♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Hoe is het met iedereen?

Hier vannacht echt voorweeën gehad. Ze kwamen om de 4 à 5 minuten, maar waren nog niet zo pijnlijk als echte weeën. Hopelijk heeft dat in ieder geval ervoor gezorgd dat mijn baarmoedermond verweekt is, zodat ze binnenkort de ballon kunnen plaatsen of wie weet zelfs al wat ontsluiting.
    Verder ben ik vandaag bij de osteopaat geweest voor de bevallingscheck. Dat heb ik de andere keren ook gedaan. Hij kon nog wat ruimte creëren bij mijn stuitje dus dat scheelt straks hopelijk weer en ook meteen een afspraak gemaakt voor de baby, want daar hebben we beide keren ook een preventieve check voor gedaan, waar we heel tevreden over waren.
    A had namelijk een voorkeursligging en bij de J zat ook zijn hoofdje vast.
    Vanmiddag kan ik de enveloppen voor de geboortekaartjes halen. Het adres is er al op gedrukt, dus ik hoef alleen postzegels te plakken.
    Zo langzamerhand ben ik er echt klaar voor. Dat voelt echt fijn! Ik probeer nog even lekker te genieten van mijn jongens!
    Oh en ook zo fijn: mijn schoonzus past op tijdens bevalling samen met mijn nichtje en ze gaf aan dat ze samen nog mijn hele huis schoonmaken. ❤️

Nina Sanders, Sansaatje, Katin87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Fanne Och wat spannend, nog even en dan is het echt zo ver! Heerlijk hoor dat je er voor je gevoel ook klaar voor bent! :thumup:

3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Moest net lachen om mijn man. Die moet morgen een vergadering voorzitten waar hij dus geen zin in heeft (iets met veel verschillende partijen met tegenovergestelde belangen). Zegt hij: ik hoop dat die baby er voordien maar is.

Nina Sanders, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Meiden! :D
    Hoe is het?

Prima dag gewerkt, was rond 16u thuis. N speelde bij een vriendinnetje dus dat was lekker rustig haha. Heb inmiddels alles aan kant, was in de droger en nu zit ik gedoucht en wel op de bank. Alleen nog N naar bed brengen.
    Wat gaan jullie kijken vanavond? Heb zo geen inspiratie voor een leuke serie of film :o:

Mya vindt dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oeh ik heb vanmiddag lekker een week vakantie geboekt in mei. We vliegen richting Barcelona en vanaf daar nog een uurtje rijden naar ons appartement aan zee. Huurauto erbij gehuurd. Zin in! Eerste keer vliegen met Q. Hij gaat het, denk ik, geweldig vinden.

6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaagje vrij, wilde lekker rustig aan doen maar ben de hele dag een politieagent geweest. Blij dat E een paar uurtjes op school zat, maar vlak daarna begon de ellende met elkaar weer :rolleyes:. E moest alles hebben wat L had en andersom. Was blij toen het 19.15uur was, lagen ze beide op bed. E is alleen nog aan het spoken.

Weinig tips om te kijken. Ben ook vrij inspiratieloos. Ik kijk op het moment fifty shade darker

Mya, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Geniet je van je laatste verlof avond? Staan de tassen en broodtrommels klaar? ;)

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    @Magnolia29 wat fijn dat je zo een leuke nieuwe baan hebt! En hoe gaat V zonder speen door t leven?

Ik had jullie vast een paar maandjes geleden verteld over dat we nieuwe wasmachine moesten… nou die hadden we uiteraard super snel geregeld, was best tevreden over dat ding, maar nu begon hij van t weekend met kuren al, voordat hij gaat centrifugeren maakt hij nu krakende en knarsende geluiden, verder werkt hij nog goed, maar we hebben toch maar contact met bosch opgenomen, er komt dinsdag iemand kijken, ik was gewoon onverminderd door, want heb toch nog volle garantie, voor de zekerheid laat ik m niet meer aan als we weg zijn. Maar het toeval, had mijn moeder aan de telefoon vandaag, die ook een bosch wasmachine heeft, die mij deze dus aanraadde want die van haar werkte al bijna 8 jaar fantastisch en ze kon nog veel meer mensen die er gelukkig mee waren.. zei dus vandaag dat die van haar niks meer doet, ineens, geen dingen aan vooraf, die is er gister mee gestopt, op zijn acht jarige verjaardag, zij belde met Bosch om te vragen of ze tips hadden of wat ermee mis was, zegt die man, 8 jaar is een best hoge leeftijd, de gemiddelde wordt niet ouder dan 8 meer dus klopt zegt hij.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    @Nina Sanders veel plezier op je eerste werkdag!
    @Katin87 ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat? Hoe gaan de oppasdagen van je man? Daar zag je/hij toch zo tegenop?
    @Mya balen dat je wasmachine nu al weer gek doet. Zo'n gedoe altijd met die garanties enzovoort en dan moet er weer een monteur komen enzovoort. Onze Miele gaat nu al 8 jaar mee en we hebben gelukkig 10 jaar garantie. Hoe lang heb je garantie op Bosch?

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  10. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Lief dat je er naar vraagt! Die dagen gaan gelukkig redelijk goed. J is niet meer zo onrustig als in het begin. Mijn vriend is altijd wel gesloopt als ik savonds terugkom van het werk :rolleyes: Ik hoef ook niet te verwachten dat hij de was doet ofzo, ‘want daar had hij echt geen tijd voor’. Achja, ik ben al lang blij dat het goed gaat.
    Hij is vanochtend vertrokken voor ruim een week VS. Ik denk dat het allemaal wel goed komt thuis. Ik zie alleen een beetje tegen de zwemles van Z op. 3 kids meeslepen, haar omkleden, hopen dat J rustig blijft en L niet wegloopt, ik krijg het er nu al warm van :roflmao:

Nina Sanders, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Gelukkig gaat het goed! Respect voor jou hoor, ruim een week alleen met 3 kleine kinderen. Kan er niet iemand even op de jongsten passen als je naar zwemles gaat of dat een andere ouder Z meeneemt?

Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  12. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hoe gaat het met jou @Fanne? Het is gewoon al bijna zover! Ik mis de kraamtijd wel hoor, lekker knuffelen met die kleine in bed. Geniet ervan!!

13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Net heeft J een echo gehad van zijn heupjes en ook hij heeft net zoals zijn zussen en moeder een afwijking :( Ik hoopte zo dat hij de dans zou ontspringen. Dinsdag hebben we een afspraak bij de orthopeed en horen we meer.

14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Das balen, maar is t goed te verhelpen? Sterkte

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    De standaard 2 jaar garantie, wil niet voor extra garantie betalen, vaak gaat ie of voor de garantie al wat mankeren, of net na de verlengde garantie, dat is wat ik vaker zie en hoor in mijn omgeving.

16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Moet zeggen misschien mazzel maar onze Bosch gaat al 14 jaar mee en daar wordt echt heel veel mee gewassen.

Mya vindt dit leuk.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Ah echt jammer! Moet hij dan ook zo'n spreidbroekje?

18. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Dat denk ik wel, horen we dinsdag. Z en L hebben beiden een spreidbroek gehad en Z ook een gipsbroek. Hopelijk blijft dat laatste hem (en ons) bespaard.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Had je toch maar een Miele moeten kopen. :p:p:p

Mya vindt dit leuk.
  20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Oh wat naar. En hoelang duurt het dragen van een spreidbroek en daarna evt een gipsbroek? Ik begreep ooit eens dat meisjes er vaker last van hebben. Maar verder geen ervaring mee.

Deel Deze Pagina