♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wit. Zie boven.

Rood drink ik af en toe en dan ook een volle. Een Malbec of Tempranillo. Die gaan al gauw richting de 14%.

Fanne vindt dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Fanne en @Nina Sanders zie afbeelding! De fles is op mijn gevulde glas na leeg. (Samen met man) Heerlijke wijn. :roflmao: (Moet ik echt even inslaan.)

Bijgevoegde bestanden:

jvsd92, Nina Sanders en Fanne vinden dit leuk.
  3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

oké, gewoon je gevoel volgen, ik vind t een lastige, als ik t op mezelf zou betrekken, ( heb ook een ex, met wie ik waarschijnlijk opnieuw zou zijn gegaan, als ik mijn huidige vriend niet had leren kennen) met wie ik dus ook nu zo een 5 jaar niet gesproken meer heb, daarvoor hadden we af en toe app contact, maar dat werd steeds minder, en is na oud en nieuw 2017 gestopt, laatste bericht was een mooi en gelukkig 2017, en daarvoor zelfs een happy 2016… maar als ik zou horen dat hij ineens niet meer leeft, zou ik zeker ook van slag zijn hoor, al ben ik dus al ruim 17 jaar niet meer met hem, en spreken we elkaar niet meer. En ik zou denk ik toch ook wel een soort van groot verdriet hebben, ik heb nou eenmaal ook echt van hem gehouden, en zou toch een enorme klap geven dat te horen, dus ik snap echt dat je er van slag van bent, en ik zou dus dan in alles mijn gevoel volgen, en ik wil er niet over na denken wat ik zou doen eerlijk gezegd, want denk dat je zoiets pas kan beslissen als je er voor staat.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Good morning!
    Wat zijn jullie plannen vandaag?

Ik heb zo een werkoverleg. Daarna paar boodschappen halen en vanmiddag ga ik met de 2 jongsten naar een markt hier in de buurt, samen met mijn moeder.
    Vanavond voetbal kijken :thumup:
    L is een beetje in mineur. Boos om alles en niks. Gelukkig lekker weekend na mijn overleg. Mijn plan is om heel weinig te gaan doen morgen. Dochter wil morgen naar die markt met vriendinnen dus die moet ik wegbrengen en ophalen, helaas net te ver fietsen voor haar. Man gaat de hele dag snowboarden om er alvast in te komen dus ik ben alleen met de rest.
    Ik kruip met de rest in mijn coconnetje, puzzel op tafel, makkelijk eten, film kijken, zoiets :D

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen!

Hier werd M wakker met een ontstoken oog o_O. Maar even goed schoonhouden.

O mega dramatisch want wilde niet naar school. Heeft tot 7.45 staan gillen en tieren. Wij stonden allemaal dus heel relaxed op, maar niet heus. Maargoed. Uiteindelijk gewoon genegeerd en in de auto gegooid :p. Man heeft nu overleg en M zit in de box te spelen. Vandaag gaat mini O bij mijn moeder logeren, die is nu lief aan het spelen.

En er ligt een heel vrolijk meisje naast me op de bank. Gekke mondjes te trekken en heel veel lachen!

E32B0902-F1EF-4B87-A5E4-64CEDF868A70.jpeg 2DD32FD9-F184-414F-B12A-5EAF91D56BE2.jpeg

Amarens, Fanne, Katin87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Sansaatje Gefeliciteerd met jullie grote jommentje! Fijne dag vandaag! :D

Sansaatje vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @riean Heerlijke planning haha! Wij doen hier hetzelfde vandaag ;) Al het nieuwe speelgoed van de Sint uitgestald en vanmiddag film kijken.

@Nina Sanders Ahhh wat een popje is het, ze groeit ook als kool! :thumup: Dat newborn is er echt al af!

Mya, Nina Sanders en Sansaatje vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Kreeg net bericht dat m'n uitstrijkje goed was, geen afwijkende cellen gevonden. Dus mag nu weer meedoen met de gewone ronde, over 5 jaar. Toch een opluchting.

En ben zo blij dat ik een vrije dag heb! Al vanaf 3u wakker (thanks volle maan :rolleyes:) en ben behoorlijk moe. Dus een relaxte dag vandaag. Huishouden gaat wel gewoon door, maar hoef het alleen maar bij te houden. Geen grote klussen gelukkig :thumup:

Mya, Nina Sanders, Miekje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
  10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Thanks dames! Hij was hartstikke blij met alle cadeaus. Beide kinderen op school/opvang en man en ik even samen. :) Begin van de middag iedereen ophalen en dan komt er al visite. Vanavond bestellen we een zooi pizza’s en als iedereen weg/op bed is kruipen man en ik op de bank met de volgende fles heerlijke wijn. Tevens aanrader. Fijne dag allemaal! :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Mya, Nina Sanders, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Naaah, ik ben geïrriteerd. Ik Q net ophalen van de peuterspeelzaal. Zit hij ergens alleen met MEGA erge ontstoken ogen, hij kon bijna niets meer zien en snot overal. Zo heb ik hem vanochtend zeer zeker niet weggebracht. Dus ik schrok van wat ik zag. Zegt ze; Ja zo was hij vanochtend al, nou ik heb hem echt zeer zeker niet zo weg gebracht. Als ik dit had geweten had ik hem direct opgehaald. Heb hem opgepakt en ben direct weggegaan. Riep ze nog na; Ja even schoonmaken met wat water. Ja dankje, maak hem de volgende keer ook even een beetje schoon en bel dat hij ziek is.

Nu eenmaal thuis heeft hij 38,7. Echt een ziek vogeltje is het. Misschien ben ik overdreven, maar ik wordt wel echt graag gebeld als hij er zo bij loopt.

Einde irritatie bericht.

Mya en riean vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.066
    4.318
    113
    @Sansaatje gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!
    @Nina Sanders wat een schatje ❤️ en dat hele kleine, prille is er al vanaf inderdaad!
    @Magnolia29 wat fijn dat je uitstrijkje goed was!
    @jvsd92 o ja, daar zou ik ook slecht tegen kunnen. Sowieso baal ik ervan als m'n kind met een snotneus. Kom op zeg, je kunt toch wel even zn gezicht schoonmaken en dan had je waarschijnlijk ook in Q zn geval meteen gevoeld dat hij koorts had. Beterschap voor hem.

Mya, Nina Sanders, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nahhhh wat raar zeg @jvsd92! Zou volgende week zeker nog even benoemen dat je wilt dat ze de volgende keer bellen als hij zich niet lekker voelt. Hoe gaat het nu met hem?

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gaan jullie vanavond ook voetbal kijken trouwens?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hij ligt sinds half 7 lekker te slapen. Oogjes goed schoon gehouden en lekker samen op de bank gelegen vanmiddag.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Jazeker. :D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier even een kort berichtje. Heerlijk in het hotel. Ik ga zeker voetbal even op de achtergrond aanzetten en volgen. Zojuist Brazilië uitgeschakeld. Heb de strafschoppen vanuit bad gezien :roflmao:. HEERLIJK!

@jvsd92 ik snap je heel goed. Vervelend hoor. Ik kijk niet meer op van ontstoken oogjes bij thuiskomst. Dat hebben ze inmiddels behoorlijk vaak hier zonder er echt ziek van te zijn. Hoort er ook een beetje bij. Maar zo alleen in een hoekje.. niet oke. Had ik bij O heel vaak doen hij voor het eerst opvang ging. Ging ik hem ophalen, waren ze al in het schoonmaken en zat hij alleen in een hoekje helemaal smoezelig, vol snot. Wat overal zat. Ja daaagggg dat gaat er niet in hoor. Ik heb hem toen op een gegeven moment ook naar een andere opvang gedaan. De druppel was dat ik hem huilend alleen in een hoekje vond. De troela’s!

Hier ging ik vanmiddag een uur later weg dan gepland. M sliep kei lang, zat met een broodje in de box later en… spuugde weer ALLES onder :o:. Ik snap het niet. Hij deed dit woensdag ook. Maar hij is gewoon hartstikke vrolijk en eet daarna ook normaal. Wel beetje warm weer. Gisteren nergens last van gehad en ook opvang geweest. En vandaag dus weer hetzelfde. Man hem douchen en ik heb gewoon de zooi opgeruimd :o:. Hahah. Kun je het je voorstellen?

Maar voor de rest oogt hij normaal en is hij hartstikke gezellig. We zien het dus niet aankomen. Wel krijgt hij vermoedelijk meer kiezen. Vuurrode wangen en koortsig soms. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Dat te grote stukken brood blijven hangen in z’n keel (die hij niet goed kan kauwen vanwege doorkomende tandjes?) en waardoor hij moet kokhalzen en spugen? Want man zette hem onder de douche, hij was vrolijk en wilde daarna gewoon weer eten. Dus heb kleine stukjes gemaakt en dat bleef binnen. Woensdag dus ook. Ik heb man dus instructies gegeven hem even niet met een broodje in de hand in de box te zetten. :cool:

Maar ik stond van mezelf te kijken, dat ik het zowaar hem opgeruimd en hem daarna heb geknuffeld toen ik weg ging :roflmao:

Mya, Sansaatje, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En dat newborn is er idd af. Ze woog van de week 4,6 kg en was 56 cm. Ze is gewoon heel gemiddeld. Maar aan de kleertjes en luiers te zien vind ik haar wel tenger. Maar ze begint wat plooien bij dr beentjes te krijgen haha

Mya, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Oh wat heerlijk! Geniet er van hoor. + Je mag weer trots op jezelf zijn!

Ja nou die ontstoken ogen was dus wel echt voor het eerst hier. Maar Q is echt altijd vol energie is overal als eerste bij. Ik krijg altijd te horen dat hij weer zoveel heeft gedaan en zo enthousiast was. Dan valt dat toch op als hij zo is. Lijkt mij. o_O Dus nee, not amused. Koorts was 39 graden. Heeft de hele middag tam op de bank gelegen. Ach, hopelijk is hij morgen bij het opstaan wat beter.

Mya, Fanne, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Merci. Ik ga zo heerlijk wijn bestellen (roomservice) met wat hapjes :roflmao:.

Hopelijk Q morgen weer fit!

Ben benieuwd naar voetbal. Weet wel dat die Kroaten goed zijn hoor. Pfoe..! Maar eerst vanavond maar eens knallen!

Mya, Fanne en jvsd92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina