Jahoor. Hier wordt nog steeds regelmatig geauditeerd voor het Zwanenmeer.. al merk ik dat mini O flinke sprongen maar met logopedie en zich dus ook steeds beter verbaal uitdrukt!
Wat naar dat ze zo vaak ziek zijn, en wat heftig van de koortsstuip, ik heb dit 1x van dichtbij meegemaakt, ik was toen nog stagiaire, maar ik weet het nu nog, echt niet fijn om te zien. Hoop dat de kno arts jullie kan helpen, veel beterschap daar!
@wolkje1994 hopelijk kunnen ze L en R snel helpen. Zo naar dat ze zo vaak ziek zijn. Misschien dat dan de nachten ook beter gaan als de oorzaak verholpen is? En ik heb nog nooit een koortsstuip meegemaakt gelukkig, maar uit verhalen van ouders die dat wel hebben meegemaakt, weet ik dat dat heel eng is. Beterschap hoor!
@Nina Sanders wilde even zeggen dat ik het moedig van je vindt dat je een tijdje wat minder gaat werken!
Ik heb het dus nooit voor Belgen gehad. Maar sedert vandaag ben ik blijkbaar met een Belg getrouwd. Man heeft de nationaliteit verkregen. Zal een klein feestje worden vanavond.
Ja maar tot nu heb ik nooit een relatie gehad met een Belg. Enige Europees was een Zwitser. Mijn andere serieuze relaties waren allemaal met Niet-Europeanen dus dit is een primeur
Hellooooo. Eerste kantoordag overleefd. En ik ben best moe. Maar alles hier onder controle! Man had alles super goed bijgehouden en was vanavond ook bloed geven dus we hadden een strakke planning. Allevier lagen exact 19.00 in bed (met hun buikjes vol). Dat hebben we best goed gedaan, mag ik dat zelf zeggen? L maken we nog welke elke avond wakker voor een fles tussen 22 en 23. Dit, omdat ze nog maar 150 drinkt en geen bijvoeding krijgt. Dan vind ik vier voedingen te weinig. Mocht ze nou 180 drinken dan laten we die laatste fles eraf. Maar al met al mogen we niet klagen want ze slaapt zo door tot 7u .
@wolkje1994 He gatver wat eng zeg en vreselijk dat ze beide alweer ziek zijn! Hoop dat je de verwijzing snel krijgt. We wachten hier ook op de datum voor N en ze heeft sinds dit weekend weer een keelontsteking. Zo sneu! Ze houdt zich groot hoor, maar wil amper eten en heeft hoge koorts. Ben er zó klaar mee
Ja sorry heb wat in te halen Had studiedag van de opleiding vandaag. Onderwerp was 'gedrag', echt super interessant. Heb na het eten m'n nagels nog gedaan en ben net thuis van sporten Zo douchen, haar invlechten en dan slapen. Morgen geen vrije dag helaas, studiedag op school 1 dus ben tot 17u weg. Gelukkig werkt man vanuit huis en kan hij N van school halen en naar turnen brengen. Mits ze wat is opgeknapt van haar keelontsteking. Heb haar om 19u tegelijk met V naar bed gebracht en ze sliep als eerste
Hoe was jullie dag trouwens? Hier heb ik vanavond nog gewerkt ja ja. Ik ontkom er niet aan. Het is druk en ik heb een dag minder. Maar het werk ligt er toch. Maar so far so good. Het is vooral de spits in de ochtend en avond waar ik tegenop zie en weer het hele opstarten. Had ik bij M trouwens ook. Maar gelukkig heb ik hele begripvolle collega’s die snappen dat ik er weer even in moet komen. Wel beetje jammer dat het vandaag drama op de weg was en me dit 2 uur heeft gekost. En hallo zeg. Eerste dag weg van m’n L meisje. Voor m’n gevoel was ze enorm gegroeid. Nee zonder gekheid. Ik wil helemaal niet een dag zonder haar doorbrengen. Da’s m’n meissie, m’n vriendin. Kom nou toch! Laat mij lekker gewoon knuffelen met haar. Morgen zijn we weer een dag samen ❤️
Ja en nee. Zie hieronder. Ik moet wel echt wennen. Heerlijk om weer meer te zijn dan mama, maar qua ritme wel echt weer even in komen. Ik vind het soms best spannend. Maar komt goed hoor!
Oh noooo ik kan dus weer niet slapen he. Afgelopen nacht ook maar 3 uurtjes maar kwam gewoon doordat ik weer naar kantoor moest. Heb ik meestal. Maar nu echt geen idee. Niks aan de hand. Gewoon dagelijkse dingen die me bezig houden? Iemand nog tips voor een fijne podcast in de avond? Voor de rest loopt het gewoon goed hier. Kindjes doen het goed, ze slapen op tijd, wij hebben gewoon avond als we willen maar ook tijd voor onszelf. Tuurlijk; de dagen waarop iedereen thuis is; dat is druk. En behoorlijk pittig maar verder wel te doen. En tussen man en mij gaat het beter dan ooit Waarom kan ik dan toch weer niet slapen..
Hè wat vervelend! Fijn dat de rest natuurlijk wel goed loopt, maar je slaap heb je ook nodig. Wat hier weleens helpt: nog goed wat eten boot het slapen, bijvoorbeeld wat noten. Telefoon op vliegtuigstand. Als ik dat vergeet, slaap ik gegarandeerd onrustig. En volgens mij was je dat toch die het bed weleens wat verzet had? Dat meen ik me te herinneren en ik heb dat toen ook een keer bij A uitgeprobeerd en dat werkte toen. Dus wie weet bij jou ook weer?
Ik hoop ook zeker dat de nachten beter gaan worden wanneer de kids minder ziek zijn! Inmiddels voor over twee weken, voor beide een afspraak, top! Wat rot dat N ziek is! Kan je op de één of andere manier niet raggen Magnolia, anderen hier ook last van ?
Hallo! Hoe is het met iedereen? Hier een lekkere dag gehad, met L het huis gepoetst, kamer van de oudste uitgemest, pff, dat was nodig Verder weinig bijzonders. Vanavond een uurtje gewerkt. Ik werk morgen i.p.v. donderdag omdat een collega ziek is. Maar dan zijn in de middag ook de kinderen thuis, dus alvast wat voorwerk gedaan, dan komt het vast goed. Daarna lekker 4 dagen weekend Zondag komt man weer thuis. We zitten op zich wel in een fijn ritme nu, maar ik merk toch dat het wel lekker is om soms te zeggen: nu mag jij ff. Nu sta ik echt constant aan merk ik. Geen probleem voor een weekje, maar ik nog meer respect voor alleenstaande moeders Nu koffiedrinken net de boys, dochter ophalen van turnen en dan spring ik denk ik lekker on bad als de middelsten op bed liggen