♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    @jvsd92 fijn dat het weer beter gaat!
    @Fanne , ik heb even niet helder waarom je ingeleid wordt?
    @Magnolia29 geweldig! Heerlijk zo'n dochter :D

Ik ben vanmorgen gewoon tot half 9 blijven liggen, zo lekker. Man was al lang op, dus ik stuurde iedereen die bij mij kwam gewoon naar beneden. Dat waren eigenlijk alleen de meiden, de jongens zijn uitslapers.
    Daarna meteen hardgelopen, gedoucht, de boodschappen zijn gekomen, brood pakket bij de bakker gehaald, alle bedden verschoond en overal gezogen.
    Dus nu start mijn relax zaterdag echt :D voelt toch altijd beter als alles netjes is in huis.
    Zo dochter naar een vriendin brengen en eind van de middag haar weer ophalen. De andere 2 zijn heerlijk aan het spelen (dat is echt een zeldzaamheid hier) dus ik hang lekker even op de bank bij de houtkachel :thumup:

Magnolia29, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.066
    4.318
    113
    @riean fijn zo'n relaxte zaterdag! Lekker van genieten!

Lang verhaal waarom ik ingeleid word, zal het proberen kort te houden. ;) Bij A braken mijn vliezen, maar kreeg ik geen regelmatige weeën, desondanks daardoor 2 nachten niet kunnen slapen. Uiteindelijk ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen. De verloskundige hield op pech, alleen omdat mijn moeder altijd hetzelfde had, had ik bij J al weinig hoop dat hij uit zichzelf zou komen.
    Bij J verloor ik de 's nachts de slijmprop en kreeg ik weeën, maar na twee dagen af en aan weeën en dus 3 slapeloze nachten hebben ze uiteindelijk de vliezen gebroken. Maar bij 9 cm ontsluiting vielen de weeën weg en kon ik alsnog aan het infuus.
    Uiteindelijk is dus de conclusie dat mijn baarmoeder geen sterke weeën aanmaakt, dus dat ik daarom ondersteuning van wee-opwekkers nodig heb. Daarmee beval ik redelijk makkelijk.
    Tel daarbij op dat ik na J een postnatale depressie heb gehad en dat oververmoeidheid een trigger daarvan is. Daarom willen ze dit keer me op tijd inleiden, zodat ik hopelijk meer energie heb als de baby komt en daarom ook weerbaarder ben.
    Verder zal ik voor of na de bevalling (preventief) beginnen met antidepressiva.
    Het advies is al een paar weken voor de bevalling, dus eigenlijk volgende week al. Maar ik neig er nu toch naar om pas na de bevalling te beginnen. Ik wil gewoon niet dat de baby onnodig die medicijnen binnenkrijgt.

Nou, kort is niet gelukt :oops:

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Mya, Fanne, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Duidelijk @Fanne . Wat zou het fijn zijn als het dan dit keer makkelijker gaat! Fijn dat ze er dan open voor staan om je op tijd in te leiden

5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Oh wow die ziet er mooi uit!! Waren jullie nou ook al eens in Duiven geweest of niet?

@Fanne Wat goed zeg dat ze je zo in de gaten houden en er al een heel plan ligt! Heb je al een datum voor de inleiding staan, of wordt dat pas later bepaald? En ik snap heel goed dat je het liefst pas na de bevalling met de medicatie wilt beginnen.

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 ja Halsteren is altijd super gaaf. Ook echt leuk voor de kinderen. Wij waren er een ruime ochtend zoet incl eten in het restaurant waar een hele speeltuin bij zit. Als ik met mijn moeder en zusje ga zijn we nog langer bezig :roflmao::oops:. Nee in Duiven zijn we nog niet geweest, maar dat is voor ons 5 kwartier rijden. Halsteren 'maar' een half uurtje. Donderdag mag ik weer en dan ga ik met mijn moeder, zusje en L moet verplicht mee oma en tante ;). Voordeel dan is dat ik rustig kan rond kijken, vandaag lette ik meer op dat ze niks slopen of weg zouden rennen.

Magnolia29, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.066
    4.318
    113
    @Miekje86 heerlijk! Zo kom je na Sinterklaas echt in de kerststemming!
    @Magnolia29 ja, dat hele plan hebben we gemaakt, voordat ik überhaupt overwoog zanger te worden. Anders had ik waarschijnlijk niet eens een derde overwogen.
    @Nina Sanders hoe was je nachtje weg? Weer opgeladen?

Hier echt een fijne, relaxte dag gehad. De jongens hebben zó lief gespeeld! Echt heerlijk! Man was bezig met de trap, dus ze waren echt voor mijn rekening, maar dat was echt geen straf nu. Vanmorgen hebben ze met de duplo gespeeld en na het fruit eten gekleid en na hun middagslaapje met de strijkkralen gespeeld.
    Dat ik vandaag dus wel 4x heb moeten vegen, stofzuigen of dweilen, had ik er graag voor over!

Miekje86, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh kreeg geen meldingen o_O.

heerlijk opgeladen ja. Beetje jammer dat mini O ziek is (die logeert bij mijn moeder en heeft vandaag helemaal niks binnen kunnen houden). Heel zielig, maar ergens denk ik dat het komt omdat hij daar wat verkeerds heeft gegeten. Daar heeft ie iets meer afleiding een rust om uit te zieken dus mijn moeder stelde zelf voor hem daar te laten.
    Hopelijk morgen weer fit.

Mya vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh Lord. Wat overkomt mij nu?! Ik kan niet slapen. Het is 2u en morgen gaat de wekker alweer om uiterlijk 7u. :(
    Wat een hel. Gelukkig heb ik nog - wat voor mij erg lang duurt, vergelijkbaar na nr 1 • verlof van nr 2 en 3 vond ik sneller gaan - verlof en kan ik maandag even bijslapen.
    Van de week dus ook gedaan hè. Dus ik legde L na haar ochtendfles rond 8u/8.30 in bed en was zelf ook zó moe dat ik dus ook een uurtje bijgeslapen had. Vond het belachelijk omdat ik had willen opruimen en wilde wassen/drogen etc maar het was zó fijn haha. Dat ik besloot om dat vaker te doen als ik voelde dat ik het nodig had. Haha leer ik nu pas, bij de vierde…

Mya, Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!

Man had vertraging gisteren, was uiteindelijk wel rond 1930 thuis. Hij had nog allerlei cadeaus mee voor de kinderen, dus die hebben ze natuurlijk uitgepakt en meteen mee gespeeld haha. Om 20u lag V er pas in en natuurlijk gewoon weer om 6u wakker vanochtend :rolleyes:
    Net ontbeten met Portugese croissantjes en 'zondagsbrood', dus mijn dag kan niet meer stuk ;)

Ga zo met N naar verjaardag van achternichtje en daar heb ik bar weinig zin in :o: Dus we gaan voor de vorm een uurtje heen en daarna rijd ik meteen door naar de Appie. Man blijft thuis met V, dan kan hij mooi rond 11u nog even naar bed.
    Verder maar zien wat de dag brengt.

Mya, jvsd92, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hi! Wij hebben heerlijk uitgeslapen tot 08:30. Ik teken er voor en kan niet wachten tot het kerstvakantie is. Ik houd van uitslapen. :roflmao: Wij hebben (ook) een verjaardag en moeten een eindje rijden. Gelukkig is het vroeg in de middag duurt het niet te lang. :):roflmao: (Ik ben niet erg sociaal en genoot echt van de lockdowns en mis ze stiekem.:rolleyes:)

Fijne dag! :roflmao:

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook ik heb echt nooit zin in zondag-verjaardagen hoor. Ga toch weg. Laat mij maar lekker thuis aanrommelen :roflmao:

Mya, Magnolia29, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een slechte nacht gehad. E had rond 2uur een nachtmerrie. Ik at haar beste vriendinnetje op o_O. Daarna begonnen de katten te irriteren, voornamelijk rond de slaapkamers van E en L. Daarna lag ik een paar uur wakker en viel rond 5uur weer in slaap en half 7 melde L zich weer. Die zowaar wel de hele nacht een keer heeft geslapen.

Vandaag staat er niks op de planning. Lekker relax doen dus

Sansaatje, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.066
    4.318
    113
    Hoihoi!
    Gisteravond lagen we laat op bed. En toen we net wilden gaan slapen, kreeg A een hoestbui. Na heeft hem sabutamol gegeven (hebben we altijd liggen voor hem, voorgeschreven door de huisarts) en daarna is hij gelukkig goed gaan slapen. J huilde daarna nog een keer in zijn slaap, blijkbaar omdat hij zijn knuffel kwijt was. Maar verder hebben we prima geslapen. Ik werd om 8u wakker en de rest om half 9.
    We zijn nog naar de kerk geweest en verder hebben we weinig plannen. Ik kruip al een beetje in mijn eigen bubbel, merk ik. Volgend weekend hebben we allemaal afspraken en daar heb ik dus echt geen zin in.

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oef. Hier een mindere dag. Appte gisteren al met mij moeder omdat mini O niks binnen hield. Heel eerlijk; daar krijgt hij de rust en aandacht om beter te worden en dat is hier momenteel lastig. Dus afgestemd met mijn moeder en ook met O of hij graag daar wilde blijven of naar huis wilde komen. Hij wilde graag bij oma blijven maar wel soms met papa en mama bellen. Prima. Maar vandaag ging het alleen maar slechter met hem. Hij zag witter dan wit, spuugt letterlijk z’n longen en ingewanden eruit (vandaag 10x gespuugd minimaal) maar wil wel drinken. Ook dat komt eruit. Op een gegeven moment viel hij 2x in een uur flauw. Ik heb toen zelf de huisartsenpost gebeld en die wilden hem wel zien. Dus man ging mini O ophalen • mijn moeder reed mee • en toch even arts. Daar moest ie nog 2x heel erg spugen. Maar gelukkig naar omstandigheden goed. Gewoon aankijken.

best heftig. Hij is al ZO lang niet zo ziek geweest. Mijn moeder bood aan om hem uit te laten zieken bij haar. Want meer rust enzo. Ik heb aan de kleine burgemeester gevraagd wat hij zelf wilde en hij wilde ook graag met oma mee dus prima. Misschien ook goed voor hem. Straks steekt ie hier iedereen aan maar vooralsnog: mijn moeder heeft alle tijd voor hem, de hele dag hangen. Dat zou hier niet gaan. En ik heb hem vandaag even gezien en hij werd 2x boos op me. :p Thats my boy. Zo ken ik hem weer haha.

Zou dit het dan eindelijk zijn? Wat een hel. Ik hoop het..

Mya, Magnolia29 en Sansaatje vinden dit leuk.
  16. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Toen H corona had spuugde die ook zo vreselijk erg, las dat laatst corona op dagverblijf was?

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    JA! echt waar? Zou dat het zijn?

18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Ja, was zoooo zielig. Zou best kunnen heb van meerdere kindjes gehoord

Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja ik hoor ook steeds vaker dat men ook last heeft van spugen met corona. Zelf moest ik ook spugen met corona maar niet zo heftig als O. Ik wilde ook niks eten en beetjes dat ik at kwam er weer uit. Drinken ging gelukkig wel redelijk goed. Beterschap voor O, hopelijk knapt hij snel op met de rust om hem heen

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nu je het zegt. M was van de week ook aan het spugen en koorts. Maar dat wel echt 2x eenmalig. Voor de rest was en is hij enorm gezellig en vrolijk..

Deel Deze Pagina