♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat zijn jullie plannen vandaag?
    Hier heb ik net met O gedoucht en L ligt in bed. Man gaat denk ik zo met M en mini O (of doet ze eerst even apart) en dan zijn we allemaal weer schoon. L gaat morgen mee onder de douche.

Vanochtend rommelen we gewoon wat aan. Beetje opruimen, luieren.. einde middag gaan we gourmetten bij schoonouders. Zouden we eigenlijk afgelopen zaterdag doen maar het werd toch allemaal wat veel bij elkaar. O die niet helemaal fit uit school kwam (overprikkeld door oa pyjamadag, zondag kerst met kadootjes, maandag 2e kerstdag brunch.. het werd gewoon toch wat veel). Vandaar die kerstfilm met gewoon wat lekkere hapjes en iedereen was moe.

Waarschijnlijk zijn we redelijk op tijd weer thuis en we zien wel wat de avond brengt. Ik ben eigenlijk wel toe aan het nieuwe jaar. Afgelopen jaar heeft onze dochter gebracht natuurlijk maar ik heb wel weer zin in de gewone, dagelijkse dingen. Ook om collega’s weer te zien, 2x per week naar kantoor te tuffen met de radio aan. Letterlijk de deur uitlopen en de werkversie (en dus meer opgedofte versie) van mezelf te zijn. Die vind ik leuk! :D Kom maar door.

ooooooo ik moet nog een Oudejaarslot kopen. Dat ga ik vandaag denk ik ook eens doen. Ik heb nog steeds hoop hoor.. :roflmao:

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, hier al een drukke ochtend achter de rug. Moesten om 9uur bij de huisarts zijn voor controle van L. Normaal zijn E en L uiterlijk 7uur wakker. Ik schrok nu om 8uur wakker. Gelukkig waren ze beide net een beetje wakker. Maar was even haasten om op tijd te komen maar het was gelukt. Helaas is het kwijlen amper verbeterd. We hebben dus een verwijzing naar de knoarts en grote kans dat zijn neusamandelen verwijderd moeten worden. Net gebeld voor een afspraak kunnen we as vrijdag om half 9 al terecht :eek:.

Vandaag hebben we verder een rustige dag. Zo nog even boodschappen halen en verder zien we wel wat we gaan doen.

Mya, riean, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tipje: je kunt Oudejaarslot ook online bestellen op ah.nl. Zojuist gedaan!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.360
    113
    @Miekje86 vervelend dat het kwijlen niet verbeterd is. Heb je vrijdag dan de controle bij de kno of gaan ze dan al de amandelen verwijderen?
    @Nina Sanders Hopelijk hebben jullie een gezellige avond. En ik herken verder helemaal wat je schrijft over dat je er ook wel weer aan toe bent om te werken. Dat heb ik ook altijd, ook al zag ik er beide keren ook tegenop. Het is altijd weer een race tegen de klok om iedereen op tijd de deur uit te helpen en op te halen. Maar in mijn geval hoort mijn werk ook een beetje bij wie ik ben en dat onderdeel van mijn persoonlijkheid mis ik op een gegeven moment wel in mijn verlof en ik denk ook wel dat ik de uitdaging op een gegeven moment mis. Nu nog niet trouwens. Op dit moment kom.ik nog steeds tijd tekort.
    @Sansaatje klinkt of jullie genoten hebben! Hoe hebben de kinderen het gehad?

Vanmorgen ben ik bij de pop-poli geweest en ik moest nog bloed prikken. Verder heb ik weer een deel van de keukenkastjes gedaan en ben ik de gordijnen van de babykamer aan het wassen. Vanmiddag nog wat andere kleine klusjes.
    A is niet te genieten vandaag. Hij is niet meer ziek genoeg om geen last meer van hem te hebben, maar ook niet fit genoeg om lekker te spelen, dus we gaan van conflict naar conflict. Maar mn moeder belde eind van de ochtend op, dat ik A en J morgenochtend maar lekker een hele ochtend naar haar moest brengen, zodat ik een ochtend voor mezelf zou hebben. Ik had niets gezegd over hoe irritant A was, maar het kwam wel heel goed uit! :thumup:

Mya, riean, Nina Sanders en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Exact dat! Geniet van je ochtend morgen ;)

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh wow wat kunnen jullie al snel terecht! Ben benieuwd!

7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Haha ik was vanochtend in de Appie en heb er meteen een meegenomen. Enige staatslot dat ik koop overigens, maar ik moet er altijd een hebben ;)

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Afspraak met N ging zoals verwacht; ze krijgt het hele KNO pakket. Dus keel- en neusamandelen er uit en buisjes :o: Wachttijd van rond de 3 maanden, dus dat duurt nog even.

9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Fanne we hebben vrijdag een controle. Dan gaan ze beoordelen wat het beste voor hem is. De dienstdoende kno arts had de vorige keer wel telefonisch gezegt tegen de huisarts dat als sprayen niet helpt er een zeer grote kans is dat zijn neusamandelen er uit moeten. Spray heeft wel iets geholpen, we zijn van ruime 2 kwijlslabben (silly billyz) naar 1 a 2 gegaan. En hij praat ook duidelijker. In de spray zat ook een ontstekingsremmer, grote kans dat de ontsteking daar nu wel weg is.

@Magnolia29 ja was ook verbaasd. Wacht was gemiddeld een week. Ander ziekenhuis in de buurt 3 weken. En dat voor de randstad ;). Balen dat N het hele pakket krijgt, maarja als dat haar gaat helpen. Ik hen vroeger op de nominatie gestaan om ze te laten verwijderen, maar is toch niet gebeurd omdat het beter ging. Ik baal nu nog steeds dat ik ze heb. Ieder virus zwellen ze flink op bij mij.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.360
    113
    Ik like je post vooral omdat het fijn is dat ze geholpen wordt. Natuurlijk is het wel jammer dat het nodig is.

11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.360
    113
    Pfoe wat een dag vandaag met A. Écht niet normaal. Het is meestal zo'n lief, meegaand jongetje, maar vandaag... Man, J en ik hebben het echt allemaal moeten ontgelden. Tijdens het eten heeft hij ook weer een half uur op zn kamer zitten schreeuwen en krijsen, met zijn deur slaan, zn prullenbak door zijn slaapkamer gooien, weer naar beneden, naar ons schreeuwen, tot man hem weer op z'n kamer zette en dan herhaalde alles zich weer...

Ik hoop dat dit van korte duur is, want ik kan best heel veel hebben, maar die tijd op zijn kamer was niet alleen een time-out voor hem, maar ook voor mij.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.796
    7.388
    113
    @Fanne ah joh, wat pittig dan zo'n dag

@Magnolia29 aan de ene kant rot, zo'n operatie, maar ik hoor vaak dat het echt enorm oplucht als het eenmaal is gedaan

@Miekje86 wauw, das snel, fijn!

Het is hier druk in huis. Afgelopen nacht 3 logees, nu nog 2. Die zijn gelukkig al ouder, vrienden van zoon, dus gaan hun eigen gang. Maar het is wel vol aan tafel, vanavond met 9 man. Moet er toch niet aan denken, 7 kinderen van mezelf :oops::roflmao:

L logeert vannacht bij haar broer. Ze slaapt al een paar nachten tussen ons in omdat ze bang is op haar kamer, alleen. Dus nu maar eens dit proberen. Tot nu toe hebben ze vooral lol samen :rolleyes: hoop dat L zo wel slaapt, anders is ze morgen niet te genieten.
    Morgen gaat man een poos weg met ze. Eerst een logee thuis brengen en dan daar in de buurt naar een museum.
    Kan ik mooi mijn werk afronden. En dan heerlijk een week vrij :thumup:
    Als alle tieners klaar zijn met douchen spring ik lekker in bad, tijdschriftje er bij.
    Fijne avond!

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Magnolia29 wat fijn dat ze nu wel geholpen wordt! En waar keek de arts naar? Ben heel benieuwd of R in t plaatje past. Net vond ik m weer helemaal overstuur in bed. Alsof hij zich verslikt ofzo. Grote hoestbui erbij. Hier echt het nieuwe normaal voor hem

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier een heerlijke avond gehad. Gourmet bij schoonouders al maakte O het wel weer bont. Dat jochie is zó oververmoeid én tegelijkertijd weet ie het gewoon allemaal even niet ofzo. Ik denk dat ie in een groeispurtje zit ofzo? Én tegelijkertijd beseft dat ie • alweer • een zusje erbij heeft. Je kan veel zeggen maar in z’n jonge leventje heeft ie al behoorlijk wat moeten delen. Vaak mooi natuurlijk maar alles is voor hem ook niet niks.

gelukkig bloeide hij tijdens het eten weer op en hij mag 2 nachtjes bij opa en oma logeren dus dat vindt ie helemaal geweldig. Heerlijk om te zien. M en mini O hebben zich ook goed gehouden en L is gewoon L. Haar lieve zelf.

Morgen de 2 middelsten naar de opvang en O gaat wat leuks doen met opa en oma. L is bij ons maar we zitten ook te denken aan even een lunch met z’n tweeën. Nouja L zou mee gaan. Maar hallo, man en ik zijn er ook nog :o: Klinkt het heel stom als ik zeg dat ik gewoon even behoefte heb aan géén kinderen om me heen? Ja dat klinkt gek. Maar ik bedoel gewoon, ik heb morgen gewoon écht even tijd met man samen! Daar kijk ik echt naar uit. :D

Verder alles hier z’n gangetje. We willen misschien in mei naar Disneyland met O en mini O. M en L zijn er nog te klein voor. Even uitzoeken wat de opties zijn.

Mya, Fanne, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 Zoals al gezegd; Rot zo’n operatie, maar als er daarna verbetering is voor haar dan is dat top natuurlijk!

@Miekje86 Hopelijk is er ook voor L snel een oplossing. Fijn dat je al zo snel terecht kan!

Fanne, Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier is het druk. De drie drukste dagen op de zaak komen eraan; Vuurwerkverkoop! Man is net pas thuis en gaat morgenochtend alweer vroeg de deur uit. We zien elkaar erg weinig deze dagen, maar goed, dat weten we. Dus dan zorg ik maar dat hier thuis alles voor hem klaar ligt en gekookt is want die rent zich rot. Op oudejaarsavond komt hij altijd moe maar voldaan thuis.

Sansaatje, Nina Sanders, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhhh zal ik gewoon boeken? Disney? voel me net @Magnolia29 maar ik word hier zelf dus al onwijs enthousiast van..
    directe verbinding met de Thalys, stopt gewoon zowat op het park. Ik denk dat mini O niet weer wat hem overkomt, is toch al zo’n treinenfan..

Mya, RoseMurphy, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    JAAAAAAA!!! Echt doen hoor, het was echt zó fantastisch!!

19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.360
    113
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    OH MY OH MY IK BEN HELEMAAL HYPER. ZELFS MAN.

We hebben geboekt. Met de Thalys, stopt hartje park. Eind april (start meivakantie) in het hotel op het park!

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina