@Fanne wat naar dat hij al in t ziekenhuis moet blijven, wel fijn dat hij daar de zorg krijgt die hij nodig heeft, en ze hen extra in de gaten kunnen houden, hoop dat hij snel weer beter is!
@Habibati wat fijn dat jullie toch nog een poging gaan wagen, heel veel succes en duim mee dat t mag gaan lukken!
Ze hebben L bij binnenkomst getest en we hadden vrij snel de uitslagen. Hij heeft influenza, dat was natuurlijk te verwachten. Daar is verder niets aan te doen, maar ze houden hem wel hier ter observatie. Man heb ik vannacht maar weer naar huis gestuurd. Die zat natuurlijk erg in dubio. Ik ben namelijk ook erg verzwakt, maar aan de andere kant is het voor de rust in huis gewoon beter dat hij vanmorgen de jongens opvangt. Het is al zo'n onrustige week voor hen geweest en die zijn zelf net een beetje aan het opknappen. Dus hij heeft het verplegend personeel nog wel op het hart gebonden dat ik echt nog bijna niets kan. Is waar, want sinds de griep kan ik net even beneden eten en dan heb je het gehad. Dus om half 3 L een flesje gegeven en vervolgens heb ik hem om 7u wakker gemaakt. Maar na een paar slokjes valt hij weer in slaap. Hij slaapt echt van voeding tot voeding. Dat lichaampje is zo hard aan het werk.
Ach arme L En arme jij. Hoop dat het snel beter met hem gaat en jij toch nog, ondanks alles, steeds iets meer herstelt. Pffff super heftig hoor...
Arme L! Hopelijk knapt hij snel op daar. Wat is het vooruitzicht? Voor de zekerheid blijven of mogen jullie vandaag naar huis? Sterkte!
@Magnolia wat fijn dat je zo op je plek zit! Is datum je eigen woonplaats of hier bij mij om de hoek?
Ahhh heel veel beterschap voor jullie @Fanne! Hopelijk mogen jullie gauw naar huis. L is hard aan het herstellen, vandaag de slaap en koorts. Beter worden kost energie. Gelukkig houden ze hem goed in de gaten!
Ik voel mij sins opstaan eigenlijk wel beter, geen hoofdpijn en dat is na een week dagelijks hoofdpijn erg fijn. We gaan zien wat de dag brengt.
Ik denk dat wij vandaag een grote jongensbed gaan ophalen voor zoon. Hebben beddengoed/dekens al besteld en dat is binnen (hij is idolaat van molens en heb een dekbedovertrek met een molen gekocht, het is het mooiste wat er is aldus zoon ). Matras wordt vandaag ook bezorgd dus enkel het bed nog. Zal man straks op pad sturen.
@Fanne beterschap voor L. Hopelijk knapt hij weer snel op en mogen jullie snel naar huis. Aan de ene kant wel fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden. Hopelijk kunnen jullie snel genieten van elkaar @Habibati spannend dat jullie het toch weer gaan proberen. Hopelijk snel een broertje of zusje voor A. Stiekem alvast gefeliciteerd met je promotie. @Sansaatje fijn dat je eindelijk zonder hoofdpijn wakker bent geworden. De wereld ziet er dan altijd een stuk beter uit . Benieuwd wat je zoon van zijn grote jommesbed gaat vinden. @Nina Sanders wat super dat mini O klaar is met de logopedie. En die klanken die nog niet helemaal goed gaan, komen vast wel goed. Bij L zeiden ze van de week op de dingen die hij anders uitspreekt (zoals Joki word Kloki bij hem) dat hij dit verkeerd heeft opgeslagen in zijn hoofd en dat dit tijd nodig heeft. Super dat O het zwemmen leuk vind. E stond in het begin ook te huilen in het bad. Het is ook niet niks voor die kleintjes zomaar met een vreemde juf of meester mee en opeens zonder bandjes in het water mogen. @Magnolia wat fijn dat je helemaal op je plek zit.
Ik ben weer aan het werk met de spoeddienst, tot nu toe is het rustig op de telefoon. Ik hoor van mijn collega`s altijd andere verhalen. Ik wacht dus maar weer rustig af. Net heeft man de auto al staan krabben, ik misschien stiekem iets wat te laat gezegd ow de auto is bevroren. Ik had zo geen zin in krabben . L was er vanmorgen weer vroeg bij, hij was al om 6uur wakker en hij stond aardig aan (en wij niet ). E heeft lekker uitgeslapen tot 8uur, ik ging mij bijna zorgen maken of alles wel goed ging met der. Maar ik denk dat ze nu eindelijk tot rust komt. Afgelopen week was ze heel bokkig. Geprobeerd er achter te komen maar telkens riep ze heel boos NEE IK BEN NIET MOE ER IS NIKS. En gisteren kwam het er uit. Der beste vriendinnetje deed een beetje bazig (maar de juf had dit op school al opgelost), van de week hadden ze de citotoets (wat ik wist) en dat vond ze toch spannender en ze leren nu aan elkaar schrijven en dit vind ze nog last want ze schrijft volgens haar dan heel snel lelijk en daarom schrijft ze nu langzamer maar daardoor komt der werkje niet af en daar zit ze dan ook weer mee.
@Miekje86 Och wat sneu ook eigenlijk he, die toetsstress al vanaf groep 3 Zeker als ze er een beetje gevoelig voor zijn. Ik zie het ieder jaar weer terug komen bij meerdere kinderen, hoe vaak je ook als leerkracht zegt dat het helemaal niet spannend is, een momentopname enz.
Ja die stress is zeker sneu voor ze. Nu heeft E 2 super juffen die de kinderen hierin echt goed helpen, maar ja het duurt soms even voordat E het wil/durft te zeggen dat ze iets spannend vind. Ik las gisteren in de week mail dat de hele klas het super heeft gedaan met de toetsen.
Toch eens proberen op iedereen te reageren: @NinaSanders (ik kan jou nog steeds niet taggen) super dat mini O mag stoppen met logopedie. Heeft hij toch snel gedaan! En sneu dat O zo in paniek was. Hopelijk krijgt hij er snel plezier in. En gaan jullie een bod doen op het huis? Ik hou me aanbevolen voor een pb hoor! Ik ben erg benieuwd! @Habibati wat een nieuws! Ik hoop dat deze ronde jullie het geluk brengt. Hij is in ieder geval goed gestart met mooi nieuws: eerst je man de Belgische nationaliteit en nu jij je promotie! @Magnolia29 ik hoop dat het verwijderen van de keelamandelen voor wat betere avonden en nachten gaan zorgen. @Sansaatje fijn dat jij je wat beter voelt. Lekker de kinderen achter een filmpje zetten. Is even niet anders nu. @Miekje86 werkze vandaag! Wat sneu de stress bij E. Al die toetsen... ik ben er niet zo'n fan van.
Kinderarts komt in de loop van de ochtend langs. Verpleegkundige gaf aan dat we erop moeten rekenen dat hij vannacht nog moet blijven. Drinken kost hem veel energie. Hij valt tijdens de voeding snel in slaap. Nu is hij voor het eerst sinds donderdagavond wakker.