♡ De 1000+ dagenclub | Pt. 5 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 1 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Vandaag eindelijk een vrije dag!
    N knapt weer wat op van haar keelontsteking dankzij de AB kuur. Ze had vanochtend letterfeest op school (omdat ze alle letters hebben geleerd in groep 3) en ze heeft nu een kinderfeestje tot half 5. Ben benieuwd hoe ze thuis komt haha!
    En het ziekenhuis belde net; ze wordt 23 maart geopereerd! Vind ik nog best snel, dus helemaal prima :thumup:

V moet echt even landen na zo'n drukke week. Hij is heel pieperig, zeurt veel en alles is strijd :o: Heul gezellig dus :roflmao:

Mya, jvsd92, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Ja dat is bij mij ook. De naam verschijnt niet in beeld, maar er wordt wel getagd volgens mij.
    Even testen hoor...
    @Magnolia29
    @Miekje86
    @jvsd92
    @NinaSanders

Ze staan allemaal al in het geheugen van mijn telefoon. :p

Miekje86, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Magnolia29 fijn dat ze al snel terecht kan. En fijn dat ze nu weer aan het opknappen is. Hopelijk niet meer ziek voor der operatie.

@Fanne jullie staan ook in het geheugen van mijn telefoon :roflmao::roflmao::roflmao:

Magnolia29 en Fanne vinden dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier vandaag een lekker dagje gewerkt. Was vrij rustig, was dus ook wel weer even lekker. Morgen weer een dagje de spoeddienst en daarna ben er gelukkig weer voor een half jaar vanaf met de spoeddienst. Ben er wel weer even klaar mee. Zondag willen we gaan zwemmen, even oefenen met E. Stond al in de planning voordat we het bericht kregen over het afzwemmen. Maar nu is mooi even extra oefenen ;).

Volgende week vrijdag ben ik lekker een dagje vrij. Beide gaan wel lekker naar school en de opvang. Even een dagje alleen, helaas is het kantoor bij mijn man op vrijdag gesloten anders had ik hem ook naar kantoor gestuurd.

Hier geen sneeuw. Wel erg koud en heel veel regen. Vanavond hebben we kans op natte sneeuw :rolleyes:.

wolkje1994, Magnolia29, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Even weer een egopost. Sorry, hopelijk heb ik later weer meer ruimte in mijn hoofd om op iedereen te reageren en mee te leven.
    L heeft nu ook verhoging. Zijn temperatuur was telkens, met kruiken, 36.8, heel constant dus. Maar die is in de loop van de dag opgelopen naar 37.7 zonder kruiken.
    De verloskundige heeft overlegd met de kinderarts. Voor nu gewoon doorgaan, zoals we bezig zijn, maar komt het boven de 38, dan moet hij opgenomen worden.
    Pfoe, ik hoop dat deze 37.7 voor nu zijn max is. Is natuurlijk ook nog niet heel hoog. Maar hij heeft vandaag echt van voeding tot voeding geslapen en het is echt hem telkens weer wakker maken tijdens de voeding om zijn flesje binnen te krijgen.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nope ik werk niet ;)

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier weinig nieuws. Zwemlessen van O zijn gestart deze week en dat kost toch behoorlijk wat tijd weer. Tsjonge. Zo 2 uur mee kwijt (les is 45 min; 20 min rijden..). Maargoed. Alles voor de veiligheid. Afgelopen woensdag mocht ik 10 min mee kijken en moest ik daarna weg. Jong heeft de rest van de les lopen brullen. Helemaal overstuur kwam hij naar de douche (hij was serieus ook wel de kleinste van de groep; toch echt al 5).

Vandaag met man gegaan. Heb gezegd dat papa dit keer niet even mee naar binnen mocht en dat ie even flink moest zijn. Dat we sowieso trots zijn maar dat ie even over een drempel moet. Bleek dat ik man de verkeerde info had gegeven over waar O moest zijn dus een vreemde badmeester kwam hem bij de hand halen :o:. Gelukkig kon man nog even zeggen tegen O dat hij gewoon in de buurt bleef want hij had de tranen alweer in de ogen staan.

Ik snap hoe dit overkomt; maar ik had dit als kind exact zo. Echt; ik wil zo graag tegen hem zeggen op zo’n moment ‘kom op maatje, er is niks aan de hand. We zijn in de buurt en even meedoen..’ maar dat gevoel herken ik enorm. Ik krijg dus echt een brok in m’n keel als ik hoor dat hij zo verdrietig is als papa of mama even weg gaan op spannende momenten. Ik vond dat als kind ook zo hels.
    Maar hee goed nieuws: na afloop vond meneer de zwemles leuk! :D Ik ben trots op ‘m (ja, zelfs na de tweede les).

Nog meer goed nieuws. Mini O mag voorlopig stoppen met logopedie! Echt, ik ben zó trots op onze Zwaan. Vorig jaar juni begonnen en het gaat zo goed dat hij nu op zich gewoon op schema ligt en nog belangrijker, meer zelfvertrouwen heeft en zich goed verstaanbaar maakt. De eindklank is niet perfect nee. En tuurlijk doen sommige kindjes het beter. Maar ik ben echt heel blij. We merken aan mini O ook dat hij de laatste tijd vrolijker is en altijd de oefeningen goed mee deed. :p Dus ik ben echt hartstikke trots.

Verder hier nog aan het snotteren hoor. Voel me goed maar heb zo’n schorre, sexy stem. Alsof ik 2 flessen wijn en 2 pakjes van nelle heb gerookt ;).

Verder kan ik dat verdomde huis maar niet uit m’n hoofd krijgen. Jeetje wat wil ik dat huis graag. Maar niet koste wat het kost. En wat betalen we straks veel aan opvang en alles. Het is wat het is maar sjonge jonge wat baal ik. We zijn nog even aan het rekenen want de bank had een foutje gemaakt in het orientatierapport. Maar ik blijf realistisch. Als het boven de grens uitkomt die we in ons hoofd hebben dan doen we het niet. Punt. Maar als het wel schikt: hell f*cking yes dan gaan we ervoor. Ik hoef geen nieuwe vloer met 4 kleintjes. Alsjeblieft zeg, dat komt over 4 jaar. We zouden met een likje verf klaar zijn. Ook de keuken en badkamer zijn niet m mn smaak maar hee, het is zó netjes en compleet. Ik zou gek zijn als ik dat er meteen uit zou halen. Maar most important, alle kindjes een eigen kamer ❤️. Ruime tuin met schuifpui naar overkapping en nog een naar de voorkant: verdiept terras (vlonder) aan (boven) het water uitkijkend op een boomgaard :o:.

Pfoe. Ik blijf nog even dromen.

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh hee wat vervelend even zeg. Kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Hij is immers nog zo klein. Bedenk je vooral dat het vaak uit voorzorg is. Maar goed alert blijven hè. Dat doe je vast al! hopelijk zakt het snel wat!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat is snel zeg. Dat is rondom m’n verjaardag. (Gaat de tijd echt zo snel?)
    fijn dat je in elk geval duidelijkheid hebt. En nu maar hopen dat al het gekwakkel voorbij is.

Zit je nog boven aan je luxe ingerichte trappengat of inmiddels op de bank? ;)

Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik blijf maar spammen. Moesten jullie nog wat zoeken om lekker weg te kijken: White Lotus op HBO Max geloof ik. Volg ik met man.

11. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Dat huis klinkt heel gaaf zeg! Soms wel jammer dat iedereen mee kan kijken anders kon je ons mee laten kijken. :roflmao:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Pfoe, ik weet nog zo goed hoeveel zorgen ik me maak(te) als ze nlg zo klein zijn. Ook nu met drie jaar maar dat is toch heel anders dan als ze zo hulpeloos nog zijn. Hopelijk zakt zijn temperatuur snel.

13. Habibati

Habibati Niet meer actief

@Fanne hopelijk blijft de temp van kleine L stabiel. Hoe gaat het trouwens met jou? Voel je je al wat beter.

@Magnolia29 fijn dat N zo snel geholpen kan worden. Hopelijk gaat ze nadien minder kwakkelen met haar gezondheid. Hoe gaat je nieuwe job? Vlot de aanpassing?

@Sansaatje al uitgeziekte?

@ninasanders super dat de logopedie voor mini O het gewenste effect heeft gehaald. En zo fijn dat grote O het zwemmen fijn vind.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier ook effe een egopostje.
    Gisteren hebben we de intake gehad in het ziekenhuis. Volgende ronde mogen we weer lekker beginnen te spuiten. De medicatie is reeds in huis.
    Had thans gezworen dat we geen nieuwe punctie meer gingen doen.
    Maar na de 2vmk is de wens nog groter.

Ook heb ik vandaag op het werk vernomen dat er een promotie zit aan te komen. Was eigenlijk een verassing voor tijdens mijn evolutie gesprek maar mijn coach heeft zich al versproken.

Gaan dus enorme drukke tijden tegemoet maar zie het zo zitten.

Mya, riean, Fanne en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh nee @Fanne Wat vreselijk spannend zeg! :eek: Hoop echt voor jullie en hemzelf dat een opname niet nodig is. Het is al even zo hectisch bij jullie... Ik ga duimen!❤️

@Nina Sanders Fijn hoor dat zwemles en logopedie zo goed gaan! En het huis klinkt echt meer dan fantastisch. Maar wat je zegt; echt niet ten koste van alles. Dat begrijp ik zo goed!

@Habibati Super spannend voor jullie, hoop zo dat het snel raak is en A er een broertje of zusje bij krijgt! ❤️ Mijn nieuwe baan is echt geweldig en ik ben er nog goed in ook :roflmao: Echt zo blij met deze stap en validatie dat de opleiding die ik heb gekozen ook echt bij me past! Lief dat je het vraagt.

Sansaatje, Mya, Habibati en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhh @Habibati wat ongelofelijk spannend ook. Ik duim voor jullie!

Habibati vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 exact. Dat is het ook echt. Ons huidige huis is zo fijn dus nee. Laat me niet wegjagen!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.116
    4.384
    113
    Bij de eerste voeding van L getemperatuurd en hij had 38.0. Dus we zitten nu in het ziekenhuis en hij moet opgenomen worden...

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Pfoe, hoe is de nacht verlopen? Heel veel sterkte en beterschap gewenst.

20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Ah nee he @Fanne, wat rot. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina