Hier begon de dag erg vroeg, en dat gebeurt gelukkig niet zo vaak, maar om 6.00 riep Z al, hij was t niet eens met zijn kussen, hij heeft kussen wat bijna geen kussen mag heten, echt zo baby kussen… andere stinkt na wassen nog naar spuug, dus die kreeg hij niet. Maar hij wou ook eten, had honger, net aan een half broodje en toen wou hij niks meer. Hij is verder wel opgeknapt, koorts is ook weer weg. Wel nog flink verkouden, maar wel lekker aan t spelen met zijn broer, ze bouwen samen een treinbaan van Duplo. Dochter is naar handbal, die heeft wedstrijd en papa die is mee, vanmiddag komt er nog visite voor dochter der verjaardag, die gisteren niet konden, die komen dan rond 16.00 en blijven eten.
Beterschap hoor voor alle zieken! Hopelijk iedereen voor de verjaardagen en feestdagen weer fit. De vloer is droog, dus wij gaan (eindelijk) naar boven om aan te kleden en dan kan ik m'n haar krullen. V nog even naar bed, snel lunchen en de tafel klaar zetten met kerstlekkers voor de visite. Verwacht de eersten rond 14u dus moet even vaart maken Oh, en net besloten dat we morgen nog even gaan schaatsen! Schaatsbaan is open, morgen laatste kans. Zijn jullie al geweest of gaan jullie nog?
Beterschap aan alle zieken. Hier begon de dag ook vroeg, om half 5 begonnen ze omstel beurten met zeuren over kan nie slapen . Uiteraard zitten ze elkaar al heel de ochtend dwars en zijn ze chagerijnig. Gelukkig hebben we weinig op de planning staan dit weekend, alleen vanavond uiteten met mijn ouders. Hopelijk zijn beide dan een beetje gezellig
Wij hebben de q escaperoom aan staan op tv. E en L zitten aan de buis gekluisterd. Had ik een foto van gemaakt en ingestuurd naar q music. Kwamen ze net in beeld. Beide zaten echt HUH!? hoe kan dat nou
Ja wij zitten ook gekluisterd haha. Heerlijk. Het is toch koud buiten. Ik ben benieuwd wanneer de Q Express terug komt met het antwoord! En ze hebben ook elk jaar een levend iets dat voorbij komt. Hoe noem je dat ook alweer. Zo’n vliegend iets in jaar 1, een lama in jaar 2 en vorig jaar de naakte man op de binnenplaats…
Morning! Hoe is het hier? Gisteren super gezellige middag en avond gehad. Hele huis vol mensen, ik geniet daar zo van! Maar in de avond merkte ik 't wel aan m'n rug en nu nog De laatste gingen rond 21u weg en heb de kinderen daarna meteen naar bed gebracht. En dan heb je nog ergens de stille hoop dat ze langer slapen, maar nee hoor 6u stipt waren ze beiden wakker Heb alle schaatsspullen van zolder gehaald, rond 10u gaan we naar de schaatsbaan. Heb het nu al koud
Dag! Ik lees mee maar reageren schiet er bij in. Hier bijna vakantie en ben er ook wel aan toe. Wij zijn de hele tijd af en aan verkouden met keelpijn en een hoest, kwakkelen al weken inmiddels. Verder eigenlijk geen bijzonderheden. Toe aan relaxen en niets moeten.
Mogguh, hier vandaag weinig opnde planning. Misschien vanmiddag even het ijs op. Maar wij zijn geen van alle helden op het ijs. Dus gaan we zonder schaatsen. Voor E heb ik zelfs geen schaatsen op het moment . L past denk de oude van E wel. We nemen dan w3l de slee mee het ijs op. De ijsbaan zelf is niet open bij ons, maar de slootjes zijn volgens mij goed bevroren als ik de foto's op Facebook moet geloven Gisteravond gez3llig uiteten geweest. Beide lagen daardoor stuk later in bed. L is wel ruim een uur bezig geweest maar hij had pijn. Gistermiddag heeft hij de tablet op zijn teen laten vallen, bloede flink. Gelukkig kan hij er alles mee. Maar denk dat het 's avonds er uit kwam allemaal. Zijn nagel is flink blauw in ieder geval. Maar na een paracetamol (wat ook een.gevecht was) viel hij in slaap. Beide werden rond 8uur wakker (ipv half 7) dus dat was wel fijn.
@jvsd92 fijne dag vandaag. Wat ontzettend vervelend dat je je niet goed voelt. Dus ook sterkte ermee.
Gisteren was ik naar de supermarkt gefietst en de gladde stukjes natuurlijk gelopen. Dat ging prima, dus ik dacht dat ik vanmorgen ook wel op de fiets kon. Na 50 meter viel ik al met de fiets. J zat achterop en A had ik naast me. Gelukkig fietste ik echt heel zacht, dus kon ik mezelf redelijk laten vallen, dus ik viel niet op m'n buik. Maar dus wel een flinke bult op m'n voorhoofd en een ei op m'n been. En nu voel ik mezelf zo stom dat ik het risico genomen heb, maar ik had gewoon geen zin om de auto te ontdooien en ik wilde gewoon wat beweging hebben. Maar oh het is zo dom en ik ben er gewoon helemaal van van slag.
Ik reageer even ik zou wel contact leggen met de vk dat je gevallen bent! Zeker nu je zo hoog zwanger bent.