Wat sneu. Maar ik blijf liever in het ziekenhuis met goede zorg dan dat ik thuis zit te stressen of het wel goed gaat.
@Magnolia29 en @Miekje86 jammer dat we niet bij elkaar om de hoek wonen, dan hadden we ze kunnen rouleren tussen onze mannen en hadden wij lekker ergens kunnen lunchen.
Jeetje ik krijg telkens geen meldingen. @Fanne Och arme L! Jullie zijn nu gelukkig wel op een plek met de beste zorg. Ik duim dat hij snel opknapt en jullie fijn naar huis kunnen. En dat jij dan vooral ook eindelijk even tot rust kan komen!
Heb vanmiddag mezelf en de kinderen even uitgelaten Was er heerlijk weer voor. Daarna beiden op de bank geparkeerd voor een film, kon ik mooi bij de benedenverdieping alle oppervlaktes afnemen, keuken + wc en alles stofzuigen en dweilen. Ben ik weer mooi bij
Nou, het liep hier wéér anders. Blijkbaar heb ik in het ziekenhuis teveel van mezelf gevraagd (lees: zelf luier verschoond en drinken gegeven en man telefonisch wat instructies gegeven wat hij mee moest nemen). Dus ik kreeg een terugslag: koorts liep weer hoog op en kreeg het benauwd. Omdat ik officieel niet opgenomen ben, maar hier ben vanwege L, hebben ze mij met mijn man naar de hap gestuurd. De arts trok daar de conclusie dat mijn lichaam nu helemaal niets meer kan hebben en het heel diep in mijn longen vastzit. Daarom heeft ze nu antibiotica en prednison voorgeschreven. Niet alleenvoor deze infectie, want dat heeft eigenlijk weinig zin, maar wel alle beetjes helpen en preventief. Mijn lichaam heeft namelijk totaal geen reserve meer. Eenmaal terug bij L was de kinderarts er en die kwam nog met de boodschap dat L naast influenza ook nog een luchtweginfectie heeft (bleek uit zijn bloed). Hij moet dus nog een nacht blijven. Ik hoop dat we snel de opgaande spiraal gaan vinden, want we hebben nu wel genoeg voor onze kiezen gehad. En dan te bedenken dat ik twee weken geleden een niet- zwangere eruit crosste op de crosstrainer en en push presses deed met 40 kilo en nu kan ik nauwelijks zelf naar de wc.
Jeetje, wat een ellende, ben jij nu ook opgenomen in t zkh? Dikke knuffel en veel sterkte! En heel veel beterschap voor jullie beiden natuurlijk!
Hier staat het grote bed voor zoon, hij lijkt nu zo klein in een eenpersoonsbed. Hebben er al dames peuters in grote bedden en tips voor de eerste nachten? Onze dochter was zo makkelijk met alles en zodra je die in bed legde sliep ze al. Zoon wat ‘lastiger’ wat dat aangaat.
@Fanne joh wat rot zeg!! Heel veel sterkte en beterschap! @Sansaatje, L ligt al een poos in een peuterbed (de rest ging meteen naar een 1 p bed, ik vond peuterbedden altijd onzin, maar L heeft een erg kleine kamer dus dit is wel handig. Meegroeibed, dus uiteindelijk kan er wel een 1 p van gemaakt worden) Maar volgens mij ging het bij haar best snel goed. Mijn oudste was een drama, constant er uit komen. Due hebben we wel 100 keer teruggelegd. Succes
@Fanne let goed op jezelf. En hopelijk mag L snel naar huis. @Sansaatje hier ligt A sinds juni in een 1p bed. Heeft direct haar plaatsje gevonden. De eerste weken gebeurde het wel dat ze is met haar voeten op haar hoofdkussen lag. Maar heeft maar effe geduurd.
Oh nee toch @Fanne wat een pech hebben jullie zeg Dikke knuffels van ons, dat jullie maar heel snel opknappen ❤️ @Sansaatje We hebben er toen niet zo'n punt van gemaakt. Gewoon zelfde ritueel, wel nog steeds met slaapzak enz, en neergelegd. Heb toen wel op de trap gezeten, maar ondanks dat V ook super pittig is in vergelijking met N, gaat hij nooit zelf z'n bed uit Succes vannacht!
J slaapt al meer dan een jaar in zijn ledikant zonder zijkant. Was hier min of meer gedwongen, want A had in die tijd heel de tijd angsten voor iets op zijn kamer. Toen hebben we hen van kamer gewisseld, dus ging hij in A zijn bed en dat ging goed. Later toen A zijn angst opgelost was, ging J weer in zijn eigen bed, maar dus zonder zijkant.
Dank voor de ervaringen. Hier was het even een brul: “ik wil niet in een groot bed.” maar na een knuffel en een liedje is hij gaan slapen. Hopelijk een goede nacht.
Joe, even een loedermoeder-en-loedervrouw moment Man is vandaag aan t klussen aan zijn auto bij een vriend (midden van het land) en hij blijft daar waarschijnlijk slapen. En heul stiekem vind ik dat helemaal niet erg Ik zit op de bank Criminal Minds te kijken en te genieten van de stilte en dat ik even helemaal niemand hoef te verzorgen, entertainen enz. Heer-lijk
Hier alles z’n gangetje. De jongens waren zowaar gewoon lief vandaag En mini O heeft zowaar voor de 2e keer deze week gewoon z’n hele bordje eten op (kip met grove roerbakgroente en rijst en wat saus). Van de week was het pasta met grove groenten. Ben echt weer trots op hem! Hij maakt op alle gebieden sprongen. Het huis.. het houdt ons in elk geval bezig. Ik denk dat we idd een gokje gaan wagen. Maar ik wil er absoluut niet de vraagprijs voor geven omdat ik het dat niet waard vind. Ik denk er nog een nachtje over . Verder weinig nieuws hier. L is een hartstikke vrolijke baby en doet het goed.
@Fanne jeetje meid wat schrikken ! Hoop dat jullie beide snel opknappen en terug de kraambubbel in kunnen. Hoop dat ze daar ook extra goed voor jou zorgen!
@Fanne Ach neeee! Wat ontzettend naar en schrikken. Hele dikke knuffel! Ik hoop ZO dat jullie snel opknappen.