♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit wilden we wel maar dat Marvel hotel was 3300€ voor 2 nachten :o: Terwijl het andere 4-sterrenhotel op 1500€ kwam. Hoezeer ik de jongens hun Marvel avontuur gun, dat is me qua prijs toch echt te gek. Fast passes nog niet naar gekeken, moet me er nog in verdiepen.

Wel hebben we dus de Thalys geboekt (1e klas, tafeltje van 4). Die vertrekt vanuit Amsterdam en stopt echt hartje Disneyland. Ook maar gelijk halfpension erbij gedaan én bagageservice :p. Kunnen we direct naar het park bij aankomst..

Mya, Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohjee @Fanne ik moet er een beetje om lachen. :p maar ik zou ook not amused zijn. Om die reden hebben we zand en klei überhaupt nooit binnen handbereik staan. Ook de glitters en verf staan wel in de woonkamer, maar in een dichte poef. Klei vind ik nog het allerergste. Vies, vet spul.
    Maar je begrijpt dat op vakantie zand, klei en glitter juist wel mee mag :roflmao:.
    Verf gaat hier dan weer meestal wel goed. Tafelkleed en schortje voor en dat doen ze redelijk netjes.

Hier best een productieve ochtend gehad. Op tijd eruit, en de jongens gingen een extra dag naar de opvang (meestal ruil ik een feestdag voor de woensdag of vrijdag). Direct toen man mini O en M om 8.45 wegbracht, heb ik opgeruimd, een was opgevouwen en een sopje over de oppervlakken beneden gedaan. Rond 10.30 had ik toch echt zin om weer even te sporten en te kijken wat het mentaal met me zou doen. Ik vond het echt heerlijk even, mijn hoofd leeg maken. Maar ik heb heel rustig aan gedaan want ik heb nog steeds (op sommige momenten behoorlijk) last van mijn rug.

Eenmaal thuis het hele huis gezogen en rond 13.00 was ik helemaal klaar met alles. Toen kwam O ook net thuis, van logeren bij opa en oma. En M hebben we een uurtje geleden op moeten halen omdat hij koorts (38.3 :rolleyes: pff) had en hangerig was.

Wat denken jullie? Hij voelde totaal niet warm aan en was hartstikke vrolijk o_O. Ik vind dat wel irritant hoor. Ik bedoel, het is nu niet zo erg maar veronderstel dat wij beiden op kantoor zouden zijn en je daarvoor naar huis komt. Er was gewoon niks aan de hand. Het jong krijgt ws gewoon kiezen. En ja, hij is verkouden maar sinds wanneer is dat een reden om te bellen. Maargoed het is nu goed zo, hij ligt nog lekker even in bed.

Verder weinig nieuws eigenlijk. Appie komt morgen, we eten gewoon lekker hapjes morgenavond en hebben niks bijzonders gepland. :thumup:

Mya, Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zo hier liggen er 2 in bed, ons bed :$. L begon meteen met ikkuh bang, gelukkig viel hij snel in ons bed in slaap. E wilde uiteraard ook dan direct in ons bed dus nu liggen ze samen. Hopelijk slaapt E nu ook snel. E had vanmiddag een briljante ingeving voor het vuurwerk. Alles wat ze nu afsteken testen ze voor morgenavond :roflmao:. We hebben der maar even in die waan gelaten.

Rest van de dag was hopeloos. E is stik zenuwachtig voor oud en nieuw (wij gaan niks bijzonders doen, maar al dat vuurwerk). Hierdoor luisterd ze voor geen meter. Vanmiddag nog maar even voor afleiding naar de intratuin geweest, ik had toch nog kattengrit nodig. Morgenochtend zowaar niks op de agenda staan, dus hopelijk kunnen we allemaal een beetje uitslapen.

4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Siepie85 Ja joh V is helemaal in de ban van dino's. Weet ook echt al veel namen uit zichzelf, wil steeds boeken uit de bieb lenen..echt super leuk om te zien!

@Miekje86 Wat fijn dat er niet geopereerd hoeft te worden, is toch niet niks! Zou je snel terecht kunnen voor logopedie? Heeft hij ook een speentje trouwens, of dat niet?

@Fanne Ohhhh vreselijk om zo beneden te komen :o: Ik vind klei en alles prima, maar dat magic sand is toch wel zo verschrikkelijk :rolleyes::eek::eek: Ik was nog even nieuwsgierig; als het nou de dag is dat je wordt ingeleid, wil je dat hier dan ook delen? Of post je dan als verrassing dat hij er is? :p

@Nina Sanders Ohhh nou dat snap ik hoor, dat Marvel hotel is niet te doen :o: En je bent er immers alleen maar om te slapen, verder ben je de hele dag op pad. Zou echt nog even verdiepen in zo'n fast pass, hebben we 1 dag gedaan en zouden we een volgende keer ook zeker weer doen!! :thumup:

Sansaatje, Nina Sanders, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    We hebben vandaag heerlijk alle kerstspullen opgeruimd in huis. Dat doe ik normaal nooit zo vroeg, maar was er ineens helemaal klaar mee :o: Zo lekker, alles weer opgeruimd en schoon!

Morgen een drukke dag; eerst oliebollen bakken bij m'n zusje (was voorgaande jaren altijd hier, nu bij hun en dat vind ik echt helemaal prima ;)), dan in de middag allerlei hapjes maken enz en rond etenstijd weer naar m'n zusje en dan vieren we met de familie alvast Oud&Nieuw. De mannen geven een vuurwerkshowtje met cat 1 spul voor de kinderen, om 20u tellen we af en proosten we en daarna gaan we naar huis en de kinderen op bed :D Echt top, ze hebben helemaal het idee dat ze zo laat mogen opblijven :roflmao:
    Dan om 00.00u gaan man en ik naar buiten en vaak komen er dan nog wat buren bij ons binnen, helemaal gezellig. Heb er zin in, 2023 kom maar op! :thumup:
    Fijne Oudjaarsdag morgen meiden met jullie mooie gezinnen! ❤️

RoseMurphy, Sansaatje, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    @Nina Sanders hier staan dat soort spullen niet achter slot en grendel, maar normaal vragen ze dus netjes of ze ermee mogen spelen. Dat mogen ze meestal voordat ik ga stofzuigen en dweilen en als ik erbij ben om de boel een beetje in de gaten te houden.
    @Magnolia29 ik wil het vlak voordien wel aan jullie laten weten hoor! Maar dat doe ik op het laatste moment. Er zijn best wat meelezers hier in dit topic en geen idee of daar bekenden bij zijn. En ik ga het niet tegen mijn ouders of zussen zeggen, dus vandaar dat ik nog even wacht.

Nina Sanders, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 ja ben stiekem wel blij dat hij niet onder het mes moet. Het staat nog wel als optie, maar ze willen eerst kijken of logopedie helpt, mocht dat onvoldoende helpen gaan ze weer verder kijken. Hoe snel ik bij logopedie terecht kan weet ik niet, ze belde terug toen ik in de rij bij kassa stond. Ze heeft een aantal vragen per mail gestuurd, die heb ik beantwoord maar nog geen antwoord terug. Nog even afwachten. L heeft geen speentje en duimt ook niet. Het enige waar hij op sabbelt is het oor van zijn happy horse kroel.

Het is trouwens wel opvallend met hoeveel sprongen L vooruit gaat met praten. Hij gaat ons nu tegen spreken en zegt in grove lijnen wat klee (E dus) bij hem geflikt heeft. Moet ik stiekem wel om lachen en E kijkt echt van shit hij verteld het :roflmao::roflmao::roflmao:

Sansaatje, Nina Sanders, Fanne en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wilde ik vandaag ook doen, maar door veel poltieagent te moeten spelen geen puf voor gehad. Wil het nu morgen doen en dan meteen even goed schoonmaken in de woonkamer. Kan man mooi politieagent spelen ;)

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier had ik woensdag de verassing van vriend gehad, we zijn wezen winkelen in Utrecht, en ook lekker uit eten geweest ergens onder de grachten, en daar had hij ook hotel geboekt, dus heerlijk even samen er tussen uit, kids waren bij opa en oma, was gelukkig allemaal prima verlopen. Gisteren einde middag waren we er om de kids op te halen, maar die zouden daar nog eten, hadden ze al opgerekent , ze hadden pannenkoeken aan zoons beloofd en patat aan dochter… dus bleven wij ook eten, ik koos voor patat, ben niet zo van de pannenkoeken.., was natuurlijk voor we t wisten alweer 21.00 dus toen snel naar huis, kids in bed, gelukkig waren ze daar sochtends al gedoucht. Vandaag luie dag, echt alleen maar was gedaan en gevouwen, en verder de deur niet uit geweest..

Morgen vieren we oud en nieuw bij vriends ouders, doen we al zolang ik me kan herinneren, maar dat is prima, gezellig met lekker veel hapjes en familie, vriends moeder bakt altijd oliebollen zelf, en ook appeldingen, zijn lekkerder dan de oliebollenkramen. Wij maken gevulde eieren (elk jaar) en ik ga knak worstjes in mini croissantjes maken, dit jaar voor t eerst.., maar kan vast niet zo moeilijk zijn. Jaar is wel weer voorbij gevlogen hoor! Kids gaan trouwens bij opa en oma gewoon rond 20.00 in bed, ze worden dan tussen 23.30 en 23.45 wakker gemaakt, en blijven dan wakker tot we gaan, das meestal rond 1.30, tot nu toe slapen ze thuis dan zonder problemen verder, maar blijft elk jaar toch spannend.

Sansaatje, Magnolia29, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier zijn we met oud en nieuw tot 00:00 met zijn tweeën. (Zo ver ik nu weet, kan zomaar veranderen haha) Na 00:00 is het altijd een inloop van vrienden, buren en familie hier en blijft iedereen hangen erg gezellig altijd. Q gaat dit jaar bij mijn ouders slapen. Die wonen heel rustig gelegen. Mijn ouders vinden het geweldig en Q ook. Wij hoeven geen rekening met geluid te houden oid. Dus win win win!

Sansaatje, Magnolia29, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    Wij vieren oud en nieuw bij vrienden. A en J gaan daar slapen en als we naar huid gaan, moeten we hen wel wakker maken. Ik verwacht dat ze thuis gewoon verder slapen, maar dat is toch spannend.

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    Oh en J had nog wat vandaag. Vanmorgen gingen we nog plastic wegbrengen en A en J mochten allebei een tas helpen dragen. Zegt hij: A helpt mama met een tas dragen en ik draag een tas, want mama kan geen vier tassen dragen (ik droeg er dus 2). Had hij toch even uitgerekend. M'n kleine jongen wordt zo groot!

Mya, Magnolia29, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh my. Die kleine M van me is best slim. Ik beveel O van boven om een luier voor M naar beneden te gooien. Kruipt M naar de trap en pakt de luier en gaat vervolgens gauw naast de verschoonspullen liggen.

ook kan ik als enige in huis een bepaald klak-geluid maken. Met m’n tong. o_O Doe ik af en toe. Sta ik in de keuken, roept M ineens: ‘mamaaaaaaaaa’ en hij maakt exact dat geluid wat ik ook wel eens doe. Te grappig. Oh hij is zo doodziek.. :rolleyes::p

Verder giet het hier nu enorm. Niet normaal..
    Morgen oudejaarsavond meiden! Moge al jullie dromen en wensen uitkomen voor het nieuwe jaar!

Sansaatje, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ennnn ik heb dus ook zin om de kerst spullen op te ruimen. Anders dan anders maar: ik ben er helemaal klaar mee! :o:

Mya, Magnolia29, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij blijven vanavond lekker thuis, vieren het al zolang ik weet thuis. Dit komt door vroeger. Als wij bij andere het gingen vieren, wad er altijd wel iets. We hebben op de snelweg stil gestaan met een kapotte auto, wij zijn toen door de politie naar oma gebracht, een keer zulke dichte mist dat je de neus van de auto niet meet zag. En nog wel een aantal dingen. Sinds we het thuis vieren geen problemen meer gehad. En ik beken ik vind het ook heerlijk om in huispak op de bank te hangen ipv opgedoft ergens te zitten.

Ze zijn trouwens nu al vuurwerk aan het afsteken hier :eek:

Sansaatje, Nina Sanders, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 hier wordt ook al aardig geknald. Gisteren ook. Ergens hierachter hadden ze hele mooi siervuurwerk. Met blauw enzo, ergens zonde om dat niet te bewaren voor vanavond. Maargoed.

Ik heb overigens echt heeeeerlijk geslapen! Van ongeveer 24u tot bijna 8u. :D Een goede nachtrust kan een mens zo goed doen!

Giet het bij jullie ook zo enorm? Hier wil ik misschien, als het uitkomt, nog even een half uurtje sporten toch. Voelde super fijn, even m’n hoofd leegmaken. Qua oefeningen doe ik nog niet zo veel. Ik wil het rustig opbouwen. Maar alleen als het uitkomt, even kijken hoe de jongens het doen. Aan de andere kant zou het niet uit moeten maken, maar ik wil man niet achterlaten wanneer 4 kinderen iets nodig hebben.

SAS Australia, wie kijkt nog meer? Er staat een nieuw seizoen op Videoland. Het is echt een van m’n favo programma’s.

Wat gaan jullie vanmiddag doen? Ik kijk nog even wat het weer doet. Waarschijnlijk gaan er 2 of 1 kind even onder de douche en ga ik anders spelletjes doen met O. Heb van de week stratego gekocht van Joris en de Draak (Efteling). Daar zitten 2 varianten bij, een juniorversie en een volwassen versie. Erg leuk dat hij nu een beetje die leeftijd krijgt. Wij zitten natuurlijk zo in de kleine kinderen (hoe kan het ook anders), maar ik vind de leeftijd waar O in komt ook erg leuke fase.

Oh my, als L naar school gaat, dan is O al 9 jaar.. :o:

Miekje86, Mya, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en is het heel erg dat ik nu al uitkijk naar de borrelplank vanavond? :o: Cava, hartige hapjes (vooral veel kaas, ben dol op hartige kaashapjes)..

En niet te vergeten de oudejaarsloterij hè. Heb nog steeds hoop! ;)

Magnolia29, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  18. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hi allemaal! Hier ook rustig aan vandaag/vanavond. Ik ben ziek dus maar even kijken hoe de dag gaat. Ik hoop oké want ik heb ook lekkere bubbels en lekkere hapjes voor man en mijn vanavond. :rolleyes: Ik wens jullie vast het beste en alle liefde voor 2023!

19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier regent het ook behoorlijk. Moet straks droog worden zag ik. Het is ook nog steeds zo donker hier! Hier valt het kwa vuurwerk echt nog mee, heb er echt nog maar een paar gehoord. Maar het regende ook wel echt heeeeeel hard de hele ochtend.

Inmiddels is de bovenverdieping en de hal schoon. Zo even een snel rondje beneden en dan gaan Q en ik douchen. De boodschappen komen tussen 12 en 13 zoals het er nu naar uit ziet. Als die binnen zijn dan ga ik met Q richting mijn ouders. Hebben net samen al zijn spullen ingepakt en hij stond te springen.

Magnolia29, Fanne en Mya vinden dit leuk.
  20. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier is het ook serieus aan het regenen en wat een wind. Raar maar waar dan slaapt A altijd beter.

Wij gaan vanavond gourmetten en ik hoop dat A iets later wil gaan slapen vandaag want heb geen zin om om 20u al in ons bed te liggen.

Hoop dat het rustig blijft qua vuurwerk. Is al een paar jaar een totaal verbod, maar wat verboden is is zoveel leuker.

Ik wens jullie allen een fijn oudjaar en dat het nieuwe jaar al jullie wensen in vervulling laten gaan.

Tot volgend jaar dames

Nina Sanders, jvsd92, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina