wel in het zicht, anders hadden ze ook een schommel binnen gekregen Hier alles best. Gisteravond was ik niet thuis, maar zoon was tijdens het eten al niet zo lekker, en had later overgegeven zei mijn man. Ik was al voorbereid op met hem thuis zijn vandaag (ik werk sowieso thuis vandaag), maar vanmorgen was hij springlevend en hij had nergens last meer van. Dus gewoon lekker naar school
Ik weet alleen dat ze 100 miljoen krijgen hiervoor . Tuurlijk. Het zal allemaal moeilijk zijn etc, maar hee. Je bent een Amerikaanse actrice die wil trouwen met een Britse royal. Had je echt gedacht dat dat makkelijk zou zijn? Laten we ook de privileges niet vergeten. Alleen, een privé relatie zit er niet echt in nee. Het is wel een beetje eenzelfde soort interview als de vorige keer. Toch vind ik het leuk om te kijken. Ik vind haar prachtig en Harry een sympathieke vent. Althans dat denk ik
Ja zo denk ik er ook over. Je weet (grotendeels) waar je aan begint als je met een royal trouwt. En het is niet zo dat hij daarvoor genegeert werd door zijn land. Ik denk wel dat alle aandacht naar hun erger en heftiger is geworden omdat hun zo hard roepen dat ze pers op afstand willen houden.
@Nina Sanders bedankt voor de tip. Ik ga hem kijken in mijn verlof. Ik heb het interview met Oprah ook gezien. Wel denk ik: je hoort het verhaal maar van een kant. De rest van de familie hult zich in stilzwijgen en ergens vind ik dat ook wel knap. Ik vraag me wel af waarom zij heel de tijd met hun verhaal naar buiten komen als ze zo graag privacy willen. Maar ja, ik ben ook nieuwsgierig, dus wil het wel zien. Ik vind haar ook een mooie verschijning. Ik begrijp ook het hele gedoe over haar huidskleur niet. Ik had dat zelf echt niet gezien. En hij heeft ook een leuke uitstraling. Ergens doet dit hele gedoe me ook wel aan de Margaritha-gate denken. Ik hoop voor hem dat hij zich niet laat verleiden tot het zwart maken van familie en alle schepen achter zich verbrandt en dat hij daar straks gruwelijk spijt van krijgt.
100 miljoen, wat een bedrag zeg! Toch ben ik niet jaloers op hen hoor. Je nooit echt veilig voelen, lijkt me echt vreselijk.
Ik word ook moe van dat hele mixed race gedoe. Kom op. Dan zijn mijn kinderen ook zwart. ‘De eerste zwarte prinses..’ kom toch op zeg. Dan ben ik ook zwart. (Mijn moeder is nls en mijn vader Hindoestaans). Maar ik heb gelukkig ook nooit die hele discussie gehad. Ze geeft zelf aan daar nooit problemen mee gehad te hebben. Wel zegt ze dat ze wel vaker de vraag had waar ze precies dan past in het plaatje. Dat herken ik wel. Aan beide kanten van mijn fam val ik buiten de boot. Moeders kant streng gelovig. Scheiden was not done laat staan opnieuw zwanger worden van iemand met wie je niet getrouwd was. En dat ik skinny jeans droeg en een lippiercing had toen ik 16 was, was al helemaal duivels. . Ook vaders kant. Waar iedereen vooral heel veel goud draagt. Veel sari’s, allemaal lang haar hebben en zich voorbeeldig gedragen. Ga toch een end weg. Kom ik aan met m’n high waist pants, mooie blouse en sneakers eronder . Oh en natuurlijk heb ik een veel lichtere huid, drink ik alcohol en knip ik mijn haar. Niet per se wat als standaard wordt gezien. En tegen iedereen steek ik een denkbeeldige middelvinger op haha! Joeeeeee ik zet m’n eigen standaard wel. Ik denk dat ze dat idee ook een beetje door willen vertalen met alle interviews. Maar ik wil het woord biracial niet meer horen. Al is racisme in Amerika natuurlijk wel heel erg actueel. Ik snap alleen niet waarom het bij elke scheet genoemd moet worden. Je kunt het niet aan álles linken. Ben zelf wel blij dat ik er zelf nooit mee te maken heb gehad. Mijn vader weet ik eigenlijk niet. Vast wel, toen hij moest dienen in het leger.