♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.137
    4.396
    113
    Van harte gefeliciteerd met L!

Miekje86 vindt dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dank jullie wel allemaal :). L heeft genoten van alle aandacht en speelgoed wat hij heeft gekregen. Ook kletste hij er lekker op los, zelfs tegen mijn schoonmoeder die hij amper ziet.

@Boordevol dat snap ik, ik wil ook bepaalde dieren niet in huis vanwege het extra werk. Met een hond moet je naar buiten heb ik geen zin in. Konijnen en knaagdieren wil ik niet want dat hok moet je verschonen en als die krengen stoppen met eten zitten ze vaak al op het randje van de dood. Katten zelf vinden wij weinig werk, maarja dit zit al bijna 13jaar in onze routine. Oke dat op de mat plassen zijn we niet blij mee en is pas sinds kort. Nu even goed aanpakken en dan zijn we er vanaf. Oke en vandaag was niet de beste timing van de kat :rolleyes:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Habibati

Habibati Niet meer actief

Eerlijk wij zeggen altijd nu niets meer, maar dan komt er iets bij en krijgen we het niet over ons hart om weg te doen. We hebben drie katten (gevonden in een autowrak zonder mama) waren amper een week oud en heb ik met de fles grootgebracht. Dan zijn we verhuisd en is de hond bijgekomen om te waken. Nadien is manlief met zijn parkieten begonnen zitten nu aan een 30tal parkieten (gelukkig worden er redelijk wat tussendoor verkocht). En laatst vloog er een kakariki het tuinhuis binnen, dus die heeft ook een kooi gekregen en ook een vriendinnetje. Ik denk dat het genoeg is tot wanneer de volgende langskomt...

Sansaatje, Miekje86, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Gefeliciteerd met jullie grote jommentje! :D

Miekje86 vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    We hebben een hele leuke middag gehad! Daarna aansluitend uit eten geweest met z'n vieren. Dat vind ik nu met deze leeftijden zoveel makkelijker en gezelliger worden, we hebben er bijna 2 uur gezeten zonder gezeur en ruzie :thumup:

Morgen hebben we pyjamadag, behalve ik want ik ga nog sporten ;) Nog snel boodschappen doen, in de middag film kijken en dan is de Kerstvakantie echt voorbij. We hebben genoten! :D Nu snel Wie is de Mol verder kijken. Fijne avond!

Sansaatje, Fanne, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.684
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Tot nu toe lukt het mij om hrt bij 2 katten te houden. Maar mocht er op mijn werk een flessenkitten komen dan is de kans groot dat wij 3 katten hebben ;)

Mya vindt dit leuk.
  7. Habibati

Habibati Niet meer actief

Zou hen nooit weg kunnen doen. Ik heb hen gered maar vooral zij hebben mij gered. Alles komt met een reden. Was een periode dat mijn huwelijk heel slecht ging, dat ik het totaal niet meer zag zitten. En zij hebben mij de kracht gegeven om door te gaan en niet op te geven.

Fanne, Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.730
    2.229
    113
    @Miekje86 nog van harte gefeliciteerd met je mannetje!

Hier zit ik net op de bank, waren naar verjaardag van vriend zijn broer, was wel gezellig. Z. Slaapt sinds paar weken de middag niet heel vaak meer, en als hij dus niet vroeg uit bed moet slaapt hij tot 9.00 ongeveer, als hij de middag niet slaapt. Vandaag dus voor t eerst heel de dag niet geslapen en pas om 21.00 in bed. Als hij niet slaapt, dan is 20.00 echt t langste wat hij volhoudt normaal, dus benieuwd hoe laat hij zich morgen meld.

Maandag moet hij natuurlijk ook weer naar psz, meeste dagen sliep hij dan nog wel 2 uur, dus benieuwd wat hij komende week gaat doen, hij heeft wel soms even een flinke dip van moe zijn, maar daar is hij ook snel weer overheen en gaat dan weer door. Hij is de laatste week echt in grote sprongen vooruit aan t gaan met praten, nog lang niet alles echt verstaan baar, maar iedereen om ons heen merkt t ook op, zo van hé dat gaat ineens hard, gelukkig maar, want nog even en hij is al 3,5 jaar. Hij wordt ook steeds bijdehanter, hij kreeg van zijn tante zomaar 2 euro, en die tante vroeg wat hij van die 2 euro wou kopen, ik verwachtte iets van chase te horen van Paw Patrol, of Bing, maar hij zei heel duidelijk : Ik televisie kopen! Zijn zus heeft die sinds een week in haar kamer, en dat wil hij dus ook, dus we zeiden nou daar ben je echt nog te jong voor hoor, dat mag nog niet. Zegt hij: Okayyy dan niet, maar binnenkort wel hoor mama! ben er verder maar niet op in gegaan. Maar hij gaat nu dus steeds meer vertellen en kletsen.

Sansaatje, Fanne, Habibati en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh jongens ik lees echt alles mee maar momenteel lukt het gewoon echt even niet om te reageren. Dat vind ik oprecht zo erg maar er is momenteel zoveel gaande. En dat bedoel ik ook positief hoor maar oef. Ik kan het schrijven hier gewoon even niet bijhouden. Echt oprecht sorry maar het lukt me even niet. En natuurlijk ben ik niet weg ofzo. Ik bedoel hallo :o: Maar ik start volg week weer met werken (zin in!) en alles is af en toe hectisch. Ik voel soms zo vreselijk veel emoties allemaal dat ik het gewoon echt even niet meer weet. Alles gaat zo enorm goed met ons. Och dat meisje. Wat een heerlijke toevoeging aan ons gezin. Wat ben ik oprecht dankbaar voor haar. Echt. She’s my girl.

En dan het ene nieuws hè. Wat ik met jullie deelde. Ik kan het de laatste tijd steeds beter een plek geven maar soms heb ik echt wel m’n momenten. Dat mag er zijn heb ik besloten. Niet vaak hoor. Ik bedoel, heb 4 kinderen. Maar man is enorm begripvol.

Daarover hè, wat heb ik het met hem getroffen. Ik had niet verwacht op zoveel begrip van dat ene nieuws (waarom zou hij) maar toch. Hij doet echt alles om me te ontlasten en me komende week te ontzien als ik ga werken.

Hoe gaat het met jullie verder? @jvsd92 de Dyson? Ik was ook erg blij met onze nieuwe..

Sansaatje, riean, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Miekje86 vindt dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh geen sorry zeggen hoor! Waarvooooor. Je doet het goed! Emoties mogen er gewoon zijn.

Die Dyson V15 is echt geweldig. Dat laserlicht ook. Ja top. Kan niet anders zeggen. Hij is echt veeeel beter dan de oude.

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhh zo lief. Dankjewel mop.
    Dat laserlicht doet ‘t hem echt hè. Hahaha. Herkenbaar. Maar ik vind serieus zuigen met de Dyson geen straf.

jvsd92 vindt dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.137
    4.396
    113
    Wij hebben ook een prima dag gehad! Ik ben naar de kapper geweest. We zijn nog naar buiten gegaan met A en J en nog wat klusjes gedaan in huis. Vanavond hadden we een etentje met de familie van mijn mans kant. Zijn oma, ooms, tantes en alle neven en nichten waren er. En nu zit ik net op de bank, want ik wilde toch nog wat aan de babykamer doen. Maar nu is het écht bijna klaar. Alleen het bedje nog opmaken met het nieuwe beddengoed, maar dat hangt nog te drogen. Maar echt, het is zó leuk geworden. Al heb ik ook nog op de valreep nieuwe leren handgrepen besteld. En zo blijf ik toch nog bezig.
    Man vroeg net nog: heb je dan nu eindelijk rust? Nou ja, wel wat meer dan een paar dagen geleden.

Magnolia29, riean, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hahahaha ik zat op de bank maar V werd net huilend wakker :rolleyes: Dus nu lig ik in bed met de deur open en kan ik zo met 'm praten :roflmao:

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh ik moet stiekem best lachen. Zie het al helemaal voor me. Die V toch :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat zijn jullie plannen vandaag?

Hier verjaardag nummer 2. Zo geen zin in maar ben toch vaak wel blij dat we even de deur uit zijn. We gaan er rond 14u heen en ik verwacht rond etenstijd weer thuis te zijn dus dat is voor een zondag wel fijn. Iedereen van te voren in de douche dus kunnen ze vanavond zo hop, het bed in!

Magnolia29, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.137
    4.396
    113
    Hier een rustige dag gepland. Vanmorgen naar de kerk geweest. Straks nog uitgebreid lunchen en na het middagdutje zullen we nog wel even naar buiten gaan. Maar merk wel dat het lopen nu minder lekker gaat nu de baby ingedaald is. Ik krijg nu wat sneller last van mijn rug, dus het zal geen grote ronde zijn. We zullen het verder hier thuis gewoon nog gezellig maken.
    Morgen man weer naar z'n werk, A naar school en J naar het kdv. Dat vind ik wel weer lekker. Kan ik nog even genieten van mijn verlof!

Magnolia29, jvsd92, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik ga zo de stad in met een vriendin om te lunchen. Vanmorgen lekker schoongemaakt en we bestellen lekker frietjes vanavond dus ik hoef weinig. :roflmao:

Magnolia29, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.137
    4.396
    113

Deel Deze Pagina