Voor alle zieken; beterschap en verstandig om dan lekker thuis te blijven en ze niet alsnog mee te slepen. Lekker rusten.
Sneu hè. Vorig jaar had O dat ook en toen heerste er Pfeiffer. Had hij uiteindelijk niet. Maar het is gewoon te veel merk ik. Ze moeten ook echt zoveel. Soms vergeet je dat ook zo nog zo in ontwikkeling zijn. Groeien kost veel energie.
Vind ik ook. Daarom heb ik expres niet te veel gepland deze vakantie. Keertje Ikea met papa dus, ikzelf neem hem nog een keer mee naar de bios en verder rommelen we gewoon wat aan. We kijken wel wat op dat moment gewoon goed voelt. Niks moet, en hopelijk komt ie vooral tot rust.
Beterschap boot alle zieken. Niet leuk è dat uitgerekend met kerst. Komt misschien ook doordat het nu direct aan het begin van de vakantie valt. A is gelukkig wel aan het opknappen. Geen koorts meer, maar nog nauwelijks eetlust en nu ondertemperatuur, dat heeft hij altijd nadat hij koorts gehad heeft. Gisteren had hij 39°C en nu 35°C. Nu net thuis. Gegeten met mijn familie. Ging goed en was gezellig. @Nina Sanders geen tips. A is net zo. Heel moe, ligt het liefst op de bank of zit rustig in een hoekje te tekenen of kleuren. Ik laat hem maar. Hij moet volgens mij gewoon ontprikkelen ofzo. Gaat vast over een paar dagen weer beter.
Ach. Wat sneu al die zieken! Beterschap hoor! Wij hebben twee leuke kerstdagen achter de rug. Moe maar voldaan lig ik in bed.
sinds vrijdag hoge koorts. Overduidelijk weer een keel ontsteking, afgelopen nacht was echt verschrikkelijk. Nu ligt hij ook bij ons op de kamer. Hoop dat vannacht beter gaat. Morgen maar even check bij de huisarts. Hij is sinds twee weken van een kuurtje af, na een keelontsteking en luchtwegontsteking.
Goedemorgen, hier hebben wij soort van uitgeslapen. L kwam om 7uur en E om 8uur . Liggen op dit moment nog lekker op bed de aristocats te kijken. Onder tussen zit gordijn 1 van de 5 in het wasmachine. Altijd als wij gegourmet hebben dan was ik de gordijnen. Ik plan het dus altijd zo dat we gourmetten als de gordijnen gewassen moeten worden. Verder vandaag weinig op de planning. Denk nog even wat foto's maken van te kleine kleding en die op vinted gooien. E gaat vandag bij mijn ouders spelen. Ze mag straks voor het eerst alleen naar hun toe lopen, stukje van ongeveer 500meter. Ze vind het helemaal leuk en spannend dat ze dit mag.
Ah nee wat sneu zeg! Komt hij eventueel in aanmerking voor het verwijderen van z'n amandelen, of hebben ze daar nog niet over gesproken?
Morning! Hoe is het met de andere zieken? Knappen ze al wat op? V was de halve nacht wakker, koorts bleef hangen op 39,5 ook met medicatie. Nu vanochtend was het eindelijk 38,5. Hij ziet lijkbleek, neemt af en toe een hapje ergens van en drinkt minimaal. Dus we houden het even in de gaten. Toch ook maar even een zelftest gedaan, maar die is negatief. Vanmiddag gaat N bij een vriendinnetje spelen. Heb de benedenverdieping lekker schoon, ga vanmiddag alle bedden afhalen. Heb de ramen al open, de zon schijnt, heerlijk! Vanavond is er een lichtjesroute met zo'n 70 trekkers die door de provincie rijden en ze komen zo'n beetje pal voor ons huis langs! Dus daar gaan we ook zeker nog even naar kijken. Verder zien we het wel. Fijne dag allemaal en beterschap voor de zieken!
Hier gaan de kinderen eindelijk weer eens uit logeren. Ik kijk er zo naar uit, ik houd van ze maar regelmatig kan ik ze wel achter het behang plakken. Ik wil rust en stilte en eens mijn eten warm opeten.
Wel dat probleem herken ik dus echt niet. Hier omgekeerd verbrand dagelijks mijn mond omdat het zo snel gaat. Maar een dag kindloos. Zou er bijna een moord voor doen.
Hopelijk snel beter. Hier lijkt ze beter. Geen koorts enkel lekkere groene snottebellen die continu lopen. Als ik niet snel genoeg ben zie je die tong uit de mond komen. Vermoed wel dat het deze middag gaat heropleven. Is altijd zo bij A 's ochtends ok en vanaf 2-3u is het weer patat.
Nou onze pret gaat waarschijnlijk niet door want het campingbedje is stuk en die van ons wil ook niet meer in elkaar/uit elkaar. Mijn duimen draaien overuren.
nou vanochtend dus wel naar de huisarts gegaan, koorts was al weg. Maar met t hoesten hoorde je nog dat het echt zeer deed. Keelontsteking werd bevestigd. Omdat de huisarts het zeg ziet iedere keer, heeft hij inderdaad nu wel genoteerd dat we het de komende periode aankijken. Is hij snel weer ziek, verwijzing kno. En ik hoop het… V komt toch wel in aanmerking ?
Hoihoi! Hoe is het met iedereen? @Sansaatje wat vervelend van het campingbedje! Ik zou zeggen: leen die van ons, maar ik weet dat dat uren rijden is voor je. Hoop dat het een oplossing komt. Niemand van wie je er een kunt lenen? @wolkje1994 wat sneu dat R telkens ziek is. Hopelijk komt er snel een oplossing. Ik was 7u wakker, maar de rest heeft uitgeslapen tot half 9. Daarna hebben we snel ontbeten en toen bedacht ik dat ik echt achter een geboortekaartje aan moest, dus contact opgenomen met de drukker die het kaartje heeft gemaakt van J. Die bleken deze vakantie dicht te zijn. Toch maar een mailtje eraan gewaagd en ze reageerden, dus hopelijk komt het toch nog goed. Verder een boswandeling gemaakt. Vooral J genoot enorm en vanuit het bos naar de boulevard gewandeld en daar geluncht. De jongens liggen vanaf 14u op bed. Zeker A was enorm moe. Die ziet nog zo wit, maar hij is wel koortsvrij. Eenmaal thuis was het direct huilen, dus ze lagen binnen 5 minuten allebei op bed. Verder moet ik nog een tweede was ophangen, een gordijn wegbrengen voor reparatie en eten koken. Om half 6 komt mijn nichtje eten met A en J en gaan man en ik sporten. Man gaat straks nog een muur van de babykamer sauzen en ik moet nog een kleur uitzoeken voor de andere muur. Ik wil die waarschijnlijk licht oudgroen doen, daar ga ik morgen achteraan. Fijne dag nog allemaal!
V is afgelopen april geopereerd aan keel/neusamandelen inderdaad! De nasleep was heftig (hij had een luchtweginfectie waar hij niet bovenop kwam), maar nog altijd blij dat we toen hebben doorgepakt! N moet morgen naar de KNO arts ,verwacht dat zij ook in aanmerking komt voor een operatie
Das balen, heel snel op marktplaats kijken of een nieuwe halen? Of gewoon groot bed als dat mogelijk is?
Wat zijn er veel zieken, beterschap voor iedereen! Hier aan t werk, van de 7 baby’s zijn er maar 4 gekomen, echt elk jaar t zelfde, ouders melden hun kind niet af, moeten wij vervolgens achteraan bellen en dan nemen ze niet eens op… maar goed. In alle kdvs is dit zo waar ik tot nu toe gewerkt hebt. Ook bij de dreumesen maar 4 van de 9, en peuters maar 6 van de 11. Ik werk alleen vandaag dan wel gelijk tot half 7, en dan volgende week dinsdag pas weer, dus heerlijk bijna weekje vrij. Had van me vriend een verassing onder de kerstboom, dat we iets leuks samen gaan doen deze week nog, maar mag verder niks weten, en zelfs niet of de kids gaan logeren of dat t maar paar uurtjes is… kan ik niet zo goed tegen… maar ja afwachten dus, weet zelfs niet welke dag…