♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Hoe was de nacht en wat zijn jullie plannen?

N is vandaag thuis, heb haar ziek gemeld. Ze is zo ontzettend verkouden en misselijk daarvan. Ze was heel verdrietig omdat ze vandaag een tentoonstelling hebben op school van atelier. Heb met haar juf afgesproken dat we alleen daarvoor even komen om 12.30u, dat was prima.

Ze zijn samen met het treinspoor aan het spelen, kan ik mooi ondertussen wat huishouden doen en servies enz voor morgen even een extra rondje in de vaatwasser. Hoop wel dat N dan weer wat is opgeknapt trouwens.

Sansaatje, Nina Sanders, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.068
    4.318
    113
    @Miekje86 jammer, ik heb je foto's gemist. Maar super dat het zo gezellig was.
    @Magnolia29 beterschap voor N. Fijn dat ze wel even naar school mag komen!

Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    #3123 riean, 16 dec 2022
    Laatst bewerkt: 16 dec 2022
    Beterschap voor N @Magnolia29 !

Hier ook een zieke. Jongste zoon had gister al erge hoofdpijn, nu ook keelpijn en verhoging. Dus lekker een dagje thuis.
    Ze zitten nu samen in bad, dat gaat altijd mis na 10 minuten maar het lijkt er op dat hij zich nu te ziek voelt om ruzie te maken :rolleyes: dus het gaat al best lang goed :D

Zo rij ik met L even naar de winkel voor kwark voor hem, hij kan verder echt niks eten. En er moet nog een pakketje weggebracht maar dat doe ik wel als 1 van de anderen thuis is,ik vind bijna 8 nog wat te jong om langer dan 10 minuten alleen thuis te blijven.
    Verder hen ik het hele huis al gezogen en staat er verder niks op de planning. ohja een borrelavondje met man. Die heeft denk ik de 60 uur wel aangetikt qua werk deze week, dus tijd voor relaxen :thumup:

Sansaatje, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Zo was lang bezig met bij lezen, begon gister avond, maar Z had ineens weer overgegeven in zijn bed. Hele nacht weer in de weer, derde was staat aan. En nog erger, hij spuugt nu ook steeds, is wel vrolijk en speelt ook regelmatig. Maar probleem is dat we vandaag dochters verjaardag vieren…. Vanaf 15.00 huis vol, heb er totaal geen fut voor.

Ben niet de enige met zieken in huis, voor iedereen beterschap!

Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ach nee wat naar! Beterschap voor Z! En hopelijk kunnen jullie als nog een leuke verjaardag vieren!

Mya vindt dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Q heb ik thuis gehouden. Hij was wel weer wat beter maar had nog behoorlijke korsten op zijn oog. Hij eet nu ook weer wat beter dan de afgelopen dagen. Zo is hij zondag tenminste weer fit en zien zijn oogjes er weer goed uit.

Ben alvast begonnen met het huis te poetsen. Doe dat normaal op zaterdag maar ik wil altijd voor een verjaardag het huis goed aan kant hebben. Plus ik moet voor zondag nog meer dingen doen. Dus om mezelf geen tijdsdruk te geven ben ik nu alvast begonnen. Scheelt morgen. :D Q en ik gaan zo dus dweilen samen. Vind hij heel leuk. En we zijn wel even bezig met het x aantal oppervlak hier. :o:

Sansaatje, Fanne, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou wat veel zieken zeg! Hebben we het online aan elkaar doorgegeven ofzo :roflmao:

Fanne, Nina Sanders, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Mya Beterschap met Z! Hoop dat de verjaardag verder goed verloopt en de visite niet te laat naar huis gaat ;)

@jvsd92 Groot gelijk dat je Q nog even thuis hebt gehouden! Dan is hij zondag hopelijk helemaal ok. En succes met poetsen, ik ben ook al druk bezig :roflmao:

jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier is Z een uur geleden in slaap gevallen op de bank, ik was even boodschappen doen en ik zei nog stop hem in bed, maar nee hoor. Z wilt niks eten, 2 muizen hapjes appel is t enige. En heeft 1 bekertje thee op, nog wel paar keer beetje gespuugd, maar vooral slijm, hij is ook erg verkouden ineens. Hoop dat visite laat komt, kan hij nog even liggen op de bank.

Fanne, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja hij had niet door dat hij een dag had gemist bij de psz. Tot dat mijn moeder via de telefoon aan Q vraagt; En ben je vanochtend weer lekker bij de kindjes wezen spelen jongen?! Dankje mam, dankje. :rolleyes: Sinds dien is hij dus boos. :o:

Mya, Fanne, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat klinkt echt precies als wat mini O dus had! Begon zaterdag. 2 dagen alles eruit gespuugd. Elk slokje water. Vanaf maandag ging het beter en bleef het binnen. hij nog steeds wel gauw moe. Beter worden vergt ook energie. Maar wel weer vrolijk en eetlustig.

Hier heerlijk de Q-escaperoom aan op de achtergrond. Heb er zojuist een lasagne schotel in gegooid. Heel simpel hoor: spinazie à la crème, courgette, gerookte kip en een blikje tomatenpuree. Alles door elkaar en met lasagnevellen de oven in. Geraspte mozzarella eroverheen. Simpel, een beetje gezond en lekker. Als ze het weigeren, be my guest. Vries ik het gewoon in en geef ik het mee naar de opvang.

vanochtend intake gehad bij de bekkenbodemfysio. Vanaf volgende week bepalen we of en welke behandeling nodig is. Heb vooral gauw last van mijn rug (wat wil je, ik heb tot het eind toe veel getild) en wil weten of ik een (beginnende) verzakking heb. Echt mega aardige vrouw, relatief jong, ook 3 kindjes van een beetje onze leeftijden.

dinsdag vervolgafspraak en inwendig onderzoek. Dinsdagmiddag heb ik tevens afspraak bij de oogarts. Ik heb al heel lang een klein bultje op m’n ooglid. Kan absoluut geen kwaad en heb er ook geen last van maar ik stoor me er behoorlijk aan. Weg ermee. Dinsdag laat ik hem wegsnijden. ;). Ik geloof dat ik 1 dag geen lenzen in mag maar boeien.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat zei je? 'Haal 'm maar op mam, succes ermee?" :roflmao::roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha, die probeerde het te redden door over zijn verjaardag te beginnen.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.068
    4.318
    113
    Beterschap voor alle zieken. Het gaat echt ontzettend rond hè. Hier is het op dit moment op z'n retour. Hooguit nog wat snotneuzen. Maar het is vast wachten tot het volgende virus zich weer aandient.
    @jvsd92 altijd handig die opmerkingen van oma's.

Hier een redelijk rustige dag gehad. Het was hier echt ontzettend glad, dus niet lopen en niet fietsen, dus echt alles met de auto gedaan. Daar word ik behoorlijk lamlendig van. Wel heb ik vanavond nog gesport. Nu ga ik zo naar een verjaardag.

Maandag is J jarig, dus volgende week een feestweek voor de boeg. Maandag doen we net of er niets aan de hand is. Hij gaat dan gewoon de hele dag naar het kdv.
    Dinsdag mag hij daar 'alvast', omdat hij daar tot na de vakantie niet meer komt.
    Woensdag houden we feestje deel 1. Donderdag mag hij trakteren op de peuterspeelzaal en vrijdag hebben we feestje deel 2. Nu heb ik iedereen kadotips gegeven en vervolgens vergeten ons kado te bestellen. :rolleyes:
    Nou ja, bol.com is meestal snel. Ik denk dat we hem maar sowieso een trekker met kar geven van Bruder en nog wat extra duplo blokken. Ze zijn hier allebei niet echt van het nabouwen, maar verzinnen vooral veel zelf. Van de week had hij zelf een 'veegauto' gemaakt.

Verder moest ik weer zo lachen om J. Hij was vanmorgen Rupsje Nooitgenoeg. Dus ik had fruit gedaan en hij gooide alles op zijn bordje, dus ik had niets meer.
    Ik: J, mag ik ook wat fruit?
    J: Nee mama, dat is van mij. Ga jij maar lekker spelen. o_O
    Hij bleef echt in zijn rol, dus ik kreeg niets.

riean, Mya, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    jvsd92, Fanne, riean en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oef hier een koortsige O op bed gelegd vanavond. Merkte het meteen aan hem vanmiddag toen ie thuis kwam van school. Maar serieus. Hij is nog nooit ziek geweest. De derde keer sinds hij naar school gaat dat ie verhoging of koorts heeft. En ohhh wat vindt meneer zichzelf dan zielig hoor. Zie het meteen, dat wordt wat over een paar jaar ;).

Maar ja toch zou ik het ook lekker uitbuiten als ik hem was. Niet fit is niet fit. Spierwit zag hij, koorts, moe, hangerig. Hoewel al onze kinderen op vrijdag altijd op tijd in bed liggen (de koek is gewoon altijd op einde van de week), heb ik O als eerste gedaan. Net nog even bij hem gekeken. Niets aan de hand, ligt in een diepe slaap. Hopelijk blijft het zo. Hij was ook wel echt onwijs moe.

Sansaatje, Fanne, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en ik moet dit toch even kwijt: M begint een beetje met lopen achter z’n loopwagen. Vooral veel staan doet hij. En daar is hij zelf dan heel trots op. Maar dat zorgt dus voor een onwijs vrolijke dreumes die de hele dag zoooo happy is en kusjes uitdeelt. Zo lief. Dan besef ik het me weer hoor, ik blijf het zeggen, we hebben het uiteraard met al onze kinderen getroffen maar M was (omdat ie niet gepland was) gewoon echt een kadootje. Al onze kinderen hebben op hun beurt echt iets bijzonders vind ik, gewoon door hoe ze zijn of wat ze doen. Ik ben op allemaal trots, maar bij M heb ik altijd gewoon af en toe zon moment dat ik me dat realiseer omdat hij zo makkelijk is en echt nooit wat vraagt. Heb ik vaker gezegd hier, dat ik me soms een beetje schuldig voel juist omdat hij altijd geduldig is en gewoon wacht. Maar als hij dan uit zichzelf de hele dag kusjes uitdeelt en hartstikke vrolijk is dan vind ik dat toch zo lief!
    En zo hebben ze allemaal wat ❤️

Fanne, Magnolia29, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Ojee, hopelijk snel weer beter! Veel beterschap!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier liggen alle kids vanaf 21.00 in bed, toen was alle visite weer weg. Z heeft t uiteindelijk goed gedaan, hij werd smiddags op de bank wakker van de visite die binnen kwam, toen bleek hij koorts te hebben, ( ik meet dat nooit meer) maar kan heel goed zelf koorts voelen en hij had echt wel 39 nog wat, dus zetpil gegeven. Na half uur werd hij fit, en ging gezellig zijn gelukkig, hij heeft amper gezond gegeten, een paar kom kommertjes, wou ook taart, maar voor dat hij een hap nam, besloot hij t niet te willen, dacht al, taart is niet de beste keuze, dus blij toe. Verder heeft hij amper gegeten, 4 chipjes, en 2 stukjes stokbrood. En drinken wou hij ook niet heel veel, maar alles blijft weer binnen gelukkig. Hij was natuurlijk ook echt op, wou zelf geen boekje meer lezen hij was te moe zei hij.

Moest natuurlijk zijn dekbed en hoofdkussen wassen, maar hoofdkussen was stuk gegaan in de wasmachine, allemaal losse pluisjes, vriend t gat in de tijk gemaakt, kussen de droger in, mocht volgens gebruiksaanwijzing, maar t kussen ruikt totaal niet fris, dus denk dat we die morgen moeten vervangen, hij slaapt niet graag meer zonder kussen, had alleen zo een super dunne peuterkussen nog liggen, daar ligt hij nu op, was hij totaal niet mee eens, maar gelukkig te moe om zich er echt druk over te maken… dekbed ruikt gewoon weer super fris gelukkig.

Nina Sanders, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

Heerlijk, leuk hè peuters! En oma’s !

jvsd92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina