Oei @Fanne kijk maar uit hoor! @Magnolia29 heerlijk om te zien! Wij zijn vandaag ook het natuur ijs op geweest. L vond het fantastisch. Met onderbinders, maar ook op de slee. Het was dat iedereen na een uurtje naar huis wilde, want zij was woest want ze wilde zo graag verder schaatsen. Dan hadden we er nu nog gezeten denk ik Dat herinner ik me nog van de wintersport vorig jaar, zij bleef maar in de sneeuw vallen enzo, nooit koud, nooit zat Ze heeft nu wel oorpijn, maar daar klaagde ze eerder ook al eens over. Hopelijk breekt het snel door, dan is de druk er weer af. Nu ff rust, ze zitten op hun eigen kamers, en L speelt met jongste zoon op ons bed. Normaal mag dat nooit, maar nu vind ik het wel best, ff tijd voor mezelf Fijne zondag verder!
Ohh wat stom. Heel vervelend. Ik viel ook met de fiets toen ik 5 wk zwanger was (heel erg hard, 2 gekneusde ribben en het stuur kwam echt in mijn buik). Maar goed dat je contact hebt gezocht met de vk als je hoogzwanger bent! En natuurlijk is dat niet dom joh! Ik snap je helemaal
@jvsd92 Heb je de dag overleeft? Hoe vond Q het? @Fanne Hoe is het met je na de val, heb je veel last? @Sansaatje Jullie al klaar voor het feestje van jullie mannetje? Ben even vergeten of het nou morgen of dinsdag is
Oh wat heerlijk die ijspret! Man vindt het erg jammer dat hij niet kon gaan schaatsen. Maar ja, er moet nog best wat hier in huis gebeuren, dus het is niet anders. De verloskundige gaf aan dat er heel veel vrouwen de afgelopen dagen gevallen waren. Dat ik niet op m'n buik gevallen was, was de reden dat ik niet langs hoefde te komen. Wel in de gaten houden of ik geen bloedverlies of buikpijn kreeg. Inmiddels ben ik van de schrik bekomen. Nog wel flink hoofdpijn van de bult op m'n voorhoofd. A is ook behoorlijk geschrokken. J zat er niet zo mee, geloof ik. Die vindt het vallen alleen maar ontzettend grappig.
Ik spam lekker verder Man appte net dat hij ipv donderdag, morgen al thuis komt! Ze hebben niet alle materialen om het werk af te maken, dus vertrekken morgen. Toch wel fijn, kan hij deze laatste drukke week voor de vakantie een beetje bijspringen. De waterdruk was er vanmiddag af, echt zó vervelend! Had gelukkig geen wasmachine aan ofzo Maar het is inmiddels klaar, dus heb ze allebei nog even in bad gedaan. V slaapt, N gaat ook niet te laat. Die had vanmiddag koorts en ruikt uit haar mond; haar amandelen zijn helemaal ontstoken Maar goed dat we de 28e afspraak hebben bij de KNO arts voor intake operatie, ben hier zo klaar mee.
Ik las al dat er problemen met het water waren bij jullie in de buurt. Beterschap voor N! Nog even de kerstdagen door en dan is ze er hopelijk van af! Kan je zoveel last van hebben. Fijn dat man weer thuiskomt!
Je zakt nu wel op de ranglijst van de online tantes ik ben helemaal slecht met onthouden wie wanneer jarig is dus ik hou wijselijk mijn mond
@Fanne het is gewoon verradelijk glad. kan iemand mij geruststellen? Ik las al een oaar keer over de streptokokkenbacterie en dat kinderen onder de vijf jaar het grootste risico lopen vanwege corona (minder weerstand opgebouwd). Nu hft peuter een ontstoken vinger en ben ik als de dood dat die bacterie zo de weg vrij heeft. Te ver gezocht of realistisch? De dokter hiervoor bellen morgen of aankijken? Overal staat ankijken en als het niet vanzelf overgaat naar de dokter maar mbt streptokokken is het juist weer heo eerder AB gegeven wordt hoe beter. Pff en ik ontdekte het toen hij in bed lag en hij pijn aangaf aan zijn vinger. Kan mezelf helemaal gek denken. @Siepie85 ben stiekem ook benieuwd naar jouw blik hier op. De rest hoor ik ook graag.
Thanks voor het vragen. Q heeft echt de dag van zijn leven gehad en zo extreem genoten. Dus daar doen we het voor. Ik ben ka-pot en ga me bed nu in. Misselijkheid is goddank wel weg. Maar heb wel koorts en voel me lamlendig en alles doet zeer.
@Fanne Och jee! Wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig allemaal niets er aan over gehouden, op een paar blauwe plekken na denk ik?
Vind ik lastig te beantwoorden, weet je hoe zijn vinger ontstoken is geraakt? En hoe erg is t ontstoken, heel veel of een beetje? Heb je zijn vinger al in de biotex geweekt, en dokter bellen, als jij je ongerust erover maakt, zou je sowieso morgen ochtend even om advies kunnen vragen, bellen kan nooit kwaad lijkt mij. Hoop dat t snel weer beter mag zijn!
Een ontstoken vinger altijd ff laten zien als je twijfelt dan kan je evt bacteriële zalf ervoor krijgen een antibiotica is eigenlijk meestal niet nodig.