Zo hier liggen er 2 net op bed. We hebben vanavond lichtjes optocht gehad met school en daarna zingen en het kerstverhaal op het plein. Ook was er een kerstmarkt waar je de knutsels kon kopen van je kind. E was op van de zenuwen en halverwege de optocht was het even te veel voor der. Gelukkig mogen ze morgen later starten, dus ik hoop van harte dat ze ook uitslaapt. L had de tijd van zijn leven en feesten er heerlijk op los op school.
@Magnolia29 pfoe wat een nacht weer! @Miekje86 klinkt gezellig zeg! @Nina Sanders is O nog gegaan vanavond? We hebben een heerlijke dag gehad. Vannacht was ik weer om 5u wakker en ik viel om 7u nog in slaap tot kwart over 8 en de jongens waren half 9 wakker. J vond de grote trekker echt fantastisch en A ook. Alle andere kadootjes waren leuk, maar konden niet tippen aan de trekker. Verder heeft hij een leuk feestje gehad vanmiddag en vanavond had A nog kerstdiner. Hij was helemaal afgedraaid toen hij thuiskwam. Die houden we in overleg met de juf morgen maar thuis. Ik wil niet de kerstdagen met een oververmoeid, huilend kind doorbrengen. Vanavond nog de kerstboodschappen besteld, dus dat kan ook weer van mijn lijstje. Morgen mag J trakteren op de psz en hebben ze daar nog een kerstviering. En nu ben ik moe... begin toch wel steeds meer te merken dat ik in de laatste fase van de zwangerschap zit.
Nooo, Q heeft net binnen een uur twee keer overgegeven. Arm ding. Of het is van het eten, we hadden McDonalds. Of hij heeft wat ik had. Ik denk, en hoop, het eerste want hij heeft de hele dag echt nergens last van gehad. Ik hoop zo dat dit het nu was voor hem. Zo sneu. Inmiddels dus druk aan de was. Plus een reminder voor mezelf dat ik meer beddengoed voor hem moet kopen. Want het is nu op en hij ligt nu op beddengoed van ons. Wat prima is, maar niet handig.
@jvsd92 hoe is het nu met jou en Q? Vandaag is zijn officiële verjaardag zie ik. Van harte gefeliciteerd!
Dankjewel! Met mij prima. Q ligt nog te slapen. Heeft gelukkig niet meer overgegeven na die twee keer. Dus ik hoop dat hij zo als zijn vrolijke zelf uit bed komt.
Nou het was toch echt het eten gisteren wat niet lekker viel. Hij heeft vandaag niet meer overgegeven en is gewoon zichzelf. Hij is bij mijn schoonmoeder. Ik ben aan het werk. Maar ik heb geen motivatie meer. Dus ik zit maar een beetje te doen alsof ik wat doe. Heb ook echt geen spannende dingen meer te doen. Vanavond moet ik nog iets maken voor bij de peuters om te eten. Het is allemaal maar vaag en niet echt een plan volgens mij. Dus ik maak maar wat. Een ster van kleine worstenbroodjes. Heel makkelijk om te maken. Dan kijken ze verder maar daar wat het plan is.
@Fanne nog gefeliciteerd! @jvsd92 gefeliciteerd met Q! L is ziek, arm ding. Maandag was ze al niet lekker, maar wel naar de opvang, daar had ze zelfs weer een keer geslapen in de middag. Ze had verder geen koorts, dus toch maar gebracht Gister afgemeld op de psz, en vandaag ook ziekgemeld bij de opvang. Het is weer even afzien, werken met ziek kind thuis. Man en ik hebben elkaar afgewisseld vandaag want we moesten beiden een poosje naar kantoor. Nu slaapt ze. Vooral erg verkouden. Vannacht sliep ze tussen ons in, en ze snurkte zelfs enorm, door die dichte neus, wat irritant is dat zeg Mijn man snurkt echt nooit, dus ben niks gewend Nu nog even het een en ander afmaken voor mijn werk. Mijn man heeft vreselijk veel gewerkt, waardoor de afgelopen week alles op mij neerkwam. Dus vanavond na het eten vlucht ik lekker naar boven, in bad, filmpje kijken in bed enzo, nu al zin in Dan mag hij de honeurs waarnemen. Morgen moet ik boodschappen doen, daar heb ik zo'n hekel aan. Maar alle bezorgmomenten waren vol. Ik ga ze alleen voor t/m kerst doen, volgende week werk ik di t/m do, dus dan mag man, die vakantie heeft, gezellig met de kinderen de rest van de boodschappen doen Morgenmiddag gaan we met zijn allen naar een kerstconcert van een band die we leuk vinden. En in de avond is er een kerstzang waar ik eigenlijk wel heen wil. Maar ff kijken, want na beide jongens en L ben ik ook niet helemaal fit. De jongens waren er na 1 dag weer bovenop, dus waarschijnlijk valt het mee. Fijne dag allemaal nog verder vandaag!
@riean beterschap voor L. Groot gelijk dat je vanavond je man even alles laat doen! @Nina Sanders gaat alles goed? Je bent zo stil. Niet van je gewend.
Joeehoeeee teken van leven hier. Allereerst gefeliciteerd met Q @jvsd92! Fijn dat hij vandaag gewoon lekker zichzelf is. Jij alweer helemaal opgeknapt? Het is hier mega druk. Ik lees alles mee maar kom soms niet aan reageren toe. O is uiteindelijk niet naar school gegaan gisteren. Hij was nog steeds koortsig en hangerig. Heel jammer, want anders was hij wel naar het diner geweest. Uiteindelijk • toen hij de foto’s zag • vond ie het zelf ook jammer. Je kan echt aan hem merken dat ie gewoon hartstikke moe is deze periode van het jaar. De koek is echt op. Morgen is hij om 12.00 uit en dan lekker vakantie. ‘s middags komen mijn moeder en haar man even borrelen en blijft O 1 nachtje logeren. Tot zaterdagmiddag. Verder heerst er op alle groepen van de opvang het norovirus . Ik houd mijn hart vast. Niet alleen daar trouwens, (buik)griep heerst overal. Ik hoop maar dat onze kinderen een relatief goede weerstand hebben omdat ze van alles wel wat mee krijgen; babygroep, peutergroep, school.. Zoals ik altijd zeg: er heerst altijd wel ergens íets. Maar ik hoop verschrikkelijk dat het hier bespaard blijft. Mini O is immers net ziek geweest, M vorige week ook koortsig en O ook. Dus hopelijk gaat het de betere kant op.
Gefeliciteerd met Q @jvsd92 ! En nog gefeliciteerd met J @Fanne ! Hier ook bijna verjaardag.. A krijgt van ons een grote jommensbed met Buurman en Buurman beddengoed. Gaat ie heel tof vinden denk ik. Man gaat het bed zelf maken. Mijn kleine baby in een groot bed Ik heb vakantie. En de jongens gaan op hun gewone dagen naar de opvang. Vandaag dus ook. En ik heb twee uur gewinkeld, in m’n eentje een visje gegeten. Zo lekker. Zometeen sporten. Moeite om van de bank te komen en ben altijd blij als het afgelopen is, haha. Maar als ik eenmaal bezig ben, vind ik het ook wel weer leuk ofzo.
Vandaag wel een relax dagje gehad. Vanmorgen konden we uitslapen, E hoefde pas om half 10 op school te zijn vanwege de lichtjesoptocht van gisteravond. Helaas sliep ze maar een kwartier langer dan normaal en was erg chagerijnig in de ochtend. In de ochtend een beetje op geruimd en schoongemaakt in huis. L hielp super mee met stofzuigen en weer rommel maken . Begin van de middag werd L opgehaald door mijn ouders, hij mocht mee kerst inkopen doen en bij ze eten want ik mocht weer mee kijken met zwemles van E. En wat ging het goed met zwemles. E deed het super goed. Der juf kwam nog naar mij toe om te zeggen dat ze het zo super doet en super goed vooruit gaat. Alleen de borstcrowl vind ze nog moeilijk. Na dat korte gesprekje gingen ze de borstcrowl doen en madam zwemt hem gewoon vlekkeloos, zelfs de juf viel bijna van verbazing van het startblok af. Ook toen ze moesten duiken hoorde ik ouders om mijn heen zeggen wow die duikt goed. Zat wel even heel trots daar op de bank. En als afsluiter mochten ze van de grote glijbaan, E vind die glijbaan doodeng. Wil er zelfs samen met ons er niet vanaf. En vandaag loopt ze zo naar boven en komt met een grote glimlach via de glijbaan beneden Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker een weekje vrij. Dit jaar met kerst ook weinig op de planning staan. Gaan kerstavond eten bij mijn ouders en verder staat er niks op de planning.
Dank voor alle felicitaties! Onze bijdrage aan de peuter kerstbrunch is klaar. Morgen nog heel even kort in de oven opwarmen en dan kunnen ze heerlijk eten. Bekijk bijlage 742232
Kijk nou hoe leuk! Ziet er nog lekker uit ook Ik heb gisteren een uur lang kerstpannenkoekjes staan bakken