♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh jommens ik kan weer eens niet slapen :o: Heb ook helemaal geen zin :roflmao:
    Zit doelloos grappige insta filmpjes te kijken en ben Hay Day aan 't spelen. Spannender wordt het niet hoor op de vrijdag avond :rolleyes::roflmao:

Nina Sanders, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ach gut. O werd net wakker. Hij dacht dat ie geplast had. Helemaal overstuur. Dacht dat we boos zouden worden. Hij had een beetje een natte onderbroek dus waarschijnlijk iets geplast in z’n broek (heeft ie echt nog nooit gedaan) en hij vond het zelf zó erg. En hij was echt aan het klappertanden en voelde heel warm aan. Arm ding. Ik heb hem even een schone onderbroek en pyjamabroek gegeven en even bij hem gelegen en geknuffeld. Volgens mij doet dat hem goed want nu ligt ie weer lekker in z’n bedje.
    Zowel mini O als M werden even wakker toen ik op hun kamer wat moest pakken (en L ook want fles :o: oh my) maar die heb ik een kus gegeven en met hun hoofdjes een beetje naar beneden geduwd (als in: go to sleep) dus nu zijn ze weer stil. Hopen dat het zo blijft!

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu! Hoe ging de nacht?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Ach! Zo zielig! Inderdaad, hoe is de rest van de nacht gegaan?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Goedemorgen! Hier vannacht poging 2 gedaan om A en J op een kamer te laten slapen. Maand terug ook geprobeerd, maar A had toen een hoestvirus en hij hield J toen alleen maar wakker. Daarbij had ik het idee dat het stapelbed voor hen allebei gewoon nog te spannend was. J is toen weer naar zijn oude kamer gegaan en A kon zo in zijn eentje aan het stapelbed wennen. Dat hoestvirus is sinds een paar dagen echt over en nu heb ik A z'n oude bed hun kamer gezet en zijn ze zonder problemen gaan slapen. J was voor het slapen overigens wel boos, want hij wilde in zijn oude bedje slapen. De baby moest maar in het oude bedje van A. :rolleyes: Serieus, het enige verschil tussen die twee ledikantjes (op dit moment dus allebei nog zonder zijkant) is dat de ene er lades onder heeft en de andere niet.
    Maar ze hebben een goede nacht gemaakt en ze slapen nog steeds. :thumup:

Mya, Magnolia29, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh bah. Ik voel me echt helemaaaaal niet lekker. Net overgegeven. Gister einde dag voelde ik me ookal misselijk en hoofdpijn + spierpijn. Maar ben gewoon goed in slaap gevallen. Maar nu, mijn hemel. Alsof er een vrachtwagen over mij heen heeft gereden. Ik hoop dat het zo echt wat bijtrekt want ik moet nog genoeg doen + morgen is Q zijn verjaardag. :cry:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh nee vreselijk :eek: Kan er iemand bijspringen vandaag om je te helpen eventueel? Flinke dosis paracetamol en extra vitamines, dan hoop ik dat je je snel weer wat beter voelt!

jvsd92 vindt dit leuk.
  9. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oh no! Veel beterschap en hopelijk trekt het bij.

jvsd92 vindt dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Neee. Man is sowieso op tijd thuis. Heb nu net een broodje gegeten. Ben nog wel misselijk maar het ergste is er vanaf. Vitamines en paracetamol zitten erin. Voel me nu gewoon mega gaar. Dus ik ga zo direct maar aan de slag. Des te eerder ik klaar ben. De taart is net in ieder geval al bezorgd. :D

Nina Sanders, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou gelukkig maar! Foto van de taart? :p

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    @jvsd92 beterschap! Zo ontzettend balen. Hopelijk blijft het hierbij en knap je snel op.

13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Hier al vanaf 6u wakker en sliep zelf pas tegen 2u ofzo :rolleyes: Maar goed, dat was m'n eigen schuld haha! Ben de laatste dingen aan het schoonmaken en opruimen. Moet zo alleen nog stofzuigen en de stoelen klaarzetten.

Omdat V de laatste tijd zo in de ban is van dino's, heb ik voor de kerstvakantie kaarten gekocht voor de World of Dino's expo in Amsterdam. Zag er heel leuk uit, ben benieuwd wat hij er van gaat vinden :thumup:

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    oh ik hoop dat het niet het griepvirus is wat hier rondgaat. De eerste dag was vreselijk maar het werd alleen maar erger. Heb drie dagen non stop op pcm geleefd en twee dagen kon ik niet opstaan. Verschrikkelijk nar virus. Vanorgen dacht ik eindelijk dat het ginf, geen koorts. Voel ik elke spier en gewricht in mn lichaam. Voel me echt vreselijk. Oudste is opgeknapt. Middelste nog goed ziek maar die slaapt vooral dus dat is wel fijn voor hem. Jongste heeft 1 keer overgegeven en gisteren koorts maar vandaag niet meer. Dus hoop dat dat het is voor hem.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Omg. Nou ik bedank daar liever voor ja. :o: Ik ben vooral echt zoooo misselijk.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Yes misselijkheid, duizeligheid. Overgeven. Echt het hele pakket. Maar hopelijk valt het mee.

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @jvsd92 Wat ellendig, en dat juist nu, hoop zo dat t snel beter mag gaan, tegen misselijkheid helpt bij mij cola of pepermunt, al zoiets geprobeerd?

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

Boordevol vindt dit leuk.
  19. Habibati

Habibati Niet meer actief

Heel veel beterschap aan alle zieken.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat een ellende alle zieken. Veel beterschap!

Hier ging de nacht verder goed. O was om 5.30 wakker en flink chagrijnig. Z’n smaak is wel iets anders geloof ik want de chocolaatjes uit de adventskalender en z’n melk smaakten naar planten :o::roflmao:. Hij heeft wel een bord havermoutpap op. Verder heeft hij wel weer koorts voelde ik. Behalve dat hij dus hangerig is (en wat bleek is, en flink chagrijnig) gaat het wel oké. Maar even rustig aandoen dit weekend. Hopelijk knapt ie gauw op. Wilde even met de jongens de stad in maar ik denk dat dat met koorts niet zo’n goed idee is. Hij heeft in elk geval nog wel de pit om strijd te maken met z’n broertje.. ;)

Fanne, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina