Ik heb er nog helemaal niks over gehoord Maar morgen even bellen en advies vragen kan altijd toch? Bij ons kun je ook foto's mailen en dan kijken ze daar naar, dan hoef je niet per se voor alles langs te komen. Is dat bij jullie ook mogelijk?
Geen idee. Hij heeft wel ook koorts gehad deze week dus verminderde weerstand. Maar ga morgen inderdaad sowieso even bellen.
Och ik wou dat ik het niet gelezen had want nu maak ik mij er druk om. Wij hebben inderdaad ook de mogelijkheid tot mailen of econsult. Ga wel eerst even bellen want soms duurt het twee dagen voor een econsult beantwoord wordt.
Vertel mij wat, bijna 37. Snap je nu dat ik het niet kan onthouden . Richting je 37ste gaat het opeens nog harder achteruit
O jammer, ik heb hier altijd een nieuwe tube klaar liggen. Hier paar keer gehad maar gelukkig blijft het tot een enkel wondje omdat als ik ineens een wondje ziet bij de kids wat geen oorzaak is dan is het krentenbaard en ga ik meteen smeren.
Nee geen biotex. Dat wordt juist afgeraden. Wij hebben altijd spul tegen oogontstekingen en spul tegen krentenbaard in huis liggen. Weet ff niet hoe dat heet maar heb je dat niet in huis? Edit: ben weer lekker mosterd na de maaltijd zie ik. edit2: ohhh als er iemand een slechte online tante is, dan ben ik het @Magnolia29 ik onthoud niks en praat vooral voor mezelf. moet ook eerlijk zeggen dat ik het momenteel echt gewoon zwaar heb. Ik wil hier niemand mee lastig vallen en joh, er is niks aan de hand want iedereen is hier gezond en gelukkig maar ikzelf.. het gaat goed maar ik ben op sommige gebieden erg zoekende. Loop mezelf soms voorbij en dit valt me gewoon erg zwaar. Maar ach, ik heb het allermooiste meisje hier en 3 lieve draken dus we redden het zeker. Ben wel benieuwd hoe ik het straks ga doen als ik weer ga werken maar heel eerlijk: ik kijk hier wel naar uit. Meer structuur en ritme. @jvsd92 ik heb serieus aan je gedacht vandaag. Neem je wel een beetje rust? Heb je nodig hoor! nog meer Q escape room puzzelaars? @Miekje86 vandaag was echt een topdag!
@Nina Sanders vandaag heb ik hem op de achtergrond aan gehad. Maar niet echt kunnen volgen. De gehele dag waren er 2 kinderen stront chagerijnig en eiste veel mijn aandacht . Moest van E wel weer een foto maken en insturen. Ze was weer helemaal gelukkig toen ze zichzelf weer tegen kwam op tv
@Nina Sanders alleen maar goed toch dat je eerlijk toegeeft dat het nu best even pittig is? Dat hoeft niet te betekenen dat je minder blij bent met je kinderen? Ik denk dat het hier ook gewoon even wennen zal zijn hoor. A en J kennende, zullen die echt weer even hun plekje moeten vinden en een baby heeft ook nog veel zorg nodig. Daarnaast kost het herstel ook energie en de nachten zijn ook korter of onderbroken. Ik snap dat je ook ernaar uitkijkt om weer te werken, dat had ik beide keren ook, maar serieus: zorg ook goed voor jezelf. Mocht het teveel zijn, neem ook gewoon wat verlof op hè. Daar is het ook voor.
@Nina Sanders ik vind het ergens haast ‘prettig’ te lezen dat jij het ook wel eens echt pittig vind, niet dat ik het je gun. Maar soms wel beetje herkenning. Ik heb dan twee kids, maar slaap al 3,5 jaar max 3 tot 4 uurtjes op een nacht. En dan geen eens achter elkaar. Begint mij ook wel op te breken. Dan is het lezen dat het bij iemand anders ook niet vanzelf gaat wel eens ‘fijn’. Hier alweer dagen in de lappenmand met de kids. L heeft buikgriep. Overgeven is al twee dagen niet aan de orde. Maar ze eet al drie dagen niet. Knap je ook niet van op. hier is het dus echt al 3,5 jaar altijd wat. Hoop zo dat het tij hier snel keert. Vroeg wakker worden prima, maar 6 keer eruit moeten op een nacht…
Ik weet niet of je mijn verhaal nog kent maar hier heb ik per kind zeker de eerste drie jaar niet geslaoen en bij de laatste heeft het geresulteerd in een burn out. Hier had/heb ik ook zelden tot nooit oppas. Gingen de kinderen niet naar de opvang en kwam dus echt alles op mijn schouders terecht. Loodzwaar. Dus herkenbaar helaas. Laatste tijd gaat het beter maar nog niet vlekkeloos.
Ik heb inmiddels een foto naar de huisarts gestuurd en het zalfje is voorgeschreven. Ik kan m morgenochtend ophalen. Het lijkt vooralsnog niet erger te zijn geworden. Weet nog niet hoe vaak te smeren en of hij er wel vanaf gaat blijven maar dat zullen we morgen zien. Bedankt voor de tips gisteren want hierdoor wist ik meteen waar ik naar moest vragen. In het verleden wel vaker een ontstoken vinger gehad of één van de andere kinderen en nooit een zalf ervoor gekregen (en wel altijd gebeld om te overleggen).
Hoe gaat het hier? Ik heb vandaag gewoon echt niks gedaan. Met L op de bank gehangen. Oh jawel, ik heb gezogen en de badkamer een snelle en kleine beurt gegeven en verder heb ik voor mezelf lunch besteld. Kinderen kwamen allemaal gigantisch moe en dramatisch thuis dus die gingen gewoon linea recta richting bed (O kwam in 19u thuis van opa en oma (ook nog wat futloos, heel moe). Man is nu net gaan sporten en ik had geen zin om te koken vandaag dus we hebben eten besteld voor 21.00. Redelijk laat maar ach. Dat is wel heel erg hè, je lunch én avondeten bestellen Maar ik had gewoon nergens puf voor vandaag. Wellicht kan het ook geen kwaad om een keer mijn schildklier extra te laten checken. Mijn moeder heeft daar ook issues mee en tijdens de zwangerschappen zit ik vaak ook op een lichte afwijking. Ik ruim met tegenzin nog even de vaatwasser en ga me wat opfrissen. En daarna ploffen we met eten op de bank op zoek naar een leuk filmpje. Vandaag wel de hele dag de Q escape room op de achtergrond aan gehad, erg leuk! Morgen mag ik aan de bak voor het kerstdiner op school v O. Heeft ie woensdag. Een zelfgemaakt gerechtje mee voor ongeveer 5 pers. Ik wil gevulde bladerdeeg hapjes meegeven met tomaat en mozzarella. Gewoon heel basic maar toch wat lekkers.
Joe! Ook even een snelle update. Gewerkt, daarna studiebijeenkomst. Was om half 7 thuis, snel eten opgewarmd (ouders waren hier met de kinderen) en toen kon V naar bed. Ik heb echt nergens puf voor of zin in, dus ik heb alleen 't speelgoed van de vloer geraapt en in de bakken gedaan. N ligt er in, ik lig op de bank met een dekentje en man is onderweg naar huis. Ben gewoon helemaal leeg, op en klaar d'r mee Zo'n dag dus en ben niet eens ongesteld